Synnyin väärään maahan

atm.

Miksi piti syntyä maahan jossa naiset ovat tylyjä ja ennakkoluuloisia pil.lua vain jännämiheille antavia elukoita. Ruotsikin olisi ollut parempi paikka syntyä.

48

392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+8

      Minun ikäluokkani naiset ovat myös syntyneet väärään maahan. Vain suomalaisia pottunokkamiehiä. Nuorella polvella asiat ovat paremmin, paljon enemmän maahanmuuttajia ja elämä muutenkin kansainvälisempää.

    • Ikisinkku M

      Semmoista se on, sitten kun on vielä lapsena valehdeltu millainen lottovoitto on syntyä Suomeen, joo onhan se neljä oikein satasen systeemissä. Joku nainen kohta varmaan terävän kertoo että pitää muuttaa sinne muualle...se olisi luovuttamista ja ehkä täällä kitumalla saamme onnellisemman seuraavan elämän tai kiduttuamme riittävästi valaistumme jossain vaiheessa. Lainaus wikistä "Buddhalaisuuden ydinopetus on, että elämä on pohjimmiltaan kärsimystä (paal. dukkha) tai epätyydyttävää[, eivätkä ohimenevät asiat voi tuottaa todellista onnea."

    • kiltti atm

      Miksi synnyin rumaksi joka ei saa pimppiä. Ärsyttävää kun jännämiehet hakkaa naisia ja saavat siltin naida aina kun tahtovat. Ilmeisesti naisia kiihottaa saada turpiin.

    • PK-seutulainen

      Helsingissä on sentään paljon maahanmuuttajia jotka eivät ole yhtä tylyjä kuin kantasuomalaiset

    • Niinpä niin

      AT-miehiä on joka maassa. Jos olisit syntynyt jenkiksi tai vaikkapa espanjalaiseksi ja sitten muuttaisit Suomeen, saattaisi olla kysyntää. Mutta estoinen mies ei mielellään lähde ulkomaille.

    • juujuujuu--

      Mikä estää muuttamasta? Aina voi opetella paikallisen kielen ja aina voi selvittää matkustamisen käytännön asiat.

      • Sos-foobikko

        "Mikä estää muuttamasta? Aina voi opetella paikallisen kielen ja aina voi selvittää matkustamisen käytännön asiat."

        Jaa mikäkö estää? No johan tuossa yläpuolella sanottiin että jos mies on pahasti estynyt niin ei sitä uskalla mihinkään ulkomaille muuttaa. Minulle ainakin on jo tarpeeksi vaikeaa pärjätä edes omassa kotimaassani vaikean sosiaalisten tilanteiden pelon takia. Ettehän te sosiaalisesti normaalit tietenkään tätä ymmärrä.


    • kiltti atm

      Ei ole rahaa mennä ulkomaille. Pitää siis lotota et jos onni potkis joskus ja sit vois häipyä maahaan jossa arvostetaan kunnollista miestä.

      • Yksi kymysys

        Mikä tekee sinusta kunnollisen?


    • er45

      Ei ole rahaa mennä ulkomaille :D

      Ei se että synnyit Suomeen tee susta atm - Tuo ettet tee asioille mitään, ja käytä aivojasi taas tekee. totta kuitenkin on että keskimäärin tyhmemmillä ei ole vaihtoehtoja, ja mukavuusalueen ulkopuolelle meneminen on täysin mahdotonta.

      • Sos-foobikko

        Haista sinä paska.


      • er45
        Sos-foobikko kirjoitti:

        Haista sinä paska.

        -Nuuh-

        Taitaa tuulla sieltäpäin..


    • mies..

      Jo pelkästään tämän maan sijainti tekee tästä ihan epäinhimillisen paikan asua. Jos tykkää 25 säästä niin aika masentava paikka.
      3kk hyvää säätä koko vuoden aikana ja taas alkoi se 9 kk odotus..

    • valivalis

      Mikset muuta pois? Etkö kykene siihen?

      Olisiko Amerikkaan parempi syntyä naisten suhteen:
      - Nainen ei edes katso sinuun päin, jollei taloudellinen tuottosi ole vahvaa, ja ennen kaikkea maksa aivan kaiken ensitreffien kahveista manikyyreihin, luksuslaukkuihin, elämiseen, hienoon taloon ja matkoihin. Romanttisia eleitä unohtamatta

      Oikeastaan ylläoleva pätee myös Venäläisiin, Thaimaalaisiin, Brasilialaisiin, oikeastana Suomi on yksi niistä harvoista maista maailmanlaajuisesti joissa naiset EIVÄT pariudu pelkän rahana takia ainoastaan.

      Ruotsissa naiset ovat niin itsenäisisä etteuivät myöskään pariudu rahasta, mutta ruotsalaismiehet ovat vallveutuneita, sivistyneitä, osaavat keskustella tunteistaan, ja näyttää ne, kohtelevat naista hyvin, olisiko sinusta kilpailemaan sellaisen kanssa? Vielä kun ruotsalaismiehetkin näyttävät Ken- nukeilta, niin todellako sinulla olisi siellä vientiä.

      Muuta ei osatat kuin valittaa, vaikka juuri teille Suomi on luultavastiu hyvä maa. parempi tosin olisi esim Intia tai pakistan tms, koska siellä on järjestetyt avioliiutot. Jos avioliitot järjestettäisiin nykypäivänä, ei tällaisia ongelmia olisi. Mutta kyllä ne perheetkin järjestää tyttärensä mieluummin varakkalle miehelle.

      En halua lytätä, mutta lopettakaa jo toi valittamienn ja haukkuminen. tehkää itsellennen ja elämällenne jotakin, puhukaa sitten.

      • mies.

        Olen käynyt Italiassa, englannissa, saksassa, ruotsissa, portugalissa, kreikassa ja usassa. Jokaisessa maassa naiset oli paljon ystävällisempi kuin suomessa. Tulivat jopa juttelee ilman syytä. Suomes ei voi jutella naisen kans kun nainen luulee että heti ollaan mies yrittää iskeä. Ja naiset katsoo että mitä tuokin haluaa.


      • uptoyours
        mies. kirjoitti:

        Olen käynyt Italiassa, englannissa, saksassa, ruotsissa, portugalissa, kreikassa ja usassa. Jokaisessa maassa naiset oli paljon ystävällisempi kuin suomessa. Tulivat jopa juttelee ilman syytä. Suomes ei voi jutella naisen kans kun nainen luulee että heti ollaan mies yrittää iskeä. Ja naiset katsoo että mitä tuokin haluaa.

        höpö höpö, se on se eksoottisuuskortti, kyllä suomessakin ollaan ystävällisempiä ulkkiksille.

        naiset aina huomio eksoottisen miehen ja toivoo että ne on parempia kuin omat miehet. sama joka maassa.


      • Suuri Juppi

        Miksi Ap:n pitäisi mennä vaikka maailman ääriin jotta saisi rakkautta, kun sinä voit valita melkein kenet tahansa?

        Lisäksi neuvosi ovat huonoja ja ne eivät toimi. Noinhan sen PITÄISI mennä että senkun lopettaa sen valittamisen ja "tekee itselleen ja elämälleen jotakin", mutta käytännössä se ei mene niin.

        Tässä maailmassa ei ole väliä sillä onko mies itsevarma, oma itsensä, kunnollinen, työssä käyvä tai omaa omaperäisiä mielipiteitä tai ajatuksia, vaan pillua saa vaan jos juoksee sen perässä kuin geopardi gasellien. Sitten kun lapset on tehty, niin useimmin tulee ero ja elatusmaksut joilla mies kustantaa ex- vaimonsa, lastensa ja exänsä rakastajien elämän.

        Jos neuvosi toimisivat, niin maailmassa tuskin olisikaan yksinäisiä miehiä. Jotta Atm saa rakkautta, saako luuseri rakastaa? Saako sellainen hylkiö rakastaa, joka on kokenut lapsuudessa/varhaisnuoruudessa suurta vääryyttä ja vastoinkäymisiä, vai olisiko hänen pitänyt vaan olla näitä asioita kokematta, jotta hänkin voisi olla hyväksytty aikuisten maailmaan? Tämä palsta on tarkoitettu näiden ihmisten tuntojen purkamiseen, eikä sinulla ole siihen mitään vastaan sanomista!


      • er45
        Suuri Juppi kirjoitti:

        Miksi Ap:n pitäisi mennä vaikka maailman ääriin jotta saisi rakkautta, kun sinä voit valita melkein kenet tahansa?

        Lisäksi neuvosi ovat huonoja ja ne eivät toimi. Noinhan sen PITÄISI mennä että senkun lopettaa sen valittamisen ja "tekee itselleen ja elämälleen jotakin", mutta käytännössä se ei mene niin.

        Tässä maailmassa ei ole väliä sillä onko mies itsevarma, oma itsensä, kunnollinen, työssä käyvä tai omaa omaperäisiä mielipiteitä tai ajatuksia, vaan pillua saa vaan jos juoksee sen perässä kuin geopardi gasellien. Sitten kun lapset on tehty, niin useimmin tulee ero ja elatusmaksut joilla mies kustantaa ex- vaimonsa, lastensa ja exänsä rakastajien elämän.

        Jos neuvosi toimisivat, niin maailmassa tuskin olisikaan yksinäisiä miehiä. Jotta Atm saa rakkautta, saako luuseri rakastaa? Saako sellainen hylkiö rakastaa, joka on kokenut lapsuudessa/varhaisnuoruudessa suurta vääryyttä ja vastoinkäymisiä, vai olisiko hänen pitänyt vaan olla näitä asioita kokematta, jotta hänkin voisi olla hyväksytty aikuisten maailmaan? Tämä palsta on tarkoitettu näiden ihmisten tuntojen purkamiseen, eikä sinulla ole siihen mitään vastaan sanomista!

        Elämä ei ole reilua - siinä vastaus. Minä voin valita melko suuresta joukosta, ja joku muu vielä suuremmasta. Miksi olisin katkera tuolla urokselle jolla on enemmän valinnanvaraa?

        Miksi te olette katkeria muille, maailmalle, kun ette ole valmiit tekemään asialle mitään? Jotenkin se on aina jonkun muun vika, kun teillä on vastoinkäymisiä.

        Teille annetaan mielipiteitä ja ohjeita - a vaikak sävy on tyly, ne ovat ihan aiheellisia ja asiasta - niin te suorastaan syljette päälle. Tai vaivutte epätoivoon.

        Koettakaapa ottaa itseänne niskasta kiinni ja tehkää itse asioillenne jotain, ikuisen valittamisen sijaan.


      • BitterFact
        er45 kirjoitti:

        Elämä ei ole reilua - siinä vastaus. Minä voin valita melko suuresta joukosta, ja joku muu vielä suuremmasta. Miksi olisin katkera tuolla urokselle jolla on enemmän valinnanvaraa?

        Miksi te olette katkeria muille, maailmalle, kun ette ole valmiit tekemään asialle mitään? Jotenkin se on aina jonkun muun vika, kun teillä on vastoinkäymisiä.

        Teille annetaan mielipiteitä ja ohjeita - a vaikak sävy on tyly, ne ovat ihan aiheellisia ja asiasta - niin te suorastaan syljette päälle. Tai vaivutte epätoivoon.

        Koettakaapa ottaa itseänne niskasta kiinni ja tehkää itse asioillenne jotain, ikuisen valittamisen sijaan.

        On ihmisiä, jotka eivät kelpaa kenellekään. Liian rumia, estyneitä, liian älykkäitä, liian sitä ja tätä yms...
        Eikä siinä oikin auta mikään muu kuin alkoholi, huumeet yms...
        ja lopulta kuolema.

        Loppu on kaikille 100% demokraattisesti sama.
        Kuolema. Joten jos oletetaan, että Jumalaa ei ole olemassa niin on aivan vitun sama miten elämäsi tuhlaat. Eli miksi ottaa itseään niskasta kiinni, jos Jumalaa ei ole olemassa??
        Lopullinen ratkaisu ongelmiin on kuolema.
        Matemaattinen optimointi ihmisen hyvinvoinnille tarkoittaa kärsimyksen minimointia. Eli toisin sanoen kuolemaa.

        Death solves all problems - no man, no problem.
        Joseph Stalin


      • Niinpä niin
        BitterFact kirjoitti:

        On ihmisiä, jotka eivät kelpaa kenellekään. Liian rumia, estyneitä, liian älykkäitä, liian sitä ja tätä yms...
        Eikä siinä oikin auta mikään muu kuin alkoholi, huumeet yms...
        ja lopulta kuolema.

        Loppu on kaikille 100% demokraattisesti sama.
        Kuolema. Joten jos oletetaan, että Jumalaa ei ole olemassa niin on aivan vitun sama miten elämäsi tuhlaat. Eli miksi ottaa itseään niskasta kiinni, jos Jumalaa ei ole olemassa??
        Lopullinen ratkaisu ongelmiin on kuolema.
        Matemaattinen optimointi ihmisen hyvinvoinnille tarkoittaa kärsimyksen minimointia. Eli toisin sanoen kuolemaa.

        Death solves all problems - no man, no problem.
        Joseph Stalin

        Onhan niitäkin, jotka eivät kelpaa kenellekään, mutta silti ovat raittiita ja reippaita. Eivätkä ota itseään hengiltä.


      • JosephTsugashvili
        Niinpä niin kirjoitti:

        Onhan niitäkin, jotka eivät kelpaa kenellekään, mutta silti ovat raittiita ja reippaita. Eivätkä ota itseään hengiltä.

        Äläpä nyt valehtele.
        Maslowin tarvehierarkia on tieteellinen fakta.
        Jokainen ihminen yrittää saavuttaa siinä sanotut tavoitteet voidakseen hyvin.

        Jos nämä perustarpeet (mukaan lukien seksi) eivät tyydyty niin ihminen voi huonosti-ja vaikka kaikki huonosti voivat eivät tapa itseään niin he voivat silti todella pahoin yksinäisyydessään-tämän ilmiön todistaa esim. se että koska naiset saa helpommin seksiä kuin miehet niin joka ikisessä maassa miesten itsemurhatilastot ovat suuremmat kuin naisten.

        Joten tämä paha olo loppuu monien kohdalla vasta haudassa.
        Sen takia juuri kannattaakin etsiä seuraa ilman paineita pakeista.
        Kenelläkään ei ole mitään menetettävää.
        Paitsi jos Jumala on olemassa ja antaa raippaa jos käyttäytyy tuhmasti.
        Silloin saattaa olla kannattavaa käyttäytyä jossain määrin empaattisesti.
        Naiset harvemmin ovat empaattisia, joten se masentaa myös miehetkin.
        Tämän takia maailmassa on "pahuutta".
        Syy on naisten.


      • jujbubbyvvtggrctcgrc

        Ei pitäisi yleistää. Jos pokailee jotain baaripissiksiä nin joo voi olla totta muttei muuten. Oma brassiex maksoi itse kaiken omalla rahallaan, ja yhteisiäkään ostoksia en kerinnyt usein maksamaan jollen ennakoinut.


      • Suuri Juppi
        er45 kirjoitti:

        Elämä ei ole reilua - siinä vastaus. Minä voin valita melko suuresta joukosta, ja joku muu vielä suuremmasta. Miksi olisin katkera tuolla urokselle jolla on enemmän valinnanvaraa?

        Miksi te olette katkeria muille, maailmalle, kun ette ole valmiit tekemään asialle mitään? Jotenkin se on aina jonkun muun vika, kun teillä on vastoinkäymisiä.

        Teille annetaan mielipiteitä ja ohjeita - a vaikak sävy on tyly, ne ovat ihan aiheellisia ja asiasta - niin te suorastaan syljette päälle. Tai vaivutte epätoivoon.

        Koettakaapa ottaa itseänne niskasta kiinni ja tehkää itse asioillenne jotain, ikuisen valittamisen sijaan.

        "Elämä ei ole reilua - siinä vastaus. Minä voin valita melko suuresta joukosta, ja joku muu vielä suuremmasta. Miksi olisin katkera tuolla urokselle jolla on enemmän valinnanvaraa?"

        Mutta, sinä oletkin seksielitisti. Elämä ei tosiaan ole reilua. Miksi ruokkia nälkää näkeviä kansoja kun itse voi syödä big macia joka päivä? Eihän sitä Hotelli Kämpin safkaajaa tarvitse kadehtia kun oma masu on täynnä.

        "Miksi te olette katkeria muille, maailmalle, kun ette ole valmiit tekemään asialle mitään? Jotenkin se on aina jonkun muun vika, kun teillä on vastoinkäymisiä."

        Siksi koska minä en ole omia vastoinkäymisiäni itse aiheuttanut, joten en ole mitenkään vastuussa muiden valinnoista. Miksei sinun tarvitse koskaan potea pahaa oloa, jos sinulla ei koskaan ole vastoinkäymisiä eteesi tullut, mutta meidän huono- onnisten pitää aina sekä päästä yli henkisestä tuskasta että huolehtia muiden, parempi osaisten onnesta?

        Annan esimerkin. Jos minulla olisi ollut normaalit perheolot ja kavereita, niin olisin elänyt onnellisen nuoruuden, saanut seksiä, onnistumisen riemua, hyväksyntää, tyttöystävän, ammatin ja työpaikan, niin olisin onnistunut elämässä. Nyt, lähes kolmekymppisenä oma onni on aika lailla omissa käsissä, toisin kuin sinulla , jolla oli aina nuorena niitä miljoonia kavereita, seksikumppaneita ja onnistumisen kokemuksia joilla raivasit tiesi "huipulle". Mutta minä kestän paremmin elämän vastoinkäymisiä kuin sinä. Nyt vakituisen duunin ja vaimon löytäminen on aikalailla mahdotonta. Koska nuorena kun rakastuu niin löytää kivan naapurintytön joka hyväksyy sinut just omana itsensäsi ja tyttöystävän löytäminen on sinun kaltaiselle aina muiden ikätovereidesi suosiossa olevan helppoa, koska, sen kuin konvertoit ympärillä pyörivistä vakipilluista itsellesi vaimokkeen. Vaikeampaa se on nyt tällaiselle vanhalle jolle kaikki ihmiset ovat aina olleet kaikessa vastaan, kun luokkia, opettajia, oppilaslaumoja ja opinahjoja on yhdessä kääntynyt sua vastaan kiusaamaan ja vihaamaan sinua.

        Sä olet löytänyt omat naisesi aina kaveripohjalta tai vakipillusta statuksesi( koulu/työ/kaveripiiri) kautta, mutta kun mä haluaisin saman, niin ei auta kun tarjolla on vain muille kelpaamattomia narkkarimuijia tai sitten vaativia uranaisia. Pitäisi, joo, koittaa Pelimiespelleilyä, mutta en alennu siihen, koska se ei ole suomalaista ja mä en alennu mielistelemään muijia jotta saisin pillua, vaan mä haluan löytää sellaisen naisen joka on vielä originelli eikä yhteiskunnan ja roskamedian saastuttama papukaija cosmopolitan mallipissis kullankaivaja.

        Mä en alennu pokaamaan naisia kuin jotkut juntti ulkkarit tuolla ulkona pokaa, koska se EI OLE SUOMALAISTA PERUSKOHTELIASTA HYVÄÄ TARKOITTAVAA KÄYTÖSTÄ, VAAN PILLUN PERÄSSÄ JUOKSEMISTA ALHAISTA ROSKAIHMISTEN KYRPÄKARUSELLIA! Mä en alennu sellaiseen. Koska naisile ei kelpaa vaikka mies olisi kunnollinen, hyvin kasvatettu, työssä käyvä, kohtelias, jolla on omia ideoita, ajatuksia ja mielipiteitä, vaan pitäisi olla PILLUN PERÄSSÄ JUOKSEVA APINA, jotta saisi suhteen. Sitten kuitenkin joutuu aina tavalla tai toisella maksamaan koko lystistä, kun lapset on tehty tulee ero, elatusmaksut joilla kustannetaan ex-vaimon kyrpäsirkus.

        "Teille annetaan mielipiteitä ja ohjeita - a vaikak sävy on tyly, ne ovat ihan aiheellisia ja asiasta - niin te suorastaan syljette päälle. Tai vaivutte epätoivoon.

        Koettakaapa ottaa itseänne niskasta kiinni ja tehkää itse asioillenne jotain, ikuisen valittamisen sijaan. "

        Minkä mä sille voin että elämä ei ole reilua?


      • er45
        Suuri Juppi kirjoitti:

        "Elämä ei ole reilua - siinä vastaus. Minä voin valita melko suuresta joukosta, ja joku muu vielä suuremmasta. Miksi olisin katkera tuolla urokselle jolla on enemmän valinnanvaraa?"

        Mutta, sinä oletkin seksielitisti. Elämä ei tosiaan ole reilua. Miksi ruokkia nälkää näkeviä kansoja kun itse voi syödä big macia joka päivä? Eihän sitä Hotelli Kämpin safkaajaa tarvitse kadehtia kun oma masu on täynnä.

        "Miksi te olette katkeria muille, maailmalle, kun ette ole valmiit tekemään asialle mitään? Jotenkin se on aina jonkun muun vika, kun teillä on vastoinkäymisiä."

        Siksi koska minä en ole omia vastoinkäymisiäni itse aiheuttanut, joten en ole mitenkään vastuussa muiden valinnoista. Miksei sinun tarvitse koskaan potea pahaa oloa, jos sinulla ei koskaan ole vastoinkäymisiä eteesi tullut, mutta meidän huono- onnisten pitää aina sekä päästä yli henkisestä tuskasta että huolehtia muiden, parempi osaisten onnesta?

        Annan esimerkin. Jos minulla olisi ollut normaalit perheolot ja kavereita, niin olisin elänyt onnellisen nuoruuden, saanut seksiä, onnistumisen riemua, hyväksyntää, tyttöystävän, ammatin ja työpaikan, niin olisin onnistunut elämässä. Nyt, lähes kolmekymppisenä oma onni on aika lailla omissa käsissä, toisin kuin sinulla , jolla oli aina nuorena niitä miljoonia kavereita, seksikumppaneita ja onnistumisen kokemuksia joilla raivasit tiesi "huipulle". Mutta minä kestän paremmin elämän vastoinkäymisiä kuin sinä. Nyt vakituisen duunin ja vaimon löytäminen on aikalailla mahdotonta. Koska nuorena kun rakastuu niin löytää kivan naapurintytön joka hyväksyy sinut just omana itsensäsi ja tyttöystävän löytäminen on sinun kaltaiselle aina muiden ikätovereidesi suosiossa olevan helppoa, koska, sen kuin konvertoit ympärillä pyörivistä vakipilluista itsellesi vaimokkeen. Vaikeampaa se on nyt tällaiselle vanhalle jolle kaikki ihmiset ovat aina olleet kaikessa vastaan, kun luokkia, opettajia, oppilaslaumoja ja opinahjoja on yhdessä kääntynyt sua vastaan kiusaamaan ja vihaamaan sinua.

        Sä olet löytänyt omat naisesi aina kaveripohjalta tai vakipillusta statuksesi( koulu/työ/kaveripiiri) kautta, mutta kun mä haluaisin saman, niin ei auta kun tarjolla on vain muille kelpaamattomia narkkarimuijia tai sitten vaativia uranaisia. Pitäisi, joo, koittaa Pelimiespelleilyä, mutta en alennu siihen, koska se ei ole suomalaista ja mä en alennu mielistelemään muijia jotta saisin pillua, vaan mä haluan löytää sellaisen naisen joka on vielä originelli eikä yhteiskunnan ja roskamedian saastuttama papukaija cosmopolitan mallipissis kullankaivaja.

        Mä en alennu pokaamaan naisia kuin jotkut juntti ulkkarit tuolla ulkona pokaa, koska se EI OLE SUOMALAISTA PERUSKOHTELIASTA HYVÄÄ TARKOITTAVAA KÄYTÖSTÄ, VAAN PILLUN PERÄSSÄ JUOKSEMISTA ALHAISTA ROSKAIHMISTEN KYRPÄKARUSELLIA! Mä en alennu sellaiseen. Koska naisile ei kelpaa vaikka mies olisi kunnollinen, hyvin kasvatettu, työssä käyvä, kohtelias, jolla on omia ideoita, ajatuksia ja mielipiteitä, vaan pitäisi olla PILLUN PERÄSSÄ JUOKSEVA APINA, jotta saisi suhteen. Sitten kuitenkin joutuu aina tavalla tai toisella maksamaan koko lystistä, kun lapset on tehty tulee ero, elatusmaksut joilla kustannetaan ex-vaimon kyrpäsirkus.

        "Teille annetaan mielipiteitä ja ohjeita - a vaikak sävy on tyly, ne ovat ihan aiheellisia ja asiasta - niin te suorastaan syljette päälle. Tai vaivutte epätoivoon.

        Koettakaapa ottaa itseänne niskasta kiinni ja tehkää itse asioillenne jotain, ikuisen valittamisen sijaan. "

        Minkä mä sille voin että elämä ei ole reilua?

        Huomaa että teet tietoisia valintoja.

        "Pitäisi, joo, koittaa Pelimiespelleilyä, mutta en alennu siihen, koska se ei ole suomalaista ja mä en alennu mielistelemään muijia jotta saisin pillua, vaan mä haluan löytää sellaisen naisen joka on vielä originelli eikä yhteiskunnan ja roskamedian saastuttama papukaija cosmopolitan mallipissis kullankaivaja.

        Esität vaatimuksia ja et suostu alentumaan tms. Teet siis ihan itse valinnan olla yksin. Aivan sinä itse, ei kukaan muu. Miksi siis valitat? Joku tuolla tyytyy siihen narkkarimuijaansa, ja on onnellinen - Sinä valitset olla yksin, siis miksi et olisi siihen tyytyväinen? Ja sitten valitat että se on aina jonkun muun syy, kuin tuon oman valintasi, että olet yksin.

        Se on ihan hyvä että sun kaltaisia on olemassa, koska näin meille muille riittää enemmän naisia.


      • sdrt34
        Suuri Juppi kirjoitti:

        "Elämä ei ole reilua - siinä vastaus. Minä voin valita melko suuresta joukosta, ja joku muu vielä suuremmasta. Miksi olisin katkera tuolla urokselle jolla on enemmän valinnanvaraa?"

        Mutta, sinä oletkin seksielitisti. Elämä ei tosiaan ole reilua. Miksi ruokkia nälkää näkeviä kansoja kun itse voi syödä big macia joka päivä? Eihän sitä Hotelli Kämpin safkaajaa tarvitse kadehtia kun oma masu on täynnä.

        "Miksi te olette katkeria muille, maailmalle, kun ette ole valmiit tekemään asialle mitään? Jotenkin se on aina jonkun muun vika, kun teillä on vastoinkäymisiä."

        Siksi koska minä en ole omia vastoinkäymisiäni itse aiheuttanut, joten en ole mitenkään vastuussa muiden valinnoista. Miksei sinun tarvitse koskaan potea pahaa oloa, jos sinulla ei koskaan ole vastoinkäymisiä eteesi tullut, mutta meidän huono- onnisten pitää aina sekä päästä yli henkisestä tuskasta että huolehtia muiden, parempi osaisten onnesta?

        Annan esimerkin. Jos minulla olisi ollut normaalit perheolot ja kavereita, niin olisin elänyt onnellisen nuoruuden, saanut seksiä, onnistumisen riemua, hyväksyntää, tyttöystävän, ammatin ja työpaikan, niin olisin onnistunut elämässä. Nyt, lähes kolmekymppisenä oma onni on aika lailla omissa käsissä, toisin kuin sinulla , jolla oli aina nuorena niitä miljoonia kavereita, seksikumppaneita ja onnistumisen kokemuksia joilla raivasit tiesi "huipulle". Mutta minä kestän paremmin elämän vastoinkäymisiä kuin sinä. Nyt vakituisen duunin ja vaimon löytäminen on aikalailla mahdotonta. Koska nuorena kun rakastuu niin löytää kivan naapurintytön joka hyväksyy sinut just omana itsensäsi ja tyttöystävän löytäminen on sinun kaltaiselle aina muiden ikätovereidesi suosiossa olevan helppoa, koska, sen kuin konvertoit ympärillä pyörivistä vakipilluista itsellesi vaimokkeen. Vaikeampaa se on nyt tällaiselle vanhalle jolle kaikki ihmiset ovat aina olleet kaikessa vastaan, kun luokkia, opettajia, oppilaslaumoja ja opinahjoja on yhdessä kääntynyt sua vastaan kiusaamaan ja vihaamaan sinua.

        Sä olet löytänyt omat naisesi aina kaveripohjalta tai vakipillusta statuksesi( koulu/työ/kaveripiiri) kautta, mutta kun mä haluaisin saman, niin ei auta kun tarjolla on vain muille kelpaamattomia narkkarimuijia tai sitten vaativia uranaisia. Pitäisi, joo, koittaa Pelimiespelleilyä, mutta en alennu siihen, koska se ei ole suomalaista ja mä en alennu mielistelemään muijia jotta saisin pillua, vaan mä haluan löytää sellaisen naisen joka on vielä originelli eikä yhteiskunnan ja roskamedian saastuttama papukaija cosmopolitan mallipissis kullankaivaja.

        Mä en alennu pokaamaan naisia kuin jotkut juntti ulkkarit tuolla ulkona pokaa, koska se EI OLE SUOMALAISTA PERUSKOHTELIASTA HYVÄÄ TARKOITTAVAA KÄYTÖSTÄ, VAAN PILLUN PERÄSSÄ JUOKSEMISTA ALHAISTA ROSKAIHMISTEN KYRPÄKARUSELLIA! Mä en alennu sellaiseen. Koska naisile ei kelpaa vaikka mies olisi kunnollinen, hyvin kasvatettu, työssä käyvä, kohtelias, jolla on omia ideoita, ajatuksia ja mielipiteitä, vaan pitäisi olla PILLUN PERÄSSÄ JUOKSEVA APINA, jotta saisi suhteen. Sitten kuitenkin joutuu aina tavalla tai toisella maksamaan koko lystistä, kun lapset on tehty tulee ero, elatusmaksut joilla kustannetaan ex-vaimon kyrpäsirkus.

        "Teille annetaan mielipiteitä ja ohjeita - a vaikak sävy on tyly, ne ovat ihan aiheellisia ja asiasta - niin te suorastaan syljette päälle. Tai vaivutte epätoivoon.

        Koettakaapa ottaa itseänne niskasta kiinni ja tehkää itse asioillenne jotain, ikuisen valittamisen sijaan. "

        Minkä mä sille voin että elämä ei ole reilua?

        Voi v-ttu mikä asennevammanen yksilö :DD

        "Vaikeampaa se on nyt tällaiselle vanhalle jolle kaikki ihmiset ovat aina olleet kaikessa vastaan, kun luokkia, opettajia, oppilaslaumoja ja opinahjoja on yhdessä kääntynyt sua vastaan kiusaamaan ja vihaamaan sinua."

        KAIKKI todella on sinua vastaan, mikään ei tietenkään johdu sinusta! :DD

        Otappa vähän nenäliinankulmaa ja pyyhi ne kyyneleet jo. Ketään ei kiinnosta tollanen itsesäälissä vellova veltto lapanen.

        Jos todella olet "kohdannut vastoinkäymisiä", niin ne eivät ainakaan ole tehneet sinusta vahvaa - Yksinäisen kylläkin. Ja jotenkin olet uskotellut itsellsi että elämä on NIIN PALJON HELPOMPAA muille kuin sinulle.. Kyllä se kuule on niin että sinulta puuttu nöyryyttä ja empatiakykyä ymmärtää ettei elämä ole sen erilaisempaa kellekkään muullekkaan. Sulla on omat haasteesi, ja meillä muilla omamme - ja vähättelemällä meidän muiden asioita, et ainakaan ole matkalla suuruuteen.

        Jotenkin tollasen sunkaltasen kohdalla koen vain suurta myötähäpeää..


    • atm.

      Huono säkä oli syntyä suomeen mut onneks en sentään syntynyt afrikaan

      • Ujo atm 25

        Sitä minäkin olen useasti miettinyt että synnyin väärään maahan mutta ehkä todellisuudessa synnyin vääränlaiseksi ihmiseksi.


    • vali vali

      Kyllä on taas valituksen aiheet ihan kaikessa muussa kuin mihin itse voi vaikuttaa. Kyllä se on toisten vika kun asiat on huonosti - johtaako johonkin? Ei varmasti.

    • ätmi sinkku

      Onhan se naisten vika jos nainen ei halua tutustua. En minä siihen voi vaikuttaa enkä voi pakottaa naisia olemaan mun kanssa.

      • Sinä et voi vaikuttaa siihen, oletko naisten silmissä kiinnostava?

        Päinvastoin. Kaikista maailman ihmisistä juuri sinä olet se ainoa, joka asiaan voi vaikuttaa. Voit kehittää itseäsi, hankkia sosiaalisia taitoja, kohentaa ulkonäköä, edistää terveyttä, hankkia harrastuksia ja niiden kautta uusia ystäviä ja tuttavia. Yksikään nainen ei voi sitä sinulle tehdä.

        Ai niin mutta kun "ei naistenkaan tartte kun ne saa aina miehen". No älä tee mitään. Mutta älä myöskään väitä, että olisi jonkun muun kuin itsesi vika, että kukaan ei halua olla kanssasi.

        Kyllä minuakin pännii, että pääkaupunkiseudulla on enemmän 40 koulutettuja, työssäkäyviä eronneita naisia kuin miehiä, mutta ei se silti ole miesten vika, etten minä pärjää kilpailussa heistä.


      • Niinpä niin
        helka kirjoitti:

        Sinä et voi vaikuttaa siihen, oletko naisten silmissä kiinnostava?

        Päinvastoin. Kaikista maailman ihmisistä juuri sinä olet se ainoa, joka asiaan voi vaikuttaa. Voit kehittää itseäsi, hankkia sosiaalisia taitoja, kohentaa ulkonäköä, edistää terveyttä, hankkia harrastuksia ja niiden kautta uusia ystäviä ja tuttavia. Yksikään nainen ei voi sitä sinulle tehdä.

        Ai niin mutta kun "ei naistenkaan tartte kun ne saa aina miehen". No älä tee mitään. Mutta älä myöskään väitä, että olisi jonkun muun kuin itsesi vika, että kukaan ei halua olla kanssasi.

        Kyllä minuakin pännii, että pääkaupunkiseudulla on enemmän 40 koulutettuja, työssäkäyviä eronneita naisia kuin miehiä, mutta ei se silti ole miesten vika, etten minä pärjää kilpailussa heistä.

        Mene maakuntiin, niin johan on pulaa naisista. Jossain pienehkössä kaupungissa saatat hyvinkin saada hyvän työpaikan ja päästä valitsemaan paikallisista lukuisista vapaista miehistä itsellesi sopivimman.

        Mutta ai niin. Ei nainen lähde landelle, koska söde mies pitää saada helposti sormea napsauttamalla.


      • Niinpä niin kirjoitti:

        Mene maakuntiin, niin johan on pulaa naisista. Jossain pienehkössä kaupungissa saatat hyvinkin saada hyvän työpaikan ja päästä valitsemaan paikallisista lukuisista vapaista miehistä itsellesi sopivimman.

        Mutta ai niin. Ei nainen lähde landelle, koska söde mies pitää saada helposti sormea napsauttamalla.

        Asuisin jo landella, jos siellä olisi oman alani töitä. Ja jos luit tekstini niin nimenomaan totesin, että ei ole miesten vika, etten minä pärjää _kilpailussa_ heistä. Eli en odotakaan saavani miestä sormia napsauttamalla vaan päinvastoin, tiedän että jos sellaisen haluaisin niin pitäisi ryhtyä aktiivisemmaksi ja panostaa enemmän.


      • Niinpä niin
        helka kirjoitti:

        Asuisin jo landella, jos siellä olisi oman alani töitä. Ja jos luit tekstini niin nimenomaan totesin, että ei ole miesten vika, etten minä pärjää _kilpailussa_ heistä. Eli en odotakaan saavani miestä sormia napsauttamalla vaan päinvastoin, tiedän että jos sellaisen haluaisin niin pitäisi ryhtyä aktiivisemmaksi ja panostaa enemmän.

        Millä alalla olet?


      • Niinpä niin kirjoitti:

        Millä alalla olet?

        Sitä en täällä tule kertomaan nyt enkä myöhemminkään.


      • Niinpä niin
        helka kirjoitti:

        Sitä en täällä tule kertomaan nyt enkä myöhemminkään.

        No tuskin mikään sellainen työ, jota ei saisi jostakin kehä 3:n ulkopuoliselta alueelta.

        Vähän lisää seikkailumieltä!


      • Niinpä niin kirjoitti:

        No tuskin mikään sellainen työ, jota ei saisi jostakin kehä 3:n ulkopuoliselta alueelta.

        Vähän lisää seikkailumieltä!

        Niin että jättäisin nykyisen työni, jossa viihdyn ja joka vastaa koulutustani, ja muuttaisin jonnekin pienempään kaupunkiin vain siksi, että siellä asuu enemmän ikäisiäni naisettomia miehiä? :D Ehkä ei sentään. Eikä niitä naisettomia miehiä niistä pienemmistä kaupungeista tunnu muutenkaan löytyvän, olen kokeillut nettiä ja työmatkoilla käyn paikallisissa ravintoloissa ja tapaan ihmisiä työtilaisuuksissa. Tulos: nada.

        Kyllä minulle sopisi ihan etäsuhdekin jonkun maajussin kanssa, kunhan etäisyys olisi sen verran kohtuullinen, että viikonloppuisin voisi tapailla.


      • Niinpä niin
        helka kirjoitti:

        Niin että jättäisin nykyisen työni, jossa viihdyn ja joka vastaa koulutustani, ja muuttaisin jonnekin pienempään kaupunkiin vain siksi, että siellä asuu enemmän ikäisiäni naisettomia miehiä? :D Ehkä ei sentään. Eikä niitä naisettomia miehiä niistä pienemmistä kaupungeista tunnu muutenkaan löytyvän, olen kokeillut nettiä ja työmatkoilla käyn paikallisissa ravintoloissa ja tapaan ihmisiä työtilaisuuksissa. Tulos: nada.

        Kyllä minulle sopisi ihan etäsuhdekin jonkun maajussin kanssa, kunhan etäisyys olisi sen verran kohtuullinen, että viikonloppuisin voisi tapailla.

        Ei nyt sentään kenenkään mahdollisesti löytyvän maajussin takia kannata muuttaa pienempään kaupunkiin, mutta elämän voisi ottaa seikkailun kannalta. Siinä sivussa voi sitten lykästääkin.

        Usein tuntuu hyvältä aloittaa elämä vähän kuin alusta. Laitoin kerran pillit pussiin, erosin työstäni ja muutin pois.


      • Niinpä niin kirjoitti:

        Ei nyt sentään kenenkään mahdollisesti löytyvän maajussin takia kannata muuttaa pienempään kaupunkiin, mutta elämän voisi ottaa seikkailun kannalta. Siinä sivussa voi sitten lykästääkin.

        Usein tuntuu hyvältä aloittaa elämä vähän kuin alusta. Laitoin kerran pillit pussiin, erosin työstäni ja muutin pois.

        Olen muuttanut aika monta kertaa, myös paikkakuntaa. Ei sitä enää pelkästään vaihtelun vuoksi viitsi tehdä.


      • Niinpä niin
        helka kirjoitti:

        Olen muuttanut aika monta kertaa, myös paikkakuntaa. Ei sitä enää pelkästään vaihtelun vuoksi viitsi tehdä.

        Minä tein sen, koska halusin elämälle uutta suuntaa.


      • er45
        helka kirjoitti:

        Sinä et voi vaikuttaa siihen, oletko naisten silmissä kiinnostava?

        Päinvastoin. Kaikista maailman ihmisistä juuri sinä olet se ainoa, joka asiaan voi vaikuttaa. Voit kehittää itseäsi, hankkia sosiaalisia taitoja, kohentaa ulkonäköä, edistää terveyttä, hankkia harrastuksia ja niiden kautta uusia ystäviä ja tuttavia. Yksikään nainen ei voi sitä sinulle tehdä.

        Ai niin mutta kun "ei naistenkaan tartte kun ne saa aina miehen". No älä tee mitään. Mutta älä myöskään väitä, että olisi jonkun muun kuin itsesi vika, että kukaan ei halua olla kanssasi.

        Kyllä minuakin pännii, että pääkaupunkiseudulla on enemmän 40 koulutettuja, työssäkäyviä eronneita naisia kuin miehiä, mutta ei se silti ole miesten vika, etten minä pärjää kilpailussa heistä.

        Nimenomaan, -sinä itse- voit vaikuttaa siuien miltä näytät. Tietyissä rajoissa kuitenkin, eli ei aivan täysin hevosennaamasta saa koskaan ihannemiestä, mutta sellaisesta vitosen miehestä saa kelpo kasin, jos on valmis panostamaan.

        Vitosen mies=
        - asuu vanhempien luona maaseudulla
        - ei pese käsiään vessan jälkeen
        - ei käynyt peruskoulua loppuun
        - pukeutuu eilisiin kalsareihin, ja farkutkin on ostettu prismasta (vähän liian isot)
        - kampaus.. "Mikä? Kunhan on lyhyt!"
        -lauantai-illan viihdyke on kaljaa ja rottien ampuminen kaatopaikalla

        Noniin, miten vitosen mies muutetaan kasiksi.

        - Iltakouluun muutamiksi vuosiksi, oppimaan ja sivistymään
        - luetutetaan uutisia ja maailman tapahtumia, jotta olisi vähän yleissivistystä ajankohtaisista asioista
        - urheiluharrastukset mukaan, millä muutetaan kaljamaha sikspakiksi
        - yleisen hyvän vuoksi käytöstavat kuntoon, eg. pestään ne kädet vessan jälkene ja suihkuun mennään aina kun tarvis (joka päivä)
        - kampaus ja pukeutuminen kuntoon
        - muutetaan äitin ruokapöydän äärestä pois ja itsenäistytään, opitaan elämään itsenäisesti ja tekemään omia päätöksiä ja kantamaan vastuu niistä

        Ja noin meillä onkin sellainen normimies olemassa, ja kyllä tuo jo jollekulle kelpaa, vaikkei ihan priimaa olekkaan.

        Tietty tuo vaatii sitoutumista johon nuo kelkasta pudonneet yksilöt eivät tavallisesti ole kykeneviä. Ja täältä palstoiltahan näitä surullisia tarinoitahan voi sitten lukea.

        "Keinot ovat ihan yksikertaisia, mikä on sinun tekosyysi?"


      • er45 kirjoitti:

        Nimenomaan, -sinä itse- voit vaikuttaa siuien miltä näytät. Tietyissä rajoissa kuitenkin, eli ei aivan täysin hevosennaamasta saa koskaan ihannemiestä, mutta sellaisesta vitosen miehestä saa kelpo kasin, jos on valmis panostamaan.

        Vitosen mies=
        - asuu vanhempien luona maaseudulla
        - ei pese käsiään vessan jälkeen
        - ei käynyt peruskoulua loppuun
        - pukeutuu eilisiin kalsareihin, ja farkutkin on ostettu prismasta (vähän liian isot)
        - kampaus.. "Mikä? Kunhan on lyhyt!"
        -lauantai-illan viihdyke on kaljaa ja rottien ampuminen kaatopaikalla

        Noniin, miten vitosen mies muutetaan kasiksi.

        - Iltakouluun muutamiksi vuosiksi, oppimaan ja sivistymään
        - luetutetaan uutisia ja maailman tapahtumia, jotta olisi vähän yleissivistystä ajankohtaisista asioista
        - urheiluharrastukset mukaan, millä muutetaan kaljamaha sikspakiksi
        - yleisen hyvän vuoksi käytöstavat kuntoon, eg. pestään ne kädet vessan jälkene ja suihkuun mennään aina kun tarvis (joka päivä)
        - kampaus ja pukeutuminen kuntoon
        - muutetaan äitin ruokapöydän äärestä pois ja itsenäistytään, opitaan elämään itsenäisesti ja tekemään omia päätöksiä ja kantamaan vastuu niistä

        Ja noin meillä onkin sellainen normimies olemassa, ja kyllä tuo jo jollekulle kelpaa, vaikkei ihan priimaa olekkaan.

        Tietty tuo vaatii sitoutumista johon nuo kelkasta pudonneet yksilöt eivät tavallisesti ole kykeneviä. Ja täältä palstoiltahan näitä surullisia tarinoitahan voi sitten lukea.

        "Keinot ovat ihan yksikertaisia, mikä on sinun tekosyysi?"

        Jos mies ei ole käynyt peruskoulua loppuun, niin luultavasti hän ei ole lukumiehiä. Kuvailemasi mies todennäköisesti kokisi henkilökohtaisesti huomattavasti palkitsevammaksi peltoautonsa tuunaamisen ja traktorirallin kylillä kuin vallan kolmijako-opin ja termodynamiikan pääsääntöjen pänttäämisen, jotka kuitenkin katoavat päästä alta aikayksikön.

        Pointti: luontonsa vastaiseksi muuttuminen on ihmiselle epärealistinen vaatimus. Nykykulttuuri on toki erittäin suvaitsematon ja hyväksyy ihmisluonteita vain hyvin kapealta sektorilta.


      • se52345
        outsider1 kirjoitti:

        Jos mies ei ole käynyt peruskoulua loppuun, niin luultavasti hän ei ole lukumiehiä. Kuvailemasi mies todennäköisesti kokisi henkilökohtaisesti huomattavasti palkitsevammaksi peltoautonsa tuunaamisen ja traktorirallin kylillä kuin vallan kolmijako-opin ja termodynamiikan pääsääntöjen pänttäämisen, jotka kuitenkin katoavat päästä alta aikayksikön.

        Pointti: luontonsa vastaiseksi muuttuminen on ihmiselle epärealistinen vaatimus. Nykykulttuuri on toki erittäin suvaitsematon ja hyväksyy ihmisluonteita vain hyvin kapealta sektorilta.

        Se ei muuta faktaa etteikö keinot olisi yksinkertaiset. Ihan oma valinta mitä itsellesi teet.


      • se52345 kirjoitti:

        Se ei muuta faktaa etteikö keinot olisi yksinkertaiset. Ihan oma valinta mitä itsellesi teet.

        Jos "mahdoton" on sama kuin "yksinkertainen", niin mikä ettei. :D


      • er45
        outsider1 kirjoitti:

        Jos "mahdoton" on sama kuin "yksinkertainen", niin mikä ettei. :D

        Mikä noista yllä mainituista asioista on mahdotonta?

        ..Käsien peseminen vessan jälkeen?


    • valkoinen barbaari

      Olisi kannattanut syntyä Nigeriaan. Tulisin Suomeen jonkun läskin ja ruman Suomi-naisen avulla ja kun oleskelulupa ja ikuinen ilmainen elämä olisi taattu, niin jättäisin sen rumiluksen ja panisin anteliaita suomalaisia baarityttöjä ja kauniita teininaisia. Siittämiäni mulatteja olisi ympäri valtakuntaa, mutta eihän sillä väliä ole, koska yhteiskunta maksaa niiden elatuksen.

    • 10+10

      Luuletko ruotsittarien antavan jälkeenjääneelle rajoittuneelle ja vähän yksinkertaiselle tylsimykselle? Minun on vaikea uskoa...

    • mulberry2

      Toi oli ihan vitsi. Sellainenkaan äijä joka suomessa on jo ihan suosittu suomalaisten naisten keskuudessa, ei kelpaa ruotsalaisille naisille.

      Kilpailu on siellä VIELÄ kovempi kuin täällä, Joo, ruotsalaiset naiset on sydämmellisiä ja kauniita, mutta Ruotsalaiste miehet on MYÖS komeita&kauniita, sydämmellisiä, ja keskustelutaitoisia, usein paremmat sosiaaliset ja tynneälylahjat.

      Siellä sitten erottuisit eduksesi?

      Juntit valittaa, muttei jaksa tehdä mitään itsensä kehittämiseksi....Niin kaun kun syy on muka vain muissa, niin muutosta ei tietenkään voi edes syntyä. Mutta minkäs teet jos ei edes sellaista tajua, kivempi kiukutella ja rähistä anonyymipalstoille..

    • iiujhhjoijhgvjikjhvb

      Mutta jos lähdet vaikka Japaniin tai Argentiinaan niin olet haluttua kamaa. Rumakin pärjää.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1165
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1001
    Aihe