Miksi täällä haukutaan ja mustamaalataan toisia?

Eli kysymys tälläinen, miksi tällä palstalla haukutaan toisia kirjoittajia milloin miksikin. Ja jos esittää asiallisen kommentin joka poikkeaa toisten näkö kulmasta niin alkaa haukkuminen, syyttely ja muu vastaava toiminta. Lisäksi täällä näyttää olevan maan tapa rikkoa Suomi24 sääntöjä, ja haukua luotsia, joka yrittää tehdä hommansa hyvin.

Olen katsellut vierestä jo useamman kuukauden tätä touhua. Ja kysyn nyt yksinkertaisen kysymyksen. Mikä siinä on niin vaikeaa keskustella asiallisesti asioista? Kertokaa, haluan tietää.

Ja pidetään keskustelu asiallisena ei ylimääräistä haukkumista/syyttelyä puolin ja/tai toisin.

7

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJoo79

      Olen itsekin yrittänyt asiallisesti tätä kysyä, niin vastaukseksi on tullut vaan paskaa niskaan.

    • Jossun turinaa

      Tosissanneko ihmettelette moista? Tämä on Suomi24 ja tätä ei suotta ole aina tituleerattu Suoli24:ksi. Sattuu vaan kuulumaan suolen henkeen, että kaikille vittuillaan kaikesta.

    • 5+14

      Joku sekopää on ottanut elämäntehtäväkseen tämän palstan terrorisoinnin. Hänen viesteistään on helppo huomata, että taas on sama kirjoittaja kyseessä. Hän vastailee omiin viesteihinsä (keskustelee itsensä kanssa) ja joskus laittaa omille viesteilleen urakalla plussaa.

      Itse en ainakaan jaksa enää välittää tästä onnettomasta sekoilijasta.

      Ps. Tästäkin syntyy todennäköisesti paskamyrsky ja hyökkäys minua ja viestiäni vastaan, mutta sitä odotellessa :)

    • chronoeye

      Tätä häirikön toimintaa on jatkunut todellakin jo tarpeeksi pitkään, mutta ei siinä mitään, hänen viestit tullaan aina poistamaan, vaikka kuinka yrittää kirjoittaa tänne - ei se häirikkö osaa muuta tehdäkkään. ;)

      Ja jos häirikkö lukee tämän - olen päättäny, että jos hän yrittää minut enää kertaakaan sekottaa hänen juttuihinsa tai kirjoittaa häiriköivää tekstiä minusta, olen päättäny nostaa häntä vastaan kunnianloukkaus syytteen, joten eiköhän häirikkö pian lopeta jos vielä toimintaansa jatkaa.

      Näin luotsina tällä palstalla pyrin estämään tuollaset häirikön toiminnnat, huomaa heti että hän on aina asialla kun kirjoittaa jotain epämukavaa sarjasta, tai päättää lauseensa " tähän tyyliin ! " eli pisteen, kysymysmerkin tai huutomerkin ja viimeisen sanansa väliin jättää välilyönnin.

      Mullekki voi tottakai laittaa viestiä aina jos löytää kyseisen häirikön tekstejä; nimittäin jos joku löytää sellasia joita en oo poistanu viel, niin sehän vaan helpottas luotsityötä. ^^

      Kivempi täällä on lukea oikeita tekstejä, kuin häirikön turhuuksia.

      ~ChronoEye

    • Mietityttää vain, että mikä ajaa tuollaiseen käytökseen? Haukutaan toisia syyttä, ja yritetään syyttää teosta jota ei ole tehnyt. Saati että kuten 5 14 sanoi että hän "keskustelee" eri nimimerkeillä itsensä kanssa. Ja käyttää toisten nimimerkkejä samassa keskustelussa.

      Kiinnostaisi tietää mikä on syy siihen, että pitää käyttäytyä nuin.

    • ArjansPeople

      Tämän palstan luotsi on täysin pihalla ,eikä näköjään tiedä sananvapaus-säännöksistä tuon taivaallista?Se poistaa heti kirjoituksen missä sitä itseään arvostellaan ja se itse haukkuu muita täällä,olen tehnyt Suomi24-portaalin todellisille ylläpitäjille kantelun tämän palstan lapsi-luotsin toiminnasta ja olen liittänyt myös kaikki kirjoitukseni liitteenä mukaan ,jotta näkevät mistä on todellakin kyse.Todennäköisesti tämän " luotsin " toiminta tullaan kieltämään täällä lopullisesti !!!!!

    • Luotsi haukkuu muita? Miksi minä en ole huomannut moista, se että hän nimitti sinua häiriköksi taitanee johtua siitä, että nimität itse häntä lapsi-luotsiksi vaikka profiilista voi selvästi lukea hänen olevan täysi-ikäinen, lisäksi joku nimitti häntä lappalais pöljäksi tavalla jonka voi käsittää niin että kirjoittaja tarkoittaisi että kaikki lappalaiset olisivat pöljiä ynnämuita suomenkielen kohteliaisuus sanoilla siivitettyjä asioita/henkilöitä. Ja missään ei ole tietääkseni mainitaa, että hän kuuluisi lappalaisiin. Sen sijaan profiilissa lukee, että hän on Lapista.

      Ja näiden viestien kirjoitusasu muistutti paljoti toisiaan joten erehdyskin voi olla kyseessä kahden tai useamman henkilön välillä, mutta erehdyskään ei poista tosiasiaa että tällä palstalla on nimitelty puolin ja toisin se että luotsi poistaa epäasialliset viestit on luotsin tehtävä, tietääkseni. Vai oletko eri mieltä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe