Jännää tää nettideittailu

Odottaja.

Kun ei tiedä milloin saa vastauksen naiselta vai saako koskaan vastausta. Pitää siis odottaa...

33

463

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottaja 2

      Olen samaa mieltä jännää on kuin lottoaisi ja odottelisi tuleeko täyspotti vaiko pienempi osuma vai jääkö tässä asemalle eliniäksi viestittelemään palvelimen vastapeluria näyttelevän emännän kanssa, cooliin hintaan.

    • turhuutta123

      Hohhoijaa.

      Sillä aikaa kun odottelette, voitte tehdä aloitteen parille kymmenelle muullekin naiselle. Ehkä sitten loppupeleissä yksi heistä vastaa.

      Tai voittehan te odotellessa lähteä vaikka baariin. Tiedä vaikka saisitte pillua.

      • 20+9

        Kunnon mies ottaa yhteyttä vain sopiviin ehdokkaisiin. Panoapinaroistot kerjäävät p****a jokaiselta.


      • Odottaja.

        No kyllä niitä alotteita on tehty monelle naiselle mutta se on siltin odottelua.


      • viinit ja kynttilät
        Odottaja. kirjoitti:

        No kyllä niitä alotteita on tehty monelle naiselle mutta se on siltin odottelua.

        Onko 95% ihan sama miten aloittaa. Saako täältä sitä pilua vai siirrynkö seuraavaan?


      • 1+15
        viinit ja kynttilät kirjoitti:

        Onko 95% ihan sama miten aloittaa. Saako täältä sitä pilua vai siirrynkö seuraavaan?

        Herrasmiesmäisemmin kysy vain reistä.


    • raineri ja torspo

      ootelkaa te siinä, niin mie voin tulla kattelee ku te oottelette ja siinähän mie sit oottelen samalla itekkiii...

    • Aikuinen nainen

      Aloitteita kannattaa tehdä! Miehillä on ikävä tapa vain selailla naisten profiileja eikä tehdä mitään.
      Jos haluaa löytää jonkun, kannattaa etsiä mahdollisimman sopivia kumppaniehdokkaita ja laittaa heille aloitusviesti!
      Itse vastaan kaikille viestittelijöille, sillä on epäökohteliasta olla vastaamatta mitään - onhan toinen nähnyt vaivaa (onko?) kirjoittaessaan naiselle!

      • Profiili 10450

        MIehet hei! Luetteko ylipäätään naisen profiilin kriteerejä? Ei taida vastausta tulla, jos nainen painaa 50kg ja mies 100kg, tai jos nainen on korkeasti koulutettu ja miehellä peruskoulu käytynä.
        Lukekaa siis, millaista miestä neinen etsii - tärkeä pointti!


      • näinonjuu

        Aika moni mies on tainnut huomata kuinka turhaa naisille on yleensä viestejä lähettää. Vastauksia ei juurikaan heru. Parempi vaihtoehto on vierailla naisten profiileissa yrittäen herättää huomiota ja odottaa, että nainen kiinnostuu ensin ja ottaa yhteyttä. Tällöin nainen, jonka päätösvallassa suhteen aloittaminen muutenkin on omaa lähtökohtaisesti aidon kiinnostuksen tutustua. Itse olen käyttänyt tätä taktiikkaa jo pitkään ja se on johtanut treffeihin jokaisen minuun yhteyttä ottaneen naisen kanssa, jonka vain olen itse kelpuuttanut. Ei treffejä nyt kovin usein ole, mutta noin kerran kuussa kuitenkin.


      • turhaayleistämistä
        Profiili 10450 kirjoitti:

        MIehet hei! Luetteko ylipäätään naisen profiilin kriteerejä? Ei taida vastausta tulla, jos nainen painaa 50kg ja mies 100kg, tai jos nainen on korkeasti koulutettu ja miehellä peruskoulu käytynä.
        Lukekaa siis, millaista miestä neinen etsii - tärkeä pointti!

        höpö höpö


      • Toinen nainen
        turhaayleistämistä kirjoitti:

        höpö höpö

        No eipä ole todellakaan höpö-höpö - vai oletko nainen...
        vain naiset tietävät, millaisia yhteydenottoja saamme!


      • 5+17

        Sepäs siinä onkin, kun sopivia ehdokkaita ei paljon ole. Enkä tarkoita, että olisin nirso. Mutta en kirjoita sellaisille, joista jo profiilista näkee, ettei ole mitään yhteistä eikä suhde tulisi toimimaan. Vastaan toki, jos joku minulle kirjoittaa.


      • 5+17
        5+17 kirjoitti:

        Sepäs siinä onkin, kun sopivia ehdokkaita ei paljon ole. Enkä tarkoita, että olisin nirso. Mutta en kirjoita sellaisille, joista jo profiilista näkee, ettei ole mitään yhteistä eikä suhde tulisi toimimaan. Vastaan toki, jos joku minulle kirjoittaa.

        Tuo oli siis tarkoitettu vastaukseksi nimim. Aikuinen nainen


      • 10+3 nainen
        näinonjuu kirjoitti:

        Aika moni mies on tainnut huomata kuinka turhaa naisille on yleensä viestejä lähettää. Vastauksia ei juurikaan heru. Parempi vaihtoehto on vierailla naisten profiileissa yrittäen herättää huomiota ja odottaa, että nainen kiinnostuu ensin ja ottaa yhteyttä. Tällöin nainen, jonka päätösvallassa suhteen aloittaminen muutenkin on omaa lähtökohtaisesti aidon kiinnostuksen tutustua. Itse olen käyttänyt tätä taktiikkaa jo pitkään ja se on johtanut treffeihin jokaisen minuun yhteyttä ottaneen naisen kanssa, jonka vain olen itse kelpuuttanut. Ei treffejä nyt kovin usein ole, mutta noin kerran kuussa kuitenkin.

        Tämä on ihan älytöntä. En ole kertaakaan katsonut keitä profiilissani on vieraillut. No, ne kolme (vai neljä) viimeisintä jotka näkyy etusivulla niin näkyy. Mutta en ole heidän profiileitaan avannut... (kääk). Olen olettanut että kun ovat avanneet profiilini niin ovat todenneet että nounou.

        Paras vaan heittää viestiä. Minutkin näkyy olevan aika moni laittanut suosikiksi vaan en tiedä ketkä. Ottaisin ihan mielellään yhteyttä ja treffaisin kun kerran ollaan kiinnostuneita.

        Sitä paitsi 24 tunnin aikana voi vasta/kirjoitella vain 5 henkilön kanssa joten ihan moimoi tyyppeihin, joiden profiileissakaan ei lue sen enempää, ei raaski käyttää sitä yhtä.


      • Odottaja.
        Profiili 10450 kirjoitti:

        MIehet hei! Luetteko ylipäätään naisen profiilin kriteerejä? Ei taida vastausta tulla, jos nainen painaa 50kg ja mies 100kg, tai jos nainen on korkeasti koulutettu ja miehellä peruskoulu käytynä.
        Lukekaa siis, millaista miestä neinen etsii - tärkeä pointti!

        Jos mies on 60kg ja nainen 100 kg niin joutuu siltin odottamaan. Normi mies painaa jotain 80 kg vähintään ja joutuu kai odottamaan että naiset sitten laihtuu 100 kilosta 80 kiloon.


      • näinonjuu kirjoitti:

        Aika moni mies on tainnut huomata kuinka turhaa naisille on yleensä viestejä lähettää. Vastauksia ei juurikaan heru. Parempi vaihtoehto on vierailla naisten profiileissa yrittäen herättää huomiota ja odottaa, että nainen kiinnostuu ensin ja ottaa yhteyttä. Tällöin nainen, jonka päätösvallassa suhteen aloittaminen muutenkin on omaa lähtökohtaisesti aidon kiinnostuksen tutustua. Itse olen käyttänyt tätä taktiikkaa jo pitkään ja se on johtanut treffeihin jokaisen minuun yhteyttä ottaneen naisen kanssa, jonka vain olen itse kelpuuttanut. Ei treffejä nyt kovin usein ole, mutta noin kerran kuussa kuitenkin.

        Silloin kun minulla oli profiili niin kävin kyllä katsomassa niitä, jotka olivat vierailleet profiilissani, mutta en koskaan lähestynyt koska tulkitsin niin, että en kiinnostanut heitä kun he eivät itse lähettäneet viestiä. Eikä niissä kyllä sellaisia ollutkaan, joille olisin halunnut tehdä aloitteen.

        Mutta kannattaa muistaa, että nainen voi tulkita noinkin. Vierailu mutta ei viestiä = mies ei kiinnostunut minusta, turha lähestyä.


      • 14+17

        Japaskat! Olen lopettanut avausten teon just sen takia että kukaan ei niihin vastaa koskaan. Huom. Haen ikäistäni seuraa lähi alueelta kattavalla kuvia omaavalla profiililla ja lähestyn naisia joiden kriteereihin sovin. Noin 50 lähetettyä avausta ja vastauksia nolla. Joten enään olen vaan tarjolla en aktiivinen.


      • dettineittailija
        helka kirjoitti:

        Silloin kun minulla oli profiili niin kävin kyllä katsomassa niitä, jotka olivat vierailleet profiilissani, mutta en koskaan lähestynyt koska tulkitsin niin, että en kiinnostanut heitä kun he eivät itse lähettäneet viestiä. Eikä niissä kyllä sellaisia ollutkaan, joille olisin halunnut tehdä aloitteen.

        Mutta kannattaa muistaa, että nainen voi tulkita noinkin. Vierailu mutta ei viestiä = mies ei kiinnostunut minusta, turha lähestyä.

        En itsekään laita viestiä sellaisille naisille jotka käyvät minun profiilissa mutta eivät laita viestiä mulle sillä se tarkoittaa, että nainen ei ole kiinnostunut minusta.


      • xbsxbs
        helka kirjoitti:

        Silloin kun minulla oli profiili niin kävin kyllä katsomassa niitä, jotka olivat vierailleet profiilissani, mutta en koskaan lähestynyt koska tulkitsin niin, että en kiinnostanut heitä kun he eivät itse lähettäneet viestiä. Eikä niissä kyllä sellaisia ollutkaan, joille olisin halunnut tehdä aloitteen.

        Mutta kannattaa muistaa, että nainen voi tulkita noinkin. Vierailu mutta ei viestiä = mies ei kiinnostunut minusta, turha lähestyä.

        no kannattaa muistaa että nainen ei laita viestiä ihan sama mikä olis kun se tulkitsee asiat aina itselleen helpoimmalla tavalla ettei tarvisi sitä aloitetta tehdä koskaan missään.


      • mies kaks ysi
        Profiili 10450 kirjoitti:

        MIehet hei! Luetteko ylipäätään naisen profiilin kriteerejä? Ei taida vastausta tulla, jos nainen painaa 50kg ja mies 100kg, tai jos nainen on korkeasti koulutettu ja miehellä peruskoulu käytynä.
        Lukekaa siis, millaista miestä neinen etsii - tärkeä pointti!

        Voi pojat! Taidat olla näitä tyyppilisiä tyhjäpää - netti prinsessoja! Elämän arvot on koulutuksessa, matkustelussa ja ittensä tälläämisessä.Kukaan tai mikään muu ei kiinnosta kuin se salilla käyvä alfa uros joka ajaa hienolla autolla hakemaan treffeille.

        Ja tuolta pohjala kun lähdetään parisuhteeseen niin enpä haluaisi olla toinen osapuoli!


      • onko tullut mieleen?
        14+17 kirjoitti:

        Japaskat! Olen lopettanut avausten teon just sen takia että kukaan ei niihin vastaa koskaan. Huom. Haen ikäistäni seuraa lähi alueelta kattavalla kuvia omaavalla profiililla ja lähestyn naisia joiden kriteereihin sovin. Noin 50 lähetettyä avausta ja vastauksia nolla. Joten enään olen vaan tarjolla en aktiivinen.

        Aloitusviestisi, profiilisi ja kuvasi eivät vedä puoleensa. Naisissa ei ole vikaa, vaan edellä mainituissa seikoissa.


      • ei kelpaava naama
        onko tullut mieleen? kirjoitti:

        Aloitusviestisi, profiilisi ja kuvasi eivät vedä puoleensa. Naisissa ei ole vikaa, vaan edellä mainituissa seikoissa.

        Kuvassahan se vika on! Ei naiset katso kun kuvan ja sillä verukkeella valitsevat miehen. Vaikka ammatissa lukisi joukkomurhaaja ja raiskaaja niin se riittää kun naama miellyttää.


      • erkkitäti
        mies kaks ysi kirjoitti:

        Voi pojat! Taidat olla näitä tyyppilisiä tyhjäpää - netti prinsessoja! Elämän arvot on koulutuksessa, matkustelussa ja ittensä tälläämisessä.Kukaan tai mikään muu ei kiinnosta kuin se salilla käyvä alfa uros joka ajaa hienolla autolla hakemaan treffeille.

        Ja tuolta pohjala kun lähdetään parisuhteeseen niin enpä haluaisi olla toinen osapuoli!

        Et haluaisi olla salilla käyvä alfa uros joka ajaa hienolla autolla?
        Kappas vain.


    • ehkä se oikea?

      Mies vieraili profiilissani jättämättä viestiä. Hmm... ajattelin, ja kävin hänen profiilissaan. Totesin, että ei tod. liian hyvännäköinen ja muutenkin eri maailmoista, enkä jättänyt viestiä. Mutta viikkoa myöhemmin tämä samainen mies jätti viestin. Nyt ollaan tässä, kolmet treffit ja viestittelyä päivittäin. Häntä nimenomaan viehätti se, etten minä ollut aktiivisesti hänen kimpussaan vaan päinvastoin.

      • sdvsdvb

        no kiva että löysit sen oman stalkkerisi.


    • simppeliä logiikka

      aika turhaa tavoitella liian montaa yhtä aikaa kun yhden voi yleensä tavata kerrallaan ja missä hanskalokerossa niitä muita pitää viikon pari kun jutut päällä (kokemusta on kun tekstiviestit piippaa ja puhelut on samaan aikaan). toisaalta yksi keino on missä ei häviä mitään et ei tavoittele itselle optimaalisia kiinnostuksen kohteita syystä kun niillä on pitemmän perään taipumus tulla kohdalle kuin itsestään ja jos saavuttaa sellaisen kiinnostuksen mitä ei koskaan kuvittelisi saavansa ei siinäkään mitään menetä.

      • 12+6

        Olen kyllä sitä mieltä, että alkuvaiheessa on pakko pitää monta rautaa tulessa, muuten jää luu käteen.

        Itse eilen olin treffeillä ja tekstailin 3 muun kanssa samana päivänä (toki treffien aikaan känny äänettömällä). Ja hyvä oli, koska treffikumppani oli ihan ääk vaikka puhelimessa meillä hyvin synkkasikin. En tykännyt, että käydään kiinni persuksiin heti ja puidaan kaikki entiset jutut liian tarkkaan (=haukutaan eksiä).

        Nyt on seuraavat treffit huomenna (tämänkin henkilön kanssa on paljon tekstailtu koko ajan). Että pari on nyt kierroksessa, katsotaan tuleeko lissä. En käy läheskään joka päivä profiilissa - on muutakin elämää ja tekemistä.


      • kunnon mies
        12+6 kirjoitti:

        Olen kyllä sitä mieltä, että alkuvaiheessa on pakko pitää monta rautaa tulessa, muuten jää luu käteen.

        Itse eilen olin treffeillä ja tekstailin 3 muun kanssa samana päivänä (toki treffien aikaan känny äänettömällä). Ja hyvä oli, koska treffikumppani oli ihan ääk vaikka puhelimessa meillä hyvin synkkasikin. En tykännyt, että käydään kiinni persuksiin heti ja puidaan kaikki entiset jutut liian tarkkaan (=haukutaan eksiä).

        Nyt on seuraavat treffit huomenna (tämänkin henkilön kanssa on paljon tekstailtu koko ajan). Että pari on nyt kierroksessa, katsotaan tuleeko lissä. En käy läheskään joka päivä profiilissa - on muutakin elämää ja tekemistä.

        Tuo on pettämistä.


      • 1+1=69
        12+6 kirjoitti:

        Olen kyllä sitä mieltä, että alkuvaiheessa on pakko pitää monta rautaa tulessa, muuten jää luu käteen.

        Itse eilen olin treffeillä ja tekstailin 3 muun kanssa samana päivänä (toki treffien aikaan känny äänettömällä). Ja hyvä oli, koska treffikumppani oli ihan ääk vaikka puhelimessa meillä hyvin synkkasikin. En tykännyt, että käydään kiinni persuksiin heti ja puidaan kaikki entiset jutut liian tarkkaan (=haukutaan eksiä).

        Nyt on seuraavat treffit huomenna (tämänkin henkilön kanssa on paljon tekstailtu koko ajan). Että pari on nyt kierroksessa, katsotaan tuleeko lissä. En käy läheskään joka päivä profiilissa - on muutakin elämää ja tekemistä.

        Jauhat tota samaapaskaa joka paikassa. "käydään persauksiin kiinni, haukutaan exiä"
        Keksi vaikka uusia selityksiä niille sun "eilisille treffeille"
        Vaikka mies olenkin niin tiedän että kukaan mies ei noin käyttäydy vaan tuo on pelkkää sinun provosointia tällä palstalla.


      • nainen tietää tuon
        1+1=69 kirjoitti:

        Jauhat tota samaapaskaa joka paikassa. "käydään persauksiin kiinni, haukutaan exiä"
        Keksi vaikka uusia selityksiä niille sun "eilisille treffeille"
        Vaikka mies olenkin niin tiedän että kukaan mies ei noin käyttäydy vaan tuo on pelkkää sinun provosointia tällä palstalla.

        Olen nainen ja useat miehet käyvät peppuuni kiinni ja vielä suurempi määrä haukkuu exiänsä koko treffien ajan!

        Vika on tietysti naisessa, kun on niin herkullinen peppu ja hyvät kuuntelemisen taidot ;)


    • vietien lähettäjä

      Olen lähettänyt ainakin 500 viestiä ja yhtään vastausta en ol takaisin saanut naisilta.

    • kiltti mies.

      Tosi jännää. Jännittää saanko koskaan yhtään kunnollista vastausta naiselta. Vastasin edellispäivänä yhdelle naiselle ja se vastasi että on maksullinen nainen. Tuli oikein taulukko että mitä mikäkin palvelu maksaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe