Joka ainut rakkauta kaipaava valitsee itse tiensä

Tihkusateessa

Usean lapsen eronnut äitikin näytti valitsevan exmiehensä .
Vaikka kuukausia vakuutti että hänen suhteensa exäänsä on loppu.
Rakkaudessa suuri henkilö osaa luovuttaa kun näkee asian .. antaa toisen vain mennä.

Asioita tapahtuu tärkeintä että oivaltaa asiat oikein.

16

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi toit tänne

      esille usean lapsen eronneen äidin tilanteen? Miksi kirjoitat tänne muiden asioista kuin omistasi?

    • ihmetys myös_

      kerro itsestäsi / tunteistasi vaikka mitä mutta älä muiden ihmisten asioita.

    • puolustusasianajaja

      Liittyyhän tuo selvästi aloittajan tilanteeseen. Valaisee taustaa. Eihän tässä sitä paitsi ketään yksilöidä.

      Toiset kirjoittaa sinkusta, toiset varatusta, komannet eronneesta, neljännet karanneesta, viidennet ajasta ikuisuuteen siirtyneestä.

      Jos hän ei olisi kirjoittanut kahta ensimmäistä lausetta, olisi alkanut kysymyksillä "kelle mene" pommittelu.

      • exkö taas yrittää

        En ikinä valitsisi ex-puolisoa uudelleen. Lähteminen pitää punnita siinä vaiheessa kun lähdetään ja erityisesti jos on lapsia. Elämässä mennään eteenpäin ei taaksepäin.
        Päivänjatkoa.


    • ööö ööö ööö

      no jos tuo eronnut usealapsinen valitsi äxänsä niin miks se pitää tänne kirjata???

      • puolustusasianajaja

        Kaikkihan täällä menetetyn tai saavuttamattoman rakkauden innoittamana kirjoittavat.


    • Jokainen valitsee

      tiensä itse, ei vain rakkautta kaipaavat. Kukas sen tien muu voisi valita?

    • tai sitten näin

      että juuri suuri rakkaus sai heidät palaamaan yhteen.

      • ei ummarra

        Näitä ex tarinoita on paljon jossa soudetaan ja huovataan edestakaisin.Lapsetkin kärsii ja saa huonoa mallia elämäänsä.Exissä käydään vaikka suhde muka loppu.


    • Tiedätkö jotain enemmän?

      Näytti valitsevan? Tiedätkö vai luuletko ap? Joskus myös yhden tai useamman lapsen toinen vanhempi tekee kaikkensa myös EXänsä kanssa, että lapsilla olisivat asiat mahdollisimman hyvin. Jos näyttää, että tekemisissä ovat, niin parisuhteen tasolla asiat voivat olla loppuunkäsiteltyjä ja jopa molemmilla intressit jo ihan muualla. Jos noin kovasti sinua toisten asioiden tiirailu kiinnostaa, niin mikset kysy asianosaisilta suoraan? Saatat saada luuloillesi vahvistuksen tai vaikka pöyristyä siitä, että aikuiset todellakin ovat lastensa hyvinvoinnin asialla eronneena parinakin.

    • Sitä minäkin

      ...että mitä ihmettä toisen naisen valinnat kuuluu ap:lle ?! Jokainen tekee itse omat ratkaisunsa elämässään, juuri hänelle sopivat.

    • ****

      Lasten takia välit eksään on hyvät mutta rakkautta tai mitään muutakaan ei meidän välillä enää ole. Haluun erään toisen miehen, häntä kohtaan on tunteita ja haluaisin tutustua paremmin :)

      • Ylpee äiti

        Tuli sitten jo petettyä yks mies ja lasten isä?


    • eipä tiedä......

      Kuka tyhmä luulee, että exän kanssa palaa yhteen, kun toinen eli lähtenyt vanhempi haluaa lasten voivan hyvin.

    • LAPSET TÄRKEIMMÄT

      Muistakaahan, että ne vanhemmat ovat edelleen eron jälkeenkin vanhempia lapsilleen. No ei kaikki tietenkään ole, onhan niitä lapsellisia jotka luulevat olevansa ilkeitä eksällensä mutta todellisuudessa ovat ilkeitä lapsilleen. Kyllä suotavaa olisi, että vanhemmat ovat vielä eronkin jälkeen väleissä ihan lasten takia. Jos joku uusi ihminen on noin mustasukkainen eksälle niin ei kannata mennä kimppaan sellaisen kanssa.

    • Lapsiakin ajatellen

      Moraali missä ollaan mihin mennään .
      Ei kannate roikkua suhteessa missä toinen ei ole jättänyt exäänsä.
      Teit oikean ratkaisun loppujen lopuksi, lapset ymmärtävät asian lopulta miksi näin kävi.
      En tiedä mutta monet eivät ajattele lapsia siltä kannalta kun he ymmärtävät mitä vanhemmat ovat tehneet. Lapset tietävät kaiken lopulta.
      kumpi vaihtoehdoista on pahempi:

      - Lasten hetki tajuta että vanhemmat eivät olleet lojaaleja toisilleen ja valehtelivat lapsille sekä näyttelivät olivat näennäisesti yhdessä.

      - Ero ja sen aiheuttamat tunne kuohut, ei valehtelua sekä antaa lasten ymmärtää että ei ollut heidän syynsä.

      tärkeintä kaikessa tässä ettei hylkää lapsia missään vaiheessa.

      Omasta kokemuksesta tiedän että ensimmäinen vaihtoehto valehtelu ja suhteen jatkaminen aiheuttaa hyvin paljon ongelmia lapsilla pitkän aikaa jopa loppu elämänsä ajan. (ei luota enää kehenkään)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe