Pitäiskö jo luovuttaa?

määenjaksaenää

3v yritystä tuli täyteen, 2v sitten kemiallinen, muuten ei yhtään mitään :( mies ei saa aikaseksi tai ei halua tai en tiedä mikä on todellisuus, mennä testeihin..eipä kai tässä muu auta kuin unohtaa koko juttu..mutta miten???

11

268

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä?

      ootko ite käyny tutkimuksissa?

      • määenjaksaenää

        No multa tutkittu ultralla munasarjat ja kohtu..verikokeita, kilpparirvot, kaik ok.. kaikki mitä nyt tutkivat ennekuin tutkitaan mies..homma siis on seis niinkauan kuin mies ei saa itteensä ja purkkia samaan vessaan :P Toista en halua painostaa, kun muuten loppus kaikk muukin..tää on niin hankalaa..


      • meitä on moneen
        määenjaksaenää kirjoitti:

        No multa tutkittu ultralla munasarjat ja kohtu..verikokeita, kilpparirvot, kaik ok.. kaikki mitä nyt tutkivat ennekuin tutkitaan mies..homma siis on seis niinkauan kuin mies ei saa itteensä ja purkkia samaan vessaan :P Toista en halua painostaa, kun muuten loppus kaikk muukin..tää on niin hankalaa..

        On kyllä hankalaa. Meillä päätös lähteä tutkimuksiin silloin aikanaan oli yhteinen.
        Mietin, miksi olet käynyt tutkimuksissa, jos miehesi ei ole valmis sitoutumaan yhtälailla lapsen saantiin?

        Oletteko keskustelleet asiasta? Tuo purkkiin tumputtaminen voi varmasti olla miehelle hankalaa. Oma mies vieroksu asiaa ja pari kertaa siirsikin sovittua aikaa.. ennen kuin rohkaisi itsensä.

        Lähtisin liikkeellee siitä, että kysyisin mieheltä, mistä kiikastaa.


    • määenjaksaenää

      No minut tutkittiin polilla muun käynnin yhteydessä, koska halusin tietää onko kaikki kunnossa ja verikokeissa kävin koska epäilin kilpirauhasissani olevan häikkää..miehellä siis oli jo lähete testeihin, mutta se jäi koska oli osittain hankalaa toimittaa purkki labraan pitkän matkan takia, ajan ja töiden takia..sittense vaan jäi roikkumaan se asia. Kyllä ollaan puhuttu, mutta mies luonteeltaan "ei vatvoja" tyyppiä, minä sitten taas "kaikki mulle heti nyt" tyyppiä..pelkää että vika löytyy hänestä j ettei sitten pystyiskään enää mihinkään makkarissa tms..Olen osin jo ajatellut että antaa olla, turha minua on sitten ikinä syyllistää tai katua ettei olla lasta saatu..elämä on kyllä muuten mallillaan, mitäpä tässä valittamaan..

      • ASDFGHNJM,L.Ö

        voihan sen näytteen käydä antamassa jossain klinikallakin, mihin näyte jätetään. Ei ollut kovin hehkeä paikka missä mun avomies kävi antamassa, sänky, lavuaari ja siinä se, mutta eipä tarvinnu kotona äheltää eikä kuskailla purkkia. Maksaa toki enempi mutta jotenkin mukavampi ajatuksena. 3 päivää väh. ptää olla runkkaamatta/harrastamatta seksiä, niin irtoo paremmin. En kyllä ymmärrä, miten se on joillekkin miehille niin kova paikka ruikata purkkiin, mutta kai siinä sit joku juju on. Minusta ois kuitenkin ensin parempi selvittää haluaako miehesi oikeasti lasta kanssasi, ettet elä turhissa kuvitelmissa. Minusta sinulla on oikeus saada lapsi jos haluat, ja jos miehesi ei halua, niin sitten voitte miettiä suhteenne tilaa ja tulevaisuutta.


      • meitä on moneen
        ASDFGHNJM,L.Ö kirjoitti:

        voihan sen näytteen käydä antamassa jossain klinikallakin, mihin näyte jätetään. Ei ollut kovin hehkeä paikka missä mun avomies kävi antamassa, sänky, lavuaari ja siinä se, mutta eipä tarvinnu kotona äheltää eikä kuskailla purkkia. Maksaa toki enempi mutta jotenkin mukavampi ajatuksena. 3 päivää väh. ptää olla runkkaamatta/harrastamatta seksiä, niin irtoo paremmin. En kyllä ymmärrä, miten se on joillekkin miehille niin kova paikka ruikata purkkiin, mutta kai siinä sit joku juju on. Minusta ois kuitenkin ensin parempi selvittää haluaako miehesi oikeasti lasta kanssasi, ettet elä turhissa kuvitelmissa. Minusta sinulla on oikeus saada lapsi jos haluat, ja jos miehesi ei halua, niin sitten voitte miettiä suhteenne tilaa ja tulevaisuutta.

        Meillä maksoi yksityisellä 69 €. Ja huomattavasti helpompaa kuin kuskata purkkia edes takaisin. Etenkin kun pitäisi tunnin sisään toimittaa ja vielä muut vaatimukset.

        vaikak ainahan siinä on se psykologinen tekijä kun meis joutuu suhteellisen kliinisessä ympäristössä tuollaista puuhaamaan. Aina se ei onnistu.


    • luonnollisestikin
    • mamma2014

      Hei, meillä yritettiin päälle 2 v. Tuloksetta ennen kuin menin testeihin. Mulla kanssa ultrattiin munasarjat ja se sattu! Mutta olin päättänyt tehdä kaikkeni että lapsi saataisiin alulle. Clomiferia määrättiin 2 kuuria jonka jälkeen olisi pitänyt aloittaa hedelmöityshoidot...onneksi näkyi 2 viivaa testissä ennen hoitoon menoa. Olin myös ehtinyt luovuttamaan kun työ oli niin stressaavaa ja ovulointi ajankohdat eivät täsmäneet kun kierto oli perseellään. Toivottavasti pystyt ottamaan rennommin ja olemaan ajattelematta liikaa asiaa. Niin minullekkin neuvottiin ja nyt tuolla sängyssä nukkuu 4,5 kk oleva pikku-tyttö

      • clomclom

        Se on aina helppo sanoa, että yritä olla ajattelematta asiaa.

        Meillä takana kohta kaksi vuotta yritystä, takana hoitoja ja tutkimuksia. Siinä vaiheessa, kun joudut hormonilääkkeitä napsimaan kierron tiettyinä ajankohtina, juosta seurantaultrissa ja pitää kirjaa asioista (koska ilman hoitoja ovulaatiota ei vaan tapahdu, joten raskautuminen ei mahdollista) niin se on aika hankalaa "yrittää olla ajattelematta" asiaa.

        Ps. Miten munasarjojen ULTRA? voi sattua? Tai onhan meitä moneen, mutta kuitenkin... Plus clomifem on hormonihoito....

        Meilläkin takana yksi kemiallinen, kesältä ja nyt toisesta kuurista taas tärppi. Vielä pysynyt mukana ja toivotaan että näin tulee olemaan.

        Mutta en antaisi neuvoksi, yritä olla ajattelematta asiaa, koska ei se toimi ihan niin. Tiedän sen. Itse ehkä ehdottaisin, että bvaikka onkin hankala tilanne, ei kannata luovuttaa. Tutkimuksiin ja hoitoihin. Keskustelkaa asiasta. Jos se on molemmille yhtä tärkeää, kyllä te saatte asian hoidettua. Toisen tuki on myös erittäin tärkeää, se auttaa jaksamaan. Voit myös hakeutua foorumeihin ja keskustelukanaviin, joista saat vertaistukea ja selviteltyä ajatuksiasi ja tuntemuksiasi. Koita nauttia siitä hetkestä, kun keskityt itseesi ja omaan aikaasi. Ota niistä hetkistä kaikki irti.

        Aika lailla se lähtee yleisestä asenteestä. Ole tai yritä olla positiivinen! Mitään ei ole vielä menetetty.


    • rukous auttaa

      rukous auttaa. mene miehesi kanssa helluntain seurakuntan tai vapaa seurakuntaan mikä on lähempänäsi ja kerro asiasi pastorille ja pyydä rukoilemaan asian puolesta ja tulet varmasti raskaaksi jumala antaa lahjan

    • 4+2

      Miesten aivoituksia on vaikea ymmärtää. Sanotaan yhtä ja tehdään toista. Lapset ovat hyvin arka asia ja on aivan käsittämätöntä miten niin moni voi kirkkain silmin elää parisuhteessa ja antaa katteettomia lupauksia perheen perustamisesta.

      Meillä lapsettomuuden syy on ensisijaisesti se, että mies ei jaksa harrastaa seksiä ja siitä ei tule yhtään mitään, kun pitäisi vielä "sitoutua" harrastamaan seksiä ovulaation aikoihin. Olemme 1,5 vuotta harrastaneet seksiä ilman kunnollista ehkäisyä, josta noin puolet ajasta olemme käyttäneet ehkäisynä ns. varmoja päiviä. Eli vauva ei meille ihan vahingossa tule.

      Mies todennäköisesti vain vedättää mua ja nykyään itken kuukausittain pari päivää kerrallaan, niin ovulaation kuin kuukautisten aikoihin, kun mies taas kerran sabotoi "parhaat päivä". Gynekologi lähetti meidät jo lapsettomuustutkimuksiin, jotka peruutin. Onhan se naurettavaa tutkia "lapsettomuutta", jos ei edes harrasteta seksiä, niin että raskaus olisi mahdollista.

      En vain saa aikaiseksi erota. Lapsettomana 34 vuotiaana uusi parisuhde tuntuu kovin kaukaiselta ajatukselta. Olen myös rakastunut mieheeni, joten menisi aikaa ennen kuin edes pystyisin rakentamaan uutta suhdetta eron jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5450
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3497
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1622
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1564
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1038
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe