(23½) Nimimerkkien tarina

kurpizza

KHK tai TTK. Kummin vain, mutta minulle on tylsää.

Eli keskustelua aiheesta: Miksi valitsit juuri tuon käytössäsi olevan nimimerkin, oliko se jokin satunnainen päähänpisto vai pitkän palstailun aikana vakiintunut? Mitä lempinimiä sinulle on keksitty?

En tiedä, onko tästä aiheesta jo keskustelu.

Kuitenkin.

Kurpizza-nikki ei siis ole uniikki, vaan ihan yleisessä käytössä netissäkin. Keksin sen kuitenkin itse joskus kurkku pizza=kurpizza -aivoperun kautta. Ensimmäisen kerran käytin sitä Kummittelu-palstalla.... muistaakseni.
Lempinimiä on tässä nyt ollut. Pizza oli ensimmäinen (by Motari, kiitos sinulle), Trotski kutsuu joskus (lähes aina) Valkyriaksi, en tiedä miksi. Raippari on käyttänyt kaikkea "natsi-vihannes" ja "mätävihannes", mutta ne eivät ole lempinimiä.

28

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä nimimerkki sopii mainiosti useisiin aloittamiini keskusteluihin ja aion myös opiskella biologiksi. Tämä nimimerkki vakiintui aika äkkiä aloitettuani luontokeskustelut. Alkuaikoina käytin joskus vastatessani lintukeskusteluun nimimerkkiä Birder, mutta koska se viittasi ainoastaan lintuihin, en keskustellut sillä muusta kuin linnuista ja Biologinalku vakiintui.

      Lempinimiä sitten. Ainakin kerran minua on kutsuttu Bilseksi ja useammin Biologiksi.

      • Bilse? Emptykö?


      • biologinalku_ei_kirj
        kurpizza kirjoitti:

        Bilse? Emptykö?

        Kyllä, Empty kutsui minua Bilseksi.


    • Alkuperäisen nimimerkkini, Erään trotskilaisen, jolle kuuluvat spassiibot lyhenteestä ET ja kutsumanimestä Trotski, keksin hetken mielijohteesta Rakkauspalstalle Tykkäävätkö tytöt kommunisteista -keskusteluun. Halusin tuoda oman mielipiteeni esille viestissäni heti ja niin halusin myöhemminkin, joten nimimerkkini jäi käyttöön.

      Rekisteröityessäni päätin keksi jotakin uutta, koska Englanti24 ei hyväksy ääkkösiä. Halusin silti viitata nimimerkissäni aatteelliseen esikuvaani Lev Trotskiin, joten valitsin viittauksen kohteeksi hänen kuolintapansa. Icepick on englanniksi jäähakku, ja siten icepicked tarkoittaa jotakuta, jota on lyöty jäähakulla eli jotakuta, joka on "jäähakutettu."

      Minua on kutsuttu myös nimillä ämmä, ET, Trotski, Trotskilainen, vitun punikki ja Punainen_unelma, kiitos, Prepper.

      • Eikö Siiliö sanonut jonkun "Pieni Johtaja Kim Pim Pom Pompeli -mikälie" XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Eikö Siiliö sanonut jonkun "Pieni Johtaja Kim Pim Pom Pompeli -mikälie" XD

        Sanoi. Prepperkin keksi nimiä ties kuinka monta. Opettajani kutsui minua tänään Staliniksi...


      • icepicked kirjoitti:

        Sanoi. Prepperkin keksi nimiä ties kuinka monta. Opettajani kutsui minua tänään Staliniksi...

        Nieriä, Troski (by Rape) ja röding unohtuivat!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nieriä, Troski (by Rape) ja röding unohtuivat!

        Rödingi ja Nieriä...

        Tänään tunnilla opettajamma kertoi, että Suomessa on ainakin kahdelle lapselle annettu etunimeksi Stalin, ja vitsaili sitten: "Kuvitelkaapa vaikka, jos sinunkin nimesi olisi Stalin [sukunimeni!]" Miksi juuri minä? :D


      • icepicked kirjoitti:

        Rödingi ja Nieriä...

        Tänään tunnilla opettajamma kertoi, että Suomessa on ainakin kahdelle lapselle annettu etunimeksi Stalin, ja vitsaili sitten: "Kuvitelkaapa vaikka, jos sinunkin nimesi olisi Stalin [sukunimeni!]" Miksi juuri minä? :D

        Narsisti! Kirjoitit muiden nieriän isolla vaikka se ei aloittanut lausetta!

        Koska olet röding ja Neuvostoliiton ihailija...
        [Ei puhuta aiheen ohi. Mene Kotkoklubiin. Æmmæ tottele!]


    • Tiberius de Auditore oli aivan liian pitkä ja muutenkin liian roolipelimäinen, joten vaihdoin Assassiniin, jonka huomasin yllätyksekseni olevan vapaa.

      • Ja lempinimiä ei taida erityisemmin olla.


    • Sinisiipinen, pidän perhosista, lempiväri sininen , sinisiipi oli varattu.
      En siis ole mikään tuolla pellolla perhosten perässä juoksenteleva hörhöilijä, vaan tavoitteenani on niiden tunnistaminen ja mahdollisesti valokuvaaminen joka tosin ei onnistu tällä hetkellä koska en omista kameraa.
      Ei tietääkseni ole lempinimiä, nen-loppu jätetty joskus pois.

    • Kurpizza on vihannes ja mätä sellainen on pahanmakuinen.

      Raippari tulee nimimerkistä RainbowDash120, joka tarkoittaa Rainbow Dashia poneista. Alun perin olin tehnyt tänne käyttäjän, kommentoidakseni nuijapäiden kasvatuksesta.

      Raippari taas tulee wakkareitten kutsumasta nimityksestä minua kohtaan. Raeppavika tulee Raippari läppävika. Raeppa taas on murretta, joka olisi normaalisti Raippa, elikkä Raippari - ri pääte, joka kuulostqaisi tyhmältä vika sanan perässä. Raipparivika? Eikö kuulostakkin tyhmältä. _ Tuo viiva taas kuvaa välilyöntiä. Offical taas tarkoittaa, että tämä on virallinen Suolistokäyttäjni, jolla kommentoin. Feikkiprofiilit on siis näin helpompi huomioida.

      Lempinimiä:
      Rape
      Ponirunkku
      Sateenkaariviiva.
      Sateenkaarisyöksy.
      Trolli.

      • jdfgkkkkk

        Offical on virallista tarkoittavan sanan official yleinen väärin kirjoitettu muoto.


      • "Kurpizza on vihannes ja mätä sellainen on pahanmakuinen."

        För helvete!

        Sinuahan kutsuttiin ennen myös SD120 ja RD120. Minä kutsuin Raippariksi, koska numerot ärsytti


      • jdfgkkkkk kirjoitti:

        Offical on virallista tarkoittavan sanan official yleinen väärin kirjoitettu muoto.

        Nimimerkissäni lukee kyllä ihan oikein.


      • sdgkbldfs
        raeppavika_offical kirjoitti:

        Nimimerkissäni lukee kyllä ihan oikein.

        Ei tuossa kyllä näy i:tä c:n ja a:n välissä.


      • sdgkbldfs kirjoitti:

        Ei tuossa kyllä näy i:tä c:n ja a:n välissä.

        Huono trolli! Saanhan minä sitäkin snaaa muokata!


    • Käytin ennen Suomi24:ssä vaan sellasia "snincu", "paldpaldpl", "slslp" -tyyppisiä nimimerkkejä, mutta kerran sitten sormeni hakkasivat "fnfn" mikä jäi säännönmukaisuudellaan mieleen ja aloin käyttämään sitä, koska nimimerkin kanssa oli helpompi jäljittää omia keskusteluja, mikäli en enää niitä löytänyt. En käytä "fnfn"-nimimerkkiä missään muualla. Mulla on pari sellasta nimimerkkiä mitä käytän melko yleisesti (eri muunnelmia koska se perus mitä koitan on aina varattu, paitsi demi.fi:ssä...) ja yhtä niistä käytän täällä kun en halua kirjoittaa fnfn:nä.

      Mutta fnfn on ihan paska nimimerkki yhyhy, jos olisin tiennyt että tulen kirjoittelemaan yleisemminkin johonkin palstalle niin, että minut voidaan ihan MUISTAA (muutenkin kuin minä itse vaan) olisin valinnut jonkin nimimerkin jossa olisi vokaalejakin...

      Tästä mitään lempinimeä saa aikaiseksi :DD

    • mr.näätä

      Ssssssaaaaatanan Reippari se on Laeppavika.
      Kkkkkoooouuuluuuuaaaaaaa ssssssaaaaataaanaaaa tappakaa mut pliz

    • Ärsyynnyin trollaukseen surkeaan tasoon ja loihdin sedän kostoksi. Että siinä, pennut, on teille trolli.

      Jäi vähän päälle.

      Luulisin, että ainakin vakiokävijät tuntevat jo aika hyvin, milloin olen tosissani ja milloin en.

    • No siis ei pitäny alunperin vastata tähän keskusteluun, mutta nii.

      Siis tää nykynen nimimerkki nyt vaa on tommonen entistä nimimerkkiä ja läppää. Oli tylsää ja edellinen oli jotenkin niin tylsä. Huohh

    • jokutyyppi19

      En halunnut liian leimaavaa nimimerkkiä. Joku tyyppi kuulosti neutraalilta.
      19, koska Musta torni -kirjasarja.

    • Siiliö

      "Ssssssaaaaatanan Reippari se on Laeppavika. "

      Ikävä olla kanssasi eri mieltä, mutta kuten Rauskikin on ilmoittanut, se äännetään läppävika.

    • Keksin nikkini todellakin tyhjästä. Hehhehee. Pistin loppuun "._" koska miksi ei ja halusin jotain persoonallista. Käytin ensin vain emptyofficiallia mutta halusin vähän latinosärmää joten vaihdoin sen emptyoficialeksi.
      Lempinimiä ei taida hiirveesti olla.
      Empty
      Tyhjäpää
      Siinähän ne tais olla.

      //Assassin Asu, Arska???

      • Juu onhan minulla muutamia lempinimiä. Onhan minua myös kutsuttu Tiberiukseksi ja Tibbeksi roolipelinimeni mukaan kaikkien Assassinista johdettujen nimien lisäksi. Kuitenkin kaikki kutsuvat minua yleensä Assassiniksi.


    • mr.näätä

      Ei sitä äännetä mitenkään ;_;

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe