Tykkääkö naiset bisseistä?

Bisse huolestunut

Tässä vähän tullut sellainen kutina, että suuri osa naisista ei pidä bi-seksuaalisista miehistä, eli seuran haussa kannattais valehdella olevansa hetero.

Mites on naiset, syrjittekö bissejä, ja jos, niin miksi. Se olis aika masentavaa, kun pidän naisista niin paljon, mutta tykkään ja kiihotun myös miesvartalosta ja kaluista :)

5

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikkobi

      Moi!
      Itse painin saman asiakanssa joskus! Päätin olla kertomatta omasta suuntautumisesta tyttöystävälleni, meni vuosia mentiin naimisiin.... Ja yhtenä päivänä tajusit että en enää pysty enkä halua elää niin että pidän asian omana. Tietonani.
      20 ajattelin että en vain toteuta tätä homopuolta itsestäni, kun olen parisuhteessa naisen kanssa. Nyt 30 ajattelen hieman toisin, en halua elää kaapissa, tahdon elää sellaisena kun olen. Aidon nauttia myös miehistä, siinä määrin kun se on mahdollista.
      Tuli aika jolloin piti kertoa ihmiselle josta oli tullut sun elämänkumppani, paras ystävä ja vaimo, tämmönen salaisuus jonka olin pitänyt omana tietonani 10 vuotta.Se tuskan määrä kun mietin miten tän voi kertoa, kun se olisi pitänyt tehdä kauan sitten. En vaan enää halunnut elää kaapissa, koska olin ylpeä siitä että olen bi.

      Vaimo onneksi suhtautui hyvin, ei kä seksuaalisuuteni ollut hänelle ongelma. Hän oli sitä joskus jopa miettinyt, kun en ollut ihan samanlainen kun heteromiehet.Olen nähnyt myös sen kun kaikki ei mene niinkun meillä ja saattaa päättyä eroon, ei seksuaalisuuden takia vaa salailun joka koetaan todella loukkaavana....

      Sanoisit että ei salaisuuksia, rohkeasti kaikki asiat tiskiin....oikean ihmisen kohdatessa rakkaus voittaa kaikki esteet!

      T:Mikko

      • Itsekin Bi

        Minä karsin bi-miehet ihan yksinkertaisesti siitä syystä, että tahdon tyydyttää mieheni täydellisesti ja olla hänelle 'jumalatar'. Tiedän että kaikki miehet katselevat ympärilleen, heteromiehet kenties vielä enemmän, mutta jotenkin bi-miehen kanssa oleminen tuntuisi siltä, etten minä ole 'parasta mitä hänellä on koskaan ollut' ja itsetunnon kärsimisestä johtuen myös libido kokisi kolauksen.
        Sitäpaitsi olen ymmärtänyt että bi-miehet ovat useimmiten voimakkaammin miehiin päin.


    • Mikkobi

      Joo kiva toi ennakoiva tekstinsyöttö, yrittäkää saada selvää=)

      Mikko

    • Bi-naisen mielipide

      Tässä YHDEN bi-naisen mielipide,minua ei haittaisi jos mulla olisi tai löytäisin bi-miehen elämänkumppaaniksi kunhan hän on alusta alkaen rehellinen suuntautumisestaan.
      Rehellinen myös siitä että haluaisi mahdollisesti luvan kanssa myös saada nauttia(toteuttaa bipuolensa) toisesta miehestä sillointällöin sen sijaan että tekee jtn salaa.Parempi keskustella asiat läpi ja miettiä miltä tuntuisi.

      Mulla ollu ehkä maailman parhaat seksikokemukset aikoinaan yhden bi-miehen kanssa(seksisuhde pelkästään) ja tähän asti pisin suhteeni oli yhden itseäni vanhemman lievästi(visuaalisesti nautti upeista miesvartaloista mutta enempää ei halua miehen kans)biseksuaalisen miehen kanssa.
      Tämä exäni arvosti&hyväksyi kun kerroin rehellisesti olevani bi ennen kun suhde alkoi syventyä vakavammaksi seurusteluksi lopulta.Teki selväksi että se on silti pettämistä jos harrastan sänkykivaa jonkun naisen kanssa seurustellessani-ja se oli mulle täysin itsestäänselvä&ok asia että hän arvosti uskollisuutta.
      Suhteemme kariutui ihan muista asioista johtuen mutta olemme edelleen kavereita ja hänellä ollu jo muutaman vuoden uusi nais-kihlattu..

      • Aloittaja vastaa

        Niinhän se on, että rehellisyys pitää aloittaa heti alussa, niinongelmat tulee aikaisemmin esille. Parempi aikaisemmin kuin myöhemmin.

        Kiitos bisse naiselle vastauksesta :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      275
      2929
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1528
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1260
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1067
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe