haluan lihoa

oona oona

Olen 14 v tyttö ja painan 74kg ja olen ajatellut lihottaa. Kannattaako?

77

6059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Läski

      Kannattaa. Itse olen lihottanut ja tavoitteena on 200kg!

      • oona oona

        Ok alan heti lihottaan! Lähetän tänne välillä päivityksii!


      • oona oona
        oona oona kirjoitti:

        Ok alan heti lihottaan! Lähetän tänne välillä päivityksii!

        Olen lihonut jo kilon! Söin pari pizzaa ja ne ja feedeen pirtelöt lihotti hyvin!
        Painan nyt 75kg!


      • Anonyymi
        oona oona kirjoitti:

        Ok alan heti lihottaan! Lähetän tänne välillä päivityksii!

        Trolli jälleen laiduntaa kuin omalla tontillaan. Hus hus siitä pois trollaamasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli jälleen laiduntaa kuin omalla tontillaan. Hus hus siitä pois trollaamasta.

        Ettet vain itse olisi trolli, tai vähintäänkin lääkkeiden vaikutuksen alainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet vain itse olisi trolli, tai vähintäänkin lääkkeiden vaikutuksen alainen.

        Ei kumpaakaan. Ainoat ja jokapäiväiset lääkkeet liittyvät ainakin vanhoille miehille tyypillisiin virtsarakko & eturahasongelmiin.


    • julia8

      Moikka Oona!Ite oon 16v tyttö joka on lihottanut jo 3 vuotta ja on tullut tulosta (50kg)
      Pizzaa vaan mätät ja kaikkia herkkuja niin alkaa vatsa suurenee!

      • believeinfatness

        Julia8 onko sulla kik, snäp, ig?


    • herranjestas

      Hommaisit sinäkin vaikka vaihteeksi elämän.

      • jenna132

        Ihanaa mätätä paino on noussut jo 81 kiloon!kun mä kokeilin nyt yöllä mun alusvaatteita niin ne ei enää mahtunu vaan rinnat pursus ulos ja pikkarit uppos vakoon! Kun mä katsoin peiliin niin huomasin että vatsani roikkui sivulla!


      • niko l
        jenna132 kirjoitti:

        Ihanaa mätätä paino on noussut jo 81 kiloon!kun mä kokeilin nyt yöllä mun alusvaatteita niin ne ei enää mahtunu vaan rinnat pursus ulos ja pikkarit uppos vakoon! Kun mä katsoin peiliin niin huomasin että vatsani roikkui sivulla!

        Ihanaa oon Niko ja tahtoisin olla sun kaveri jos se sopii. Tykkään just tuollaisista tytöistä jotka haluavat olla lihavia itse oon kohta 14 vuotta paino on 54 ja pituus on noin 160 cm. Mä tykkään susta oot varmasti tosi kaunis jos haalluut olla mun kaveri niin ilmoita jos haluat numeron terveisin suuri ihailijasi Niko Laitinen ;)


      • niko l
        niko l kirjoitti:

        Ihanaa oon Niko ja tahtoisin olla sun kaveri jos se sopii. Tykkään just tuollaisista tytöistä jotka haluavat olla lihavia itse oon kohta 14 vuotta paino on 54 ja pituus on noin 160 cm. Mä tykkään susta oot varmasti tosi kaunis jos haalluut olla mun kaveri niin ilmoita jos haluat numeron terveisin suuri ihailijasi Niko Laitinen ;)

        Oona lihota vain lisää kuule tee näin. Ota pussi sokeria ja syö sitä se lihottaa paljon. Ja kuule jätä kaikki terveys safkat pois ja syö pelkästään roska ruokaa esim hampurilaisia pizzaa ja niin edelleen. Oon aina täällä katsomassa sun päivityksiä. Suurin ihailijasi Niko


      • oona oona
        niko l kirjoitti:

        Oona lihota vain lisää kuule tee näin. Ota pussi sokeria ja syö sitä se lihottaa paljon. Ja kuule jätä kaikki terveys safkat pois ja syö pelkästään roska ruokaa esim hampurilaisia pizzaa ja niin edelleen. Oon aina täällä katsomassa sun päivityksiä. Suurin ihailijasi Niko

        Paino nousi tänään jo 83kiloon kun join rasvaa ja söin sokeria paljon.Mä menin tänään uimaan ja mulla ja mun kaverilla oli tosi kivaa kunnes kiusaajat tuli. Ne haukku mua läskiksi. Mutta mä en välitä nyt mä muuten oon tässä sängyllä mätän karkkia ja kun mä kokeilin mun housuja niin huomasin että ne kiristää hirveesti pepusta.


      • tykkään susta ;)
        jenna132 kirjoitti:

        Ihanaa mätätä paino on noussut jo 81 kiloon!kun mä kokeilin nyt yöllä mun alusvaatteita niin ne ei enää mahtunu vaan rinnat pursus ulos ja pikkarit uppos vakoon! Kun mä katsoin peiliin niin huomasin että vatsani roikkui sivulla!

        Moi Jenna tykkää susta olen Nico ja oon ihan rakastunut suhun ruppetko mun kaveriksi ja mä teen kaiken mitä haluat. ;)


      • Anonyymi
        jenna132 kirjoitti:

        Ihanaa mätätä paino on noussut jo 81 kiloon!kun mä kokeilin nyt yöllä mun alusvaatteita niin ne ei enää mahtunu vaan rinnat pursus ulos ja pikkarit uppos vakoon! Kun mä katsoin peiliin niin huomasin että vatsani roikkui sivulla!

        Kommentti 07.09 2014 O8:37 = jo pervotasoa. Ei jatkoon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommentti 07.09 2014 O8:37 = jo pervotasoa. Ei jatkoon!

        Mistä näitä lääkkeiden väärinkäyttäjiä oikein sikiää?


    • läski = kaunein

      hyvä Oona: jatka samaan malliin syömistä, että tulet vielä lihavammaksi ja niin kauniimmaksi!

      • niko l

        Oona ruppetko mun kaveriksi


      • oona oona
        niko l kirjoitti:

        Oona ruppetko mun kaveriksi

        Anteeks kauheesti mut en. Mulla on jo joku.


      • niko l
        oona oona kirjoitti:

        Anteeks kauheesti mut en. Mulla on jo joku.

        Ai ok mutta saako sulle antaa vielä vinkkejä:'(:'(:'(


      • oona oona
        niko l kirjoitti:

        Ai ok mutta saako sulle antaa vielä vinkkejä:'(:'(:'(

        Toki vinkkejä saa antaa! Olen nyt 85kilon painoinen! Hauskaa olla näin läski! Tein muuten tossa yöllä inflation testin ja nyt mun paino on 87kg!koulussa sattu tosi nolo juttu kun ruokailussa söin 5 isoa lautasellista spagettia ja mun paita repes ja kaikki nauroi mulle paitsi mun poikakaveri Kimmo puolusti mua. Tänään menin Hesburgeriin syömään Kimmon kanssa ja me otettiin kisa että kumpi syö enemmän ja mä voitin kun söin 5juustoateriaa ja kaksi pehmistä! Mulla on ongelmia mun vaatteitteni kans kun ne ei enää oo mahtunu hirveen hyvin. Tänään kun kokeilin uusia housujani ne hajosi!mä oon muuten ihan ähkyssä mutta silti mätän karkkia tässä sängyllä.


      • oona oona
        oona oona kirjoitti:

        Toki vinkkejä saa antaa! Olen nyt 85kilon painoinen! Hauskaa olla näin läski! Tein muuten tossa yöllä inflation testin ja nyt mun paino on 87kg!koulussa sattu tosi nolo juttu kun ruokailussa söin 5 isoa lautasellista spagettia ja mun paita repes ja kaikki nauroi mulle paitsi mun poikakaveri Kimmo puolusti mua. Tänään menin Hesburgeriin syömään Kimmon kanssa ja me otettiin kisa että kumpi syö enemmän ja mä voitin kun söin 5juustoateriaa ja kaksi pehmistä! Mulla on ongelmia mun vaatteitteni kans kun ne ei enää oo mahtunu hirveen hyvin. Tänään kun kokeilin uusia housujani ne hajosi!mä oon muuten ihan ähkyssä mutta silti mätän karkkia tässä sängyllä.

        Mittasin nyt vyötärönympäryksen ja se oli 124cm.


      • läskilover
        oona oona kirjoitti:

        Mittasin nyt vyötärönympäryksen ja se oli 124cm.

        Lisää päivityksii pidän lihavista tytöistä haluisin hiplii sun mahaa ja tissei koska sul on varmaa isot tissit ku oot niin läski ♥♥♥♥♡♡♥♡♡♡♡


    • vieläkinkö

      Hei, vieläkö lihotat? Ois kiva kuull vieläkin! Että paljo painat ja vyötärön ympärys yms. :)

    • Samaoona

      Hei painan nyt 138 kg pyörätuoli kutsui luokseen ja ajattelin vaikka en pysty liikkumaan kun 5m kerrallaan niin ajattelin vetää 150 kgn painon rikki. Jos vielä mahtuu vaatteet päälle. Ja tuolit kestävät. Vyötärön ympärys 146.

      • Joopajoojajust

        Joopajoo, ei 140-kiloinenkaan vielä joudu pyörätuoliin... :)
        Olen tuntenut kaksi 160 kg painavaa naista ja ihan hyvin pystyivät liikkumaan omilla jaloillaan. Kannattaisi vähän ottaa selvää, ennen kuin alkaa satuilemaan... :)


    • samajulia8

      Itse olen jo 140 kg jouduin pyörätuoliin 125 kiloisena. Vyötärön ympärys 158.

    • UteliasSa

      Miksi on ihanaa olla lihava?

    • Kelliekay

      Kellie Kay painaa 251 kg ja on aika seksikäs nainen. Vielä kun jaksaa nostaa käden niin on hyvä jos hän lihaksi vielä 50 kg niin ei pyörätuoli kaa kestäisi häntä.

    • Puuh

      Eikö liikkuminen ole yhtä tuskaa, kun painoa on niin paljon?

      • Anonyymi

        no voin sanoo et on oon varmaan nyt joku 105 kg 14.v haluan laihtua mutta ei se onnistu.


    • Laylac

      Ei hänelle.

    • Tahvojk

      Hän ei enään pärjää koska mahan koko on niin suuri että hän ei näe lattiaa eikä jaksa kävellä. Ja päivät menevät silti hampurilaiset syömisestä.

    • Sydärin

      Haluan nyt laihduttaa 70 kg pois koska kun paino lopulta oli 150 kg sain vakavan sydän infarktin ja saan jonkinlaisen sydänkohtauksen vähintään kerran kuussa. Minulla on vahva Nitro lääkitys.

    • Kfllrkor3lrp

      Ok. Oona nyt painat varmaan 160 kg. 1 vuoden päästä saat sanoa hyvästit juoksemiselle 5 vuoden päästä saat sanoa hyvästit kävelylle 7 vuoden päästä saat sanoa hyvästit seisomiselle. Etkä pysty istumaan jos tuolissa ei ole selkänoja.

    • Moi Oona miten paljon painat nyt.itse rakastan läskiä ja rasvasta ruokaa ja isoa mahaa

    • Anonyymi

      Moi kaikki ihanat läskipossut😍haluisin itekkin lihottaa ja rakastan lihavia, voisko joku läski alkaa?oon kohta 13 ja painan vaan 54 kiloo mut lihotan❤️

      • Anonyymi

        Minkäs tyylisestä lihottamisesta olet kiinnostunut? Ite oon 14 vuotias ja 75 kiloinen pullea poju 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs tyylisestä lihottamisesta olet kiinnostunut? Ite oon 14 vuotias ja 75 kiloinen pullea poju 😊

        Ootteko vielä paikalla? Oon 14 vuotias tyttö ja minulla on melko iso ja pullea maha. Olisin kiinnostunut kaverista joka voisi lihottaa minua, mutta voisin itse myös auttaa lihomisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootteko vielä paikalla? Oon 14 vuotias tyttö ja minulla on melko iso ja pullea maha. Olisin kiinnostunut kaverista joka voisi lihottaa minua, mutta voisin itse myös auttaa lihomisessa.

        Oon paikalla. Huomasin vaan tän viestin valitettavasti vasta nyt. Minkälaista apua haluaisit lihomiseen?


    • Ei kannata mutta nauti silti rikasta elämää.syö terveellisesti ja rakasta itseäsi😊 jos roppa voi hyvin pääkin voi😊

    • Anonyymi

      Mitä lihoamisessa on niin ihanaa? Itse en ymmärrä mitä hyvää on isossa mahassa

      • Anonyymi

        Totta kai lihominen on ihanaa. Iso ja pullea maha tuntuu hyvältä ja on seksikäs ;)


      • Anonyymi

        Ihmiset tykkää erilaisista asioista. Osa kokee hoikan ja urheilullisen kehon miellyttävänä, osa taas pitää isosta mahasta ja lihavasta kropasta. Itse kuulun jälkimmäisiin.

        Lihava keho on jotakin sanoinkuvaamattoman seksikästä. Sydämmeni vain sattuu sykkimään tuhdeille tytöille enemmän. Naisessa täytyy olla jotakin mistä ottaa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset tykkää erilaisista asioista. Osa kokee hoikan ja urheilullisen kehon miellyttävänä, osa taas pitää isosta mahasta ja lihavasta kropasta. Itse kuulun jälkimmäisiin.

        Lihava keho on jotakin sanoinkuvaamattoman seksikästä. Sydämmeni vain sattuu sykkimään tuhdeille tytöille enemmän. Naisessa täytyy olla jotakin mistä ottaa kiinni.

        Eli diabetes ja rasvamaksa on ihan hyvä asia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli diabetes ja rasvamaksa on ihan hyvä asia?

        Aivan kuin ylipainoa seuraisi välittömästi lukuisia terveysongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan kuin ylipainoa seuraisi välittömästi lukuisia terveysongelmia.

        Mutta ajan mittaa voi tulla kun jatkaa epäterveellistä elämää.Rasvamaksa on aika yleinen vaiva.


    • Anonyymi

      Haluaisin olla läski

      • Anonyymi

        tyttö vai poika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tyttö vai poika?

        ooks tyttö vai poika?


    • Anonyymi

      Kannattaa

    • Anonyymi

      On tärkeää huomioida, että kehosi tarvitsee tietyn määrän energiaa toimiakseen tehokkaasti ja tasapainoisesti. On tärkeää huolehtia siitä, että saat tarvitsemasi ravintoaineet ja energianlähteet, jotta kehosi toimii parhaalla mahdollisella tavalla. Lihottaminen ei välttämättä ole terveellistä tai hyvä idea, ja on tärkeää miettiä omia syitä siihen, miksi haluat lihottaa itseäsi.

      On myös tärkeää huomioida, että paino ei ole ainoa tapa määrittää terveyttäsi tai hyvinvointiasi. On tärkeää huolehtia myös liikunnasta ja ravitsemuksesta, ja saada tarvitsemasi määrä lepoa ja nukkua. On tärkeää ottaa huomioon oma yksilöllinen tarve ja tehdä valintoja, jotka tukevat terveyttäsi ja hyvinvointiasi pitkällä aikavälillä.

      Jos sinulla on huolta painostasi tai terveydellisistä syistä, jotka saattavat vaikuttaa painoosi, on tärkeää ottaa yhteyttä lääkäriin tai terveydenhuollon ammattilaiseen saadaksesi neuvoa ja apua. He voivat auttaa sinua määrittämään, mikä on sinulle sopivin tapa huolehtia terveydestäsi ja hyvinvoinnistasi.

    • Anonyymi

      En suosittele

    • Anonyymi

      Miks

    • Anonyymi

      onko tääl ketää 15-18v feedee/pyöreetä tyttöä?

      • Anonyymi

        minkä ikäinen olet?Olet nähtävästi itsekin lapsi kun haluat lapsen kanssa pitää yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkä ikäinen olet?Olet nähtävästi itsekin lapsi kun haluat lapsen kanssa pitää yhteyttä.

        Ei, vaan olen yli 60-vuotias, feedee ja pyöree. Kysyin onko täällä 15-18v feedee/pyöreetä tyttöä? Vanhat kalkkunat painukoot muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, vaan olen yli 60-vuotias, feedee ja pyöree. Kysyin onko täällä 15-18v feedee/pyöreetä tyttöä? Vanhat kalkkunat painukoot muualle.

        Miksi 60-vuotiasta kiinnostaa lapset.Sunlaisille on oma nimitys jota täällä ei saa mainita koska ylläpito poistaa sen.Mutta sun ikäsen ei pitäis olla kiinnostunut juttelee 15 vuotiaan lapsen kanssa yhtään mistään.Mikä sua kiehtoo lapsissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkä ikäinen olet?Olet nähtävästi itsekin lapsi kun haluat lapsen kanssa pitää yhteyttä.

        joo olen itsekin alaikäinen kyllä (17v)

        tuo joka väitti olevansa minä ja sano että on 60v on joku trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo olen itsekin alaikäinen kyllä (17v)

        tuo joka väitti olevansa minä ja sano että on 60v on joku trolli

        okei


      • Anonyymi

        No mie oon ainakin hieman pyöreä tyttö ja pömppis löytyy. Ja ikää on 18 vuotta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mie oon ainakin hieman pyöreä tyttö ja pömppis löytyy. Ja ikää on 18 vuotta :)

        Mun tietääkseni 18 vuotias on aikuinen ja nainen.Ei mikää pikkutyttö enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mie oon ainakin hieman pyöreä tyttö ja pömppis löytyy. Ja ikää on 18 vuotta :)

        hyvältä kuulostaa :) mun snäppi on nyymi12 ja jos sitä ei löydy ni kik on nyymi21

        ja nuohan ei oo mun viralliset käyttäjät mutta niissä annan sitte oikeat somet xd


    • Anonyymi

      Joo!!! Kannattaa ite oon 13v ja oon lihonu nyt vuodessa 20kg eli olin viime tammikuussa 160cm ja 75kg oonko muuten ylipainoinen? Niin oon nyt163cm ja 95kg.

      • Anonyymi

        No joo olet todellakin


      • Anonyymi

        Laihduta hyvä nuori


      • Anonyymi

        Olenko ylipainoinen olen 183cm pitkä ja painan 74kg, olen tyttö ja 19 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko ylipainoinen olen 183cm pitkä ja painan 74kg, olen tyttö ja 19 v.

        et. olet normaalipainoinen.


      • Löytyykö sulta snäppiä? Mää haluisin keskustella sun kans enemmä lihottamisesta.


    • Anonyymi

      Miksi teini haluaa mahdollisesti rasvamaksan itselleen.Kuka tyhmä sellaista haluaa.

      • Anonyymi

        tai diabeteksen


    • Anonyymi

      No ei kannata! Läski haittaa elämää ja tekee paikat kipeiksi kun nivelet kärsii. Liiku ja syö terveellisesti, lihavia on muutenkin jo liikaa eikä lihava nuori näytä kuin säälittävältä

    • Anonyymi

      tääl ketää 14-19v tyttöä joka haluis lihoo tai on jo pyöree? :)

      tv 17v poika :)

      kik on nyymi 21
      ja snäppi nyymi12

    • Anonyymi

      Olen 18 vuotias jyväskylästä ja haluaisin lihota tai lihottaa jota kuta

      • mies vai nainen?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6323
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4066
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2476
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1458
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe