viiltelyarvet

tyhmä

Joo, viiltelin käteeni ja nyt kadun sitä suunnattomasti. Ongelmani on siis se, että miten saan ne piiloon? meille on tulossa koulu uinnit ja en tahtoisi niitä siellä esitellä ja pois ei voi jäädä, koska sitten suoritetaan toisen luokan mukana.

Eli miten/millä ne paranis nopeemmin tai sais piilotettuu?

30

5310

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja missä asut

      jos passaa kysyä ikää?

      • tyhmä

        15, mutta mihinhän sä sitä teitoa tarvit?


    • iuhiiub ih90nh9

      ei ajattelin vaa et oletko kenties tuttuja, mutta et ole. koita jotain rasvaa jos vaikka auttais

    • tyhmä

      Mikähän rasva auttaisi parahiten? oon niihin laitellu yöks bebanthenia jo jonkun aikaa, mutta eivät ole paljoakaan vaalentuneet.

    • tyhmmä

      Olen lopettanut viiltelyn jo melkein kokonaan, vaikka se tuleekin mieleeni heti ensimmäisenä jokaisena huonona hetkenä. Kadun paljon sitä että tein ne joskus itselleni..
      Mutta en kuitenkaan tahdo huolestuttaa ystäviäni tai vanhempiani arpien takia. Etenkään nyt uintien ajaksi, jolloin koko luokka on paikalla en tahtoisi kättäni heille esitellä.
      Ne paranevat hitaasti, mutta saisikohan niitä mitenkään uintien ajaksi piiloon mitenkään? Onko olemassa mitään vedekestävää mikä kestäisi todella ja myös peittäisi arvet?

      • Lolz

        Kaikenlaista meikkiä voi laittaa päälle. Siis sellasta rasvaa, jota ihmiset laittaa esim. että sais finnit peitettyy saa kyl varmaan viillotkin piiloon, mut en tiedä kuinka veden kestävää, testaamal selviää. Ei se kai iha helpost vedestäkään lähde


      • w5te

        Laita laastari. Tai sano että osu johonki vaik 2 viikkoo sit ja tuli arpi..


      • tyhmä
        w5te kirjoitti:

        Laita laastari. Tai sano että osu johonki vaik 2 viikkoo sit ja tuli arpi..

        Muuten hyvä, mutta en voi laittaa kolmeen eri kohtaan laastaria se olisi jo jotenkin epäilyttävää. Mistä voisi tulla kolmeen erikohtaan tulla haava? etenkin kun kaikki kaksi on suht lähekkäin ja kolmas muualla?

        Jos sulla nyt on jokin hyvä selitys mitä voisin ihmisille selittää niin kerro ihmeessä.


      • tyttö-99
        tyhmä kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta en voi laittaa kolmeen eri kohtaan laastaria se olisi jo jotenkin epäilyttävää. Mistä voisi tulla kolmeen erikohtaan tulla haava? etenkin kun kaikki kaksi on suht lähekkäin ja kolmas muualla?

        Jos sulla nyt on jokin hyvä selitys mitä voisin ihmisille selittää niin kerro ihmeessä.

        No nyt näin nopeasti ajateltuna, kun näitä lueskelin ja ehdin jonkin selityksen keksimään, miten olisi vaikka sellainen kuin olisit saanut viiltohaavat piikkiaidasta? Tai pensaasta? Siis tietenkin se saattaa tai voi kuullostaa oudolta, mutta jos jälkiä on kolme (ymmärsin, että kaksi vierekkäin ja kolmas muualla?) eikä enempää, niin se voisi hyvinkin mennä läpi. Sen voisi selittää siten, että olet oikaissut jonkun aidan ohi ja näin piikit olisivat osuneet.. Tai kovin perus tekosyy kuin kissa/koira raapaisi? Uskokaa tai älkää, netti on täynnä myös hyviä (teko)syitä juuri tällaisia tilanteita varten! Toivottavasti oot saanut jollain keinolla lievitettyä arpia, koska huomasin katsoa koska olet laittanuy viimeksi viestiä :) Tsemppiä tulevaisuuteen!


      • Anonyymi
        tyhmä kirjoitti:

        Muuten hyvä, mutta en voi laittaa kolmeen eri kohtaan laastaria se olisi jo jotenkin epäilyttävää. Mistä voisi tulla kolmeen erikohtaan tulla haava? etenkin kun kaikki kaksi on suht lähekkäin ja kolmas muualla?

        Jos sulla nyt on jokin hyvä selitys mitä voisin ihmisille selittää niin kerro ihmeessä.

        Ja miulla on melkeen koko käsi täynne jälkiä


      • Anonyymi
        w5te kirjoitti:

        Laita laastari. Tai sano että osu johonki vaik 2 viikkoo sit ja tuli arpi..

        Ihan hyvä idea mutta itsekin tässä haen tietoa millä voin peittää nämä viillot mitkä oon tehnyt noin 3pv sitten ja ei auta minua ruveta laittelemaan koko käsi täyteen laastaria ku koko käsivarsi on täynnä ja verikoe tulossa noin 6pv päästä ja tässähän huolestuttaa vaan että oma äitini näkis ne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä idea mutta itsekin tässä haen tietoa millä voin peittää nämä viillot mitkä oon tehnyt noin 3pv sitten ja ei auta minua ruveta laittelemaan koko käsi täyteen laastaria ku koko käsivarsi on täynnä ja verikoe tulossa noin 6pv päästä ja tässähän huolestuttaa vaan että oma äitini näkis ne

        Omg joku täälä tänävuonna :0 Joo mun äiti näki tänää mun arvet ja selitin et kaaduin pyörällä hiekkatiellä ja se usko. Se kyllä näki vaan 2 niistä ja mul on koko käsi täynnä. Miten vitus saan nää pois vsrsinki ku ollaa menos reissuun ja tälleee en koko kesää haluis huppareilla olla..


    • Kuulin tälläisestä

      Eiks apteekista saa jtn. mömmöö, millä saa arvet haalentuu nopeemmin?

      • tyhmä

        Paljokohan tälläinen ,mömmö sitten saattaisi maksaa? oon melkein rahaton tällähetkellä.


      • Apua tännekin!
        tyhmä kirjoitti:

        Paljokohan tälläinen ,mömmö sitten saattaisi maksaa? oon melkein rahaton tällähetkellä.

        Pliis auttakaa muakin, viilsin just pari päivää sitten liian syvälle ja haava ois pitäny tikata mut se on kai nyt liian myöhästä. Mun kädessä on siis se pahin viiltojälki sellainen hirveä reijän tapanen iso viilto. Mua pelottaa et en saa sitä ikinä pois ja joudun koko loppuikäni piilotella mun käsiä kun tää tilanne on menny niin huonoks muutenki (todettu masennus yms.) uinnitki tosiaan ois tulossa mut niistä lintsaan suosiolla.. Lisää viestejä tulemaan, täällä muutkin tarvii kikka Viitosia tohon probleemaan!


      • Viiltelijä
        Apua tännekin! kirjoitti:

        Pliis auttakaa muakin, viilsin just pari päivää sitten liian syvälle ja haava ois pitäny tikata mut se on kai nyt liian myöhästä. Mun kädessä on siis se pahin viiltojälki sellainen hirveä reijän tapanen iso viilto. Mua pelottaa et en saa sitä ikinä pois ja joudun koko loppuikäni piilotella mun käsiä kun tää tilanne on menny niin huonoks muutenki (todettu masennus yms.) uinnitki tosiaan ois tulossa mut niistä lintsaan suosiolla.. Lisää viestejä tulemaan, täällä muutkin tarvii kikka Viitosia tohon probleemaan!

        Kyllä se lähtee ja menee umpeen, mutta jälki siitä jää. Jos teit vain yhden villon niin laastari vois hyvinkin peittää sen. Rasvaa ei kyllä kannata laittaa jos se haava on syvä. Ite en muita juttuja keksi... Tsemppiä ;)


      • Anonyymi
        Apua tännekin! kirjoitti:

        Pliis auttakaa muakin, viilsin just pari päivää sitten liian syvälle ja haava ois pitäny tikata mut se on kai nyt liian myöhästä. Mun kädessä on siis se pahin viiltojälki sellainen hirveä reijän tapanen iso viilto. Mua pelottaa et en saa sitä ikinä pois ja joudun koko loppuikäni piilotella mun käsiä kun tää tilanne on menny niin huonoks muutenki (todettu masennus yms.) uinnitki tosiaan ois tulossa mut niistä lintsaan suosiolla.. Lisää viestejä tulemaan, täällä muutkin tarvii kikka Viitosia tohon probleemaan!

        Oon viillely kohta kuus vuotta ja menny uimaan koulus ihan ilman peitelyitä ne arve on todella hävettävät jne ymmärän mutta niillä on jokaisella oma tarina ja kertoo. Että oot selvinny vaikean vaiheen


    • wroomi

      Omapahan on vikas-

    • Hahahahahaa

      Arvet saa piiloon vain tatuoinneilla. Millään voiteilla ne eivät lähde täydellisesti.

    • . . .

      Riippuu syvyydestä. Masennusajan pintahaavat eivät näy missään, mutta vahingossa peukaloon leikattu puolsenttiä syvä arpi ei näytä olevan lähössä mihinkään! Mutta tietenkin siinä aikaa menee.

    • tytöntylleröinen

      Pienet viillot paranee nopeammin kuin syvät. Kannattaa laittaa jotain rasvaa tai hoitavaa geeliä niin se edesauttaa paranemista. Tietenkin voi aina keksiä hyvän tekosyyn (kannattaa ollakin hyvä että ei kaikki ihan heti epäile!)

      • lidpdkd

        Bepanthen on hyvä rasva kaikenlaisiin haavoihin yms.


    • arpia_itse_kelläkin

      Ei kato sanot opelle ettet voi uida, koska sulla on vasta tullut haava ja et haluu uida ennen kuin se haava paranee. Ei sun tarvia sanoa missä se haava on, miten se tuli tai mitään muutakaan. Koska jos ajattelee että kuinka paljon kloorivesi kirvelee kaavassa saati se bakteerimäärä niin jos sillä hepulla on järkeä päässä niin se ei päästä sua uimaan. Tai sitten sanot että sulla on menkat etkä ui. Toimii pojillakin toi menkkajuttu ;D

    • viiltohaava

      Entä jos esität kipeää? Tai satut olemaan kipeä uintien aikaan? Itse olen aloittanut viiltelyn. Oon koulukiusattu.

    • mäwaaaaa

      Siis joo mää sanoin joskus et kaaduin puskaan oikeesti kaaduin mut ei ne tullu siitä. NÄIN SIJOTETTUNA NUORENA VOIN SANOO: VIILTELY EI KANNATA! Tunnen monii tyyppej joille on jääny pysyvät arvet mullekki on vaikken oo kovin syvälle vetänykkää. Kannattaa kokeilla jotai meikkivoidetta (vedenpitävää) tai vedä joku side ja sano et et voi uida

    • Viiltelijä

      Joo hei ,oon 13v Ja mul on heti hiihtoloman jälkee uintia ja oon vast ikään 23.2 viillelly. Ja tein kunnon jälet (jotkut ovat vuotaneet mätää) ja envoi olla mitenkään uinnista poissa koska saan liikunnasta muuten 6-7numeron tarvitsen nyt ihan oikeesti apua!!! Niit on tiheesti vasemman käden ranteissa ja koko kädessä JA olkapäässä APUA VAIKATAAN

    • jasinromejsa

      Kauhee Viiltäjä-Jack

    • turhatyttö

      Päivittäin aamuin illoin käytät haavoja veden alla ja annat niiden hengittää rasvaa älä missään nimessä tunge tuoreisiin viiltoihin tai päivän vanhoihin sattuu perkeleesti enemmän kun viilto itse. Arvet saa normi arjessa esim meikki Kiteellä piiloon mutta itse en omista viilloista välitä kun olen uimassa yms enkä häpeä niitä jos joku kysyy sanon vain että itse tehty enkä enenpää terveisin:13vuotias paska viiltelijä

    • Anonyymi

      lol itekki viiltelen onks jollai antaa jotai hyvää työkalun nimee mil saa hyvii viiltoi tehtyy?

      • Anonyymi

        puukko, mut en suosittele, terottimrn terät on myös jos aa irti


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      76
      3466
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      565
      3257
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2964
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2092
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1885
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      315
      1876
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1865
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      143
      1496
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1291
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      65
      1270
    Aihe