Wish ostos palvelu turvallinen ?

Nopeaaapuatarvitseva

Kyselisin että tietääkö kukaan puhellimeen ladattavasta wish sovelluksesta ja muuta tietoa siitä esim että mitä turvallinen ja onko palautus mahdollinen ? Entä onko hirveät postikulut ja kauanko tuotteissa kestää tulla ? Kaipaisin nopeaa apua !

30

4429

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuaaa

      Itsekkin haluisin tietää tilasin mekon sieltä kolme viikkoo sit eikä vieläkään ole tullut postikulut tais olla viiden euron luokkaa !

    • enuskotohonO.o

      joo itekki haluisin tietää ku jotenki epäilen tota sivustoo

    • Suosittelee

      Itse olen tilannut wishistä vaikka mitä. Toimitusaika on pitkä mutta kaikki on tullu perille ja tiliäkään ei ole tyhjennetty.

      • .mmm

        Miten lasku tuli?


      • palauttelija

        Toimiiko palautukset myös? Mihin ne tuotteet sitten palautetaan jos tulevat jostain kiinasta? Joutuuko itse maksamaan kulut?


      • ostelija

        Mä tilasin Wishistä uikkarit ja paidan, paita on jo tullut, mutta uikkareita ei. Paketissa ei ollut kuitenkaan minkäänlaista laskua ja nyt en tiedä mihin minun pitäisi ostokseni maksaa.


    • juu123

      toimi ainakin mulla. ja jos tilaustulee myöhässä korvauksena saa osto rahaa wish tilille

    • pitäiskö

      Mäkin haluisin tilata sieltä jotai korui ja vaatteita

    • Stund

      Tilasin vaatteita, kaikki väärää kokoa, eikä siinä mitään, mutta kaikki olivat myös naurettavan huono laatuisia, kymmenen eri tuotetta ja yksikään ei vastannut kuvan tuotetta, hupparit on yhtä paksua kangasta kun T-paidat.

      En suosittele ainakaan vaatteiden ostoa.

      • Jokuvaanx

        Kiinalaisissa tuotteissa kannattaa ottaa numeroa tai kaksi isompaa kokoa sillä kiinan koot ovat pieniä


    • Skk8719

      Vaatteita en tilaisi mutta muut on olleet ok. Ei virheellisiä tuotteita lähetetä mihinkään vaan ne saa pitää itse. Samaa olen kuullut vaikka on tullut vaan katumapäälle.

      Paypal tiliä suosittelen! Helppo ja turvallinen.

    • Skk8719

      Sen vielä lisään että olen kyllä nähnyt varsin laadukkaita wish vaatteitakin. Katsokaa ne ostajien kommentit ja myyjän palaute!

    • mirellas

      kannattaako sieltä ostaa avion boardia eli tasapaino skootteria maksaa oikeesti tonnin mutta tuolla 200

      • Juulyl

        En tiedä muttä ne on kusetusta et näyttää et 200 normisti 1000 se on aina ollu sen 200


    • ostelija

      Tiedän, mutta en ole vielä ladannut sitä. Asiani on toinen, sieltä tuli minulle paita, mutta ei minkäänlaista laskua, mihin kummaan minä maksan laskuni ? Olen juuri aloittamassa velkasaneerausta, ja minulle ei sa tulla mitään maksamattomia laskuja ja olen nyt jo ihan kauhuissani, sieltä on tulossa vielä uimapuku minulle, voisiko lasku olla siellä ????

    • ostelija

      Tietää monikin, mutta en aio ladata sitä puhelimeeni koska siinä ei ole edes nettiä, oisin halunnut vastauksen edelliseen kysymykseen, eli miten maksan kun laskua ei ole tullut ??????

    • DreamerShopper

      Uskon että Wish on turvallinen :) Kannattaa kumminkin aina katsoa tuotteen arvoit, kommentit ja muiden samaisen tuotteen tilaajien kuvia kyseisestä tavarasta (löydät ne kun selaat tuotteen kuvia oikealle isomman "tuotekuvan" alla.) Ette varmaan tajunnut :D Mutta vielä se että kaikkien tuotteiden toimitusaika on noin 31-41 päivää ;) Enkä ihmettele, koska Wishin pääkonttori on San Fransiscossa :) Itse en ole vielä siis tilannut mitään.

    • uusiasiakas

      tilasin wish tavaraa ja tilaus tulee YunExpressillä onko kokemuksia? seuranta näyttää pelkästään näin

      2017-01-30 23:40 Shipment information received

      eikä ole tuosta päivittynyt

      • uusiasiakas

        ei ole seuranta vieläkään päivittynyt


    • merkki12

      En suosittele wishia. Sen ainoa hyvä puoli on suomenkielinen asiakaspalvelu. Muuten tuotteet ovat samat kuin mitä ebayssä tai aliexpressissä tai amazonissa, mutta kalliimpia ja kalliimmat postikulut. Eli suosittelen käyttämään näitä muita kauppapaikkoja.

    • wisher
    • Abdihakin

      Hei tällä Abdihakin mahammud haulsin Että peruttaa

    • JLT

      Epäilen Wishistä otettua vaatetta ym., erittäin vaikea palauttaa jos tulee väärä koko tai kokonaan väärä tuote, kokemusta on ! En suosittele tilaamaan sieltä !

      • Latexy

        Voi onnistuakin, mutta postiamaksu Kiinaan maksettava itse. Tulee yleensä kalliimaksi, kuin itse tuote.


    • Nohj

      chqvsjw alennusta sinulle joka mietit ekaa tilausta wishiltä ;) wishiltä saa rahat takaisin jos tuote ei miellytäkkään

    • Tiladin

      Tavara on roskaa.

    • Mietin_vaan

      Voiko tililtä alkaa kadota rahaa kun ostaa wishistä. Onko kellään kokemusta?

    • Anonyymi

      Itelleni tilasin avaimenperän näytti että toimitus kestää noin 2-3 viikkoa. Kaverini on tilannut vaatteita wishiltä oikee koko on ollut mutta yhdestä kohtaa lähti naru purkautumaan melkeinpä oston jälkeen.

    • Anonyymi

      En ymmärrä miksi en voi saada esille kumikengat!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Jos wish eivastaa mun viestin menee kuluttaja asiamiehelle sit rikos ilmoitus.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1429
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe