kukaan täysjärkinen ihminen ei katsoa big brotheria

12+8

Täytyy olla aika vajaa jos katsoo big brotherii

11

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ugiuuiuhiuhih

      minä olen vajakki,sairastuin vuonna 2005 kun ensimmäinen kausi alkoi

    • BB-mami

      Olen normaali suomalainen työssä käyvä perheenäiti ja katson BB:tä ja mulla on 24/7, ollut jo monena vuotena. En koe itseäni mitenkään vajaaksi. Ihmiset eivät vaan uskalla tunnustaa katsovansa BB:tä. Salkkareita en katso ja samaa voisin sanoa salkkareita katsovista, eihän siinäkään ole päätä ei häntää, näyteltyä kaikki asiat.

      • vajakkeja

        Salkkareita katsovat ovat myös vajakkeja


    • Olen mielelläni

      Meitä vajakkeja on yli 700 000. Olen mielelläni vajaa jos pelkän BB:n katselu luokitellaan vajakiksi :)

    • mamadodo

      Jos oma itsetuntosi siihen ei anna lupaa, niin miksi edes vaivaudut kommentoimaan asiaa.

    • BB Funny

      Kyllä minä ihan täys järkinen olen, paitsi sinun mielestä,tietenkin.

    • melkostakusetus

      Näin on näreet.

    • Ö-taso

      Ohjelma on suunnattu nykyään tirkistelijöille.

      On ne sitten pissiksiä tai vanhoja ämmiä joiden on tavara käytön puutteesta homeen ja hämähäkinseittien peittämä. Eli kanat jotka eivät varsinaisesti halua katsoa Big Brotheria vaan vain kytätä ja*orasioiden ja pelimiesten kutemisia tai kuten ne sen itse sanovat "Romantiikkaa"

      Miespuoliset vastaavat eli hikiset peräkammarinpojat ja tulevaisuuden sellaiset eli tyhmät amisjätkät katsovat pitkälle samoista syistä eli kyyläävät ruutua suihkuvideoiden ja nu*simisten toivossa.

      Pelimies-Danit ja jak*rasia-Jennat ja vastaavat otetaan joka kausi taloon näitä varten. Viikkotehtävät ja muut on tuottajille vain välttämätön paha ja se näkyy niitten tasosta.

      Oikea BB loppui jo ajat ja jäljellä on vain Z-luokan paritusohjelma.

      • Kaamea luuseri

        Heh. Tulipa siinä taas asiantuntevaa tekstiä.

        Minä olen varmaan jotenkin vajaa, koska minusta on ihan hauskaa seurata Big Brotheria.

        En asu mamman peräkammarissa ja hikinen olen vain kuumalla, urheillessa tms. Olen ihan tavallinen mies pk-seudulta. Kouluja on käyty amista enemmän ja työpaikkakin on sellainen että voi ihan ylpeänä mainita tai vaikka palkkakuittiakin vilauttaa. En ole ilman naisseuraakaan joutunut koko ikääni kituuttamaan.

        Suihkuvideot eivät paljon jaksa kiinnostaa, kun netistä löytyy kyllä niin paljon paljasta pintaa kuin jaksaa katsoa. Enemmän kiinnostaa ihmisten välinen vuorovaikutus ja se miten roolit vaihtuvat, todellinen luonne tulee esiin, miten eri ihmiset käyttäytyvät riitatilanteissa jne. jne.


      • Ö-taso
        Kaamea luuseri kirjoitti:

        Heh. Tulipa siinä taas asiantuntevaa tekstiä.

        Minä olen varmaan jotenkin vajaa, koska minusta on ihan hauskaa seurata Big Brotheria.

        En asu mamman peräkammarissa ja hikinen olen vain kuumalla, urheillessa tms. Olen ihan tavallinen mies pk-seudulta. Kouluja on käyty amista enemmän ja työpaikkakin on sellainen että voi ihan ylpeänä mainita tai vaikka palkkakuittiakin vilauttaa. En ole ilman naisseuraakaan joutunut koko ikääni kituuttamaan.

        Suihkuvideot eivät paljon jaksa kiinnostaa, kun netistä löytyy kyllä niin paljon paljasta pintaa kuin jaksaa katsoa. Enemmän kiinnostaa ihmisten välinen vuorovaikutus ja se miten roolit vaihtuvat, todellinen luonne tulee esiin, miten eri ihmiset käyttäytyvät riitatilanteissa jne. jne.

        Enhän minä jokaista Big Brotherin katsojaa väittänyt tirkistelijäksi, älykkö, vaan että ohjelma on ensisijaisesti, ainakin viime vuosina, suunnattu sellaisille, ja että suuri osa seuraajista on nykyään niitä.

        Vuorovaikutukset, riitatilannekäyttäytymiset, todelliset luonteet ja muut kuuluvat varmaan formaatin perusideaan ja saattoi olla tärkeä osa ohjelmaa joskus vuosia sitten mutta nyt ne on ihan sivuseikka ja pääosassa jakorasia-Jennat, Teat tai mitkä lie ritsat ja niitten tyrkkyilyt ja saksien avaamiset. Viime vuosien viikkotehtävien tasostakin näkee kyllä että ne on tuotannon papereissa tärkeysluokassa z.

        Huono paritusohjelma.


    • Ulla007

      Kukapa meistä olisi täydellinen.
      Nämä jotka yleistää kaikki BB katsojat tiettyyn lokerooni LUULEVAT olevansa niin fiksuja.
      BB:tä voi katsoa niin monista syistä. Itse olen kiinnostunut ihmisistä ja niiden ajatuksista "oikeassakin" elämässä. Tykkään jutella ihmisten kanssa ja kuunnella erilaisia elämäntarinoita. Joten BB:kin on mielenkiintoista seurata, kun siellä on monenlaisia ihmisen erilaisissa toiminnoissa. Ihan ne on samanlaisia tolloja kuin me muutkin. turha heitä tai heidän sueraajiaan on haukkua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2894
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      539
      2755
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1895
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1887
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1768
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1704
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1362
    8. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      62
      1163
    9. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1154
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1122
    Aihe