miten tehdä aloite

Help, anyone?

Miten ihmistä lähestytään romanttisessa mielessä normaalin kanssakäymisen yhteydessa, selvin päin? Onko se ylipäätään mahdollista. Joo, en tiedä edes onko ok. henkilö naisiin päin, mutta se nyt ei ole se varsinainen ongelma. Eiköhän sekin selviäisi siinä kun saisin jonkun selkeän aloitteen itse tehtyä.

Olen ihan aikuisessa iässä, aiemmat suhteet alkaneet kaikki joko toisen aloitteesta tai alkoholilla on ollut osuutta tilanteeseen. Kyllähän se nytkin kävisi varmasti helposti pikku huppelissa, mutta ei ole suunnitelmissa lähteä juopottelemaan ja olisi kiva pystyä tällaiseen ihan selvinkin päin. Ei vain ole aavistustakaan mitä pitäisi tehdä?

Voiks toista ottaa yhtäkkiä toista kädestä kiinni, tai yrittää pussata? No ei varmaankaan. >Oon näköjään aika tumpelo näissä asioissa. Osaisko joku auttaa?

20

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f*ck

      pyydä kahville

      • Help, anyone?

        On käyty.. :) tarkoitan sellaista romanttista aloitetta. Tai siis aloitetta.


      • f*ck
        Help, anyone? kirjoitti:

        On käyty.. :) tarkoitan sellaista romanttista aloitetta. Tai siis aloitetta.

        ei kai se ny vaikeeta ole, puhut nättejä hänelle, kehut ulkonäköä, huomioit häntä, viet leffaan, syömään, kuuntelet häntä, olet kiinnostunut hänestä jne. Kai sellainen hurmaaminen on paljon kivempaa kuin ilmoitaa että on ihastunut.
        Tee asioita hänelle mistä hän pitää, jne jne. Jos ei tiedä miten nainen hurmataan niin täytyy tosiaan olla pikkaisen mielikuvitukseton.
        Jos sä et edes tiedä onko hän bi tai lesbo tai hetero niin sähän olet ihan alkutekijöissä. Puhu, kuuntele, hemmottele, huomioi, imartele jne. Perusjuttuja.


      • Help, anyone
        f*ck kirjoitti:

        ei kai se ny vaikeeta ole, puhut nättejä hänelle, kehut ulkonäköä, huomioit häntä, viet leffaan, syömään, kuuntelet häntä, olet kiinnostunut hänestä jne. Kai sellainen hurmaaminen on paljon kivempaa kuin ilmoitaa että on ihastunut.
        Tee asioita hänelle mistä hän pitää, jne jne. Jos ei tiedä miten nainen hurmataan niin täytyy tosiaan olla pikkaisen mielikuvitukseton.
        Jos sä et edes tiedä onko hän bi tai lesbo tai hetero niin sähän olet ihan alkutekijöissä. Puhu, kuuntele, hemmottele, huomioi, imartele jne. Perusjuttuja.

        Joo ei ole tarkoituskaan mistään ihastumisista alkaa jauhaa. Kuunteleminen ja kiinnostus on itsestäänselvää, mutta muuten en ehkä tohon hurmaamislinjaan lämpene. Ja vaikka veisin syömään ja leffaan niin miten se tietty raja ylitetään?? Joo, sorry oon kuutamolla.


      • f*ck
        Help, anyone kirjoitti:

        Joo ei ole tarkoituskaan mistään ihastumisista alkaa jauhaa. Kuunteleminen ja kiinnostus on itsestäänselvää, mutta muuten en ehkä tohon hurmaamislinjaan lämpene. Ja vaikka veisin syömään ja leffaan niin miten se tietty raja ylitetään?? Joo, sorry oon kuutamolla.

        kauan te oottekaan tunteneet? Jos sä et lämpee hurmaamislinjalle niin samahan se on vaikka koitat pussata noin vain. Ihan samanlainen vaikutus sillä on kuin esim sanoisit että olet ihastunut.
        Kukaan ei ihastu suhun sen takia että sä olet ihastunut siihen. Vaan nythän sulla on etulyöntiasema, voit hurmata sen ihastumaan suhun ja se raja ylittyy jos se on ylitettävissä. Kun kaksi ihmistä alkaa tuntea samoja asioita, asiat edistyy. Kun yksi ihminen tuntee jotain ja koittaa toimia sen mukaan, hyvin harva vastakappale syttyy idealle ja on samalla sivulla ihastujan kanssa.

        Mun mielestä on täysin epärealistista olettaa että se rajan ylitys on joku ratkaiseva tekijä tässä, se on ratkaisevampaa miten paljon se susta välittää ja onko ilmassa muutakin kuin frendi meininkii.

        Siksi sun kandee vaita se pidempi tie, tehdä duunia ja viedä siltä jalat pikkuhiljaa alta. Mutta tietty kun sä oot kuutamolla, et tajuu tätä kuviota. Sä vain toivot että kun sä ylität rajan että se on sillä silmänräpäyksellä mukana sun fiiliksissä. Onnea sille ja mun veikkaus on että sinkkuutesi jatkuu.

        Omituista tämä että oletetaan toisen ihastuvan siihen että joku sanoo tai elehtii olevansa ihastunut. Mutta se kertonee siitä ettei ole persoonaa laittaa peliin, ei ymmärrystä miten nainen toimii ja ajattelee, ei mileikuvitusta, ei valmiutta tehdä duunia saadakseen paremman mahiksen tai edes tietää onko mahista. Eiks säälipildee saa sillä että se heltyy jolle ilmoitetaan että on rakastunut, ja se antaa seksiä säälistä kerran?


      • help, anyone
        f*ck kirjoitti:

        kauan te oottekaan tunteneet? Jos sä et lämpee hurmaamislinjalle niin samahan se on vaikka koitat pussata noin vain. Ihan samanlainen vaikutus sillä on kuin esim sanoisit että olet ihastunut.
        Kukaan ei ihastu suhun sen takia että sä olet ihastunut siihen. Vaan nythän sulla on etulyöntiasema, voit hurmata sen ihastumaan suhun ja se raja ylittyy jos se on ylitettävissä. Kun kaksi ihmistä alkaa tuntea samoja asioita, asiat edistyy. Kun yksi ihminen tuntee jotain ja koittaa toimia sen mukaan, hyvin harva vastakappale syttyy idealle ja on samalla sivulla ihastujan kanssa.

        Mun mielestä on täysin epärealistista olettaa että se rajan ylitys on joku ratkaiseva tekijä tässä, se on ratkaisevampaa miten paljon se susta välittää ja onko ilmassa muutakin kuin frendi meininkii.

        Siksi sun kandee vaita se pidempi tie, tehdä duunia ja viedä siltä jalat pikkuhiljaa alta. Mutta tietty kun sä oot kuutamolla, et tajuu tätä kuviota. Sä vain toivot että kun sä ylität rajan että se on sillä silmänräpäyksellä mukana sun fiiliksissä. Onnea sille ja mun veikkaus on että sinkkuutesi jatkuu.

        Omituista tämä että oletetaan toisen ihastuvan siihen että joku sanoo tai elehtii olevansa ihastunut. Mutta se kertonee siitä ettei ole persoonaa laittaa peliin, ei ymmärrystä miten nainen toimii ja ajattelee, ei mileikuvitusta, ei valmiutta tehdä duunia saadakseen paremman mahiksen tai edes tietää onko mahista. Eiks säälipildee saa sillä että se heltyy jolle ilmoitetaan että on rakastunut, ja se antaa seksiä säälistä kerran?

        No mietitään sellaista hypoteettista tilannetta se hurmaaminen on jo tapahtunut (molemminpuolin) ja ihastuminen on molemminpuoleista. Ja tahtoisin olla se meistä, joka tekee sen rajan ylityksen enkä enää pitkittää sitä frendimeininkiä. Niin mitä hitttoa teen?


      • yksinkertaista
        help, anyone kirjoitti:

        No mietitään sellaista hypoteettista tilannetta se hurmaaminen on jo tapahtunut (molemminpuolin) ja ihastuminen on molemminpuoleista. Ja tahtoisin olla se meistä, joka tekee sen rajan ylityksen enkä enää pitkittää sitä frendimeininkiä. Niin mitä hitttoa teen?

        Pussaat sitä :)


      • siinä tapauksessa..
        help, anyone kirjoitti:

        No mietitään sellaista hypoteettista tilannetta se hurmaaminen on jo tapahtunut (molemminpuolin) ja ihastuminen on molemminpuoleista. Ja tahtoisin olla se meistä, joka tekee sen rajan ylityksen enkä enää pitkittää sitä frendimeininkiä. Niin mitä hitttoa teen?

        Katot silmiin, hymyilet, otat kädestä kii/silität poskea ja suutelet varovasti.. emminä tiiä XD Jos jostain ihmisestä tykkää tarpeeksi ja tunne on melko varmasti molemminpuolinen, ni tekee vaan rohkeasti alotteen. Tee se alote sillä tavalla, mikä tuntuu hyvältä ja luontevalta. Elä ota hirveitä paineita asiasta :)


      • f*ck
        help, anyone kirjoitti:

        No mietitään sellaista hypoteettista tilannetta se hurmaaminen on jo tapahtunut (molemminpuolin) ja ihastuminen on molemminpuoleista. Ja tahtoisin olla se meistä, joka tekee sen rajan ylityksen enkä enää pitkittää sitä frendimeininkiä. Niin mitä hitttoa teen?

        jos te olette molemmat ihastuneita niin eihän sun tarvi tosiaan paljoa tehdä, hyvän yön pusu, kädestä kiinni kun juttelette, voithan suoraan kysyäkkin voisitko antaa pusun/suudelman jne. Kun olette jos siinä vaiheessa että kummatkin on ihastuneita ja tiedätte toistenne ihastumisen. Otat sellaisen ujon lähestymisen eli kysyt että voisitko antaa hänelle suukon.


      • Hoodeille
        f*ck kirjoitti:

        kauan te oottekaan tunteneet? Jos sä et lämpee hurmaamislinjalle niin samahan se on vaikka koitat pussata noin vain. Ihan samanlainen vaikutus sillä on kuin esim sanoisit että olet ihastunut.
        Kukaan ei ihastu suhun sen takia että sä olet ihastunut siihen. Vaan nythän sulla on etulyöntiasema, voit hurmata sen ihastumaan suhun ja se raja ylittyy jos se on ylitettävissä. Kun kaksi ihmistä alkaa tuntea samoja asioita, asiat edistyy. Kun yksi ihminen tuntee jotain ja koittaa toimia sen mukaan, hyvin harva vastakappale syttyy idealle ja on samalla sivulla ihastujan kanssa.

        Mun mielestä on täysin epärealistista olettaa että se rajan ylitys on joku ratkaiseva tekijä tässä, se on ratkaisevampaa miten paljon se susta välittää ja onko ilmassa muutakin kuin frendi meininkii.

        Siksi sun kandee vaita se pidempi tie, tehdä duunia ja viedä siltä jalat pikkuhiljaa alta. Mutta tietty kun sä oot kuutamolla, et tajuu tätä kuviota. Sä vain toivot että kun sä ylität rajan että se on sillä silmänräpäyksellä mukana sun fiiliksissä. Onnea sille ja mun veikkaus on että sinkkuutesi jatkuu.

        Omituista tämä että oletetaan toisen ihastuvan siihen että joku sanoo tai elehtii olevansa ihastunut. Mutta se kertonee siitä ettei ole persoonaa laittaa peliin, ei ymmärrystä miten nainen toimii ja ajattelee, ei mileikuvitusta, ei valmiutta tehdä duunia saadakseen paremman mahiksen tai edes tietää onko mahista. Eiks säälipildee saa sillä että se heltyy jolle ilmoitetaan että on rakastunut, ja se antaa seksiä säälistä kerran?

        Mä ihastun jos liikutaan samoissa aktiviteeteissa - tai facebookryhmissä. Niin päin että ensin asia -asiat ja sit kun näen miten niitä käsittelet niin kertoo miten muitakin juttuja handlaat. Sit kun naksahtaa että ihana tyyli - Oi Voi - niin se on menoa ; )


      • 99+99
        Hoodeille kirjoitti:

        Mä ihastun jos liikutaan samoissa aktiviteeteissa - tai facebookryhmissä. Niin päin että ensin asia -asiat ja sit kun näen miten niitä käsittelet niin kertoo miten muitakin juttuja handlaat. Sit kun naksahtaa että ihana tyyli - Oi Voi - niin se on menoa ; )

        Näinhän se menee. harvemmin mihinkään pelkkään ulkonäköön ihastuu. Itse tosin en tota facea ota kovin vakavasti.


      • Hoodeille
        99+99 kirjoitti:

        Näinhän se menee. harvemmin mihinkään pelkkään ulkonäköön ihastuu. Itse tosin en tota facea ota kovin vakavasti.

        Face on mulle tärkeä - siellä on kaikki mun kiinnostuksen kohteet ja siellä sovitaan ryhmien tapaamiset ja tekemiset. Suhteitakin tulee solmittua sitten face to face.


      • 45645646
        f*ck kirjoitti:

        kauan te oottekaan tunteneet? Jos sä et lämpee hurmaamislinjalle niin samahan se on vaikka koitat pussata noin vain. Ihan samanlainen vaikutus sillä on kuin esim sanoisit että olet ihastunut.
        Kukaan ei ihastu suhun sen takia että sä olet ihastunut siihen. Vaan nythän sulla on etulyöntiasema, voit hurmata sen ihastumaan suhun ja se raja ylittyy jos se on ylitettävissä. Kun kaksi ihmistä alkaa tuntea samoja asioita, asiat edistyy. Kun yksi ihminen tuntee jotain ja koittaa toimia sen mukaan, hyvin harva vastakappale syttyy idealle ja on samalla sivulla ihastujan kanssa.

        Mun mielestä on täysin epärealistista olettaa että se rajan ylitys on joku ratkaiseva tekijä tässä, se on ratkaisevampaa miten paljon se susta välittää ja onko ilmassa muutakin kuin frendi meininkii.

        Siksi sun kandee vaita se pidempi tie, tehdä duunia ja viedä siltä jalat pikkuhiljaa alta. Mutta tietty kun sä oot kuutamolla, et tajuu tätä kuviota. Sä vain toivot että kun sä ylität rajan että se on sillä silmänräpäyksellä mukana sun fiiliksissä. Onnea sille ja mun veikkaus on että sinkkuutesi jatkuu.

        Omituista tämä että oletetaan toisen ihastuvan siihen että joku sanoo tai elehtii olevansa ihastunut. Mutta se kertonee siitä ettei ole persoonaa laittaa peliin, ei ymmärrystä miten nainen toimii ja ajattelee, ei mileikuvitusta, ei valmiutta tehdä duunia saadakseen paremman mahiksen tai edes tietää onko mahista. Eiks säälipildee saa sillä että se heltyy jolle ilmoitetaan että on rakastunut, ja se antaa seksiä säälistä kerran?

        Saako ulkonäön kehuminen, ruuan tarjoaminen, leffalippujen maksaminen tai vastaavanlainen "huomioiminen" teidät ihastumaan johonkuhun? Eli joku voi vaan ostaa teidän kiinnostuksen ostamalla teille asioita ja sanomalla kivoja juttuja teidän ulkoisesta olemuksesta? :D Miten helppoja te oikein olette... musta vaan tuntuisi, että mun mielenkiinto/kiintymys yritetään ostaa - eli minua kohdellaan käytännössä kuin prostituoitua.

        Ei toimisi meikäläiseen.


      • 99+99
        45645646 kirjoitti:

        Saako ulkonäön kehuminen, ruuan tarjoaminen, leffalippujen maksaminen tai vastaavanlainen "huomioiminen" teidät ihastumaan johonkuhun? Eli joku voi vaan ostaa teidän kiinnostuksen ostamalla teille asioita ja sanomalla kivoja juttuja teidän ulkoisesta olemuksesta? :D Miten helppoja te oikein olette... musta vaan tuntuisi, että mun mielenkiinto/kiintymys yritetään ostaa - eli minua kohdellaan käytännössä kuin prostituoitua.

        Ei toimisi meikäläiseen.

        Siis ei todellakaan. Ihastun jos ihastun ja siinä ei ole mitään tekoa millään leffoilla ja syömään viemisillä. Ja jos en ole ihastunut niin en todellakaan ota em. edes vastaan. Ja jos olisin hieman ihastunut niin em. käytös saattaisi jopa karkoittaa.


      • <3 -> <3
        45645646 kirjoitti:

        Saako ulkonäön kehuminen, ruuan tarjoaminen, leffalippujen maksaminen tai vastaavanlainen "huomioiminen" teidät ihastumaan johonkuhun? Eli joku voi vaan ostaa teidän kiinnostuksen ostamalla teille asioita ja sanomalla kivoja juttuja teidän ulkoisesta olemuksesta? :D Miten helppoja te oikein olette... musta vaan tuntuisi, että mun mielenkiinto/kiintymys yritetään ostaa - eli minua kohdellaan käytännössä kuin prostituoitua.

        Ei toimisi meikäläiseen.

        Tai sitten tää sun ihailijasi on vain luonteeltaan antelias. Ajatteles, jos se haluaakin vain ilahduttaa ja tekee asioita hyvää hyvyyttään. Joillekin safkan tai leffan tarjoaminen ei ole niin mainittava uhraus, että sitä kannattais niin hirveästi märehtiä.


      • XoXoXoXo
        <3 -> <3 kirjoitti:

        Tai sitten tää sun ihailijasi on vain luonteeltaan antelias. Ajatteles, jos se haluaakin vain ilahduttaa ja tekee asioita hyvää hyvyyttään. Joillekin safkan tai leffan tarjoaminen ei ole niin mainittava uhraus, että sitä kannattais niin hirveästi märehtiä.

        Minä olen pohtinut asiaa omalta kannaltani(eli jos olisin ihastumisenkohde), niin joko minä itse huomaan asian, koska yleensä olen ensinäkemältä aina arvioinut potentiaaliset ihastuksen kohteet. Ja ihmisten katseesta näkee paljon. Toisaalta useimmiten, jos en ole ajatellut kyseistä henkilöä siinä mielessä tai ajatus tuntuu mahdottomalta(ns. liian hyvää ollakseen totta) niin päätäni täytyy lyödä aikamoisella lekalla että tajuan asian. Eli suoraan ja silloinkin vielä kolmen kerran toisto. Kahville pyytäminen ym. tuntuu silloin peruskanssakäymiseltä enkä hoksaisi asiaa.


      • Help, anyone
        XoXoXoXo kirjoitti:

        Minä olen pohtinut asiaa omalta kannaltani(eli jos olisin ihastumisenkohde), niin joko minä itse huomaan asian, koska yleensä olen ensinäkemältä aina arvioinut potentiaaliset ihastuksen kohteet. Ja ihmisten katseesta näkee paljon. Toisaalta useimmiten, jos en ole ajatellut kyseistä henkilöä siinä mielessä tai ajatus tuntuu mahdottomalta(ns. liian hyvää ollakseen totta) niin päätäni täytyy lyödä aikamoisella lekalla että tajuan asian. Eli suoraan ja silloinkin vielä kolmen kerran toisto. Kahville pyytäminen ym. tuntuu silloin peruskanssakäymiseltä enkä hoksaisi asiaa.

        Samaa vikaa...toinen saattaa olla todella ystävällinen ja aloitteellinen, pyytää kahville, ulos, tarjota ruokaa yms mutta pidän sitä vaan yställisenä kaverimeininkinä vaikka olisin itse ihastunut ko. tyyppiin. Ja silloin tulee entistä korkempi kynnys tehdä yhtään mitään tai näyttää omaa ihastumistaan, ettei ikään kuin petä toisen ystävällistä kaveruutta sillä että itsellä onkin "taka-ajatuksia".

        Toinen juttu on se, että jos olen ihastunut niin saatan olla hyvinkin ystävällinen ja ns. aloitteellinen pitämään yhteyttä ja ehdottelemalla kaikenlaista yhteistä tekemistä.
        Mutta sitten kun ollaan tekemisissä niin jäädyn täysin ja pidän tiukasti kaverilinjasta kiinni ja peittelen ihastumistani kaikin keinoin etten "jää kiinni". Sen jälkeen taas jatkan aktiivista yhteydenpitoa ja kutsuilen taas jokapaikkaan mukaan....
        Mitä kauemmin tätä jatkuu, sitä korkeammaks kynnys nousee, kun kaveruus on tavallaan syntynyt ja taas tuntuisi suurinpiirtein maton vedolta jalkojen alta jos antaisin ymmärtää, että itseasiassa haluan paljon enemmän kuin kaveruutta.

        Inhottava noidankehä ja sinkkuna pysytään.


    • Heinäntekoo
    • elkrjqw

      Suomessa ei olis yhtä ainoaa heteropariakaan jos viinaa ei ois keksitty. Vedä kunnon kännit, sellaisesta pidetään ja kännissä voit tehdä aloitteita niin paljon kuin lystää. Jos tulee pakit, voit laittaa sen kännipääsekoilun piikkiin eikä ennestään huono itsetunto mene ihan nollille. Näin kivaa kansaa me ollaan, sosiaalisesti kyvyttömiä sairaita juoppoja.

    • ?????????*

      Miksi edes tehdä aloite? Näen vaan mahamakkarat, lättäperseen ja muut ulkoiset ongelmat plus tylsän persoonan. Muita ei ole tullut kohdalle vuosiin. Parempi yksin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe