Tinderkokemuksia ?

Liikemies

Moi
Saako joku muka oikeesti pillua Tinderistä vai onko ihan vaan keksittyä?
Itse olen oikeesti aika helvetin komee mies (lihaksikas, tyylikäs, trendikäs ja huoliteltu).
Varallisuuksistani en ole siellä mitään maininnut tai mainostanut mutta gold-diggerit ei kiinnosta muutenkaan.
Saan sillointällöin matchin mutta yleensä keskustelu tyrehtyy yhteen tai kahteen viestiin.
Yritän keskustella asiallisesti ja keskittyä naiseen kaikella sillä tiedolla mitä yhdestä viestistä ja kuvista on mahdollista saada.
Minulla on vähän sellainen tunne että naiset kerää itselleen vaan jotain listaa osumistaan ja keskenään leuhottaa niillä. Mittaavat varmaan viehätysvoimaansa mutta kaikki muu yrittäminen onkin sitten jo ylivoimaista.
Tuntuu että miehen pitää vetää perässään sitä naista kokoajan. Maanitella , houkutella ja lypsää vastauksia. Rasittavaa.
MUTTA jos keskustelen ystävien, kavereiden, tuttavien kanssa ja lueskelen palstoja, niin sieltä käy ilmi että naiset suorastaan lennähtelevät miesten syleihin, esiintyvät himokkaina ja laittelevat itsestään arveluttavia kuvia. Valtaosalla parisataa kontaktia ja itsellä ehkä viisi.
Hieman epäilen kyllä koko hommaa...

6

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+14=?

      Tinderissä kilpailu on kovempaa kuin esim. nettideittailussa ja keskusteleminen naisten kanssa haastavampaa kun 18-30v nainen voi ihan helposti käydä keskustelua yhtäaikaa 5-20 miehen kanssa, siinä ei millään perus mukavuudella ja trenatulla kropailla oikein pärjää kun sellaisia mahtuu se kymmenen tusinaan.

      Itse käyn tinder treffeillä n. 1-3 kertaa viikossa, pimppaa on irronnut 5 viikon treffailun jälkeen yhden kerran, toisellakin kertaa olisi irronnut, mutta nainen ei ollut yhtään minun tyyppiäni, joten jätin sen väliin.

    • g+++f

      Kyllä tinder on aika haastava. Tosin niinhän se on baarissa ja esim suomi24 treffeilläkin, ainakin itselläni. Mutta joo mulla on vähän sama ongelma, usein keskustelut tyrehtyy aika nopeasti ja juuri koskaan naiset ei tietenkään muuta kuin korkeintaan vastaa jos kysyy. Eihän sitä tietenkään tarvitse kun on 50 muutakin miestä jonossa. Mullakaan ei ulkonäössä ole vikaa, mutta katsopa ihan mielenkiinnosta haulla myös miehet niin näet kenen kanssa kilpailet. Toinen toistaan kovemman pelimiehen naköstä pukkaa sadoittain. Kaikessa nettideittailussa ja baareissa on se ongelma, että yhtä naista kohti on se 10 miestä, ainakin. Joten rumempikin nainen saa komeampaa miestä ja keskiverto mies saa yrittää kovasti, että saa yhtään mitään.

      Olen alkanut lottoamaan. Lottovoitto on todennäköisempää kuin pilden saanti ja eiköhän miljoonilla irtoa, ainakin ostamalla suoraan jos ei muuten ;)

    • 231231

      Itse kuulun jollei nyt paremman näköiseen puoliskoon niin vähintäänkin keskivertotasoon ulkonäöltäni. reilu 5kk käytetty ja matcheja kai joku 150 pienehköllä paikkakunnalla. Hirvittävän paljon en ole tykittänyt viestejä johtuen ihan siitä, että niitä kaikkein kauneimpia matcheja ei ole tullut. Jonkinnäköisellä seulalla valkannut ja noista vaatimattomamman näköisistä naisista kenties 5% avaa itse keskustelun. Koko aikana 3 treffit joista kerran sänkyyn ja kahden muun kanssa ekalle pesälle.
      Yleistuntuma on, että keskustelu naisten kanssa tyrehtyy hyvinkin nopeasti muutaman viestin vaihdon jälkeen.

    • rakastelensuonyt

      Tinderhän on vaan sovellus...
      haloo?
      Leikki ja ´peli...
      Eikai kukaan järkevä sieltä hae mitään panoa tai suhdetta suoraan? :D
      Jos nyt joku natsaa ja juttuun tulee, nii kyse ihan samasta kuin livenä tapaamisesta.
      Hiljaa mennään ja tutustutaan, jos niikseen on...

      Mut kaipa siellä on niitä hyljättyjä jotka hakee pelkkää panoa..
      Oih heitä lapuskaisia...

      Siis kammottavaa että joidenkin psyyke on tollasella tasolla, ett "pano tuli, kaato tuli" ... ei helvetti... mitä traumoja ootte kokeneet hei?
      Ettekö kykene normaaliin ihmissuhteeseen?


      No mutta, ehkä nuo kirjoitukset on 15v teinien... ei varmaan aikuisten.. :)

    • Mr. Tinder

      Aloittajan virhe on se että hän olettaa että Tinder olisi suoraan nettideittailuun tai vaikkapa baarissa tutustumiseen verrattavissa oleva deittisovellus. Sitä se ei kuitenkaan ole, Tinder on enemmänkin vain yksi keino tässä nykypäivän somemaailamssa tavata uusia ihmisiä, ei sille tapaamiselle kannata laittaa mitään tavoitteita muuta kuin sen että jos toinen ihminen on kiinnostava myös livenäkin, niin ehkä tavataan uudestaan ja ehkä jotain muutakin, mutta se eka tapaaminen on enemmänkin sitä samaa kuin menisit bussipysäkillä juttelemaan tuntemattoman kanssa ja pyytäisit parin minuutin keskustelun jälkeen kahville, ehkä lähtee, ehkä ei.

      Itse olen juuri kolmekymmentä täyttänyt helsinkiläinen sinkkumies ja tinder treffeillä on tullut ravattua huhtikuusta saakka. Olen tavannut reilusti yli 50 naista, mutta vain parin kanssa on ollut sitä romanttisempaakin kiinnostusta puolin ja toisin. Joku voisi väittää tuota epäonnistuneeksi deittailuksi, mutta kun itse en edes miellä sitä deittailuksi että vaihdan 10-30 lyhyttä viestiä naisen kanssa ja tapaan hänet sitten kaupungilla milloin missäkin. Sitten se vasta muuttuu deittailuksi ja treffaamiseksi jos juttu alkaa sujumaan kasvotusten ja sovitaan se toinenkin tapaaminen.

      Noista 50:stä naisesta olen tavannut uudestaan alle 10, suurinta osaa en ole edes kysynyt toista kertaa ulos, osaa olen kysynyt mutta vastaus on ollut kielteinen.

      Ja ei, en laske treffejä onnistuneiksi jos olen päätynyt harrastamaan seksiä treffaamani naisen kanssa, se asia ei ole se millä mittaan treffejä onnistuneiksi vaan se että tapaanko kiinnostavan ihmisen jota haluan tavata jatkossakin ja onko hän ollut minusta kiinnostunut.

    • irual

      Juu.mun kohdalla ei ole juuri mitään onnea ollut.en ole edes päässyt treffeille(ikinä en ole ollut.oikeasti).suurin osa ei juuri lähetä mitään vastausta ja sitten myöhemmin(2-3 päivää) unmatchaa mut.yhden kanssa kävin aika pitkää ja aika hyvää keskustelua..mutta se tyttö seukkasi jo jonkun tinder-tyypin kanssa.toivotti myös onnea etsinnälle.yhtenä syynä voi olla kuvani ja ehkä profiilia voisi muokata.mutta en usko että tuo olisi mulle soveltuva juttu..edes ystävänpäivänä en saisi naisia jonottamaan treffeille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe