mite joku voi olla niin julma?!

entistäkin yksinäisempi

Mun on pakko kertoo tää jollekkin mut en tiijä kelle niin kirjotan tänne.

Seurustelin minua pari vuotta vanhemman pojan kanssa yli neljä vuotta, ja hää petti mua.
Vuosi sitten jouduin muuttamaan eri paikkakunnalle, näimme kuitenkin joka viikonloppu. Mulla oli viimme viikolla ylimääräsii vapaapäivii koulusta ja menin sit yllätyksen tapaa hänt ja ei menny iha suunnitellusti, ku menin koululle vastaa nii siel hää nuoli toist tyttöö.

Mä en ois voinu uskoo et hää pystyy olee noi vitun kusipää. Tai mite kukaa pystyy olee nii julma.

10

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dassadasd

      Sellasia ne teinisuhteet yleesä tuppaa olemaan, ja teinipojilla on krooninen kiima, joten noin voi käydä, jos näkee mahdollista tyttöystäväänsä harvakseltaan.

      Varmasti ottaa päähän, mutta ota tämä kasvattavana kokemuksena, sitä vartenhan nämä teinisäädöt ovatkin, ei ne juuri koskaan kestä.

    • dlksfgklhj

      On meitä luotettaviakin poikia olemassa, joten tuollaisen pettäjän voit unohtaa saman tien. Ei ole sinun arvoisesi.

      • niin ei mulla muuta

        Jos teitä luotettavia ja kunnollisia poikia on olemassa, nii missä vitussa te sitte piileskelette??! Alkaa jo pikku hiljaa silmät kuivumaan ku ei vaan pysty enää itkemään, ku on tullu itkettyä liikaa joittenki kusipäitten takia..,:'(:'(:'(


      • le sinkku
        niin ei mulla muuta kirjoitti:

        Jos teitä luotettavia ja kunnollisia poikia on olemassa, nii missä vitussa te sitte piileskelette??! Alkaa jo pikku hiljaa silmät kuivumaan ku ei vaan pysty enää itkemään, ku on tullu itkettyä liikaa joittenki kusipäitten takia..,:'(:'(:'(

        Samaa voisin kysyy teilt tytöilt, oon kunnollinen, luotettava ja kiltti luonteeltani, ainaki mun mielest mut en oo mikään luuseri kuitenkaa, opiskelen lukiossa ja oon vaatemalli joten en ny mikään ruma varmaan ookkaan. En oo ikinä seutustellu ja aina ku mä teen alotteen nii mut torjutaan. Kaikki tytöt menee aina kaikkien pahisten kanssa ja sit ne itkee ku ne on nii kusipäitä.


      • dlksfgklhj
        niin ei mulla muuta kirjoitti:

        Jos teitä luotettavia ja kunnollisia poikia on olemassa, nii missä vitussa te sitte piileskelette??! Alkaa jo pikku hiljaa silmät kuivumaan ku ei vaan pysty enää itkemään, ku on tullu itkettyä liikaa joittenki kusipäitten takia..,:'(:'(:'(

        No kyllähän meitä on. Muiden puolesta en osaa sanoa, mutta minua ei ainakaan löydä baareista, vaan todennäköisemmin vaikka koulusta, kirjastosta, metsästä, kaupasta, netistä, kadulta, bussipysäkiltä, mistä milloinkin.

        Olen huomannut saman kuin nimimerkki le sinkku. Eipä tällainen kiltti ja huolehtivainen poika koskaan ketään tyttöä ole kiinnostanut, vaan yksin on saanut olla vuodesta toiseen. Kaveriksi olen korkeintaan kelvannut. En kai ole tarpeeksi komea, ja olen varmaan myös aika tylsää seuraa niiden hurjempien jätkien rinnalla.

        Sitä olenkin vuosikaudet miettinyt, että mistä löytäisi sellaisen tytön/naisen, joka voisi kiinnostua tällaisesta rauhallisesta ja luotettavasta tyypistä, joka ei ikimaailmassa pettäisi rakastaan. Olisi kiva tietää. Vaikka nyt kyllä taidan alkaa olla jo liian vanha tällekin palstalle.


      • kiltti tyttö
        dlksfgklhj kirjoitti:

        No kyllähän meitä on. Muiden puolesta en osaa sanoa, mutta minua ei ainakaan löydä baareista, vaan todennäköisemmin vaikka koulusta, kirjastosta, metsästä, kaupasta, netistä, kadulta, bussipysäkiltä, mistä milloinkin.

        Olen huomannut saman kuin nimimerkki le sinkku. Eipä tällainen kiltti ja huolehtivainen poika koskaan ketään tyttöä ole kiinnostanut, vaan yksin on saanut olla vuodesta toiseen. Kaveriksi olen korkeintaan kelvannut. En kai ole tarpeeksi komea, ja olen varmaan myös aika tylsää seuraa niiden hurjempien jätkien rinnalla.

        Sitä olenkin vuosikaudet miettinyt, että mistä löytäisi sellaisen tytön/naisen, joka voisi kiinnostua tällaisesta rauhallisesta ja luotettavasta tyypistä, joka ei ikimaailmassa pettäisi rakastaan. Olisi kiva tietää. Vaikka nyt kyllä taidan alkaa olla jo liian vanha tällekin palstalle.

        mä ainakin tykkään sellatteista mukavista ja rauhallisista pojista ja oon ehkä jo löytäny yhen kivan :D


    • poika97 .

      Tääl kans yks rauhalline asiallinen kiltti poika. En ole ikinä seurustellu eikä ny niin kiirekkää ole. Pahikset tapaavat baareissa ja kylillä juomassa yms mutta myö rauhalliset ei kohdata oikein missää aika paha mennä juttelee kirjastos kahvilas tai mettäs ainakaa kellekkää. ehkä joskus

      • le sinkku

        No kyllä mä baarissa joskus käynki, mutta en käyttäydy mitenkään kusipäämaisesti. Se että käy baareissa ja tykkää joskus juopotella ei tee susta pahista.


      • KivaTyttö
        le sinkku kirjoitti:

        No kyllä mä baarissa joskus käynki, mutta en käyttäydy mitenkään kusipäämaisesti. Se että käy baareissa ja tykkää joskus juopotella ei tee susta pahista.

        Laittakaaaaa kikkejä! :)


    • semmoste

      Toimii se myös näinki päin. Ite oon oon aika kiltti ja empaattinen tyttö, mielestäni suht hyvän näkönenki. En kuitenkaan missään nimessä hiljanen. Ihmisetki viihtyy mun seurassa aika hyvin, mutta tuntuu että kaikki on aika vastahakoisia tutustumaan. En ole pinnallinen, rasisti ja ajattelen kaikesta hyvää, enkä juorua. Kiroilen kyllä. Mikäköhän siinä on että vain ne "pahat" pojat ja tytöt löytävät toisensa :/

      Aloittajalle haluan sanoa, että maailma on täynnä miehiä ja tollasen kusipään perässä ei kannata itkeä. Se on menettäny paljo enemmän ku sinä, sillä se tässä on ollu se perseenjakelija, etkä sinä. Löydät varmasti vielä jonku paljon paremman ja ihanemman miehen. Voimia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1342
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1042
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      983
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe