skoda laatua

osssss

http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304 Vastaus oli selkeä: Vaihteisto konstruoidaan kestämään noin 250 000 ajokilometriä ilman tarvetta korjauksiin. Tuo 250 000 kilometriä tarkoittaa Saksassa ainakin Golfin kokoluokassa tämän kilpailijan normeissa myös koko auton suunniteltua elinikää.

Voimme hyvin olettaa, että VW-yhtymän DSG-automaattivaihteistoille on alun perin asetettu varsin samantyyppiset kestävyystavoitteet. Tavoitteita ja tuloksia vertaillessa huomaa, että VW-yhtymä on epäonnistunut surkeasti DSG-vaihteistonsa tuotekehittelyssä. EPÄONNISTUNUT SURKEASTI DSG-VAIHTEISTON TUOTEKEHITTELYSSÄ

Kaikki automaattivaihteistot eivät välttämättä kestä 250 000 kilometrin ajoa ilman mitään korjauksia. On silti suorastaan ainutlaatuista, että alle 100 000 kilometriä ajettuihin vaihteistoihin joudutaan nyt tekemään tuhansien eurojen remontteja. Niitä ei voi selittää muu kuin suunnitteluvirhe, josta valmistajan pitäisi kantaa täysi vastuu.

Lähipiirissäni ei ole montaa VW-yhtymän tuotetta ja vielä vähemmän DSG-vaihteistoja. Niistäkin vähistä yhden Golfin – vuosimallia 2010 – DSG-automaattivaihteistoa on korjattu tänä syksynä 2 000 eurolla, kun matkamittariin oli kertynyt kokonaista 60 000 kilometri

Volkswagenien ja samalla muiden VAG -konsernin autojen eli Skodien, Seatien ja Audien ongelmista on riittänyt hurjan paljon paljon keskusteltavaa VAGarena-keskustelupalstalla. Esimerkiksi kaksi vuotta sitten alkanut keskustelu TSI-moottoreiden jakoketjuongelmista jatkuu ja aina vaan uusia jakoketjuongelmaisia liittyy keskusteluun.

http://www.tuulilasi.fi/uutiset/volkswagenin-tsi-moottorien-jakoketjuongelmat

44

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • so so so so so so so

      Olen nähnyt tämän asiakokonaisuuden täällä ennenkin. Epäiletkö viestin näkyvyyttä vai uskotko toiston voimaan, kuin Hitler lopulliseen voittoon?

      • osssss

        Persu ei myy persettään.Tiedä saksanmaasta...


      • muutosta tulossa
        osssss kirjoitti:

        Persu ei myy persettään.Tiedä saksanmaasta...

        Ongelmat jatkuvat niin kauan kun noita suunnittelu virheiden kukkasia myydään.no nyt näkyy valoa tunnelin päässä kun asin tuli hätiin


      • paperi on paperia
        muutosta tulossa kirjoitti:

        Ongelmat jatkuvat niin kauan kun noita suunnittelu virheiden kukkasia myydään.no nyt näkyy valoa tunnelin päässä kun asin tuli hätiin

        Ne jatkuvat vain paperilla. Reaalimaailmassa niitä ei juurikaan näy.


      • murheen aiho
        paperi on paperia kirjoitti:

        Ne jatkuvat vain paperilla. Reaalimaailmassa niitä ei juurikaan näy.

        Skeida pajat pullollaan hajonneita itäritsoja.milloin mitäkin.sähköistä maalipintaan ja kaikkea siltä väliltä.


      • joopa joo
        murheen aiho kirjoitti:

        Skeida pajat pullollaan hajonneita itäritsoja.milloin mitäkin.sähköistä maalipintaan ja kaikkea siltä väliltä.

        Oletko käynnyt katsomassa?


    • Saksassa ei hätää

      Suomipoika tulee silmät kiiluen ostamaan, kun riskikilsat lähestyy.

      • osssss

        Vai nouseeko Saksassa vasta kohu kun omatkin on heränny huomaamaan huonon laadun?


    • voihan nenä

      kalliisksi käy itäritsan omistus eläkeläisille

      • elä keläinen

        Kyllä kalliiksi tulee. Edellisellä Skodalla ajoin yli kuusi vuotta, ja ainoa vika oli moottorin lämpötila-anturissa. Ei maksanut remontti paljoa. Nykyisellä Skodalla on menty nyt yli kolme vuotta, eikä mitään korjauskustannuksia vielä ole ollut. Ja tämä on taivahan totuus, kun röllit kuitenkin kohta väittävät, että valehtelen.


      • hanki ajokortti ensi

        no älä sinä trolli huoli, ei ole sulta pois.


      • kallis halppis
        hanki ajokortti ensi kirjoitti:

        no älä sinä trolli huoli, ei ole sulta pois.

        Johan nuo öljy kulutkin nousevat skeidoissa pilviin.


      • oikea paikka sille
        kallis halppis kirjoitti:

        Johan nuo öljy kulutkin nousevat skeidoissa pilviin.

        Jahas, kävit aamukevennyksellä. Minä pruukaan käydä vessassa tekemässä sen kevennyksen.


      • aamu alkaa skeidalla
        oikea paikka sille kirjoitti:

        Jahas, kävit aamukevennyksellä. Minä pruukaan käydä vessassa tekemässä sen kevennyksen.

        Julli kävi skeidalla,sitten meluavalla skeidalla savun saattelemana sossun luukulle.Niinkö?


      • kllöklklölklöllköllk
        aamu alkaa skeidalla kirjoitti:

        Julli kävi skeidalla,sitten meluavalla skeidalla savun saattelemana sossun luukulle.Niinkö?

        Sossun luukku taitaa olla sinulle tutumpi kuin kenellekään skodistille.


    • just just

      skeida kuski käy siwassa ja eläkekassan ilmaisilla aterioilla

    • Lujaa laatua Skoda

      Niinhän sitä mainostettiin jo NL:n aikana.

      • tosi ruma lotja

        Melkoisia virveleitä.superpaska on rumempi ja vanhanaikaisempi kuin volga.


    • nuoriso-ohjausta

      Miksi se Skoda teitä ääliöitä rassaa? Miten asia yleensä liittyy teihin? Eikö teidän olisi parempi keskittyä käymään se peruskoulu kunnialla läpi. Sen jälkeen amikseen, lukioonhan teillä ei ole asiaa. Voitte saada jonkin ihan hyvän ammatin ja mahdollisesti pätkätöitä. Sen jälkeen voitte keskittyä auton hankintaan.

      • silenta pop radiolla

        Kova ääninen kansanauto idästä niittää nyt mainetta huonolla laadullaan.


      • on se ilmoja pidelly

        Trolli ei vastaa kysymyksiin. Lähettelee vain lisää arvotonta ulostusta.


      • toiveita säästä
        on se ilmoja pidelly kirjoitti:

        Trolli ei vastaa kysymyksiin. Lähettelee vain lisää arvotonta ulostusta.

        Jos ilmoista puhutaan niin skodan omistajana toivoisin erittäin vähä sateista syksyä.Skodani kerkesi jo näillä sateilla kastua kerran kun se peijakas vuotaa niin hankalista paikoista ettei vanha ruotoni taivu niitä etsimään.Nyt skodani on tallissa kuivamassa ettei homehtuisi enempää.Talven osalta olisi harras toive mahdollisimman leuto talvi.Kun tuo minun skodani on niin pirun kylmä palkasilla.


      • kuiten näin se on
        toiveita säästä kirjoitti:

        Jos ilmoista puhutaan niin skodan omistajana toivoisin erittäin vähä sateista syksyä.Skodani kerkesi jo näillä sateilla kastua kerran kun se peijakas vuotaa niin hankalista paikoista ettei vanha ruotoni taivu niitä etsimään.Nyt skodani on tallissa kuivamassa ettei homehtuisi enempää.Talven osalta olisi harras toive mahdollisimman leuto talvi.Kun tuo minun skodani on niin pirun kylmä palkasilla.

        Valehtelet kuin pieni porsas. Milloin sinulla on mukamas ollut rahaa niin paljon että olet ostanut Skodan? Ei sossun tietääkseni pitäis antaa rahaa auton ostoon.


      • miksi näin
        kuiten näin se on kirjoitti:

        Valehtelet kuin pieni porsas. Milloin sinulla on mukamas ollut rahaa niin paljon että olet ostanut Skodan? Ei sossun tietääkseni pitäis antaa rahaa auton ostoon.

        Miulta meni jo kymmenentuhatta euroa dsg.n ja tsi.n jakoäpään korjauksiin.Miksi miun piti maksaa autonvalmistajan virheet.Miun mielestä nää skodat pitäisi kaikki tehdä uudestaan kestävimmiksi.


      • ole vahva
        miksi näin kirjoitti:

        Miulta meni jo kymmenentuhatta euroa dsg.n ja tsi.n jakoäpään korjauksiin.Miksi miun piti maksaa autonvalmistajan virheet.Miun mielestä nää skodat pitäisi kaikki tehdä uudestaan kestävimmiksi.

        Et ole ainoa.Mutta eipä tuo tieto sinua paljon lohduta.


      • näin se on
        miksi näin kirjoitti:

        Miulta meni jo kymmenentuhatta euroa dsg.n ja tsi.n jakoäpään korjauksiin.Miksi miun piti maksaa autonvalmistajan virheet.Miun mielestä nää skodat pitäisi kaikki tehdä uudestaan kestävimmiksi.

        Valehtelet ku pieni porsas. Ei sinullakaan ole Skodaa. Mistäkö päättelen. No siitä, että Skodistit on sen verran sivistyneitä, että tietävät laittaa välilyönnin pisteen perään kun lause päättyy. Ja esim. "tsi.n" kirjoitetaan oikeaoppisesti "tsi:n". Mee takasin sinne apukouluun.


      • osssss
        toiveita säästä kirjoitti:

        Jos ilmoista puhutaan niin skodan omistajana toivoisin erittäin vähä sateista syksyä.Skodani kerkesi jo näillä sateilla kastua kerran kun se peijakas vuotaa niin hankalista paikoista ettei vanha ruotoni taivu niitä etsimään.Nyt skodani on tallissa kuivamassa ettei homehtuisi enempää.Talven osalta olisi harras toive mahdollisimman leuto talvi.Kun tuo minun skodani on niin pirun kylmä palkasilla.

        asialinja.touranin sukua.


      • nussis skeidansa läpi
        osssss kirjoitti:

        asialinja.touranin sukua.

        Mikähän julli tämä larvanto oikein on.Luulisi tuollaisen pilkunnussijan kiertävän laaduttoman meluavan skeidan kaukaa.osatkin kii miten sattuu.ovien ja luukkujen sauman linjat hutoi.Tiivisteet roikuu hui hai.koelauta nitisee/natisee huolimattoman asennuksen vuoksi.


      • yksin yksiössä illat
        nussis skeidansa läpi kirjoitti:

        Mikähän julli tämä larvanto oikein on.Luulisi tuollaisen pilkunnussijan kiertävän laaduttoman meluavan skeidan kaukaa.osatkin kii miten sattuu.ovien ja luukkujen sauman linjat hutoi.Tiivisteet roikuu hui hai.koelauta nitisee/natisee huolimattoman asennuksen vuoksi.

        Varmaan yhtä harmaa ja mitätön kuin autonsa.Joku työtön ylioppilas julli tai harmaa konttorirotta jossain työpaikan perimmäisessä nurkassa poissa muiden tieltä.Aikaa on ainakin täällä selitellä jokapäivä aamusta iltaan.


      • Nussi itteäs
        nussis skeidansa läpi kirjoitti:

        Mikähän julli tämä larvanto oikein on.Luulisi tuollaisen pilkunnussijan kiertävän laaduttoman meluavan skeidan kaukaa.osatkin kii miten sattuu.ovien ja luukkujen sauman linjat hutoi.Tiivisteet roikuu hui hai.koelauta nitisee/natisee huolimattoman asennuksen vuoksi.

        Älä jauha PɅSKɅɅ. Eihän noista asioista mikään pidä paikkaansa. Mutta turha sitä on tyhmälle sivistymättömälle trollille selittää. Ja trollata täytyy silti, vaikka tietäisi itsekin että valehtelee.


      • tais osua ytimeen
        Nussi itteäs kirjoitti:

        Älä jauha PɅSKɅɅ. Eihän noista asioista mikään pidä paikkaansa. Mutta turha sitä on tyhmälle sivistymättömälle trollille selittää. Ja trollata täytyy silti, vaikka tietäisi itsekin että valehtelee.

        Äläs larvanto hermostu.Tais osua ja upota.Koska kukaan normaali nuori ei skodaan haksahda noin pahoin.sen vanhanaikainen ulkomuotokin pitää siitä huolen.skodalla ei vaan hifistellä mitenkään.ns vanhemman väen kulkine ja piste.


      • näin se on
        tais osua ytimeen kirjoitti:

        Äläs larvanto hermostu.Tais osua ja upota.Koska kukaan normaali nuori ei skodaan haksahda noin pahoin.sen vanhanaikainen ulkomuotokin pitää siitä huolen.skodalla ei vaan hifistellä mitenkään.ns vanhemman väen kulkine ja piste.

        Vaan minä en hermostu pienistä. Tiedän olevani teidän älykkyysosamäärän yläpuolella, joten ei syytä hermoiluun. En ole työtön ylioppilas, älkää huolestuko suotta. Minulla on hyväpalkkainen vakinainen työpaikka.
        Ainoa, josta olen huolissani on teidän kirjoitustaito.
        Jotenkin tuntuu, että se kipukynnys on monitorin sielä puolen. Tietenkin on hieman kyseenalaista huomauttaa oppimattoman moukan kirjoitustaidoista, mutta kun kerta itse aloittaa, on kestettävä paluupostikin.


      • teet niin kuin muut
        näin se on kirjoitti:

        Vaan minä en hermostu pienistä. Tiedän olevani teidän älykkyysosamäärän yläpuolella, joten ei syytä hermoiluun. En ole työtön ylioppilas, älkää huolestuko suotta. Minulla on hyväpalkkainen vakinainen työpaikka.
        Ainoa, josta olen huolissani on teidän kirjoitustaito.
        Jotenkin tuntuu, että se kipukynnys on monitorin sielä puolen. Tietenkin on hieman kyseenalaista huomauttaa oppimattoman moukan kirjoitustaidoista, mutta kun kerta itse aloittaa, on kestettävä paluupostikin.

        Nyt teet näin.jätät illalla sen skodan siwan parkkipaikalle ja kävelet lähimpään baariin ja etsit näpsäkän mimin.luulen että kun saat maistaa naisen lämpöä unohdat pilkkujen nussimisen ja sen skodan sinne parkkipaikalle loppuiäksesi
        Suomi24.varmaan maksaa palkan niinkö?


      • teet niin kuin muut
        teet niin kuin muut kirjoitti:

        Nyt teet näin.jätät illalla sen skodan siwan parkkipaikalle ja kävelet lähimpään baariin ja etsit näpsäkän mimin.luulen että kun saat maistaa naisen lämpöä unohdat pilkkujen nussimisen ja sen skodan sinne parkkipaikalle loppuiäksesi
        Suomi24.varmaan maksaa palkan niinkö?

        Nyt teet näin. Jätät illalla sen Skodan Siwan parkkipaikalle ja kävelet lähimpään baariin ja etsit näpsäkän mimmin. Luulen, että kun saat maistaa naisen lämpöä, unohdat pilkkujen nussimisen ja sen Skodan sinne parkkipaikalle loppuiäksesi.
        Suomi24 maksaa varmaan palkan. Niinkö?


      • kauppias auto
        teet niin kuin muut kirjoitti:

        Nyt teet näin. Jätät illalla sen Skodan Siwan parkkipaikalle ja kävelet lähimpään baariin ja etsit näpsäkän mimmin. Luulen, että kun saat maistaa naisen lämpöä, unohdat pilkkujen nussimisen ja sen Skodan sinne parkkipaikalle loppuiäksesi.
        Suomi24 maksaa varmaan palkan. Niinkö?

        Selvä tappaus.Se on skoda myyjä.


      • näin se on
        teet niin kuin muut kirjoitti:

        Nyt teet näin. Jätät illalla sen Skodan Siwan parkkipaikalle ja kävelet lähimpään baariin ja etsit näpsäkän mimmin. Luulen, että kun saat maistaa naisen lämpöä, unohdat pilkkujen nussimisen ja sen Skodan sinne parkkipaikalle loppuiäksesi.
        Suomi24 maksaa varmaan palkan. Niinkö?

        Ei minun tarvitse etsiä baareista pimppaa. Minulla on kotona kiva ja kaunis vaimo. Ja et sinä tiedä pimpasta mitään, käsityöläinen kun olet. Saisit joskus vaikka aamulämmintä, niin miehistysit hieman.


      • näin se on
        kauppias auto kirjoitti:

        Selvä tappaus.Se on skoda myyjä.

        Ei siihen tarvita korkeakoulututkintoa (päniikö apukoululaista), joten veikkauksesi meni pieleen.


      • naisen lämpö.siwa
        näin se on kirjoitti:

        Ei minun tarvitse etsiä baareista pimppaa. Minulla on kotona kiva ja kaunis vaimo. Ja et sinä tiedä pimpasta mitään, käsityöläinen kun olet. Saisit joskus vaikka aamulämmintä, niin miehistysit hieman.

        oikein hyvät neuvot on larvanto saanut.noita kun noudatat harmaa elämä on taakse jäänyttä aikaa.ps ota skeidan rekisteri kilvet irti ja ote kosteasta hanskalokerosta messiin.et kaipaa skeidaa enää koskaan.


      • herra on hyvä vaan
        naisen lämpö.siwa kirjoitti:

        oikein hyvät neuvot on larvanto saanut.noita kun noudatat harmaa elämä on taakse jäänyttä aikaa.ps ota skeidan rekisteri kilvet irti ja ote kosteasta hanskalokerosta messiin.et kaipaa skeidaa enää koskaan.

        Larvanto ottaa tässä aamulämmintä.

        http://photos1.blogger.com/blogger/7515/1636/1600/kgb-scheissen poskeen.jpg


      • kun selitykset ei kelpaa

      • larvanto peräkammarista
        kun selitykset ei kelpaa kirjoitti:

        Kova kohtalo larvannolla.

        Nysse kertoilee scoutista tarinoita.täysin ylihinnoiteltu onneton huojakka kajakki.EI TODELLAKAAN TULE MYYNTIMENESTYS.


      • Girl Scout Cookies
        larvanto peräkammarista kirjoitti:

        Nysse kertoilee scoutista tarinoita.täysin ylihinnoiteltu onneton huojakka kajakki.EI TODELLAKAAN TULE MYYNTIMENESTYS.

        Ei tule, meni jo. Tämän vuoden tuotanto myyty. Ei haittaa sinua rahatonta ja ajokortitonta veijaria.


    • Juhani Koivusalo

      Ei kestä itävehje - Ei.

      • osssss

        Eikä VW Saksalainen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe