Olen miettinyt aloittaa jonkun lisäravinnekuurin....

mutta en oikein tiedä mikä minulle sopisi parhaiten. Pari selvää päivää ja naama roikkuu kuin mopsilla, mutta tällä viikolla ei ehdi juhlimaan...sen verran toi verottaja juoksee perässä, että pitää meikäläisen liikkeessä. Toinen juttu mitä kelasin aamulla kun menin töihin ja katselin naisia jotka ulkoiluttivat koiriaan, niin mitä järkee tossakin hommassa oikein on. Ja onkohan noikin kaikki Kennelliitossa ja mitä hyötyä on olla Kennelliiton jäsen? Syksyllä on aina aikaa miettiä kaikenlaista kummaa:D





http://tinyurl.com/pdk259w

38

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jee Jee

      Lisäravinnekuuri...mitä vikaa on aidossa ruuassa?
      Vai aiotkos roikkua jonkin muotivillityksen perässä?
      Ja popsia purkillisia kapseleita aamuisin...
      Syö terveellisesti ja monipuolisesti, kalaa joka toinen ateria.......:))
      ......ei taida onnistua,vai?
      Juureksia ja vihanneksia...paljon.......kera lihan.
      Ulkoile...kävele vaikka töihin ja katsele niitä naisia jotka ulkoiluttavat koiriaan.
      Saat samalla raitista ilmaa...
      Jos naama roikkuu kuin mopsilla parin selvän päivän jälkeen,
      se on merkki siitä et alkoholin aikaansaava pöhetys kasvoista on laskenut.

      Enkä usko et kennelliiton jäsenyydestä on mitään hyötyä sulle ainakaan,
      vaikka mopsin naaman omistaisitkin. =)) LoL
      Sorry, mut oli ihan pakko.

      Ja mitä ne akat näkee/kokee hyysätessään koiraa?
      Kotona on aina joku joka odottaa naista kotiin.
      Eikä koira kiroile tai kieroile ja se on uskollinen
      ja siihen voi upottaa hoivaviettinsä.
      Koira luo myös turvallisuuden tunteen,
      varsinkin keskikokoiset tai sitä suuremmat rodut.

      Koira on parempi seuralainen/turvallisuuspäällikkö;
      kuin huono parisuhde ja poistaa yksinäisyyden.

    • Olen aina elänyt juuri noiden sun ohjeiden mukaan, mistä vissiinkin johtuu se etten ole mitään lisäravinteita tarvinnut. Mut kai tää angsti kohtaa menee ohi, kunhan pääsen takas tonne paariin....mutta kyllä se oikeesti pistää ajattelemaan että mitä vittua?? Kun heräät ja menet aamulla pesemään hampaita ja siellä peilissä näkyy joku mopsi, niin kyllä siinnä heti alkaa hälyytyskellot soimaan että olenkohan muistanut maksaa itsestäni koiraveron...ettei vaan tuu mitään mätkyjä. Nainen ja koira! Mä oon aina mieltänyt sellaiset naiset jotka valitsevat koiran (ei pahalla) elämän kumppanikseen, eivät ole saaneet/löytäneet edes poloista ulkkismiestä rinnalleen, joita pitää kouluttaa ja sivistää vaikka jo itsessään tämä ulkkismies rikastaa kulttuuriamme, ja siinä samalla saa itsellensä kivan lelun käytettävväksi 24/7:D Ja tämä siksi ettei ole löytänyt suomalaista junttia tossunsa alle!

      • Jee Jee

        Niinpä niin, sieltä se tuli taas!
        Ei hyvä parisuhde perustu siihen et jompikumpi on pelkästään pomo!
        Tai tietenkin sit; jos se toinen(puoli) luonnostaan haluaa alistua kaikessa.
        Käytännössä on siis orja, vailla omaa tahtoa, ei onnistuis multa.
        Sulta ei tarvitse edes tiedustella asiaa, tullut kyllä kaikille selväksi. (taatusti)

        No hätä modelli, nykyään ei koiraveroa luultavasti enää makseta.
        Sen periminen kuulemma tuli kalliinmaksi mitä se tuotti tuloa.
        Luin lehdestä muutama vuosi sitten.
        Tykkään koirasta mut...kaupungissa koira ei oikein viihdy: munsta.
        Faijan piski on mulla välillä hoidossa kun faija on........
        ...sä taidat tietää sellaisit reissuist kyllä kaiken. Luulisin.

        Niin ettei siint rakin yksin ulkon hortoilust kyll ain hyvää seuraa...
        Oikein surkeen näköisen koiruuden saattavat poliisit viedä eläinlääkärille ja lopetuspiikki pesuuksiin.
        Just tutkitaan poliisin väliinpitämätöntä koiran kohtelua virkavirheenä, niin saattavat olla hyvinkin aktiiviisia lopettamaan "koiran" kärsimykset! =))

        ( Siis se oli mun mielestä kyllä selvä virkavirhe, mihin se parivaljakko syyllistyi.
        Eläinsuojelurikos se on, käsittämätöntä jättää kituva koira ojaan, oman onnensa nojaan.)

        Poloinen ulkkismies? Tarkoitatko et hakemalla hakis jonkun maahanmuuttajan, elätiksi, koiran sijaan?
        Morjens rasisti, onko sulla huono päivä tänään vai oleks aina noin myrkyllinen?
        Taidan keittää vahvaa teetä nyt.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Niinpä niin, sieltä se tuli taas!
        Ei hyvä parisuhde perustu siihen et jompikumpi on pelkästään pomo!
        Tai tietenkin sit; jos se toinen(puoli) luonnostaan haluaa alistua kaikessa.
        Käytännössä on siis orja, vailla omaa tahtoa, ei onnistuis multa.
        Sulta ei tarvitse edes tiedustella asiaa, tullut kyllä kaikille selväksi. (taatusti)

        No hätä modelli, nykyään ei koiraveroa luultavasti enää makseta.
        Sen periminen kuulemma tuli kalliinmaksi mitä se tuotti tuloa.
        Luin lehdestä muutama vuosi sitten.
        Tykkään koirasta mut...kaupungissa koira ei oikein viihdy: munsta.
        Faijan piski on mulla välillä hoidossa kun faija on........
        ...sä taidat tietää sellaisit reissuist kyllä kaiken. Luulisin.

        Niin ettei siint rakin yksin ulkon hortoilust kyll ain hyvää seuraa...
        Oikein surkeen näköisen koiruuden saattavat poliisit viedä eläinlääkärille ja lopetuspiikki pesuuksiin.
        Just tutkitaan poliisin väliinpitämätöntä koiran kohtelua virkavirheenä, niin saattavat olla hyvinkin aktiiviisia lopettamaan "koiran" kärsimykset! =))

        ( Siis se oli mun mielestä kyllä selvä virkavirhe, mihin se parivaljakko syyllistyi.
        Eläinsuojelurikos se on, käsittämätöntä jättää kituva koira ojaan, oman onnensa nojaan.)

        Poloinen ulkkismies? Tarkoitatko et hakemalla hakis jonkun maahanmuuttajan, elätiksi, koiran sijaan?
        Morjens rasisti, onko sulla huono päivä tänään vai oleks aina noin myrkyllinen?
        Taidan keittää vahvaa teetä nyt.

        Morjens vaan ittelles! Tänään oli hyvä päivä, harvoinhan olen huonolla tuulella, mut eihän sille mitään voi jos näkee asiat toisin.


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        Morjens vaan ittelles! Tänään oli hyvä päivä, harvoinhan olen huonolla tuulella, mut eihän sille mitään voi jos näkee asiat toisin.

        Luulempa vaan, et ennen löytyy ehta kotimainen "Sutki"
        Niin varmaan sitten mies, jota nainen voi komennella.
        Maahanmuutaja mies joka alistuu komenneltavaksi; saattaa olla vaikea löytää.
        Se on kulttuuri ero, joka ei ole väistynyt/kadonnut vaikka mies olis kulkenut monenkin maan kautta tänne pohjoiseen.
        Harva maahanmuuttaja mies antaa naiselle minkäänlaista tasa-arvoa...nainen on omaisuutta, kuten koira.

        Mä voin kyllä ystävystyä niin et olen puheväleissä heidän kanssaan, vaan mulla on sen verran ennakkoluuloa ja tietoa: etten kyllä sorru korulauseisiin.
        Yleensä kaikki muuttuu kun parille syntyy lapsi, eikä suinkaan auvoisemmaksi.

        Minäkin olen siinä mielessä rasisti, et otan huomioon jo tässä vaiheessa ne kulttuuri erot enkä noteeraa näitä miehiä - miehinä!

        Mut en mä sentään koiraan heitä vertais, kuten sä teit.
        Ai harvoin olet huonolla huumorilla?
        Tempperamentikas sä sit ainakin olet ja varsin suorasanainenkin.

        Tee muuten oli hyvää ja mustikkapiirakka....söin iiisooon palan piirakkaa, nam.
        Taidan mennä hakeen taas uuden palan kun tuli mieleen.
        On se hyvää,pullataikinaan itse leivottu piirakka. =))


    • alkoholi turvottaa, tupakka vanhentaa.
      minusta on hyvä herätä ajoissa, nyt ravintolaelämä kuntosalin puolelle kun ylimääräistä rahaa siihen(voit löytää elämäsi kumppanin) ja lisävitamiinien kera ja runsaasti vettä.

      noh mutta kyllähän sinä tiedät.

      jee jee uskoo tasa-arvoiseen suhteeseen mutta on sillä päätöntä valta, joka perustelee väitteensä parhaiten 8)

      • Jee Jee

        Moi, moraalinvartija!

        "jee jee uskoo tasa-arvoiseen suhteeseen, mutta sillä on päätäntävalta, joka perustelee väitteensä parhaiten ."

        Valitettavasti aina se parhaiten perusteltu väitekään ei ole se oikea ja paras mahdollinen ratkaisu.
        Parisuhteessa tehdään useimmiten päätöksiä yhdessä ja silloin päädytään myös kompromisseihin. Asia tulee myös harkittua useammalta kantilta silloin.

        Lisävitamiinit ehkä talvisin, niissäkin on harkinnan paikka olemassa.
        Ehkä toiset tarvitsevat monivitamiini pillerin, jos eivät ravinnosta saa kaikkea tarvitsemaansa.
        Ei niitäkään pidä ihan summamutikassa nieleskellä kourakaupalla.
        Mutt ehkä jokainen vähän D ja C vitamiinia talvella tarvitsee, uuden tietämyksen mukaan. D-vitamiini ehkäisee kaamosmasennusta, väitetään.

        Kuntosalin jokainen löytää ihan luonnosta, iso mäki ja juokset sitä ylös-alas!
        Siinä sulla on ilmainen "kuntosali" ja ympäri vuorokauden avoinna.
        Kerrostalon rappukäytävän 5-7 kerrosta kiipeät nopeesti ylös ja tulet samantien alas!
        Pari kertaa päivässä aluksi...kyllä kunto nousee silläkin.
        Lopulta pystyt juokseen rappuut yhtäkyytiä ylös alas!
        Paremmassa kunnossa voit jo harppoa pari askelmaa kerralla,
        niin rasite nousee taas pykälän.
        Onhan näitä konsteja, eivätkä maksa mitään........
        ....eivät kyllä ole eliittiurheilua, jos sitä kaipasit, mut tulosta syntyy kyllä.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Moi, moraalinvartija!

        "jee jee uskoo tasa-arvoiseen suhteeseen, mutta sillä on päätäntävalta, joka perustelee väitteensä parhaiten ."

        Valitettavasti aina se parhaiten perusteltu väitekään ei ole se oikea ja paras mahdollinen ratkaisu.
        Parisuhteessa tehdään useimmiten päätöksiä yhdessä ja silloin päädytään myös kompromisseihin. Asia tulee myös harkittua useammalta kantilta silloin.

        Lisävitamiinit ehkä talvisin, niissäkin on harkinnan paikka olemassa.
        Ehkä toiset tarvitsevat monivitamiini pillerin, jos eivät ravinnosta saa kaikkea tarvitsemaansa.
        Ei niitäkään pidä ihan summamutikassa nieleskellä kourakaupalla.
        Mutt ehkä jokainen vähän D ja C vitamiinia talvella tarvitsee, uuden tietämyksen mukaan. D-vitamiini ehkäisee kaamosmasennusta, väitetään.

        Kuntosalin jokainen löytää ihan luonnosta, iso mäki ja juokset sitä ylös-alas!
        Siinä sulla on ilmainen "kuntosali" ja ympäri vuorokauden avoinna.
        Kerrostalon rappukäytävän 5-7 kerrosta kiipeät nopeesti ylös ja tulet samantien alas!
        Pari kertaa päivässä aluksi...kyllä kunto nousee silläkin.
        Lopulta pystyt juokseen rappuut yhtäkyytiä ylös alas!
        Paremmassa kunnossa voit jo harppoa pari askelmaa kerralla,
        niin rasite nousee taas pykälän.
        Onhan näitä konsteja, eivätkä maksa mitään........
        ....eivät kyllä ole eliittiurheilua, jos sitä kaipasit, mut tulosta syntyy kyllä.

        parisuhde perustuu ihan siihen että asioista sovitaan ja tämä asia pätee se joka tietää, mitä tekee sitä seurataan, niin se on aina ollut ja niin se menee.
        päätöntä valta on sillä joka osaa, niin kuin minä lapsien kohdalla ja mies koneiden.

        kyllähän mies on halventanut, että joku joka on opiskellut alan osaa paremmin hoitaa kuin minä mutta todellisuus iskeytyi hänellekin kasvoille ja siinäkin käynyt niin että anteeksi on pyydellyt monesti kun muistan sen tuovan vihan kasvoille.

        mutta asioista väännetään kättä jos ollaan erimieltä ja yleensä tietävä voittaa.
        tasa-arvoista suhdetta ei rakennu koska ihmisten luonne on joko alistuva tai johtava.
        ja toisiaan tasapainottavat, ihmiset pystyy elämään juurikin tämän takia sovussa.
        niin kuin omassakin elämästä oppineena, elämästä oppineet ihmiset tykkää vastakkaisesta ääripäästä jotka ovat kokeneet hyväksi koska se missä eletty ei ole ollut hyvä.

        kyllä uskon ihmisten osaavan lukevan ohjeet vitamiinipurkin kyljestä yksi pilleri päivässä.
        se on lisävitamiini ruoan lisäksi jos ei saa tarvittavia joka on toden mukaisempaa koska se määrä, mitä pitäisi kasviksia monipuolisesti syödä on mahdoton.


        täytyy kysellä kuinka moni on oikeasti melunnut rapussa juosten rappuja? olisihan se mukavaa kun ei olisi märkää.
        oletko juossut mäkiä, minä olen se käy polviin nykyään kuin myös raputkin kävellen.
        minulla särkee ja se on tämän edellisen synnytyksen jälkeen tullut vaiva ja vasten kipua, ei saa tehdä. se on sääntö nyrkki niveliin.
        minun pitää ensin saada lihakset kuntoon jotka tukee niveleitä.
        mitä vanhemmaksi tulet ensin on kylmälle alistusta ja sen jälkeen selkäkivut raskaudesta nivel kivut.

        hullua touhua mutta tosiasia on, jos ei kehosta pidä pienestä pitäen kunnossa lahoaa alta ja keho on ainut asia josta pitää ja kannattaa pitää huolta, joka vie sinut pitkälle elämässä johon pitäisi panostaa.
        niin kuin hampainen harjaus.
        ikävä että kulutan kehoni etten kerkeä sitä, jaksa, ei voi ja ei pysty huolta pitämään.

        ei niitä Persona Trainereitä turhaan ole, mutta ne on kalliita..

        muutenkin kuntosalilla on kalliit laitteet, joissa on juurikin tarkoitettu siihen ettei rasita niveliä ja lisäksi tarvitsee sitä lenkillekin kengät, jota minulla ei ole.
        Yllätys
        eikä ole kummin aikaa ja jos sen ajan aina maksaisi pois se kuljettaa ihmistä .
        lapsi perheessä tarvitsee ostaa aikaa ja muutenkin salilla käyminen on sosiaalisempaa koska moni muukin siellä hikiä pintaa tuo ja on mukavampaa kuin olla ihmisten edessä pihalla, jotka nauraa peräti tyylillesi, eikä saa sellaista kaveria mukaan joka lähtisi henkiseksi tueksesi.

        lapset ei rakasta kiertää puistoa ympäri vaan ne haluun mennä sinne puistoon 8)

        uimassakin käytin lapsia niin kauan kuin se oli mahdollista ja sekin mahdollisuus vietiin kädestä.


      • Jee Jee
        moraalinvartija kirjoitti:

        parisuhde perustuu ihan siihen että asioista sovitaan ja tämä asia pätee se joka tietää, mitä tekee sitä seurataan, niin se on aina ollut ja niin se menee.
        päätöntä valta on sillä joka osaa, niin kuin minä lapsien kohdalla ja mies koneiden.

        kyllähän mies on halventanut, että joku joka on opiskellut alan osaa paremmin hoitaa kuin minä mutta todellisuus iskeytyi hänellekin kasvoille ja siinäkin käynyt niin että anteeksi on pyydellyt monesti kun muistan sen tuovan vihan kasvoille.

        mutta asioista väännetään kättä jos ollaan erimieltä ja yleensä tietävä voittaa.
        tasa-arvoista suhdetta ei rakennu koska ihmisten luonne on joko alistuva tai johtava.
        ja toisiaan tasapainottavat, ihmiset pystyy elämään juurikin tämän takia sovussa.
        niin kuin omassakin elämästä oppineena, elämästä oppineet ihmiset tykkää vastakkaisesta ääripäästä jotka ovat kokeneet hyväksi koska se missä eletty ei ole ollut hyvä.

        kyllä uskon ihmisten osaavan lukevan ohjeet vitamiinipurkin kyljestä yksi pilleri päivässä.
        se on lisävitamiini ruoan lisäksi jos ei saa tarvittavia joka on toden mukaisempaa koska se määrä, mitä pitäisi kasviksia monipuolisesti syödä on mahdoton.


        täytyy kysellä kuinka moni on oikeasti melunnut rapussa juosten rappuja? olisihan se mukavaa kun ei olisi märkää.
        oletko juossut mäkiä, minä olen se käy polviin nykyään kuin myös raputkin kävellen.
        minulla särkee ja se on tämän edellisen synnytyksen jälkeen tullut vaiva ja vasten kipua, ei saa tehdä. se on sääntö nyrkki niveliin.
        minun pitää ensin saada lihakset kuntoon jotka tukee niveleitä.
        mitä vanhemmaksi tulet ensin on kylmälle alistusta ja sen jälkeen selkäkivut raskaudesta nivel kivut.

        hullua touhua mutta tosiasia on, jos ei kehosta pidä pienestä pitäen kunnossa lahoaa alta ja keho on ainut asia josta pitää ja kannattaa pitää huolta, joka vie sinut pitkälle elämässä johon pitäisi panostaa.
        niin kuin hampainen harjaus.
        ikävä että kulutan kehoni etten kerkeä sitä, jaksa, ei voi ja ei pysty huolta pitämään.

        ei niitä Persona Trainereitä turhaan ole, mutta ne on kalliita..

        muutenkin kuntosalilla on kalliit laitteet, joissa on juurikin tarkoitettu siihen ettei rasita niveliä ja lisäksi tarvitsee sitä lenkillekin kengät, jota minulla ei ole.
        Yllätys
        eikä ole kummin aikaa ja jos sen ajan aina maksaisi pois se kuljettaa ihmistä .
        lapsi perheessä tarvitsee ostaa aikaa ja muutenkin salilla käyminen on sosiaalisempaa koska moni muukin siellä hikiä pintaa tuo ja on mukavampaa kuin olla ihmisten edessä pihalla, jotka nauraa peräti tyylillesi, eikä saa sellaista kaveria mukaan joka lähtisi henkiseksi tueksesi.

        lapset ei rakasta kiertää puistoa ympäri vaan ne haluun mennä sinne puistoon 8)

        uimassakin käytin lapsia niin kauan kuin se oli mahdollista ja sekin mahdollisuus vietiin kädestä.

        Mulla on liikunnan ohjaajan koulutus, urheiluopistolta.
        Teen tilapäisesti töitä nytkin muutamia tunteja viikossa kuntosali ohjaajana, niin et...joo

        Personal trainer ....sen verran arvokasta et en ihan joka "pojalle tai mimmille" suosittele.
        Ylimääräistä rahaa pitää olla...vähintään 400€/kk ja hyvinkin nousee sinne 1400€/kk.

        Mahtaako sun kalkin saanti olla normaalia, jos nivelet kerta kipeytyy vai onko sulla ylipainoa...tulee mulle ens mieleen. En ole lääkäri joten en ala puoskaroimaan tässä.

        Ei mulla ollut tarkoitus hyppiä sun nenällesi, ajattelin vain käytännön järjellä.
        Eikä niitä portaita tarvitse juosta "rapa roiskuen" ja porraskaiteet "soiden", reipas kävely ylös nostaa jo pulssia.
        Mut ei tosiaan sovi nivelvaivoista kärsivälle.
        Uinti tai pyöräily, ehkä.

        Mut mulle sopii nyt nyt "nukkumatin" seura, klo on jo yks.
        Hyvää yötä!


      • Jee Jee kirjoitti:

        Mulla on liikunnan ohjaajan koulutus, urheiluopistolta.
        Teen tilapäisesti töitä nytkin muutamia tunteja viikossa kuntosali ohjaajana, niin et...joo

        Personal trainer ....sen verran arvokasta et en ihan joka "pojalle tai mimmille" suosittele.
        Ylimääräistä rahaa pitää olla...vähintään 400€/kk ja hyvinkin nousee sinne 1400€/kk.

        Mahtaako sun kalkin saanti olla normaalia, jos nivelet kerta kipeytyy vai onko sulla ylipainoa...tulee mulle ens mieleen. En ole lääkäri joten en ala puoskaroimaan tässä.

        Ei mulla ollut tarkoitus hyppiä sun nenällesi, ajattelin vain käytännön järjellä.
        Eikä niitä portaita tarvitse juosta "rapa roiskuen" ja porraskaiteet "soiden", reipas kävely ylös nostaa jo pulssia.
        Mut ei tosiaan sovi nivelvaivoista kärsivälle.
        Uinti tai pyöräily, ehkä.

        Mut mulle sopii nyt nyt "nukkumatin" seura, klo on jo yks.
        Hyvää yötä!

        Ihan tässä kunto kohenee jo pelkästään siitä kun lukee noita teidän juttuja, taidan mennä tänään hierojalle, ettei mee jumiin ja ylikuntoon.


      • puskaIisko
        modelli kirjoitti:

        Ihan tässä kunto kohenee jo pelkästään siitä kun lukee noita teidän juttuja, taidan mennä tänään hierojalle, ettei mee jumiin ja ylikuntoon.

        virtsan karkailuko pappaa valvottaa?


      • puskaIisko kirjoitti:

        virtsan karkailuko pappaa valvottaa?

        Ei kun piti nousta hoitamaan bisneksiä, kun ei tuo kello käy saamaa aikaa jokapuolella maapalloa...entäs itse? Sulla toi virtsan pidättäminen näkyy toimivan, kusi siellä päässä hölskyy jos kuulet laineiden liplatusta. Meen kyllä kohta takas nukkumaan, kunhan ensin saan pari postia.


      • Kis~kisu
        modelli kirjoitti:

        Ei kun piti nousta hoitamaan bisneksiä, kun ei tuo kello käy saamaa aikaa jokapuolella maapalloa...entäs itse? Sulla toi virtsan pidättäminen näkyy toimivan, kusi siellä päässä hölskyy jos kuulet laineiden liplatusta. Meen kyllä kohta takas nukkumaan, kunhan ensin saan pari postia.

        Höp höp, prostata ongelmat on yleisiä ikäisilläsi miehillä. Ei tarvitse hävetä.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Mulla on liikunnan ohjaajan koulutus, urheiluopistolta.
        Teen tilapäisesti töitä nytkin muutamia tunteja viikossa kuntosali ohjaajana, niin et...joo

        Personal trainer ....sen verran arvokasta et en ihan joka "pojalle tai mimmille" suosittele.
        Ylimääräistä rahaa pitää olla...vähintään 400€/kk ja hyvinkin nousee sinne 1400€/kk.

        Mahtaako sun kalkin saanti olla normaalia, jos nivelet kerta kipeytyy vai onko sulla ylipainoa...tulee mulle ens mieleen. En ole lääkäri joten en ala puoskaroimaan tässä.

        Ei mulla ollut tarkoitus hyppiä sun nenällesi, ajattelin vain käytännön järjellä.
        Eikä niitä portaita tarvitse juosta "rapa roiskuen" ja porraskaiteet "soiden", reipas kävely ylös nostaa jo pulssia.
        Mut ei tosiaan sovi nivelvaivoista kärsivälle.
        Uinti tai pyöräily, ehkä.

        Mut mulle sopii nyt nyt "nukkumatin" seura, klo on jo yks.
        Hyvää yötä!

        kyllähän sinun silloin pitäisi tietää että jatkuva painon vaihtuminen raskauksista rasittaa niveliä ja minä kuulun siihen sarjaan, jolla on myös ylimäärästä.
        ja raskaudesta vuodessa pitäisi saada itsensä kuntoon ja sitten kun vatsalihakset ovat palautuneet joka kestää siihen yleensä siihen ensimmäiseen tarkastukseen asti.
        että sen jälkeen saa liikkua.



        eli miksi sitten kyseenalaistat kun asian pitäisit itsekin tietää.
        itse tiedän että selkäsäryt on raskauksista kotoisin. ja yleensä kolmannen lapsen jälkeen alkaa ne kivut kun on tiuhaan tehnyt ja neljännestä on polvikivut.
        raskaudetkin olen huomannut mitä vanhempana tehnyt sitä enemmän kärsit kroppa vanhenee.

        sinun pitäisi myös tietää että asento on tärkeä kuntoilussa.


      • Kis~kisu kirjoitti:

        Höp höp, prostata ongelmat on yleisiä ikäisilläsi miehillä. Ei tarvitse hävetä.

        Jos pitäisi valita syntymätyhmä vai kuset housuissa niin, valitsisin jälkimmäisen. Kyllä olis oikeesti ankeeta olla noin tyhmä kuin sinä, hävettä ihan muidenkin puolesta tuo sinun tyhmyy...toivottavasti et esiinny muilla palstoilla.


      • Jee Jee
        moraalinvartija kirjoitti:

        kyllähän sinun silloin pitäisi tietää että jatkuva painon vaihtuminen raskauksista rasittaa niveliä ja minä kuulun siihen sarjaan, jolla on myös ylimäärästä.
        ja raskaudesta vuodessa pitäisi saada itsensä kuntoon ja sitten kun vatsalihakset ovat palautuneet joka kestää siihen yleensä siihen ensimmäiseen tarkastukseen asti.
        että sen jälkeen saa liikkua.



        eli miksi sitten kyseenalaistat kun asian pitäisit itsekin tietää.
        itse tiedän että selkäsäryt on raskauksista kotoisin. ja yleensä kolmannen lapsen jälkeen alkaa ne kivut kun on tiuhaan tehnyt ja neljännestä on polvikivut.
        raskaudetkin olen huomannut mitä vanhempana tehnyt sitä enemmän kärsit kroppa vanhenee.

        sinun pitäisi myös tietää että asento on tärkeä kuntoilussa.

        Miksi sä olet mulle vihainen? Mulla ei ole sairaanhoitajan/terveydenhoitajan tai lääkärin koulutusta. Eikä mulla ole kokemusta monista raskauksista ja siitä mitä ne aiheuttaa.

        Mutt sen mä tiedän et jokainen ihminen on yksilö ja reakoi erilailla.
        (samoihin asioihin kuin toinen ihminen.)
        Mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.

        Ihan ystävyydellä neuvoin sulle muille, miten voi itse harjoittaa kunnon kohotusta ilman apulaitteita, olemassa olevilla ilmaisilla "kunnon kohottajilla".
        Joita olen myös itse hyödyntänyt; portaat, mäet, hiekkakuopat, Littoisten järvessä vesijuoksua jne.

        Ilmaista treeniä kun tekee...pitää myös itse valita ne sopivimmat liikunnan muodot.

        En minä voi täällä koneeni ääressä tietää sinun kuntoasi, painoasi tai edes sitä onko lähistöllä jotain sopivaa kuntoiluusi hyödynnettävää paikkaa, sulle sopivaksi kuntovälineeksi.

        Yritin ainoastaan antaa sulle ideoita, joita voit itse muokata itsellesi sopivaksi.


        Ihan vielä uhallakin: saatko tarpeeksi ....Kalkkia ja Magnesiumia ?

        Ne ovat tärkeimmät kivennäis/hivennäisaineista;
        jotka vaikuttavat aineenvaihduntaan ja luustoon sekä lihaksiin.
        Niiden puutos luo kiputiloja ja heikkouden tunnetta- väsymystäkin.

        En tule kiusaamaan sua enempää tyhmillä ajatuksillani.
        Sorry.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Miksi sä olet mulle vihainen? Mulla ei ole sairaanhoitajan/terveydenhoitajan tai lääkärin koulutusta. Eikä mulla ole kokemusta monista raskauksista ja siitä mitä ne aiheuttaa.

        Mutt sen mä tiedän et jokainen ihminen on yksilö ja reakoi erilailla.
        (samoihin asioihin kuin toinen ihminen.)
        Mikä sopii yhdelle ei välttämättä sovi toiselle.

        Ihan ystävyydellä neuvoin sulle muille, miten voi itse harjoittaa kunnon kohotusta ilman apulaitteita, olemassa olevilla ilmaisilla "kunnon kohottajilla".
        Joita olen myös itse hyödyntänyt; portaat, mäet, hiekkakuopat, Littoisten järvessä vesijuoksua jne.

        Ilmaista treeniä kun tekee...pitää myös itse valita ne sopivimmat liikunnan muodot.

        En minä voi täällä koneeni ääressä tietää sinun kuntoasi, painoasi tai edes sitä onko lähistöllä jotain sopivaa kuntoiluusi hyödynnettävää paikkaa, sulle sopivaksi kuntovälineeksi.

        Yritin ainoastaan antaa sulle ideoita, joita voit itse muokata itsellesi sopivaksi.


        Ihan vielä uhallakin: saatko tarpeeksi ....Kalkkia ja Magnesiumia ?

        Ne ovat tärkeimmät kivennäis/hivennäisaineista;
        jotka vaikuttavat aineenvaihduntaan ja luustoon sekä lihaksiin.
        Niiden puutos luo kiputiloja ja heikkouden tunnetta- väsymystäkin.

        En tule kiusaamaan sua enempää tyhmillä ajatuksillani.
        Sorry.

        minä juon n. litran päivässä rasvatonta maitoa ja syön maitopohjaisia tuotteita.
        vitamiinit on käytössä.
        kyllä saan tarpeeksi ja en ole vihainen.
        ehkä tämä alkuraskaus tekee ärtyneeksi ehkä se välähtää teksteissä.
        mies on aikaisemmin todennut että olen aika kiukkuinen raskaana ollessa vaikka itse en tiedosta ja kun on väsynyt ja pahoinvoiva koin tekstistä, että pitää olla huippu kunnossa.

        minä löysin itselleni kumisaappaat ja kengät(vähän liian hienot lenkille)
        5€ kumisaappaat ja kengät 7,5€. uutena.

        poikakin on rikkonut kahdet saappaat peräkkäisinä päivinä, kivillä leikkinyt ja hyppinyt. nyt on ostettava retkikengät että kestää ja saa laittaa suojakerroksen(kosteudelta) ettei ihan vesi läpi mene suoraan
        ostin hänellekin 5€ saappaat mutta en uskalla antaa käyttöön kiville hyppimiseen (jotka ovat vielä liukaat kun vettä on kivien päällä ja kurainen se on kaulalle asti ollut ja ei suostu pukemaan kuravaatteita vaikka mukana on.
        .


      • moraalinvartija kirjoitti:

        minä juon n. litran päivässä rasvatonta maitoa ja syön maitopohjaisia tuotteita.
        vitamiinit on käytössä.
        kyllä saan tarpeeksi ja en ole vihainen.
        ehkä tämä alkuraskaus tekee ärtyneeksi ehkä se välähtää teksteissä.
        mies on aikaisemmin todennut että olen aika kiukkuinen raskaana ollessa vaikka itse en tiedosta ja kun on väsynyt ja pahoinvoiva koin tekstistä, että pitää olla huippu kunnossa.

        minä löysin itselleni kumisaappaat ja kengät(vähän liian hienot lenkille)
        5€ kumisaappaat ja kengät 7,5€. uutena.

        poikakin on rikkonut kahdet saappaat peräkkäisinä päivinä, kivillä leikkinyt ja hyppinyt. nyt on ostettava retkikengät että kestää ja saa laittaa suojakerroksen(kosteudelta) ettei ihan vesi läpi mene suoraan
        ostin hänellekin 5€ saappaat mutta en uskalla antaa käyttöön kiville hyppimiseen (jotka ovat vielä liukaat kun vettä on kivien päällä ja kurainen se on kaulalle asti ollut ja ei suostu pukemaan kuravaatteita vaikka mukana on.
        .

        Itse jumppaan kotona, minulla on muutamia apulaitteita.
        Usein iltaisin stepperilla steppaan ja korvissani on nappikuulokkeet. Elän hetken ihan omaani.
        Ja sitten mulla on hyppynaru, sillä myös hypin pihalla ( niin ettei kukaan näe )
        Raskauden aikana kunnon kohotus luo omat haasteensa, uiminen ja kävely. Kannttaa kuitenkin pitää huolta synnytyksen jälkeen siitä että lihaskunto palautuu.


    • Joo hööömmm:.!1#?+

      .

      "Mutta kuulutteko te lisäravinnekuurilaiset johonkin kerhoon?????????"

      har!111

      .

      • Jee Jee

        On pahasti alkanut mietityttämään; olenko jo liittynyt palstalaisten kerhoon.
        Melkein päivittäin olen täällä käväissyt ja joskus muutaman kerrankin päivässä, kuten tänäänkin.
        Työt vaan pahus pahasti taas häiritsevät palstailua....
        Ja nyt pitäis lähteä vetään porukkaa viel 6 km katu- ja maastojuoksuun.
        Ei kyllä nyt oikein nappais...mut en voi kieltäytyäkkään.


      • Säilöntäainekerho:.
        Jee Jee kirjoitti:

        On pahasti alkanut mietityttämään; olenko jo liittynyt palstalaisten kerhoon.
        Melkein päivittäin olen täällä käväissyt ja joskus muutaman kerrankin päivässä, kuten tänäänkin.
        Työt vaan pahus pahasti taas häiritsevät palstailua....
        Ja nyt pitäis lähteä vetään porukkaa viel 6 km katu- ja maastojuoksuun.
        Ei kyllä nyt oikein nappais...mut en voi kieltäytyäkkään.

        .

        Mie niin * HALUISIN * kuulua säilöntäainekerhoon niin säilyy hyvin!!11!!!!!1!1!!!

        har!111

        .


      • Jee Jee
        Säilöntäainekerho:. kirjoitti:

        .

        Mie niin * HALUISIN * kuulua säilöntäainekerhoon niin säilyy hyvin!!11!!!!!1!1!!!

        har!111

        .

        9% suolavedessä, 60% sokeriliemes ja 96% pirtussa; kaikki säilyy pilaantumatta.
        Valitse siitä oma palsamointi ainees, hauskaa loppu iltaa säilöntään.

        har! ittelles vaan....ja heippa.


      • Ou JEA:.!1#%?+
        Jee Jee kirjoitti:

        9% suolavedessä, 60% sokeriliemes ja 96% pirtussa; kaikki säilyy pilaantumatta.
        Valitse siitä oma palsamointi ainees, hauskaa loppu iltaa säilöntään.

        har! ittelles vaan....ja heippa.

        .

        "Tuo pirtussa oleminen kuulostaa hyvältä"

        har!11

        .


    • Jos naama on kun mopsilla, niin ei siinä muu kuin irvistely auta.

      Elikkä: ensin tuikea ilme, sitten kita auki, tuosta karjahdus niin että poskipäät väpättää. Siitä leukojen louskutusta ja mielipuolista virnistelyä. ääneen saa nauraa (tai karjua), parantaa myös hengitystekniikkaa ja avaa rintakehää.

      Tätä sanotaan kasvojumpaksi.

      Jumpan jälkeen rentoudutaan: hanki piikkipallo, pyörittele sitä rauhallisesti pyörivin liikkein pitkin kasvoja ylhäältä alaspäin noin 15 minuuttia. Pallotella kannattaa myös kämmenet ja jalkapohjat, jos mopsittelu alkaa olla jokapäiväistä.

      • Ai, mä oon ajatellu ostaa ittelleni purulelun ja alkaa syömään Sertiä....sitten vois lähteä haistelemaan tonne koirapuistoon muiden koirien perseitä....kyllä siinnä äkkiä oma naama palautuisi luokilleen:D


      • modelli kirjoitti:

        Ai, mä oon ajatellu ostaa ittelleni purulelun ja alkaa syömään Sertiä....sitten vois lähteä haistelemaan tonne koirapuistoon muiden koirien perseitä....kyllä siinnä äkkiä oma naama palautuisi luokilleen:D

        Niin se jäikin sanomatta itsestäänselvyytenä että päivä koiraeläimenä tekisi vaan hyvää:)


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        Ai, mä oon ajatellu ostaa ittelleni purulelun ja alkaa syömään Sertiä....sitten vois lähteä haistelemaan tonne koirapuistoon muiden koirien perseitä....kyllä siinnä äkkiä oma naama palautuisi luokilleen:D

        Älä herran jestas sentään...rupee meneen pervoksi jo....jos koirien...eikä ole sanottua et naamas palautuis normaaliin kuosiin....jos muutuiskin lähinnä norsun vee tuksi.
        Väliäkö sillä mitä mä kirjoittelen tänne...trolli kyllä kirjoittaa lisää hävyyttömyyksiä minunkin puolesta.

        Hyvää yötä, kaikille.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Älä herran jestas sentään...rupee meneen pervoksi jo....jos koirien...eikä ole sanottua et naamas palautuis normaaliin kuosiin....jos muutuiskin lähinnä norsun vee tuksi.
        Väliäkö sillä mitä mä kirjoittelen tänne...trolli kyllä kirjoittaa lisää hävyyttömyyksiä minunkin puolesta.

        Hyvää yötä, kaikille.

        No mutta anna nyt modellin hieman maistaa koiran elämää. Ilme kirkastuu kummasti.

        Kiitos ja hyvää yötä minunkin puolestani.


      • elisakettu kirjoitti:

        No mutta anna nyt modellin hieman maistaa koiran elämää. Ilme kirkastuu kummasti.

        Kiitos ja hyvää yötä minunkin puolestani.

        Sä haluisit vaan, että me oltais nii'ko kulkuri ja kaunotar....arvaa kumpi mä oisin?


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        Sä haluisit vaan, että me oltais nii'ko kulkuri ja kaunotar....arvaa kumpi mä oisin?

        Tuskin ainakaan kaunotar, sillä mopsin ruttu naamalla!
        Eli jatkaisit kulkurin elämääsi...kuten ennenkin.
        Jokos taksi on tilattu...

        .....(vastasin vaikkei multa mitään kysyttykkään.)

        .


      • Jee Jee kirjoitti:

        Tuskin ainakaan kaunotar, sillä mopsin ruttu naamalla!
        Eli jatkaisit kulkurin elämääsi...kuten ennenkin.
        Jokos taksi on tilattu...

        .....(vastasin vaikkei multa mitään kysyttykkään.)

        .

        Niin koska tulit heti mustasukkaiseksi:G Toivotavasti ei iske hurma, jolloin aina tulee istuttua taksin takapenkillä. Minulla tuo terveellisen elämän indikaattori on nimen omaan se, että istunko jonkun muijan sylissä vai taksin takapenkillä. Toisaalta en oikein osaa vastustaa sitä tunnetta, kun suurella diesel moottorilla varustettu MB tai vastaava limousine, mikä on varustettu takapenkillä, kiidättä minut selkä liimautuneena selkänojaan kiitävällä vauhdilla paariin! Oot sä?


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        Niin koska tulit heti mustasukkaiseksi:G Toivotavasti ei iske hurma, jolloin aina tulee istuttua taksin takapenkillä. Minulla tuo terveellisen elämän indikaattori on nimen omaan se, että istunko jonkun muijan sylissä vai taksin takapenkillä. Toisaalta en oikein osaa vastustaa sitä tunnetta, kun suurella diesel moottorilla varustettu MB tai vastaava limousine, mikä on varustettu takapenkillä, kiidättä minut selkä liimautuneena selkänojaan kiitävällä vauhdilla paariin! Oot sä?

        Äh, sä huomasit heti mun pikku heikkouden, mustis mikä mustis!

        Olin muuten ulkoiluttamassa äsken yhden bokseri nartun.
        Sen isäntäväki on iltaan asti poissa kotoa ja lupauduin koiravahdiksi.

        Koirat on ihania, mut en mä kaupunkiin tois noin isoja koiria asuun.
        Joku pomeranian (pieni pystykorva) tai chihuahua vielä menis,
        eläkeläisenä sit joskus, kun sen kanssa vois olla kotona.

        Miten pieni mies sä oikein olet, jos muijien sylissä istut? =))
        Olen aina kuvitellut sunt raamikkaaksi äijän körilääksi, juttujes puolesta.

        Mun ensimmäinen poikaystäväni oli sellainen iso nallekarhu,
        jonka sylissä mä tykkäsin istua.
        Björniä en olis ottanut häntä polvelleni istumaan!( n.110kg - 190 cm)

        Siis oonko mä mitä? Istunut autossa vai? Olen.

        Setäni motskan kyydissä on jännempää -
        moottoritiellä hän on kyydinnyt mua joskus vauhdilla.
        Siinä kyllä liimautuu ajajan sekää vasten mielellään.

        Baareista en niinkään välitä,
        mut tanssimassa tykkään käydä; paikossa joissa on elävää musiikkia.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Äh, sä huomasit heti mun pikku heikkouden, mustis mikä mustis!

        Olin muuten ulkoiluttamassa äsken yhden bokseri nartun.
        Sen isäntäväki on iltaan asti poissa kotoa ja lupauduin koiravahdiksi.

        Koirat on ihania, mut en mä kaupunkiin tois noin isoja koiria asuun.
        Joku pomeranian (pieni pystykorva) tai chihuahua vielä menis,
        eläkeläisenä sit joskus, kun sen kanssa vois olla kotona.

        Miten pieni mies sä oikein olet, jos muijien sylissä istut? =))
        Olen aina kuvitellut sunt raamikkaaksi äijän körilääksi, juttujes puolesta.

        Mun ensimmäinen poikaystäväni oli sellainen iso nallekarhu,
        jonka sylissä mä tykkäsin istua.
        Björniä en olis ottanut häntä polvelleni istumaan!( n.110kg - 190 cm)

        Siis oonko mä mitä? Istunut autossa vai? Olen.

        Setäni motskan kyydissä on jännempää -
        moottoritiellä hän on kyydinnyt mua joskus vauhdilla.
        Siinä kyllä liimautuu ajajan sekää vasten mielellään.

        Baareista en niinkään välitä,
        mut tanssimassa tykkään käydä; paikossa joissa on elävää musiikkia.

        Sylissä::> se on sellainen sanonta! "oot sä" pahvi:D nii,ko olee....


    • Ei lisäravinteet vaikuta roikkuviin buldoggiposkiin

      • Ei ne kaikille toimikaan, mut kokeile jotain muuta, päiväunia tai jotain.


      • Jee Jee
        modelli kirjoitti:

        Ei ne kaikille toimikaan, mut kokeile jotain muuta, päiväunia tai jotain.

        Tsiisuksen tosikko, kunhan kiusoittelin....päiväunista viis...
        Mulla on kyllä muuta menoa tänään. ;))


      • bulldoggiposket:.?!1
        Jee Jee kirjoitti:

        Tsiisuksen tosikko, kunhan kiusoittelin....päiväunista viis...
        Mulla on kyllä muuta menoa tänään. ;))

        .

        "Mitkä bulldoggiposket"

        *wuts!* *wuts!*

        har!111

        .


    • kokeile kreatiinia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe