Miksi minulle sattui

täysin pettynyt

näin ikävästi taas? Muutin tänään tunnetun muuttofirman avulla uuteen asuntoon. Olin koko viikon ajan ollut stressaantunut ja väsynyt pakkaamisesta. Keskipäivän aikaan muuttomiesten lähdettyä halusin pestä hampaat oikein kunnolla sillä aamulla oli ollut niin vähän aikaa. Kauhukseni huomasin että minun erikoinen hammaspuikko oli kadonnut hammasharjojen joukosta. Olen vaalinut tuota puikkoa nyt kymmenen vuotta koska 11 vuotta sitten muuttomiehet varastivat samanlaisen käyräpuikon kylpyhuoneestani Englannissa. Vain tuollaisella puikolla pystyn puhdistamaan takahampaat.
Miten pääsen yli tästä fiiliksestä että muuttomiehet taas varastivat tämän minulle tärkeän esineen. Olen tietenkin ilmoittanut firmalle mutta eihän kukaan tietenkään tunnusta ottaneensa mitään kuten edellisessä tapauksessa.
Kaiken lisäksi annoin 50 euron tipin jaettavaksi kolmen kesken ja kiitin heitä nopeasta työstä.

7

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reppuriika

      No onpa tosimurheet sinullakin. No koeta pärjätä ja sopeutua. Otan osaa!

    • vain Englannissa

      Nyt minua nolottaa sillä olin piilottanut sen niin hyvin käsilaukun pohjalle muuttopäivän kiireessä ja olen nyt pyytänyt anteeksi muuttomiehiltä.

      Voin edelleen luottaa suomalaisiin muuttomiehiin.
      En halua selittää sinulle Reppuriika enemmän mutta et tiedä mitä kaikkea ihmiset voivat kärsiä hammastulehduksista.

      • Hienoa että pyysit anteeksi.
        Tiedän miten tärkeä jokin toisen mielestä vähäpätöinen esine voi olla käyttäjälleen.


    • jumalan hampaat

      Myytävänä käytetty puuvartinen hammasharja, antiikkinen.

      Kylkiäisenä hammastahnaputkilo, josta puristaa vielä muutamat tahnat harjalle.

    • Dementian ensioireita on tavaroiden häviäminen ja luulo, että ne on varastettu.

      • Nyt hyvin

        Aivan Korpikirjailija, sitä aloin itsekin jo ajatella, mutta sitten tajusin miten syvän jäljen 11 vuotta aikaisempi varkaus jätti alitajuntaan. Olin aikaisemmin saanut hammastikun sairaalasta monien epäonnistuneiden ja kipeiden hoitojen jälkeen.


      • muruja ol elon onni

        Niin.
        Dementia on oire. Muistihäiriö, jota esiintyy useissa sairaustiloissa etupäässä.
        Luulo l. oletus. Mitä muuta?
        Varkauksiakin silloin tällöin vaan tapahtuu - tietoista tai tahallista ihmisten toimintaa
        syystä tai toisesta. Harvemmin epätietoisuus tai erehdys. Tai virhe ja huolimattomuus.
        Itse aikoinaan työpaikalla varoitin työkavereitani siitä, että jos huomaavat että pistän
        omaan taskuuni heiltä lainaamaani kynää, että pyytävät heti takaisin ja saivat myös.
        Silleen tuli tietoiseksi käsien automaattisista liikkeistä, jotka usein toistuessaan
        "jotenkin jää päälle", ei siis automaattista tietoista varastamista.
        Tai hukkaamista, harmin aiheuttamista toiselle.
        Jämähtäneisyyttä. Nolohan sitä on automaattisesti oppinut olemaan ihan vaan
        "omasta suuresta syystä". Ja monesta muustakin syystä.
        Kaikki ihanasti rempallaan- meininkiä voi joskus yrittää lieventää - ehkä joskus
        edes joku asia onnistuu. Jos ei itsellä, toivottavasti toisilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe