usko tv nouse suomi

m&jm

Katsoin Usko tv:tä ja siellä olikin ohjelma Markus Korhonen, Ana Paula ja kumppanit , ohjelma oli kesällä (?) nauhoitettu Nouse Suomi tapahtumasta. Ihmettelin vain että minä tavallinen tallaaja Jeesukseen uskova, armosta pelastettu olenko näin hakoteillä jo Jumalan Sanasta. Minua jollain lailla häiritsee se, että koko kokous oli ensin ylistystä, sitten Markus puhui omasta kokemuksestaan Pensacolan herätyksen keskeltä, ja toiset todisteli mitä heille tapahtui siellä käydessään. Ei sanaakaan julistusta, jos uskosta osaton olisi ollut paikalla, hän olisi tullut synnintuntoon ja ehkä parannukseen. Ei ainoatakaan raamatun avaamista, ei mitään, vain kokemuksia, ja Jumalan virtavoimaa päästä varpaisiin jota halutaan lisää, lisää ja lisää ja voimakkaampana.

Kukaanko ei ole huolissaan että mennään kamaliin manifestiaatioihin ja ei osata erottaa mitään , ei koetella mitään, mukaan vain kaikkeen. Olen niin surullinen jotenkin tämän kaiken takia. En tiedä, en vain meinaa uskaltaa luottaa enää että edes pastorit tietää mitä he seurakuntiinsa päästävät puhumaan...
Olen todella herkkä ollut tulemaan levottomaksi jos olen kuunnellut tiettyäkin puhujaa enkä tunne saavani mitään hengenravintoa.

5

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suora tie

      Seurakuntaan ei ole tarpeellista hakea eikä päästää ketäänjota ei tunneta kymmenien vuosien ajalta ilman miinuksia.

      Ei pitäisi olla ylen vaikeaa toteuttaa vai mitä.

      En tajua ollenkaan mitä nämä kiertävät häärääjät yleensäkään luulevat tekevänsä, kun seurakunnissa pitäisi olla Sanan mukaan vanhimmat ja paimenet ja opettajat, mitä muuta siihen tarvitaan, kysyn vain.

      ihan kuin omaan kotiruokapöytään pitäisi kaiken aikaa haalia jotain ihmelisukkeita ympäri mailmaa, mitä sellainen on olevinaan.

      minulle riittää ihan hyvin perusarkiruoka ilman kotkotuksia.

      • ottaa ohimoon

        Jos joku haluaa kokemuksia virtaa päästä varpaisiin, menkööt sähkölankoihin kaksin käsin !

        Sieltä tulee kokemuksia joista riittää puhuttavaa jos jää henkiin.

        mistä näitä pöllöjä kokemusjulistajia oikein piisaa.


    • olin paikalla

      sehän oli todella hyvä kokous

      jos ihmettelet, oletko koskaan tullut uskoon vai kuulutko vain seurakuntaan?

    • Sellaisia turhia uhkakuviakaan ei kannattasi lietsoa. Joku herkkä uskova ei enää uskalla minnekään mennä väärän pelosta ja koko uskossa kasvu saattaa pysähtyä ja jopa hiipua.

    • Markus Korhonen toimii Nokiamission raunioille perustetun Missiomaailman johtajana. Missiomaailman väki liittyi Markus Korhosen johdolla Tampereen Helluntaikirkkoseurakuntaan, viemään sinne lisää väärää voitelua. Ana Paula oli jo Nokiamissionin aikaan heille hyvin tärkeä ylistyssessioiden pitäjä. Nyt saivat helluntailaiset äärikarismaattisuutta ämpärillä kaadetttuna Missiomaaailman myötä.

      Tietenkin Markus Korhonen puhuu Pensacolan voiteluista ja muista voiteluistaan. Hyvin usein tuntuu Korhonen olevan Missiomaailman nettisivujen mukaan milloin missäkin päin maailmaa voiteluita hakemassa. Nämä voitelut sopivat sinänsä Helluntaikirkon linjausten kanssa.

      Olen itse katsonut muutamia jumalanpalveluksia Usko-tv:ltä. Minua myös häiritsee se, että tilaisuuden ajasta puolet on varattu yksitoikkoisille "ylistyssessioille". Saarna on aivan liian lyhyt ja vanhoja helluntailauluja ei kuule ollenkaan. En ole sen vuoksi enää kuukausiin katsonut tuota kanavaa.

      Usko-tv on pääasiassa Helluntaikirkon kanava. Mukana on muutama Helluntaikirkolle "myötämielinen" ei-helluntaikirkkoon kuuluva helluntaiseurakunta. Helluntaikirkko on linjannut ylistyssessiot Helluntaiherätyksen helluntaiseurakuntiin. Enemmistö ei näytä uskaltavan vastustaa vähemmistönä olevan Helluntaikirkon linjauksia tässäkään asiassa. Helluntaiherätys on mennyt huonompaan suuntaan siirryttyään Helluntaikirkon määräysvaltaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe