Ensi treffeillä sänkyyn...

tätä samaa jatkuv...

Olen nyt käynyt viime aikoina useiden miesten kanssa treffeillä ja kaikki kyllä yrittävät vihjata haluavansa sänkyyn jo ensi treffeillä. En ole tähän suostunut.

Pikkusen tuntuu nyt siltä, voiko löytyä sellaista miestä, joka oikeasti haluaa tutustua minuun ja vasta sitten mennä sänkyyn... Olen kyllästynyt sanoihin: sinä olet seireeni, kaunis ja muuta vastaavaa vain päästäkseen pikku housujeni sisälle!!!

46

3161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aikuinen nainen

      Eipä mollata miehiä!
      Olen minäkin käynyt useammilla treffeillä, vaan eipä kukaan näistä fiksuista miehistä millään tavalla ole edes vihjaillut "siihen suuntaan"! Ihastuneita kyllä ovat olleet :).
      Olisiko profiilissasi tai sinussa itsessäsi jotain, mikä saa miehet toimimaan kertomallasi tavalla!?!

      • jaa..

        Tai sitten aloittaja tapailee vaan renttuja?


    • RinssiRohkea

      Piparia pitää saada!

    • Näitä on nähty

      Mulle kans käynyt niin, et heti ollaan jo ekoil treffeil ehdottamas yhteistä yötä ja mä oon skipannut tollaset tyypit mielessäni samantien. Ällöttävii. Oon kuitenki jatkanu jutustelua ystävällisesti ja juonu ja syöny kaikki, mitä jätkä tarjoo, sorry... mut mä en oo mikää ilmane huora mitä pannaa heti samantien.

      Menkööt maksullisiii ja mä haluun et mies ensisijaisesti hurmaa mut älykkyydellään, mitä viel ei oo valitettavasti tapahtunu.

      Enkä näytä bimbolt enkä pukeudu provosoivasti.

      Kantsii olla tiukkana ja pitää jotain tasoo.

      • Liljan kukka

        Olen samaa mieltä kanssasi.
        Mutta kyllä niitä löytyy miehiä, jotka ovat todella kiinnostuneita itsestään sinusta
        ja arvostavat ja kunnioittavat naista.
        Sitten myöhemmin ne muut jutut ...... jos todella haluaa olla.
        Ns. pitää synkata :)


      • Jokainen maksaa ite

        ..."ja juonu ja syöny kaikki, mitä jätkä tarjoo, ........en oo mikää ilmane" ?????????

        Miksi syöt ilmane ?

        Ensi treffeillä TUTUSTUTAAN ulkona, menkää vaikka museoon.


      • heti syömään
        Jokainen maksaa ite kirjoitti:

        ..."ja juonu ja syöny kaikki, mitä jätkä tarjoo, ........en oo mikää ilmane" ?????????

        Miksi syöt ilmane ?

        Ensi treffeillä TUTUSTUTAAN ulkona, menkää vaikka museoon.

        on iso loukkaus.


      • sunkku76

        Minä haluan aina tutustua ihmiseen kunnolla ensin. T.sinkkumies76


      • Että näin

        Syönyt ja juonut kaiken mitä tarjotaan... Et ole ilmainen horo. Kunnon illalinen maksaa juomineen helposti 200 € joka on muuten sama kuin tunti Sohosta saatu varma hoito.


      • Heh heh
        Että näin kirjoitti:

        Syönyt ja juonut kaiken mitä tarjotaan... Et ole ilmainen horo. Kunnon illalinen maksaa juomineen helposti 200 € joka on muuten sama kuin tunti Sohosta saatu varma hoito.

        Juoksuillallinen on halvempi.


    • hyväile vaan.

      Nimenomaan täytyy olla sitä kipinää molemmilla, siis aitoa halua, mikäli sitä löytyy voidaan peiton alle// päälle siirtyä nopeammin siitähän voi kehittyä pidempi suhde. Ilman tunteita nussiminen melko mekaaninen suoritus.

    • Tiedän tunteen

      Tiedän tunteen ja lopetin treffailun.

      Tiedän miltä näytän, mutta se ei ole mikään pääasia.
      Haluan tutustua ihmiseen ja ulkonäkö pitää miellyttää, mutta ei olla pääasia ja tätä toivon mieheltäkin, mutta sieltähän se tuli kerta toisensa jälkeen: olet niin kaunis.
      Typerää!!

      Olisin mieluummin ensisijaisesti se mukava enkä kaunis.
      Tätä ei moni mies ymmärrä enkä tosiaan harrasta yhden illan juttuja.

      Kauneus on katoavaista ja sielunkumppanuus on tärkeämpää minun mielestäni.

    • miesvm_1967x

      No ainakin mulle on muutamakin treffikamu sanonu, baari-illan päätteeksi, että "en koskaan anna eka treffeillä" ja siihen olen vinkumatta tyytynyt. Ja noiden kanssa oli jatkoa koska olivat mukavia naisia.

      Että ainakaan minä en ala itkemään ja vonkaamaan vaan kunnioitan naisia ja heidän tapaansa ajatella vaikka ite olisin ihan liekeissä.

      Kirjoitin about preesensissä, sorry, piti kirjoittaa imperfektissä. Löysin oman kultani eikä sekään antanu kun vasta kait kolmannella tai neljännellä tapaamisella :D Ja olisin voinut odottaa kauemminkin. Hyvää kannattaa odottaa. Naimisiin lauantaina :)

      • näin-se-menee

        Sama ikä ja sama tyyli, näköjään vuosimalleissa on eroja mut tää on parhaimmistoa :D


    • NäinMeillä

      Ihmisethän saavat mennä sänkyyn ensimmäisellä tai vaikka 150:llä kerralla jos siltä heistä tuntuu. Eikä tämä tee noista ihmisitä yhtään sen parempia tai huonompia eikä ennusta suhteen tulevaisuudesta sen kummenpaa.
      On melkoinen myytti että heti "antava" nainen on jotenkin huono tai suhteeseen kelpaamaton tai heti seksiä haluava mies ei voisi haluta samalla myös pitempää suhdetta. Eikä pitkään odottelu tarkoita että ihminen olisi muuten sen parempi kumppani kuin nopeasti sänkyyn hyppäävä.

      • BEM

        Joo, komppaan sua.

        Täällä mussutetaan ihme myyteistä.

        1. Miehet eivät saisi haluta nuorempia naisia
        2. Eka treffeillä seksiä haluava mies/nainen on jotenkin huonompi kuin muut.
        3. Kaikki naiset pitvät rikkautta kumppanina tärkeänä
        4. KAIKKI miehet/naiset vain kohottaa egoaan nettideiteillä


    • vanheneva prinssi

      En ole seksihakuinen heti ekoilla tai seuraavillakaan treffeillä. Kaikki riippuu ihmisten kemioista ja mitä nainen ja mies ajattelevat. Jollekin kädestä pitäminen on iso juttu. Ok! Jonkun kanssa on saanut hummailla ekalla kerralla. Ok! Joka treffeillä olen kunnioittanut naisen toiveita. Vastauksena on että kyllä voi löytyä mies joka ei kinua sinulta seksiä ensimmäisellä kerralla. Mitä jos laitat ilmoitukseen ettet anna ekoilla etkä seuraavillakaan treffeillä? Ovellesi tulisi vähemmän seksin vinkujia.

    • 3+7

      Itse olen myös mies mutta mulla oli seksiä vasta neljänsillä treffeillä.. vasta toisilla treffeillä halasin ekaa kertaa ja kolmansilla treffeillä suutelin ekaa kertaa..
      eli kyllä meitä on olemassa jotka haluaa tutustua rauhallisemmin..

    • Sinkku M 81

      Tuo seksi ekoilla treffeillä ei oikein ole minunkaan mieleeni, mutta joskus on tullut sitäkin ekalla tapaamisella jo harrastettua. Oma kokemukseni on se että jos nainen on kiinnostunut minusta ja minä hänestä, niin pitää toimia nopsaan, sillä muuten nainen katoaa tai tulkitsee asian niin ettei miestä kiinnosta. Myös seksin jälkeen se toisen osapuolen katoaminen (ainakin oman kokemukseni mukaan) on hieman harvinaisempaa, mutta jos on vain tullut niitä näitä juteltua 1-2 treffien aikana, niin aika helposti ne naiset vain katoaa eikä enää lähde uusille treffeille, kun on jo joku toinen mies kiikarissa, mutta jos seksiä on tullut harrastettua, niin nainenkin haluaa silloin tutustua mieheen vähän enemmän eikä ihan heti katoa.

      Yleensä ne omat treffit menee suunnilleen näin:
      1. tapaaminen jossain kupilassa (ei yökerho), kävelylenkillä tai vaikkapa kahvilassa, ei mitään fyysistä kontaktia
      2. tapaaminen yleensä kuppilassa (ei yökerho) tai leffassa, halailua ja jos tilanne on sopiva, niin myös ehkä yksi pikainen suudelma
      3. tapaaminen yökerhossa tai toisen osapuolen kotona "leffailta" ja kiihkeämpää suutelua ja ehkä sitä seksiäkin, muttei kuitenkaan aina
      4. tapaamisella on jo sitten sitä seksiäkin oltava, kun kuitenkin aikuisia ihmisiähän tässä ollaan ja seksi nyt vain on sen verran iso asia parisuhteessa että senkin tulee toimia ja jos se ei toimi yhtään niin tapailua ei kyllä kannata sitten tämän pidemmälle jatkaakaan

    • Leksa D

      No tuota... Miehenä voin sanoa etten koskaan ajattele tai suunnittele päästä ensi treffeillä sänkyyn.

      Joskus vaan toinen tuntuu heti kättelyssä niin kiinnostavalta/kiihottavalta, että luontainen rakastelunhalu syttyy arvaamatta kuin tähdenlento. Nainen joko ottaa sen kiinni, tai päästää ohi ;)

    • mies49v

      Treffailin pari vuotta sitten runsaasti. 29/30 treffikumppaneista halusi seksiä ensitreffien päätteeksi. Minkäs teet? En kieltäytynyt.

    • riisuttumies

      Kävin treffeillä reilun sadan kilometrin päässä ja
      siinä illan mittaan otimme viiniä sekä söimme hyvin.

      Jossain vaiheessa iltaa nainen otti kädestä kiinni
      ja talutti minut olohuoneeseen jossa alkoi riisua
      vaatteitani päältä.

      Siellä treffeillä meni kolme päivää / yötä ja suurimman
      osan ajasta vietimme sängyssä , joten voi nainenkin
      tehdä aloitteen, ainakin tässä tapauksessa kävi niin.

      Hyvä reissu mutta tulipahan tehtyä

    • tanttatanjanen

      Seksiä silloin, kun siltä tuntuu. Vaikka itse olenkin nainen, olen mennyt eka treffeillä sänkyyn. Teki niin kovasti mieli ja ihana kumppani. En koe kuitenkaan mikään horo olevani. Ja huora en ole, koska huoran määritelmässähän pillua annetaan rahaa vastaan, ja olen treffeillä maksanut omat kuluni.

    • mies vm 86--

      Tässä on ongelma naisten ja miesten välillä. Hyväkin mies joka ei pelaa haluaa jonkinlaista varmuutta naiselta että on tosissaan miehen kanssa (niin tosissaan kun alussa voi olla). Eli mies ei mielellään käytä naiseen rahaa jos ei saa varmuutta naisesta ja nainen voi antaa varmuutta seksillä. Kun mies saa varmuuden (=seksiä) naiselta niin mies on valmis myös panostamaan naiseen. Itselleni on tullut vastaan monia naisia nuoruudessani joille kyllä kelpasi ilmaiset lounaat ravintolassa jne. Itse en enää naista vie ravintolaan ennen ensimmäistä seksikertaa. Miksikö? Siksi koska mulle riittää naisia. Joidenkin on pakko tyytyä pelaavaan naiseen.

    • AAaiiih ooiih..

      Hah hah kaikkea sitä joutuu lukemaan, kuulemaan. Olen maksanut ravintolassa naisen lasillisen, terffeillä kahvit kysymättä ensin annantko pillua mikäli tarjoan. Jokus ollaan sänkyyn päädytty ensimmäisenä iltana, jokus hieman myöhemmin. Mikäli molemmilla aitoa halua, kiimaa toki voi nauttia, riemuita saman tien kun kahdesta aikuisesta kysymys. Tai sitten ei.

    • näin

      Me päädyttiin sänkyyn ekoilla treffeillä, toisilla treffeillä nopeammin kuin ensimmäisillä. Kaksi vuotta on kohta seurusteltu.

    • ei oo häpee nopee

      Mepäs päävyttiin sänkyyn jo enne rehvejä!!!

    • uemfh294ui838

      Aika järkkyä luettavaa tämä ketju. Siis minun kaltaiselleni naiselle, joka olen hyvännäköinen mutta ujo ja sitoutumista tarvitseva.

      Pakokauhua aiheuttavat kommentit tyyliin "Ehei, en minä suinkaan halunnut ensimmäisillä treffeillä sänkyyn, olin niin jalo että odotin neljänsiin." SIIS NELJÄNSILLÄ TREFFEILLÄ sänkyyn?? Eihän siinä vaiheessa tiedä siitä ihmisestä yhtään mitään! Ei mitään!

      Miten voisin päästää tuntemattoman ihmisen niin lähelle itseäni? Tavalla joka on aivan ainutlaatuinen yhteys kahden ihmisen välillä? Oikealle miehelle antaisin kyllä itseni kokonaan ja estoitta, mutta siihen tutustumiseen ei riitä neljät treffit.

      En siis kai tule koskaan löytämään puolisoa... Koska tarvitsen sen sitoutumisen ensin. Sitten voimme lähestyä fyysisesti. Ja tätä ei ilmeisesti kukaan mies kestä - ainakin olen vielä ypöyksin tässä maailmassa.

      • Rouva Espoosta

        Älä nyt kirvestä kaivoon heitä!

        Maailma on miehiä täynnä, löydät kyllä omasi.
        Pipoa voisit tosin vähän löysentää.
        Aina ei sitä kumppania niin hyvin tarvitse tuntea, että sänkyyn päädytään.
        Nauti nuoruudestasi, tutustu erillaisiin ihmisiin.
        Seksi vieraamman kanssa voi olla todella antoisaa ja hauskaa.
        Kerran me vain täällä ollaan!


      • TOinen tyttö........
        Rouva Espoosta kirjoitti:

        Älä nyt kirvestä kaivoon heitä!

        Maailma on miehiä täynnä, löydät kyllä omasi.
        Pipoa voisit tosin vähän löysentää.
        Aina ei sitä kumppania niin hyvin tarvitse tuntea, että sänkyyn päädytään.
        Nauti nuoruudestasi, tutustu erillaisiin ihmisiin.
        Seksi vieraamman kanssa voi olla todella antoisaa ja hauskaa.
        Kerran me vain täällä ollaan!

        "Pipoa voisit tosin vähän löysentää.
        Aina ei sitä kumppania niin hyvin tarvitse tuntea, että sänkyyn päädytään.
        Nauti nuoruudestasi, tutustu erillaisiin ihmisiin.
        Seksi vieraamman kanssa voi olla todella antoisaa ja hauskaa.
        Kerran me vain täällä ollaan!"

        Ei se nyt ihan pipon löysennys auta pelkästään :D Tällä pallolla on olemassa vielä ihmisryhmä, jotka eivät ole niin himokkaita ja/tai sinut itsensä kanssa, että uskaltavat/haluavat päästää lähes tuntemattoman tyypin intiimietäisyydelle. Minä en ainakaan PYSTY tuntemaan halua jotakuta kohtaan vain yhden illan (tai parin päivän) tuttavuuden aikana. Koittakaa vain ymmärtää että ihmisiä on erillaisia, kaikki eivät tunne vain tarvetta hypätä sänkyyn tuntemattomien kanssa. Tai no, jos tapaa jonkun jonka kanssa se kemiat lokshtaa heti niin sittenhän siinä mennään virranmukaana, mutta en yleisesti tunne tarvetta harrastaa tuntemattomien kanssa seksiä. En saisi siitä mitään irti kun en tunne toista kohtaan yhtään mitään.

        Mutta nämä säännökset siitä mitä tulee tapahtua 1-4 treffien aikana on naurettavia :D riippuu ihan ihmisistä kuinka nopeasti edetään. Ehkä sellaiset kokeneet deittaajat haluavat suorittaa kaiken nopeasti, että saa taas uutta matoa koukkuun jos neljännen treffien jälkeen jos toinen ei tunnukkaan hyvältä, mutta on joitain ihmisiä jotka haluaa kyllä ihan rauhassa tutustua. ENkä nyt tarkoita että seksiä pitäisi odottaa kuukauttakaan. Sanon vaan että jos oikeasti on toisesta kiinnostunut ja viihtyy toisen kanssa niin kyllä kai se eka kerta voi pari viikkoa odottaa....?


      • siunausta

        Oot oikeessa, sisko:)

        Ajattelen ja tunnen samoin. Suhteiltani etsin AINA rakkautta ja elämänkumppania, en pikaseuraa tai seksuaalista tyydytystä keltä vaan.

        Ei kannata kuitenkaan mun mielestä tuomita miehiä siksi, kun feministit ovat opettaneet heidät huonoille tavoille. Miehen logiikka on niin perinpohjaisesti erilainen, kuin naisen, että voi ihan rehellisesti sanoa, että eivät he välttämättä tarkoita pahaa tai etsi pelkästään seksiseuraa vaan myös suhdetta. Heillä vain ei ole kokemusta tunteikkaista ja herkistä naisista ja suhteissa vain toimivat kuten on opetettu naisen saamiseksi.

        Tsemppiä sulle, jos törmäät mieheen, joka sua kiinnostaa, tee asiasi selväksi ja ylläty, miehet pitävät herkistä ja tunteellisista naisista jotka eivät jaa itseään jokaiselle. Pelimiehet ovat erikseen, sellainen kyllä paljastuu ajan kanssa ja kuka ihmeessä heidän kanssansa haluaisi pettyä?

        Yksi pelimies tosin juoksi mun perässä tekemiensä ohareitten jälkeenkin, kun ei voinut luopua hyvästään. En antanut enään;) Anteeksi kuitenkin annoin.


      • jos ihmisillä
        TOinen tyttö........ kirjoitti:

        "Pipoa voisit tosin vähän löysentää.
        Aina ei sitä kumppania niin hyvin tarvitse tuntea, että sänkyyn päädytään.
        Nauti nuoruudestasi, tutustu erillaisiin ihmisiin.
        Seksi vieraamman kanssa voi olla todella antoisaa ja hauskaa.
        Kerran me vain täällä ollaan!"

        Ei se nyt ihan pipon löysennys auta pelkästään :D Tällä pallolla on olemassa vielä ihmisryhmä, jotka eivät ole niin himokkaita ja/tai sinut itsensä kanssa, että uskaltavat/haluavat päästää lähes tuntemattoman tyypin intiimietäisyydelle. Minä en ainakaan PYSTY tuntemaan halua jotakuta kohtaan vain yhden illan (tai parin päivän) tuttavuuden aikana. Koittakaa vain ymmärtää että ihmisiä on erillaisia, kaikki eivät tunne vain tarvetta hypätä sänkyyn tuntemattomien kanssa. Tai no, jos tapaa jonkun jonka kanssa se kemiat lokshtaa heti niin sittenhän siinä mennään virranmukaana, mutta en yleisesti tunne tarvetta harrastaa tuntemattomien kanssa seksiä. En saisi siitä mitään irti kun en tunne toista kohtaan yhtään mitään.

        Mutta nämä säännökset siitä mitä tulee tapahtua 1-4 treffien aikana on naurettavia :D riippuu ihan ihmisistä kuinka nopeasti edetään. Ehkä sellaiset kokeneet deittaajat haluavat suorittaa kaiken nopeasti, että saa taas uutta matoa koukkuun jos neljännen treffien jälkeen jos toinen ei tunnukkaan hyvältä, mutta on joitain ihmisiä jotka haluaa kyllä ihan rauhassa tutustua. ENkä nyt tarkoita että seksiä pitäisi odottaa kuukauttakaan. Sanon vaan että jos oikeasti on toisesta kiinnostunut ja viihtyy toisen kanssa niin kyllä kai se eka kerta voi pari viikkoa odottaa....?

        on kemiat kohdillaan jo ekoilla treffeillä on sutinaa .Jos ei kemiat pelaa, niin sitten ei sudita.


    • uemfh294ui838

      No, kiitos kommentista, mutta taas tässä oli näitä johtopäätöksiä, joihin törmään, kun tämä aihe tulee puheeksi. Että olen joku nuori tyttönen, piponi on kireällä enkä osaa nauttia tästä meidän ainutlaatuisesta elämästämme, vain koska en halua tuntemattoman kanssa sänkyyn.

      Näin ei ole, kiitos vain kysymästä. En ole niin nuori enää, elämänkokemuksia on ihan riittämiin ja niiden pohjalta tiedänkin, mitä haluan ja tarvitsen. Olen hauskaa seuraa ja elämäni on ollut aivan mahtavaa - mutta vieraan kanssa sänkyyn menemisessä ei minulle olisi mitään nautittavaa. Minulla on oikeus tutustua kumppaniin pitkän kaavan kautta, jos niin haluan.

      Miehet usein kommentoivat, että on hyvä, jos nainen ei ole harrastanut paljon irtosuhteita. Olen heistä samaa mieltä, mutta kun heille selviää, että ihan oikeasti tarvitsen tutustumisen ja sitoutumisen ensin, kummasti se naapurin kevytkenkäinen onkin mielenkiintoisempi.

      Ei se kirves vielä kaivossa ole, mutta aika toivottomalta tilanne näyttää.

    • noniinnn

      ap, tough shit!

    • laatusiementäjä

      Miehen genetiikkaan kuuluu tuo paritteluyristysten maksimoiminen ja siementen viljely.

      • Miestheman

        Kyllä taas pistät niin urbaania legendaa et oksat pois. Olisikohan jo aika unohtaa moiset "eläimelliset siementelyt" ja sisäistää sellainen seikka, että me ollemme tiedostavia ja tätä kautta halumme HALLITSEVIA biologisia elämänmuotoja täällä rakkaalla pallollamme. Ei sitä piliään kannata jokaiseen kannon koloon käydä tökkimässä. Näin miehenä vihjaisen ;)


    • Kertoo lähinnä aloittajan omista valinnoista. Mitäs valitsee panomiehiä treffiseuraksi. Ottaa vaan rohkeasti rumempaa ukkoa treffikumppaniksi.

    • dvtjh

      Tässä syy miksi en itse ikinä suostu treffeille ( ja tämäntakia pitää pysyä erossa nettitreffisivuilta). Omasta mielestäni aloittaja tekee oikein kun ei ole jakamassa itseään kaikille. Toivottavasti löydät miehen joka aidosti arvostaa tuota päätöstä. Itsekkin olen samanlainen nainen etten vain pysty menemään vieraan sänkyyn, enkä pysty tutustumaan mieheen edes 3 kuukaudessa, joten treffit voin kokonaan unohtaa. Itsekkin olen kuullut kommenttia, että kaikki eletään vain kerran ja siitä pitää nauttia että miksi pidätellä, mutta jos antautuu ja jakaa kaikille on huorrrrah, mutta kun mies jakaa kaikille hän on sankarillinen siitos ori... Aika jännä...

    • Kunnonmiestäodotelle

      Olen huomannut, että 24lla on tosi paljon perseiden perään olevia miehiä :(
      Niinpä muutin oman tekstini tosi tylsänpuoleiseksi ja olenkin saanut asiallisia viestejä :)
      Mua ei jaksa kiinnostaa jakaa itseäni turhaan. Arvostaisin/ kunnioittaisin kunnon vanhanajan tutustumista toisiinsa ennen kuin hyppää sänkypuuhiin.

    • oujeejeeyuo

      Minä kävin edellisen naisen kanssa treffeillä ilman pusuja tai seksiä niin 8kertaa ennenkun seksiä tuli ja en sitä edes kyselly, pusuteltiin vähän kuudensilla treffeillä.
      sitten on niitä ollut joiden kanssa on käyty panemassa jo heti kahvilan vessassa ekoilla treffeillä, niiden kanssa hommasta ei tule mitään tositarkotuksella. T:miesJKL

      • man50allmost

        ..panemassa kahvilan vessassa.. no niin varmana juu :)


        Kyll valitettavava totuus on et vaikka nainen olis maannu satojen kanssa niin aina se haluaa olla joten vakeasti valloitettava tai vähintäänkin pitäs luvata jotakin jatkosta et menis seksiasteelle. Toki seksiä useesti saa jos lupaa kuut taivaalta mut ei ole mun tyyli tehdä katteettomia lupauksia.

        Eräskin nuorehko nainen sanoi mulle aika nopeesti et musta saisit aika käytetyn naisen mut silti halus et lupaan ensin olla vakavissani. En voinu luvata ku neidon hampaat niin huonot ettei suutaan passannu avata hymyyn. Ei tartte olla missihymy mut yllättävän monella 35 vuotiaalla naisella purukalusto jo aika rappiolla ja se nyt vaan vie suurimman innon mieheltä se.. ainakin luvata mitään.


    • tsyys

      22-vuotiaana miehenä sanon vaan, että ite haluan vain nähdä naisen ensi treffeillä. Ei oo mitään aikomustakaan siinä vaiheessa seksihommiin tai mihinkään hempeilyihin. Haluan varmistaa, että nainen on tyyppiäni ja on tutustumisen arvoinen.

    • Jape83.

      Jos olen ihan normi treffeille mennyt, ei seksi ole ollut edes harkinnassa enkä ole sitä ikinä ekoilla enkä toisillakaan treffeillä harrastanut. Eri asia sitten jos kyse on ollut jostain seksitreffeistä, silloin olen kyllä sänkyyn jo ekalla tapaamisella päätynyt, mutta en laske noita oikeiksi treffeiksi sillä ne ovat yleensä lähteneet jostain chätistä "mulla on tylsää, ois kiva viettää tämä ilta/yö sun kanssa ja tehdä kaikkea kivaa" tyylisestä juttelusta.

      Aina kun on ollut normi treffeistä kyse niin seksiä on ollut vasta 3-10 tapaamiskerralla eikä siihen ole kumpikaan osapuoli toista painostanut, se on vain tullut mukaan sitten ihan itsestään kun se on ollut luontevaa.

    • jurttijussi

      Se on "päästäkseen pikkuhousujeni sisälle!!!"

      .. ja nyt sä haluisit näyttää mulle närhenpallit tosta hyvästä, mikä tässä ehkä ajatuksenakin.. vaikkei pallit kiinnostakaan, oli närhen tai ei :)

    • Nauttikaa elämästä

      Eipä sitä tarvi erikseen vihjailla, jos kemiat pelaa heti ekalla tapaamisella ja sinne vällyjen alle siirrytään yhteisestä halusta. Pisimmillään tuollaisesta tapaamisesta alkanut suhde kesti itselläni seitsemän vuotta, eikä se suhde todellakaan päättynyt siihen, etteikö intohimoa toisiamme kohtaan olisi ollut. Hitaammin lämpiäviäkin suhteita on ollut, mutta se sama hitaus ja haaleus on kyllä jatkunut sitten koko suhteen ajan, eli kyllä itse pidän parempana sitä vaihtoehtoa, että sitä kemiaa ja kipinää on heti alusta asti, kuin että lämmitellään hitaasti. Ei ihmiset intohimosta rikki mene.

      • NäinMeillä

        Sama täällä. Ensimmäisellä tapaamisella päädyttiin yhteiseen sänkyyn ja se sänky on sittemmin jaettu melkein 20 vuotta. Ja yhdessäolo jatkuu yhä parista lapsesta ja naimisiin menosta huolimatta...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1686
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1315
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1210
    4. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      3
      1186
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      143
      1173
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1065
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      1061
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      10
      997
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      6
      976
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      864
    Aihe