En halua maksaa

veroja!

Onko normaalille veronmaksajalle mitään mahdollisuutta olla maksamatta veroja? En hyödy veroista mitään, enkä siksi niitä halua maksaa!!

27

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulos verkosta

      Pitää elää 'off-the-grid'.
      Avaatko vähän tuota kolemustasi jonka mukaan et hyödy veroista mitään?

      • Loppu maksamiselle

        Avataan!! Haluan maksaa siitä mitä käytän, en siitä mitä en käytä:) Kaikki maksullisiksi kaikille ihmisille! jos ei ole työtä, ei ole rahaa! ei ole minun vikani, ettei jollain juopolla ole rahaa--->kaikki työttömät ovat lusmuja, eikä siksi tarvitse niitä elättää! Vaadin valtiota lopettamaan spurgujen, työvoimatoimistojen ja varsinkin virkamiehien yms. tukemisen samantien! Suomi nousuun kustannuksia karsimalla...


      • Työläinen.
        Loppu maksamiselle kirjoitti:

        Avataan!! Haluan maksaa siitä mitä käytän, en siitä mitä en käytä:) Kaikki maksullisiksi kaikille ihmisille! jos ei ole työtä, ei ole rahaa! ei ole minun vikani, ettei jollain juopolla ole rahaa--->kaikki työttömät ovat lusmuja, eikä siksi tarvitse niitä elättää! Vaadin valtiota lopettamaan spurgujen, työvoimatoimistojen ja varsinkin virkamiehien yms. tukemisen samantien! Suomi nousuun kustannuksia karsimalla...

        Sitä työtä ei aina ole! Itse en ole nostanut
        Työttömyyskorvauksia koskaan,vaan olen
        lähtenyt työn perässä toiselle paikkakun
        nalle . Kyllähän se ihmetyttää jos kuulee
        ettei kannata ottaa niin halpapalkkaista
        työtä joka on nettona melkein sama
        kuin työttömyyskorvaus.ja varsinkin
        kun työ on vielä omalla paikkakunnalla.
        Riippuu vähän kodin mallistakin!
        Työläiskodista kasvaa parhaita työnte
        kijöitä.Lapsi ja nuori näkee että vahem
        mat tekee työtä ja se on vielä kunnia
        asia .ja myöskin,että kaikki työ on arvo
        kasta.


      • Kaikenlaista
        Loppu maksamiselle kirjoitti:

        Avataan!! Haluan maksaa siitä mitä käytän, en siitä mitä en käytä:) Kaikki maksullisiksi kaikille ihmisille! jos ei ole työtä, ei ole rahaa! ei ole minun vikani, ettei jollain juopolla ole rahaa--->kaikki työttömät ovat lusmuja, eikä siksi tarvitse niitä elättää! Vaadin valtiota lopettamaan spurgujen, työvoimatoimistojen ja varsinkin virkamiehien yms. tukemisen samantien! Suomi nousuun kustannuksia karsimalla...

        Onko tämä joku hetken mielijohde, vai pysyvä halu muutokseen? Oletko miettinyt, mitäs sitten, kun omat varasi hupenevat, et saa enää lisää ja vanhuus/raihnaisuus tulee? Periaatepäätöksesi on ilmeisesti tehdä töitä hautaan saakka, koska eikö eläkkeiden maksaminenkin tule lopettaa?

        Harkitseppa vielä tuota heittoasi, onko se pidemmän päälle omalla kohdallasi edes mahdollista?


      • Avaatko hieman?
        Loppu maksamiselle kirjoitti:

        Avataan!! Haluan maksaa siitä mitä käytän, en siitä mitä en käytä:) Kaikki maksullisiksi kaikille ihmisille! jos ei ole työtä, ei ole rahaa! ei ole minun vikani, ettei jollain juopolla ole rahaa--->kaikki työttömät ovat lusmuja, eikä siksi tarvitse niitä elättää! Vaadin valtiota lopettamaan spurgujen, työvoimatoimistojen ja varsinkin virkamiehien yms. tukemisen samantien! Suomi nousuun kustannuksia karsimalla...

        Veroja menee aika moneen muuhunkin kuin spurgujen ja työttömien elättämiseen. Esim niiden päättäjien palkkoihin jotka veroprosentit määrittävät. Vesi, jonka hanasta lasket, on niillä veroilla maksettu. Samoin kun käyt paskomassa vesivessaan ja huuhtaiset pöntön.
        Oliko nyt sitten kuitenkin niin että haluat vain tulosi verottomana, etkä kokonaan irti veroista? Jälkimmäisessä pitää siirtyä asumaan erämaahan. Ensimmäisessä kuorit kermat päältä, noukit rusinat pullasta jne ja muut maksavat sitten sinunkin paskomisesi ja diabeteshoitosi.


      • vesi maksaa
        Avaatko hieman? kirjoitti:

        Veroja menee aika moneen muuhunkin kuin spurgujen ja työttömien elättämiseen. Esim niiden päättäjien palkkoihin jotka veroprosentit määrittävät. Vesi, jonka hanasta lasket, on niillä veroilla maksettu. Samoin kun käyt paskomassa vesivessaan ja huuhtaiset pöntön.
        Oliko nyt sitten kuitenkin niin että haluat vain tulosi verottomana, etkä kokonaan irti veroista? Jälkimmäisessä pitää siirtyä asumaan erämaahan. Ensimmäisessä kuorit kermat päältä, noukit rusinat pullasta jne ja muut maksavat sitten sinunkin paskomisesi ja diabeteshoitosi.

        Eikös täällä Imatralla Imatran vesi laskuta vedestä ainakin kotitalouksia? vai tarkoitatko tässä kohtaa esim. kirjaston vessoja?
        Maksan veroja 800€/kk ja siitä huolimatta vesilasku tulee säännöllisesti, ois kyllä kiva, jos menis veroista sekin.


      • että näin?
        Työläinen. kirjoitti:

        Sitä työtä ei aina ole! Itse en ole nostanut
        Työttömyyskorvauksia koskaan,vaan olen
        lähtenyt työn perässä toiselle paikkakun
        nalle . Kyllähän se ihmetyttää jos kuulee
        ettei kannata ottaa niin halpapalkkaista
        työtä joka on nettona melkein sama
        kuin työttömyyskorvaus.ja varsinkin
        kun työ on vielä omalla paikkakunnalla.
        Riippuu vähän kodin mallistakin!
        Työläiskodista kasvaa parhaita työnte
        kijöitä.Lapsi ja nuori näkee että vahem
        mat tekee työtä ja se on vielä kunnia
        asia .ja myöskin,että kaikki työ on arvo
        kasta.

        Niinii....että aina kun työt loppuu ni eiku menoks. Ei sen väliä vaihtaako lapset kuin monesti koulua ja kaveripiiriä :) yksinäiselle se sopiikin että muuttaa vaikka kymmenen kertaa vuodessa...ei jää kukaan kaipaamaan....


    • Viaton Ike

      Liity kokoomukseen. Ei veroja, ei lain noudattamisesta, ei mistään väliä.
      Ministerinä vielä parempi.

    • luistaaa

      kävit sitten varmaankin yksityiskoulun omalla rahalla teitä et ilmeisesti käytä,etkä varmaankaan koskaan ole tarvinnut terveyspalveluja.asuntosi voidaan ryöstää ilman että virkavalta puuttuisi siihen mitenkään jos tarvitaan puolustusta suomelle(toivottavasti ei)niin ei koske sinua(menetkin todennäköisesti käpykaartiin).
      kyllä veroja kuuluu maksaa vaikka kaikki eiitseä hyödyttäisikään jo yhteiskunta rauhan puolesta on hyvä että näin on.toivottavasti ei nuo aatoksesi kolahda omaan nilkaasi sitten kun ei menekkään "hyvin".koskaan ei voi tietää milloin tarvitsee yhteiskunnan apua.jos meinaat itse maksaa esim erikoissairaan hoidosta niin pitää olla todella varakas.joten mietihän tuota asennettasi uudelleen.

      • luistaaa

        huom! edellinen teksti sisältää kirjoitusvirheitä.tämä niille jotka niitä etsivät,säästy vaiva.


      • Wanha opettaja
        luistaaa kirjoitti:

        huom! edellinen teksti sisältää kirjoitusvirheitä.tämä niille jotka niitä etsivät,säästy vaiva.

        Siinä meni koulu sitten aivan hukkaan.


    • voi pyhä yksinkertai

      Olen yhä vakuuttuneempi, että koulussa pitäisi olla yhteiskuntaoppia. Tässä aloittajan tapauksessa ei taitaisi auttaa sekään.

    • ei veroja

      Verotuksen kerääminen jakaa tuloja niille jotka eivät itse tee töitä, miksi heille pitää jakaa rahaa töissä käyviltä? Se että rikollisuus kasvaisi on saivartelua, mihin olisi helppo puuttua kovemmat rangaistukset ja 3 rikoksesta suora kuolemanrangaistus!

      . Terveys on tuurista kiinni samoin kuin älykin, miksi terveen pitää maksaa sairaan maksut? Eihän viisaskaan maksa älystään tyhmemmälle, vai maksaako/pitäisikö maksaa??? Jos kävisi niin ikävästi, että jäisin työttömäksi, enkä saisi töitä hyväksyisin sen, etten saa tukea! se olisi väärin! Rahojen loppuessa, olisin valmis/velvollinen tekemään mitä vain saadakseni rahaa..vaikka sitten myymällä itseäni!

      • miten niin

        Mistä moinen johtopäätös, ettei sairaat ole maksaneet samalla tavalla veroja, kuin terveet? On niitä hyvin tienaavia vähäjärkisiäkin..


      • Vääryys!
        miten niin kirjoitti:

        Mistä moinen johtopäätös, ettei sairaat ole maksaneet samalla tavalla veroja, kuin terveet? On niitä hyvin tienaavia vähäjärkisiäkin..

        Eihän tossa kerrottu ettei sairaat maksaisi veroja! Terveet vain joutuu maksamaan osan sairaiden kuluista...Parempi olisi jos kaikki maksaisi omat maksunsa


    • Leipäjonoon marsmars

      Olen ahne kokoomus keplottelija luikuri - en maksa veroa... - ja ne vähät pakolliset verot on sitten tasa-veroja, joita jotuu maksamaan - ja ne on yhtä suuria meille rikkaille kuin köyhille laiskoille ! - Hienoa, tämä on kokoomus.kepu ahneus-malli.

      • bemaridemari

        Unohdit tämän kokoomuksen ahneen tytärpuolueen, eli yliahneet sosialistit.


      • Työ.

        AI onks köyhät laiskoja ? Voi hurja.
        AI sen takia köyhiä et ollaan niinku
        laiskoja.Ollaan sen verran tuntipalkkai-
        sia ettei paljo verosuunnittelua tarvitse!
        On täs jotain mätää ja jotain vikaa koko
        yhteiskunnassa . Se ettei työnteolla
        rikastu ,niin se on TOTTA ja sekin etteihän
        sillä edes elä!


    • metsäläinen---------

      Tunnen pari tapausta, jotka eivät ole ottaneet vastaan yhteiskunnan tukija. He ovat asuneet metsissä ja eläneet millä milloinkin. Yhteiskunta ei suvaitse kuitenkaan tällaista. Kaveri haettiin aina metsästä ja vietiin asuntolaan virkavallan toimesta. Tämä on ainut keino olla maksamatta veroja. Jos ei siis tuloja, niin ei verojakaan.

      • Verot

        Kysypä kokoomuksen rädyltä kunka onnistuu veron kierto. Hän on spesialisti siinä taudissa.


      • Demokratia hah
        Verot kirjoitti:

        Kysypä kokoomuksen rädyltä kunka onnistuu veron kierto. Hän on spesialisti siinä taudissa.

        Turhaa haukut rätyä, kaikki poliitikot ovat perineet isiltään edustuspaikan Suomessa! se on jopa kansantauti(tai suvussa on jo joku poliitikko) Kaikki on ostettuja oman edun tavoittelijoita!!


    • huora lena svetosta

      Olen valkea hirvi huora svetosta ja asun nyt imatralla,en varmasti maksa mitään
      veroja koska sossu maksaa meille rusakoille kaikki.Annan myös pilua rahasta
      johon verottaja ei puutu,lisäksi varastan asiakkailta rahat jotka on verotonta,
      Kiitos sdp päättäjät

      • Lääke ottamatta

        Olen pahoillani puolestasi! Skitsofrenia ei ole kiva tauti, sinulla se esiintyy usein valkeana hirvenä! Toivottavasti toivut höpötyksestäsi:D


      • Horot
        Lääke ottamatta kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi! Skitsofrenia ei ole kiva tauti, sinulla se esiintyy usein valkeana hirvenä! Toivottavasti toivut höpötyksestäsi:D

        Painu svetoon takaisin,ryssiä ei täällä enää tarvita.


    • sveton huorako

      Tunnustan asian,kirjoitin lena huorasta joka on svetosta mutta älä laita
      kaikkia kirjoituksia tästä horosta minun piikkin koska taitaa imatran miehet
      tuntea myös tämän narkkihuoran

      • !!!!????

        Aina kun joku kirjoittaa edes hieman asiallisen kirjoituksen, sinä kirjoittelet valkeasta hirvestä...Hmm


    • niinpä vai

      Tarkoitin edellistä viestiä minkä minä kirjoitin,kiinnostaa muitakin
      kirjoittaa tästä kuuluisasta horosta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe