Nussitaanko teillä ?

tsirbales

Kuinka usein teillä harjotetaan kotosalla nussimista ?

25

1424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitoshoitoako?

      Kyllä. Kaikkialla muualla, muttei teillä.

    • Säynätsalo

      Meikeläinen ottaa ja nusauttaa eukkoa palkinnoksi.
      Esim. Silloin kun eukko on tehnyt talon kokonaisvaltaisen
      siivouksen niin palkinnoksi nussin sitä.
      Pitää olla aina jokin porkkana ;) heh heh..

      • Palkitsevaa...

        Taitaa olla sulla se essu ja pölyhuiska kädessä, kun äitien jutut palstalla kirjoittelet. Ja mamma antaa porkkanaa... :D


      • Ei voi muuta san
        Palkitsevaa... kirjoitti:

        Taitaa olla sulla se essu ja pölyhuiska kädessä, kun äitien jutut palstalla kirjoittelet. Ja mamma antaa porkkanaa... :D

        Voi jessus. Onneksi mun mies ei ole noin tyhmä.


      • Ei voi muuta san
        Ei voi muuta san kirjoitti:

        Voi jessus. Onneksi mun mies ei ole noin tyhmä.

        Säynätsalolle edellinen vastaus


    • Hilikka..

      Meillä nussitaan sopivasti eli silloin kun panettaa.

    • Jebulis joskus

      Hihi ihana kysymyksen asettelu!

      Millä ajalla? ;)

      Mutta joo. Toisinaan. Valitettavan harvoin jaksaa tai pääsee tunnelmaan sitten kun vihdoin olis pieni hetki aikaa. Mutta kyllä se jälkikäteen ajatellen aina kannattaa, on paras ratkaisu parisuhteen parantamiseen noin äkkiseltään ja jos molemmat viitsii oikeasti yrittää saada touhusta jotain irti. Hyvää liikuntaa ja halpa tapa huolehtia kehostaanki samalla.

    • 1942

      Erittäin Harvoin Vaimon mielestä sexi ei ole vanhojen ihmisten varten!

      • yritäjasaa

        Hei et ole sitten ole ajatellut että pyytäisit Lissulta. Se on ollut puutteessa pitkän aikaa ja ammuu täällä kuin hullu lehmä, joka ei ole saanut. Mees kysyyn siltä. Täällähän se pyörii koko ajan. Aina kannattaa yrittää.


      • heh-he-he-hee
        yritäjasaa kirjoitti:

        Hei et ole sitten ole ajatellut että pyytäisit Lissulta. Se on ollut puutteessa pitkän aikaa ja ammuu täällä kuin hullu lehmä, joka ei ole saanut. Mees kysyyn siltä. Täällähän se pyörii koko ajan. Aina kannattaa yrittää.

        Hehe, toi oli hyvä :D


      • serkunkaima
        yritäjasaa kirjoitti:

        Hei et ole sitten ole ajatellut että pyytäisit Lissulta. Se on ollut puutteessa pitkän aikaa ja ammuu täällä kuin hullu lehmä, joka ei ole saanut. Mees kysyyn siltä. Täällähän se pyörii koko ajan. Aina kannattaa yrittää.

        Ei lissu anna ku sukulaisilleen, se ei vierasta pane.....


      • lässynjutut

        Juuh, lissu pelkää vieraita ihmisiä.


      • kantsiyrittää
        yritäjasaa kirjoitti:

        Hei et ole sitten ole ajatellut että pyytäisit Lissulta. Se on ollut puutteessa pitkän aikaa ja ammuu täällä kuin hullu lehmä, joka ei ole saanut. Mees kysyyn siltä. Täällähän se pyörii koko ajan. Aina kannattaa yrittää.

        Niinpä. Niinhän ne sanoo että yritys hyvä kymmenen. Ehkä 11:toista onnistuu. Kokeile.


      • 111136
        serkunkaima kirjoitti:

        Ei lissu anna ku sukulaisilleen, se ei vierasta pane.....

        Mistäs tiedät, vaikka tuo olisi sukulaissetä. Sanoo että me kaikki ollaan Eevan kautta.


    • Ilkeänoloinensana

      Meillä ei nussita. Meillä rakastellaan tai lemmiskellään.

      • Ruma_sana

        Kuulostaa aika tylsälle.. Anna sen miehesi edes kerran panna tai nussia sua oikein kunnolla luvan kanssa. Juo itsesi kivaksi.


    • jjkjjkjkjk

      Kun haluan panna, menen pankkiin ja teen tilillepanon.

      • tampereelainenpanimo

        Porilaista pannaan Tampereella, kertoo Karhuolut mainos :D :D :D


    • Vitunkaaa

      Meillä Ei panna vaan vedetään käteen, kaikki säästää kamojansa?

    • pimpanpulla

      Meillä ensin koneet esilämmitetään sitten rakastelleen lopuksi nussitaan ja viimeiseksi kunnon nainti.

    • siemenetsisään

      Minä tykkään naisena niinpaljon miehestäni ja sen munasta.että meillä voidaan pikapano suorittaa ihan kotioloissa koska hyväänsä illalla sitten nussitaan vasta kunnolla

    • utelias.lapsi

      Mitä se tarkoittaa?

    • tikkipano

      Sehän tarkoittaa sitä,että isä panee äitiä koiraasennossa tiuhaan tikaten.

      • osaava.äiti

        No sitten meillä ei nussita, koska meillä miehenpuoli on aina seljällään. Hah! :D


    • Runqvisst

      Meillä ei nussita. Luen vain näitä viestejä ja vedän käteen, kohtakin tulee valtava lasti. Seisoo oikein hyvin, kiitos kaikille täällä!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      370
      4599
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1610
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      214
      1403
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1400
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1371
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1357
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe