Mikä kohtaamisistamme

kysymys iltaanne

on jäänyt sulle eniten mieleen ja miksi? :)

48

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain kerran

      Se kun halasi ja viestitti sydämellä.
      yhden ainoan kerran.

    • ihastunut2

      Kerran, kun hän tuli samaan tilaan, se tapahtui tänä kesänä. Silmät ja katse, johon olisi voinut upota.
      Kolahti.

      • Noin kävi

        itselleni tänä kesänä kun astelin kiireisenä erääseen paikkaan, joka ei ollut varsinaisesti mikään rakennus. Katseet kohtasivat toisensa hetkeksi, mutta vei samalla ajatukset mukanaan. Ei ole unohtunut tuo hetki..


    • Lunta niskassa

      Se kun hän kaatui lumihankeen ja veti minut mukanaan :D Suutelimme siinä ensimmäistä kertaa työkavereiden nähden :'D

    • m -> n

      Eniten on jäänyt mieleen, kun kohtasin sen naisen ensimmäistä kertaa. Klassisen kauniit kasvonpiirteet, naisellinen olemus ja muut huomioiva käyttäytyminen.

      Jokaisen kohtaamisen kyllä muistan hyvin ja olen entistäkin kiinnostuneempi...

    • muistelija1

      No joskus vuosia sitten erään rakennuksen rapuilla. Se oli kuin taikaa.

      • rakennus?

        Olen kanssa kohdannut vuosia sitten yhden ihmisen rappusilla. Oli kuin olisin tuntenut jo aiemmin...


    • olisko 5-10 v

      Yks nainen kriivas nimmarin mulle.

      • olisko 5-10 v

        Muistatko?Välissämme oli vain?


      • sydämiä
        olisko 5-10 v kirjoitti:

        Muistatko?Välissämme oli vain?

        Muistan :)


      • olisko 5-10 v
        sydämiä kirjoitti:

        Muistan :)

        Sydämmiä oli ilmassa! Ja aita oli välissä minkä yli kurkottelin.


    • Mustissidoste

      Kerran muistan kun näin teidät ja flirtailit avoimesti hänelle. Hän tuntui vaivaantuneelta.
      Varattu kun on. Siitä kuitenkin tiesin, että teillä on ollut jotain tai ainakin sinä olet häneen ihastunut.

    • yksi mies..

      Se kun hän uskoakseni tarkoituksella hiukan pyllisti minulle joskus aikoinaan.. muka kumartuessaan tai noukkiessaan jotain. Hän ei ainakaan niin selkeästi ja hitaasti olisi sitä tehnyt jos ei olisi halunnut minun katsovan. Se oli kaunista. Siitä tuli hyvä mieli :)

    • Lady Marple

      Hän ovella, poikamainen hymy ja naurunrypyt silmäkulmissa, täystyrmäys=)=)

    • Lemmensairasko?

      Näitä flashbackejä on kerinnyt kertymään vuosien varrella lukemattomia, vaikka emme ole olleetkaan "pari"....

      Päivittäin muistuu mieleen jotain ja saa herkistymään... :'(

      • tärkeä asia kertoa

        Lemmensairas -oletko m vai n?


    • 888

      Ensimmäinen katseiden kohtaaminen on jäänyt mieleen päälimmäiseksi, ensimmäinen hymy ja sähköiskuefekti. Ja se kerta silloin seuraavana päivänä kun näin hänet taas (kuten myös toivoin). Sitten se, kun istuttiin kerran yhdessä, yritettiin jutella ja kaikki meni päin ***. Ja se kerta, kun tajusin hänen hölmöilevän kustannuksellani - tapahtui sen tutustumisyrityksen jälkeen, kävelin silloin portaita, iski kuin salama kirkkaalta taivaalta silloinkin. Ja ja ja, onhan noita... Hänen kanssaan kaikki hetket ovat olleet merkittäviä ja säköisiä.

      • Good Night

        Melkein kuin omasta elämästäni.. tosin hän meni jo menojaan


    • Yhteinen

      hapuilumme pimeässä. Se on kai ainoa kerta kun on jotain puhuttu keskenämme.

    • Änsveer

      Se harvoja kertoja kun olis jotain voinu tulla, mutta tajusinkin, ettei hänellä olekaan haluja siihen. Selvisipä sekin viimein:)
      Vapauttavaa, helppo hengittää eikä ikäväkään vaivaa.
      Loppui ajatusten pyöritys.

    • myöhästelijä

      yksi aamu kevät talvella kun olin nukkunut yli herätyksen ja aamuni oli ollut yhtä härdelliä. Töihin juoksin hirveällä kiireellä aika räjähtäneen näköisenä sisälle hiukan myöhässä ja hän olikin sattumalta siellä. Molemmat taisimme olla yhtä yllättyneitä siitä että putosimme yhtäkkiä toistemme eteen.

      Mulle ainakin tilanne oli täysin odottamaton vaikka työni oli sellaista että kenet tahansa saattoi tavata. Silti oli hassua pudota ihan odottamattomasti suoraan hänen eteensä.

      Tilanne jäi mieleen koska hänenkin reaktiosta huomasin todella kovan yllättyneisyyden joka näytti olevan positiivinen yllätys. Sellainen reaktion aitous jota ei pystynyt hallitseen tai piilottaan tilanteen odottamattomuuden takia kertoo paljon. Ennakoiduissa tilanteissa ihminen pystyy enemmän hallitseen reaktioitaan ja piilottaan niitä. ;)

      • ..............

        Haha, mulle kävi vähän samalla tavalla töissä eräänä aamuna. Olin kiirehtimässä (en kerro minne) ja samalla lähes "juoksin pahki" häneen. Oli aika erikoista ja mieleenpainuvaa. :D


      • ; ) ; ) ; ) ; )

        Enkä ollut, muuten vaan hymyilytti.


    • 5star5

      Onko noloa sanoa, että emme ole nähneet kuin kerran mutta muistan sen varmaan ikuisesti :)

      • nainen hämeestä

        Ei ole noloa. Niin kävi myös mulle. Mikähän siinä on, että joku tuntematon vaan kolahtaa jostain syystä?
        Jäi harmittamaan hirveästi oma arkuuteni, mutta niin vaan kävi.


    • N->M

      Se ilta kun käytiin yhellä ja ulkoiltiin. Kun katsottiin toisiamme silmiin tuli tunne että koko maailma olisi pysähtynyt. Hetken aikaa kuvittelin että olimme vain me kaksi. Silloin olin varma että sinussa tosiaan on jotakin. Ilta olis saanut jatkua mun puolesta aamuun saakka, en saanut sanotuksi, toivotin vain hyvää yötä. En osannut muuta kuin höpöttää. Ja siitä asti sitä kummallista höpötystä onkin sitten jatkunut aina kun on tavattu...Kyllä jokainen hetki on mieleeni jäänyt, siitä illasta saakka olen kaivannut. Ehkä vielä joskus tulee uusi tilaisuus. Siihen saakka jatkan höpötystä ja hölmistynyttä tuijottelua. :-) Niitä hetkiä meillä on usein.

    • En saa mielestäni

      Ensimmäinen kerta kun katseemme kohtasi ja yllättäen me molemmat hymyilimme toisillemme silmillä ja huulilla. Olin kyllä huomioinut hänet aikaisemmin.. sellainen nallemainen olemus.

      Silloin, enkä vähään aikaan nähnyt mitään esteitä, näin vain hänet !

      Vasta kun tajusin kaiken mahdottomuuden, en sittenkään saanut häntä mielestäni, ajatus hänestä vain kasvoi. Olen hymyillyt monelle miehelle ja minulle on hymyilty ehkä myös ihastuneesti, niin olen kokenut ilman että minua on mikään toisessa liikuttanut. Mutta hän syösti mut tietämättään raiteiltani, sen jälkeen elämä in ollut kuin yrittäisi korkkareissa kävellä junaraiteilla etelästä pohjoiseen, raiteilla yritän pysyä edelleenkin. Ulkoisesti ottaen elämä on tässä, niinhän se on!.. sydän ja mieli kuitenkin kapinoi, vaikka tiedän että yksipuolisia tunteita pyörittelen omassa päässäni.

    • 14+14

      Jokainen kohtaaminen oli mieleenpainuva, kaikki tuli niin äkkiä, aina kun erottiin...päästimme irti toisistamme kyynel silmäkulmassa....olit maanjäristys.....

    • vaikea valita

      koska monikin kohtaaminen on jäänyt mieleen. Mulla on liiankin hyvä muisti meidän kohtaamisten suhteen ;). Mut apua oisko se ollut se kerta, kun halatessaan vielä tiukensi otettaan... eih se tuntui jo melkein liian hyvältä, koska siitä välittyi se että hän oikeasti tykkää.. ja sai kohtuullisessa järjestyksessä olleen pääni sekaantumaan uudestaan.

    • En voi

      Unohtaa hänen korviin asti leviävää hymyään aina kun nähtiin työpaikalla. Hän (mies) hakeutui aina seuraani kun mahdollista. Hän uteli kovasti yksityis elämästäni ja oli selvästi kiinnostunut ja minäkin hänestä. Meistä ei voinut tulla mitään, koska ollaan molemmat varattuja. Juttu jäi siis flirttailun tasolle. Otin lopputilin ja jatkan elämääni toisaalla ja parempi niin

    • K n

      Vaikeaa sanoa mikä kohtaaminen on eniten jäänyt mieleen, mutta niitä ihania tosi pitkiä katseita muistelen usein.

    • muistan kaiken

      Ne hetket kun ollaan oltu aika lähekkäin

    • Hymy ruokajonossa

      ...ja poskia kuumotti ;)

      • punaisena..

        Sama täällä..


    • 3+3

      Huora, horo, väljäp...., patja, pullukka, narsisti, itsekeskeinen, kevytkenkäinen, flirtti, kusipää, kiero, mielistelijä, assi, vedätettävä hölmö... Parhaiten ei tule mieleen mikään tilanne vaan kaikki sanansa.

      Myös ne kauniit.

    • 4+5

      Todella vaikea valita yhtä, mutta sanon, että se kerta, kun hän halasi mua vaikka meidän ympärillä seisoi muitakin. Se halaus tuntui niin ihanalta, että muistelen sitä usein.

      • Joki tulvii

        Yksikään kohtaaminen ei ole unohtunut.

        Jokainen kerta omalla tavallaan piirsi jälkeä syvemmäksi - ura on jo joen syvyinen.

        Aistit vastaanottivat tuntemuksia kohteestaan ilman sanoja. Ihmeellistä ja käsittämätöntä . . .


    • vihreät silmät

      Oikeesti en voi eritellä yhtä. Se yksi kohtalokas autokyytimatka. Kun hän kertoi kaikenlaista, ja kurkkua kuristi, en voinut käsittää että olen todella rakstunut....olin jo avaamassa suuni ja ei tullutkaan sanoja ja hyydyin...en pääse tästä yli. Jälkeenpäin oli myöhästä. Tässä mun suurin ahdistuksen syy. Siksi jäänyt mieleen.

      Toinen on tämä jännittävä tapahtuma. Mitenhän tän nyt muotoilis. En halua paljastaa kokonaan tähän. Makoillen suorastaan hänen kainalossaan. Siinä sentään saan suuni auki. Mutta siinä oli pakko. Huh huh, mikä vetovoima, aika kuumat oltavat oli. Se oli sellainen väliaikainen juttu :)

      • kolahti

        Kerros lisää


      • vihreät silmät
        kolahti kirjoitti:

        Kerros lisää

        Olit niin loistava. Vaikka tärräs ja tärräs. Ihan kuohuvaa alkoholijuomaa vois kilistellä ja skoolata. En voi unohtaa. Ihaillen tähdet silmissä tuikkien.


      • vihreet ne on minull
        vihreät silmät kirjoitti:

        Olit niin loistava. Vaikka tärräs ja tärräs. Ihan kuohuvaa alkoholijuomaa vois kilistellä ja skoolata. En voi unohtaa. Ihaillen tähdet silmissä tuikkien.

        Loistava missä? Onks sulla muuten siniset silmät?


      • kohtaamisia oli

        "en voinut käsittää että olen todella rakstunut....olin jo avaamassa suuni ja ei tullutkaan sanoja ja hyydyin...en pääse tästä yli. Jälkeenpäin oli myöhästä"

        Ei ollut myöhäistä, sinulla oli monet kerrat mahdollisuus pukea se sanoiksi, näinhän minä ja tunsin sen. Rakkaus yllätti sinut.
        Olet vain niin jäärä, ettet voi tuollaisia asioita ääneen sanoa.


      • vihreät silmät
        kohtaamisia oli kirjoitti:

        "en voinut käsittää että olen todella rakstunut....olin jo avaamassa suuni ja ei tullutkaan sanoja ja hyydyin...en pääse tästä yli. Jälkeenpäin oli myöhästä"

        Ei ollut myöhäistä, sinulla oli monet kerrat mahdollisuus pukea se sanoiksi, näinhän minä ja tunsin sen. Rakkaus yllätti sinut.
        Olet vain niin jäärä, ettet voi tuollaisia asioita ääneen sanoa.

        Me nähtiin aina niin, että oli muita ympärillä. Myöhemmin hän on kertonut, olevansa varattu. Käsittääkseni hän on ollut vapaa...no eipä enää.

        Todellakin rakkaus yllätti. Se tapahtui sillai salakavalasti, kuin varkain hän valloitti sydämeni. Yleensä, ainakin mulle käynyt niin, että tajuaa heti olevansa ihastunut. Tämä oli erilainen juttu. En ymmärtänyt miksi kurkkua niin kuristi ajatuksesta, että joskus tiemme eroaisivat. Joopa joo, olen jääräkin. Mutta tässä tapauksessa ei rohkeus riittänyt, en uskaltanut. Tietynlaisella kovuudella ja jääräpäisyydellä voi myös peittää herkkyyttä ja pelkoa, pelkoa ettei se toinen haluakaan ja taas sydän särkyy. Oikeasti kannattaisi aina tutustua toiseen kunnolla, tietää ja tuntea, ennenkuin voi arvostella.


      • vihreät silmät
        vihreet ne on minull kirjoitti:

        Loistava missä? Onks sulla muuten siniset silmät?

        Mulla on vihreät.


      • vihreät silmät
        vihreät silmät kirjoitti:

        Me nähtiin aina niin, että oli muita ympärillä. Myöhemmin hän on kertonut, olevansa varattu. Käsittääkseni hän on ollut vapaa...no eipä enää.

        Todellakin rakkaus yllätti. Se tapahtui sillai salakavalasti, kuin varkain hän valloitti sydämeni. Yleensä, ainakin mulle käynyt niin, että tajuaa heti olevansa ihastunut. Tämä oli erilainen juttu. En ymmärtänyt miksi kurkkua niin kuristi ajatuksesta, että joskus tiemme eroaisivat. Joopa joo, olen jääräkin. Mutta tässä tapauksessa ei rohkeus riittänyt, en uskaltanut. Tietynlaisella kovuudella ja jääräpäisyydellä voi myös peittää herkkyyttä ja pelkoa, pelkoa ettei se toinen haluakaan ja taas sydän särkyy. Oikeasti kannattaisi aina tutustua toiseen kunnolla, tietää ja tuntea, ennenkuin voi arvostella.

        me nähdään vieläkin niin että on muita ympärillä. kahden keskiset hetket on todella harvassa. ei oikeastaan ole kuin se auto juttu. varattu olen ollut koko ajan kun on tunnettu.


    • pieniä muistoja

      Yksi muistikuva lämmittää erityisesti sydäntä. Kerran näin, kuinka hän meni silittelemään koiraa. Siinä hetkessä herkistyin ja ajattelin, että onpas lempeä mies.

    • ahh, ihana päivä

      Se, kun kerran törmäsin häneen vailla mitään suunnitelmia ja päädyttiin sitten viettämään koko päivä yhdessä. Illalla hän saattoi minut kotiin ja halasi. Enkä olisi halunnut päästää irti.

    • oot mun aurinko

      ulkona sateessa katsottiin toisiamme pitkään ja jotain läikähti pysyvästi, tuli tunne että meidän kuuluisi.. että olisin niin onnellinen..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      1005
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      900
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      754
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe