Kuka kannattaa Laura Rädyn eroa?

HAAMU2222

Räty EROA tehtävästäs olet erittäin epäpätevä.

59

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rötöstelijä punikki

      Erotetaan ensin rötös-Rinne, se omien omien taskujen täyttäjä ei sovi
      valtiovarainministeriksi.

      • Tasapuolista

        Elomaa ok räty tyrmätääm.


    • WDW33

      koko hallitus pitää erottaa. Kuinka monta kansalaisten sinne äänestämää ministeriä on siellä viellä virassaan? Onko yhtään?

      • Sprutar själv

        Hej


      • sprurau salee
        Sprutar själv kirjoitti:

        Hej

        Jeni


    • Kokoomus, hyi hitto

      Kannatan, luottamus on mennyttä. Huvittavaa, kun itse oli erottamassa Kevan pääjohtajaa epärehellisyydestä ja nyt paljastuu tällaisia moraalisesti ministerille täysin sopimatonta verokikkailua...

      • Tyhmä kansa

        Mitä te valitatte kokoomus on suomen suurin puolue. Nousu tuntuu jatkuvan näköjään,tekivät mitä tahansa tai suomi on täynnä rikkaita. Eli mitä pienempi äänestysprosentti ensi vaaleissa on sitä suurempi kokoomus on,tai ehkä nyt on kepun vuoro voittaa. Ja seuraavissa vaaleissa demarit nousee oppositiosta eli mikään ei tule muuttumaan.


    • SivistysvaltioSuomi

      Ranskassahan hallitus juuri erosi.....suomessa tuollainen on täyttä utopiaa edes YHDEN ministerin osalta.

    • Doctor S

      Joo, sivistysmaissa ministeri älyää erota tuollaisen törttöilyn jälkeen... Mutta taitaa Räty kuulua Stubbin hoviin, kun pääministerikin vain silittää päätä ja keskustelee pestin jatkosta. Stubb myös pihalle, jos ei älyä Rätyä erottaa.

      • Stubbin hovi

        Stubb sanoi,että kaikki tekee virheitä mutta kun pyytää anteeksi se riittää.
        Ilkka Kanervalle vain ei riittänyt anteeksipyyntö ja Stubb nostettiin hänen
        tilalleen parrasvaloihin aivan noviisina ilman mitään valtuutusta kansalta.

        Sitäpaitsi en ole kuullut mitään anteeksipyyntöä Rädyltä,ainoa mitä hän
        on pahoitellut on huonoa sananvalintaa.
        Siitä siinä ei kuitenkaan ollut kysymys vaan hänen vähättelystään köyhempiä
        kohtaan.
        Stubb ei voinut laittaa Petteri Orpoa tähän Rädyn paikalle vaikka hän oli jo
        hyvinkin perehtynyt kyseiseen ministeriöön asian tiimoilta.
        Ei hänelle annettu mahdollisuutta koska olisi mahdollisesti myöhemmin
        uhka Stubbille itselleen,onhan hän sentään ihan normaali-ihmisen oloinen
        ja varmaan enempi kansan mieleen kuin herra pääministeri.


    • sula mahdottomuus

      en usko näkeväni koskaan oikeaa joulupukkia......enkä tehtävästään eronnutta rötös-kokoomusministeriä.

    • raha ja ahneus

      Kaikki kokoomukselaiset on rötöstelijöitä.

    • KATSE TULEVAISUUTEEN

      VAI EI MIKÄÄN TULE MUUTTUMAAN . KYLLÄ KURJUUS AINAKIN TULEE LISÄÄNTYMÄÄN SEKÄ UHKA SUOMEN JOUTUMISESTA SODAN JALKOIHIN ! . TE KULISSIPORVARIT OLETTE TÄMÄN MAAN LYHYTNÄKÖISINTÄ SAKKIA ! . SUOMI OLISI HYVÄ MAA ELÄÄ ILMAN TEIDÄN VALTAPOLITIIKKAANNE ! .

      • ei kok.

        Tulevissa hallituskokoonpanoissa on aina hyvä muistaa, että Kokoomus kuuluu OPPOSITIOON. Kokoomusta ei saa koskaan päästää hallitukseen!


      • opitteko mitään?
        ei kok. kirjoitti:

        Tulevissa hallituskokoonpanoissa on aina hyvä muistaa, että Kokoomus kuuluu OPPOSITIOON. Kokoomusta ei saa koskaan päästää hallitukseen!

        Kyllä, sen todistaa kokoomuksen edellinen oppositiokausi, joka kesti 40 vuotta.
        Silloin Suomesta rakennettiin tasapuolinen maa, jossa oli kaikkien hyvä elää.
        Valitettavasti se unohtui monilta ja uusi sukupolvi ei sitä tiennyt eikä ymmärtänyt vaan äänesti kokoomuksen hallitusvastuuseen 1987.
        Holkeri aloitti välittömästi valtaan päästyään hyvinvointivaltion tuhoamisen ja tässä sitä nyt ollaan...rahamme on ujutettu keskieuroopan pankkiirihuijareille, meille on jäänyt vain kymmenien miljardien velka ja maksajan osa.....


      • Ala-arvoista menoa !
        opitteko mitään? kirjoitti:

        Kyllä, sen todistaa kokoomuksen edellinen oppositiokausi, joka kesti 40 vuotta.
        Silloin Suomesta rakennettiin tasapuolinen maa, jossa oli kaikkien hyvä elää.
        Valitettavasti se unohtui monilta ja uusi sukupolvi ei sitä tiennyt eikä ymmärtänyt vaan äänesti kokoomuksen hallitusvastuuseen 1987.
        Holkeri aloitti välittömästi valtaan päästyään hyvinvointivaltion tuhoamisen ja tässä sitä nyt ollaan...rahamme on ujutettu keskieuroopan pankkiirihuijareille, meille on jäänyt vain kymmenien miljardien velka ja maksajan osa.....

        Minä joskus "Kekkosvuosina" toivoin, että Kokoomus voisi päästä hallitukseen ainakin näyttämään, mihin pystyy, mutta ne kuuluisat "yleiset syyt" estivät tämän.
        Nyt on sitten Kokoomus istunut hallituksessa jo liiankin kanssa ja maa on menossa konkurssiin hyvää kyytiä.
        Nyt toivon enintään, että Kokoomus voisi mahdolilsesti tulla pienehköksi apupuolueeksi hallitukseen. Pääministeripuolueeksi ei Kokkareista ole: lekkeripeliksi menew arvokkaat hallitushommat, jos Kokkarikomennossa mennään eteenpäin. Alkaa jo riittää tämä Stubb-show tällä kertaa.


    • hijfk

      Polvihousupääministeri ei tiedä mistään mitään, mutta on valmis kytkemään Suomen EU:n myötä kaikenlaiseen hirveään - kuten se kauppasopimus USA:n kanssa. Tuo työpaikkoja - hahhah!

    • kyllä hyvin menee

      muutama viikko sitten stuppari lähti eurooppaan seurapiirin kanssa yksityiskoneella ,

      uudenkarheat mersut kuskaa ministereitä kesärantaan

      ja nyt kaiken huippu ,komusministerin "synninpäästö" verokikkailussa .

      jolle osana toimenkuvaa kuuluu veronkierron ehkäiseminen !

      näin kehottaa ministerit "alamaisiaan " toimimaan ,esimerkin voimalla .

      KIITOS KOK.

    • 152 cm

      ST 1ubb: Räty edustaa Kokoomuksen arvomaailmaa.

    • Röyhkeä akka

      Olen pahoillani, olen pahoillani......... mutta oikeasti Räty ei häpeä yhtään, sama kieroilu ja huijjaaminen näyttää jatkuvan kun eroilmoitusta ei kuulu.

      • Vesa Kaitera

        Röyhekä akka kirjoitti: "Olen pahoillani, olen pahoillani......... mutta oikeasti Räty ei häpeä yhtään, sama kieroilu ja huijjaaminen näyttää jatkuvan kun eroilmoitusta ei kuulu."


        Teistä muista tämän saitin kirjoittajista poiketen minä olen kuitenkin tavannut tuon Laura Rädyn jo useassa puoluekokouksessa, ja olin myös viime vuonna hänen Jyväskylässä järjestämässään tilaisuudessa. Siltä pohjalta voi antaa lausuntoni Rädyn poliittisesta kyvykkyydestä, ja todeta sen oikeinkin hyväksi. Hän on Kokoomuksen nousevia voimia, enkä ollut järin yllättynyt hänen nousustaan ministeriksi.

        Hänen verokikkailunsa eivät ole esikuvallisia, mutta lääkäreiden kekuudessa tulojen yhtiöittäminen on varsin suosittu ratkaisu etenkin, jos työnantajia on useita. Myös juristien keskuudessa on samaa yhtiöittämistä harrastettu.

        Laura Räty näytti uskovan, että alle 2100 euroa ansaitsevia vanhempia olisi hyvinkin vähäinen määrä, kun heitä kumminkin on kaikista vanhemmista noin kolmannes. Tässä hän asetti sanansa harvinaisen huonosti, ja luonnollisesti kilpailevien puoleiden edustajat ristiinnaulitsivat hänet tästä. Mutta verbaalisen virheen voi tehdä miltei kuka vain, ja kansa kyllä sietää sen, jos virheen tehneellä on esittää aitoja saavutuksia. Teot ovat kauneinta puhetta.


      • 750
        Vesa Kaitera kirjoitti:

        Röyhekä akka kirjoitti: "Olen pahoillani, olen pahoillani......... mutta oikeasti Räty ei häpeä yhtään, sama kieroilu ja huijjaaminen näyttää jatkuvan kun eroilmoitusta ei kuulu."


        Teistä muista tämän saitin kirjoittajista poiketen minä olen kuitenkin tavannut tuon Laura Rädyn jo useassa puoluekokouksessa, ja olin myös viime vuonna hänen Jyväskylässä järjestämässään tilaisuudessa. Siltä pohjalta voi antaa lausuntoni Rädyn poliittisesta kyvykkyydestä, ja todeta sen oikeinkin hyväksi. Hän on Kokoomuksen nousevia voimia, enkä ollut järin yllättynyt hänen nousustaan ministeriksi.

        Hänen verokikkailunsa eivät ole esikuvallisia, mutta lääkäreiden kekuudessa tulojen yhtiöittäminen on varsin suosittu ratkaisu etenkin, jos työnantajia on useita. Myös juristien keskuudessa on samaa yhtiöittämistä harrastettu.

        Laura Räty näytti uskovan, että alle 2100 euroa ansaitsevia vanhempia olisi hyvinkin vähäinen määrä, kun heitä kumminkin on kaikista vanhemmista noin kolmannes. Tässä hän asetti sanansa harvinaisen huonosti, ja luonnollisesti kilpailevien puoleiden edustajat ristiinnaulitsivat hänet tästä. Mutta verbaalisen virheen voi tehdä miltei kuka vain, ja kansa kyllä sietää sen, jos virheen tehneellä on esittää aitoja saavutuksia. Teot ovat kauneinta puhetta.

        Vesa Kaiteralla taitaa olla tuskan hiki otsalla kun suoltaa tekstiä mustan
        muuttamiseski valkoiseksi.
        Tällä nykyisellä kokoomuksella kun ei ole mitään tekemistä sen isänmaallisen
        kokoomuksen kanssa jota itsekin joskus äänestin.
        Se loppui kuin seinään kun teidän "pyhimykseksi julistamanne" ylhäisyys
        päätti luopua Suomen omasta valuutasta.
        Sen jälkeen kaikki onkin ollut yhtä alaspäinmenoa suurimmalle osalle
        tavallisista veronmaksajista.
        Nyt onkin sitten vallassa oikein ainakin omien sanojensa mukaan ainoita
        federalisteja Euroopassa,eli myydään vain viimeisetkin rippeet itsenäisyydestä.
        Tähän on tultu kun kansalle näytetään vain urheilua ja saippuaoopperaa.


      • Aikansa kutakin !

        Eiköhän se Räty eroa hallitustehtävistä keväällä samalla, kun koko Stubbin hallitus lopettaa ja elämä siirtyy taas eteenpäin, paremmille urille.Yritetään nyt kestää vielä vajaat puoli vuotta.
        Valehtelematta yhtään Laura Rädyn röyhkeys kaikessa toiminnassaan on ollut aivan omaa luokkaansa. Sopinee kokoomuslaiseen toimintatapaan ?


    • Doctor S

      Niinpä... No, vielä yksi vaalikausi tällaista hallitusta, niin rukoilemme Putinia vapauttamaan meidät, ja antamaan kaalisoppaa ja mustaa limppua.

    • stond

      Sillä on kauniit sääret ja näytti pyllynsä puolittain A-studion haastattelu ohjelmassa (mulla rupes stondaamaan) eli muodollisesti pätevä, muusta en tiedä

    • ajattelemattomuutta

      En kannata, Räty on osoitautunut taitavaksi talodenhoitajaksi. Hoitakoon sote-uudistuksenkin.

      • rrbttbtbtb

        taitava? Buahahahhahahahahahhah verokikkailija ei ole taitava


    • kannatusta

      Minä kannatan hänen eroaan

    • Antikok

      Kokkarit ovat päteviä vain eroamaan tehtävistään. Kannattaisi seurata Jykän jalanjäljillä ja häipyä vielä kun on mahdollista. Ehkä Ailus osaa lohduttaa, koska hänellä on oikeanlaista tieto asioista.

    • kollillakin

      Killin

    • juutas333

      minä

    • AAATE44

      juu

    • Faer

      minä

    • holvihanti

      Olen
      adressit.com
      änestänyt rädyn erottamista, voisivat poistaa yhtä aikaa poistaa rädyn ja päivi räsäsen edduskunnasta Räsäsellä' on poisto ääniä yli 87.000 ääntä (adressit .com )

    • DSAWE

      koko kokoomus pitäisi lailla kieltää

    • KAAAAPU
    • Rätyä pommitetaan?

      Paljonko Kike Elomaa maksoikaan tuloveroa?

      • tuomis

        Pysytään aiheessa, siis nyt puhutaan Laura Rädystä joka ei ole pätevä tehtäväänsä.


    • Justus22

      jep

    • Joulupykki

      KHYLLÄ

    • Olli Kukka

      syytä olisi erota

    • laase mämibä

      Hei

    • lauraa helppoon

      Hi

    • Oli syssinyt

      Pen

    • fiksupoy

      Hi

      • Esa Aitera

        pahoittelen


    • Mitä mielessä ?

      Laura Rädyn kannatus tai ei-kannatus nähdään keväällä, jos aikoo pyrkitä Eduskuntaan. Kansalla on tilaisuus sanoa mielipiteensä....

    • jytkyn valmistelua

      Jytky2015 alkaa valmistua

      Kokoomuslainen maksaa terroristeille tukea

      http://uutiset.perussuomalaiset.fi/terroristijarjestoon-kuuluminen-ei-pysayta-kelan-sosiaalitukia/

      Terroristijärjestöön kuuluminen ei pysäytä Kelan sosiaalitukia

      - Räty vastasi, että terroristijärjestöön kuuluminen Syyriassa tai muualla ei ole peruste lakkauttaa Kelan myöntämien sosiaalietuuksien maksamista tällaiseen toimintaan osallistuvalta, tai hänen mukanaan ulkomailla oleskelevilta perheenjäseniltä.

      - Näin suomalaiset veronmaksajat joutuvat rahoittamaan terroristista toimintaa. Ei tämä mene minun oikeustajuuni ainakaan, Raatikainen ihmettelee.

    • Veroparatiisi.

      Laura Räty on Voittaja! Hän saa rahat, te ette mitään.

      • Niin se on

        Hän on Voittaja!


    • toppaa sotenkin

      Räty

    • VOITTAJA(oli varattu

      Räty nousee nousemistaan. Ihana,reilu,aikaansaava nainen.

      • Profit €€€

        Parempaa Voittajaa ei löydy!


    • melkein ätyä

      Hej

    • juujuujuu44444444444

      juu

    • Jag stöjar Lauran

      Hej

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1759
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1664
    3. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      61
      1500
    4. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      71
      1495
    5. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1458
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1385
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1359
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1192
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1124
    Aihe