Rädyn toilailut

¤¤¤¤¤

Kainuun sanomaa ei Rädyn aivopierut näy kiinnostavan.

16

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SontaSiiioni

      Kiinnostaa, mutta kovin keveällä hanskalla kainarin toimittajat siihen suhtautuvat.
      Jos olisi jonkun muun puolueen edustaja kyseessä olisi kainarin toimittajien irvailu pahempaa. Joten se siitä tasapuolisuudesta.

    • Kölni.

      Täytyy sanoa, että minä en tekisi sitä uudelleen. Täytyy sanoa, että minä en tekisi sitä uudelleen. Täytyy sanoa, että minä en tekisi sitä uudelleen. Tämä menee ihan saman toistamiseksi, enkä ole hyötynyt tuosta mitään. Täytyy sanoa, että minä en tekisi sitä uudelleen. Tuliko tämä asia varmasti kaikille selväksi, että minä en tekisi sitä uudelleen. Tuon tapauksen jälkeen laki on muuttunu....sanon vielä kertaalleen, että tämä asia tulee kaikille selväksi, että minä en tekisi sitä uudelleen. Vaikka opiskelu aikana tuosta asiasta puhuttiin, mutta siitä huolimatta, minä en tekisi sitä uudelleen. Loppu

    • Aikuisten Oikeesti

      Kovin on keveitä Rädyn "toilailut" persujen rinnalla. Ihan oikeassa oli, kun perheiden kaikki tulot lasketaan yhteen, aika harvassa on alle kaksi tonnia bruttona tienaavat. Siellä on palkan päälle asumistukia, lapsilisää ja sossun tukea niin, että reilusti yli kahden ja puolen donan mennään. Ihan suotta alkoivat rienaamaan. Ja mitä vikaa on holding-yhtiön omistamisessa. Mikä siinä on laitonta, täh?

    • Hyvä kirjoitus

      Perussuomalaisten puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalo ja puheenjohtaja Timo Soini ottivat vahvasti kantaa kuinka "moraalitonta" on maksaa veroja lain sallima määrä, vaikka se onkin vähemmän kuin palkansaajana samasta summasta joutuisi maksamaan. Lain noudattaminen on siis rikollista ja rikkominen moraalinen teko. Kauas on tultu siitä kun puheenjohtajan esikuva Veikko Vennamo ravisteli poliittista kenttää. Vennamo oli oppiarvoltaan oikeustieteen tohtori ja tarttui hanakkaasti huomaamiinsa epäkohtiin. Todellinen kansanmies ja hieno poliitikko. Hän olisi tässä vaiheessa jo yrittänyt kaikin keinoin muuttaa lakia jota pitää kohtuuttomana ja joka on pyörinyt julkisuudessa säännöllisin väliajoin kohta melkein vuosikymmenen. Olisi todennäköisesti myös onnistunut ja kertonut heti alkuun arvostellessaan millainen lain pitäisi olla ja mikä siitä tekee nykyisellään moraalittoman.

      Timo Soini on kasvanut aikuisikään Vennamon lähipiirissä. Hän on pyrkinyt myös omassa toiminnassaan pitämään yllä Vennamon perinnettä iskevistä lauseista ja nokkelista kärjistyksistä. Timo Soini on valtiotieteiden maisteri ja tehnyt gradunsa populismista. Soini on arvostellut moniakin asioita, muttei ole esittänyt niille koskaan mitään ratkaisuja. Soini on todennut myös oppineensa Vennamolta sen että politiikassa tulee olla oma suunnitelma tai muuten on osa jonkun muun suunnitelmaa. Tämä näkyy hyvin Soinin poliittisessa toiminnassa, jossa hänen oma kannatuksensa on suoraan sidoksissa siihen ettei epäkohtia pyritä korjaamaan, niistä vain huudetaan loputtomiin.

      Aiemmin viikolla tullut Rädyn osinkoverotusskandaali oli hyvä esimerkki kuinka toisaalta Soini valjastaa ihmisten tietämättömyyden, faktojen peittelyn ja oman haluttomuutensa toimia asian hyväksi kuitenkin osaksi puolueensa nostetta. Soini tai yksikään puolueen toimija ei omaa mielipidettä millainen osinkoverotuksen pitäisi olla jos nykyisen lain mukaan toimiminen on moraalisesti väärin. Jos toimii vastoin lakia niin se taas on juridisesti, vaikkei välttämättä moraalisesti, väärin. Inhimillisesti väärin on ylläpitää tilannetta jossa ihmiselle annetaan tietoa kuinka hänen pitää toimia ja sen jälkeen rangaistaan julkisella nöyryytyksellä ohjeiden noudattamisesta. Uskovaisen miehen luulisi ymmärtävän että tuollaisessa tilanteessa vasta onkin ihminen yksin ja ahtaalla. Tosin eipä tule Soinilta ymmärrystä ja sano että huonot lait täytyy muuttaa, ei voi noudattajaa naulata ristille.

      Moni perussuomalainen piiloutuu sen taakse että syynä olisi puolueen asema oppositiossa ja että vain hallitus voisi asiaan vaikuttaa. Se on vastuun pakoilua ja täysi valhe. Eduskunta-aloitteen voi tehdä vaikka oppositiosta. Julkinen paine olisi kohdallaan että allekirjoittamatta jättäminen olisi vaalien alla melkoinen riski, osalle hallituspuolueidenkin edustajia jopa poliittinen itsemurha. Yli 100 allekirjoitusta kerännyt aloite rinnastuu hallituksen esitykseen. Perussuomalaiset kuitenkaan ei tiedä miten lakia muuttaisi. Eikä tee aloitetta kun on todennäköisesti riskinä etteivät kaikki omastakaan eduskuntaryhmästä allekirjoittaisi, lisäksi moni heidän kannattajansa on mahdollisuuksien rajoissa eräs tämän ihan kohtuullisen järjestelyn edunsaajista, eikä siinä mitään vikaa ole. Vikaa on siinä että ensin huudetaan, paheksutaan, kivitetään yksittäinen henkilö asiasta jossa ei oikeasti ole omastakaan mielestä mitään korjattavaa. Jos olisi, niin tietäisimme mihin malliin lakia halutaan muuttaa. Siitä ei ole paljon kuulunut. Perussuomalaisistakaan tuskin lopulta tässä on mitään kohtuutonta, mutta oli hauska lyödä syytöntä kun tilaisuus tuli.

      Lopuksi on muistettava että Timo Soinin vaimo Tiina on lääkäri, siis verkostoitunut kollegoihin joista mahdollisesti joku tätä Rädynkin käyttämää mahdollisuutta hyödyntää. Hänen omistuksistaan, kavereidensa omistuksista tai työsuhteistaan en tiedä, eivätkä ne minua kiinnosta koska laissa ei mielestäni ole nykyisillä ehdoilla mitään vikaa. Niitä ehtoja voisi hieman höllentääkin että kevyemmän verotuksen piiriin pääsisi yhä useampi, kun kuitenkin yrittäjyyteen halutaan kannustaa. Töissäkäyntiin ja yrittäjyyteen on raha ihan kohtalaisen hyvä kannustin. Vai onko joku eri mieltä?
      http://ilikka.puheenvuoro.uusisuomi.fi/174608-soini-ei-halua-osinkoveroihin-muutosta-laakarivaimon-kaverit-syyna

    • j-penannen

      Olen persu junkaji pennanen, junk junk!

    • Vastuunkantoa
    • Dementieva

      Timo Soini hikolilee niinkuin possu vartaassa täysin persielleen menneiden eu-vaalien jälkeen. Hätäpäissään hän kehittelee simppeleitä sutkauksia ja puhuu perseeesrä kunei muuta keksi. Pelkona on tietenkin, että kaksi K-puoluetta pyyhkii persuilla pöyrää seuraavien vaalien jälkeen.

    • mietelijä

      mikä niissä persuissa on nyt niin kovin kauheata?

    • eräs persu

      Persu ei myy persettä!

      • Ottia tuota

        Persu ei myy persettä vaan jakaa sitä.


      • Tarkkailija

        Enempi taitavat persut tosiaan kunnostautua lähinä thaikkuperseen ja ryssänvitun ostajina eivätkä myyjinä. Suomalaisiin naisiiin ja lapsiin on Persujen suhtautuminen tämä: "kuule se on ihan normaalia tänä päivänä että teini typykät ovat jo huoria kun heidän äitinsäkin tykkäävät mamuista ja antavat niiden käyttää hyväski. hyi hitto on se että nainen antaa näiden mamujen asua heidän luon ja yms, luulevat olevansa mamujen ainoita naisia mutta niillä huiria riittää".


    • voi V.

      Ketä kiinnostaa Kainuun Sanomat?

    • Touko Tarkki, SDP

      Eka kerta oli vuosi sitten. Laitoin ilmoituksen eräälle deittisivustolle, jossa hain itseäni vanhempaa top-miestä. Vastauksia tuli paljon, mutta suurin osa oli aika luokatonta vonkaamista. Yksi mies oli kuitenkin erilainen ja hänen kanssaan pystyi juttelemaan muustakin kuin seksistä. Ainoa miinuspuoli oli, että hän oli vanhempi mitä olin alunperin hakenut eli 59v.

      Viestiteltiin puolisen vuotta ennen kuin uskalisin mennä tapaamaan häntä. Tarkoitus oli vain mennä katsomaan, miltä hän näytti ja juttelemaan kasvotusten, mutta himothan siinä iski, kun olin haaveillut seksistä miehen kanssa yläasteelta asti ja yhtäkkiä oli tilaisuus siihen. Aluksi ajattelin vain ottaa häneltä suihin, mutta hän oli niin herrasmies ja hyvä käsittelemmän ensikertaista ja olin tosi kiihottunut, kun sain pitkän odotuksen jälkeen imeä miestä, että kun hän kysyi saako hän panna minua olin täysin sulaa vahaa ja suostuin. Sillä tapaa menetin sitten peppuneitsyyden hänelle.

      Aluksi oli aika outoa olla miehen kanssa, kun oli tottunut olemaan vain tyttöjen kanssa ja se oli tosi erilaista, millaiseksi olin sen fantasioissa kuvitellut. Mut oli kuitenkin upea ja nautinnollinen kokemus. Kolme kertaa ollaan sen jälkeen tavattu ja jokainen kerta on ollut edellistä parempi. Miestenvälinen on kiva harrastus.

    • sepäsese

      sepä se

    • kirjoittelija1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe