Kannattaako puhkaista immenkalvo itse?

Tekisinkö näin?

Kun ite oon niin pirun tiukka, että kävi mielessä jos puhkaisis sen itse. Vois olla munkin helpompi käyttää tamponia :D Tuskin kukaan jätkä siitä pahastuis? Tiukka edelleen olisin mut sehän vaan helpottais sitä ensimmäistä yhdyntää?

15

5357

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei immenkalvoa kuulu puhkaista. Kyseessähän on sidekudospoimu, jossa on keskellä jo valmiiksi reikä.

    • neuvoja.

      Venytä sitä reikää vähitellen puhtain sormin isommaksi. Siten saat monenlaista hyötyä: tamponi mahtuu sisään ja eka kerta on helpompi ja tuntuu paremmalta.

    • pulloposki

      Ite muistelen lämmöllä sopivan kokosta ja mallista dödö pulloa,mutta beibioilia ja lämmitystä aluksi.

    • onkelmako

      Kans tiukkuus ongelma yks sormi vaa menee... Suureneeks ajan myöt?

      • d'auere

        Kyllä se venyy 'käytössä'. Jos kalvo repeää ekalla kerralla, se aiheuttaa kipua ja verenvuotoa


    • aksdsööososa

      Tuossa 3 edellisestä viestistä saaki aika paljon apua. Ja joka kohta myös pitää aikalailla paikkaansa.

      Immenkalvo on siis rengasmainen sidekudos emättimen suu aukon lähellä, joka on tavallisesti kireä ennen ensinsinmäistä yhdyntää.
      murrosiässä immenkalvo tulee joustavemmaksi ja ensinmäisessä yhdynnästä se myös vähitellen venyy ja myötäyty niin että penis mahtuu työntymään emättimen sisälle.
      Samoin myös itsetyydytys venyttää vähitellen immenkalvoa, joskus immenkalvo saattaa vetäytyä myös sivuun. jos kuluu kyllin pitkään ettei immenkalvolle tule venytystä,
      niin sivuun vetäytynnyt immenkalvo voii palautua entiseen muotoonsa ja se on taas kireä. Eli immenkalvon venyminen ei ole ehkä pysyvää.

      Venyttäminen ei tarkoita yksistää vain sitä että tarvisi olla yhdynnässä, tai että murrosikä pitäisi olla alkannut.
      venytämiseen riittää myös sormet, dildo tai mikä tahans esine mitä esimerkiksi työnnellään emättimen sisällä toistuvasti edestakasin.
      venymiseen voii mennä aikaa riippuen siitä kuinka pitkään tai useasti venytystä kohdistuu.

      • aksdsööososa

        "pulloposki" kerrtoi että "beibioil= baby oil" voiteesta joka on siis hellävarainen kosteusvoiden ja tarkoitettu erityisest vauvoille, mutta toimii myös varmasti liukasteena, riittäv kosteus vähentää kitkaa ja tekee venytämisestä mielyttävämpää. emättimestä myös erittyy luontaista kosteutta/ liukastetta kiihottuessa.


    • Auts!

      Jos uskallat! Itse en olisi ikinä uskaltanut! Neitsyyden menetys oli kovin kipu, mitä olen ikinä kokenut. Olin tuolloin 19-vuotias. Nyt olen 26 eli 1988-syntyneeksi menetin sen todella myöhään. Kai. Jokaisen oma asia milloin sen menettää. Tiesin, että se tulee sattumaan, joten en uskaltanut aiemmin. Ja oikeassa olin. Sitä kipua ei ikinä unohda!

      Minulla on ollut koko elämäni vulvodynia, joka diagnosoitiin 22-vuotiaana. Kärsin koko elämäni alapään epämääräisistä kivuista, joista neitsyyden menetys oli kamalinta ikinä. Toivon, ettei se ole muille läheskään yhtä kivuliasta.

      Vaatii muuten pokkaa keneltä tahansa puhkoa immenkalvo! Venyttäminen pikku hiljaa ja varovasti on parempi ajatus.

    • tyttö16

      Itselä se on "puhjennut" itsestään todennäköisesti ratsastaessa. Olen kyllä sitä sitten aina välillä venyttänyt niin, että uskon yhdynnän olevan suht kivuton vaikka onkin vielä tiukanlainen.

    • 16vNeitsyt
    • ei lesbo

      Miksi itse? Likkakamun kaa sovittiin pelisäännöt ja tikulla kumpi on ekana Pekka tai Liisa. Varmaanki oli aito tunnelma,eikä kaduta vaikka sattui aika lailla. Hyvä näin ei tarvii ajatella jälkiseuraamuksia. 13v likka.

      • ei myöskään

        Joooo varmaa monellakin on samoja kokemuksia turvallisuus luotettavuus ja se että mikä on se raja, mitä ei ylitetä menee sen ohi,että molemmat on tyttöjä.


    • sfdgdfgd

      En menisi tarkoituksella puhkaisemaan, mutta ei sen puhkeamista tarvitse esim. itsetyydytyksessä pelätäkään. Annat puhjeta jos se on tiellä.

      • myöskin

        Kai kysymys oli ainoastaan fiiliksestä ,kun joku muu ja näin on sovittu,monet pienet asiat tekevät siitä niin jänskän. Vaatii rohkeutta,ja se on sitä jänskää.Esim. ujouden voittaminen ym.


    • ehkä useemi kerta

      Niin kai oma eka fiilis, ku kamun kaa oltiin saunas.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe