Lapsiperheen muutto

Mami+3

Tietoa yrittänyt joka puolelta kalastella mutta ei...
Onko täällä ketään "lapsellista" joka asuu Thaimaassa, tekemättä töitä?
Onko täysin mahdoton ajatus että otan lennon perheelle ja sinne jäädään ikuiselle lomalle?

6

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinurihanuri

      Voihan nenä miten typerä trolli! Eiks nyt mitään muuta älyttömyyttä tullut mieleen? vai että olet yrittänyt kalastella? Hahaahhaaa.

      Kyllä nyt tuollaiset asiat pohditaan aivan muualla kuin tällä palstalla, ääliö!!

      • Mami+3

        Olen erittäin pahoillani jos sanamuoto ei sua miellyttänyt.
        Kuitenkin jos edes mitään asiasta tietäisit niin myös ymmärtäisit mitä tarkoitin koska käsitykseni mukaan sinne on vaikea saada viisumia jos ei tee töitä.
        Kiitos kuitenkin vaivannäöstäsi vastata noinkin idioottimaisesti ja ole hyvä, sait sinäkin varmasti nyt jotain sisältöä elämääsi! :)


      • farangkhiinok
        Mami+3 kirjoitti:

        Olen erittäin pahoillani jos sanamuoto ei sua miellyttänyt.
        Kuitenkin jos edes mitään asiasta tietäisit niin myös ymmärtäisit mitä tarkoitin koska käsitykseni mukaan sinne on vaikea saada viisumia jos ei tee töitä.
        Kiitos kuitenkin vaivannäöstäsi vastata noinkin idioottimaisesti ja ole hyvä, sait sinäkin varmasti nyt jotain sisältöä elämääsi! :)

        Moro mami. Kuulostaa melko mahdottomalle yhtälölle ellei puoliso ole thaimaalainen. Joku peruste pitäisi olla viisumille ja rahaakin pitäisi olla melko tukko taskussa jos tekemättä mitään meinaa elää. Itse olen asunut pari vuotta täällä eikä ole aikomusta suomeen tulla. Tosin vaimoni on thaimaalainen ja sillä perusteella saan viisumin aina vuodeksi kerrallaan.


    • tililtä löytyy

      Eiköhän kaikille pohjois-espoolaisille irtoa ikiviisumi

    • Voi Suomea...

      Kaikki on mahdollista. Opiskelu, firma, työpaikka, raha, lapsi thaikun kanssa, avioliitto thaikun kanssa auttavat viisumien hankinnassa ja edellä mainituista mikä tahansa voi olla vain näennäistä. Esim opiskelu, firma tai työpaikka. Lasta ja avioliittoa on vaikeampi feikata.

      Suomalaisten kateus on hirvittävää jos jollakin on vähänkin enemmän fyrkkaa ja unelmia.

      Asun työni puolesta vieraassa kaupungissa Suomessa nyt vielä puoli vuotta kaupungin köyhimmällä alueella. En voinut tulla tänne edes omalla autolla koska muut asukkaat ovat kaikki joitakin opiskelijoita, sairaseläkeläisiä ja sossupummeja sekä alkkiksia. En voi kertoa heille että asun komeassa omakotitalossa pk-seudulla.

      Erehdyin kertomaan että vietän talvet normaalisti Thaimaassa niin nyt on alkanut sellainen kyräily, supina ja kyselyt ja olen kuullut jo itsestäni kertomuksia joissa ei ole rahtuakaan totuutta. On tämä kummallinen maa tämä Suomi kun kaikki koetetaan hakata maan rakoon joilla menee hieman paremmin taloudellisesti.

    • onnistuu mainiosti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2486
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1372
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe