Kysykää 16v tytöltä! :)

millaskka

Kysykää ihan kaikkee laidasta laitaan :D

13

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jababavaba

      Ootko neitsyt? Onko hyvät muodot?

      • millaskka

        En ja öö ihan semi


    • helppaamuaa

      hei haluisin kysyy sulta neuvoo! oon siis 13v tyttö ja oon ihan sairaan ihastunu mua kaks vuot vanhempaan poikaa, meil on siis yhdistyny koulu. Meen siis ens vuon yläasteel ni sit se on ysil, en oo oikeestaa koskaa jutellu sil. mut se on niin söpö mun silmät sulaa :3 itken välil iltasin ja kuuntelen musaa ku se ois vaan niin täydellinen, mukava luonteeltaa ja :3:3:3 ääk mut miten voisin kertoo sille?? :(

      • Millaskka

        Yritä saada hänee jotai kontaktii, keksi melkeenpä iha vaa (kokemustaonxd) ja sitten yrität kertoa ku tulee sellanen hyvä tilaisuus. Kannattaa tehä se suuht pian jos vaan mahollista :)


    • Moi!

      Haluisitko harrastaa seksiä huomen iltana?

      • Millaskka

        Joo tottakai


    • Tyttö 15 v

      Miltä tuntuu eka kerta ku harrasta seksii sattuukse oikeesti iha sairaasti ja jotkut sanoo et meinaa tulla itku et milt se susta tuntu ? :DD

      • Millaskka

        No siis riippuu vähä, joillaki se vissii sattuu iha sairaast mut ei mun mielest oikeestaa satu. :D


    • 14v tyttö..

      onks sul hyvä kroppa?

      • Millaskka

        Hmm on mul aika, oon ihan tyytyväinen :)


      • 14 tyttö..
        Millaskka kirjoitti:

        Hmm on mul aika, oon ihan tyytyväinen :)

        ok ,lenkkeiletkö paljon? ja pidätkö jotain välipäivi? haluaisin tietää ja mimmonen ruokavali tarvisi laihtua puolessa vuodessa 15 kg


      • Millaskka
        14 tyttö.. kirjoitti:

        ok ,lenkkeiletkö paljon? ja pidätkö jotain välipäivi? haluaisin tietää ja mimmonen ruokavali tarvisi laihtua puolessa vuodessa 15 kg

        Joo, ku lähen lenkil ni innostun vähän liikaaki ni pakko sit ain pitää yks lepopäivä tai käydä iisimmäl lenkil. Ja mun ruokavalio: en syö aamupalaa arkisin (sitä ei kannata sit tehä mut ku aamul kaikki maistuu pahalta ja aina kauhee kiire), koulussa sitä mitä on tarjol, koulun jälkeen eli yleensä iltapäivällä syön ruisleipää ja jogurttii, vaihtelee tosi pal. Illemmal koton on viel lämmin ruoka ja sit ihan illalla syön tyyliin jotain hedelmii, toki viikonloppuihin nää ei päde! :D Ei mul oo mikään hieno ruokavalio et ei kannata ottaa siitä mallii, se on oikeestaa kiireine ku on treenejä ja muuta. Mut toi 15 kiloo on kyl hyvä tavote, tsemppiä!! :):)


    • dsdd

      ootko neitsyt? ootko/haluisitko ottaa suihin? millaset rinnat sulla on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6402
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4123
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      268
      2543
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1508
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1367
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe