Oot näköjään päässy musta yli

etiä päin vaan

harmi.

41

1079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoopolle

      Odotuttamallako ikuisuuden meinasit, että saat varattua ittelles?

      • jos ihminen

        ei saa suutansa auki edes tervehdykseen, en tee tuollaisell ihmisellä mitään.


      • tervehditkös?
        jos ihminen kirjoitti:

        ei saa suutansa auki edes tervehdykseen, en tee tuollaisell ihmisellä mitään.

        saatkos sitten itse?


      • voit jäädä
        tervehditkös? kirjoitti:

        saatkos sitten itse?

        sitä miettimään..


      • ¨¨¨¨¨¨
        jos ihminen kirjoitti:

        ei saa suutansa auki edes tervehdykseen, en tee tuollaisell ihmisellä mitään.

        Niin, ootkos itse jotenkin aiheuttanut sen käytökselläsi tms.ettei se toinen edes tervehtinyt.Tervehditkös itse?


      • Milla Magee
        ¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        Niin, ootkos itse jotenkin aiheuttanut sen käytökselläsi tms.ettei se toinen edes tervehtinyt.Tervehditkös itse?

        Eihän aloittajassa mitään vikaa ole!! Lue nyt tarkasti rivien välitkin, niin hokaset, että aloittaja on aina oikeassa, ja puhtoinen kuin pulmunen kaikissa tekemisissään.


      • en näe
        ¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        Niin, ootkos itse jotenkin aiheuttanut sen käytökselläsi tms.ettei se toinen edes tervehtinyt.Tervehditkös itse?

        sitä tyyppiä enää koskaan, niin hällä väliä.


      • ååååååå
        ¨¨¨¨¨¨ kirjoitti:

        Niin, ootkos itse jotenkin aiheuttanut sen käytökselläsi tms.ettei se toinen edes tervehtinyt.Tervehditkös itse?

        Itselläni oli vähän samanlainen tilanne.Näin viikko sitten yhden ihmisen,josta olen pitänyt paljon.En tervehtinyt häntä, ei myöskään hän tervehtinyt mua.Kyseinen ihminen ei ollut vastannut kännykkään lähettämääni tekstiviestiin mitään.Olisko sitten pitänyt tervehtiä, olisko hän edes tervehdykseeni vastannut mitään.


      • yksinkertaista
        jos ihminen kirjoitti:

        ei saa suutansa auki edes tervehdykseen, en tee tuollaisell ihmisellä mitään.

        Miksi sitten et unohda.


      • ååååååååå
        yksinkertaista kirjoitti:

        Miksi sitten et unohda.

        Kyllä mä unohdankin,tai toisinsanoen yritän unohtaa.


      • yksinkertaista
        ååååååååå kirjoitti:

        Kyllä mä unohdankin,tai toisinsanoen yritän unohtaa.

        Noitten edellisten viestien perusteella, sen ei luulis olevan vaikeeta. Ja sanompa tosta tervehtimisestä, että kun minä lähin siitä paikasta silloin, niin kaikki se mitä tapahtui silloin painoi mieltä kovasti. Piti päästä pois.


      • ååååååååååååå
        yksinkertaista kirjoitti:

        Noitten edellisten viestien perusteella, sen ei luulis olevan vaikeeta. Ja sanompa tosta tervehtimisestä, että kun minä lähin siitä paikasta silloin, niin kaikki se mitä tapahtui silloin painoi mieltä kovasti. Piti päästä pois.

        Mitä silloin sitten tapahtui? No,eipä se mulle kuulu.Ei mun ole helppo häntä unohtaa jota olen kaivannut :(


      • yksinkertaista
        yksinkertaista kirjoitti:

        Noitten edellisten viestien perusteella, sen ei luulis olevan vaikeeta. Ja sanompa tosta tervehtimisestä, että kun minä lähin siitä paikasta silloin, niin kaikki se mitä tapahtui silloin painoi mieltä kovasti. Piti päästä pois.

        Ei ole ollut helppoa minullakaan viime vuodet. Silloin tapahtui kaikkea selittämätömiä juttuja ja kukaan ei näköjään halunnut silloin ruveta asioita korjaamaan. Katsoin parhaaksi muuttaa suuntaa elämän.


    • susta tiedä kukaan

      En mä hänestä.

    • -----....------

      mitä te tuutte tänne riiteleen
      mistään moikkaamisesta ei ole kyse

    • harmi sekin

      Hänestä en pääse yli enkä ympäri.

    • ?.?.?.?

      En ole päässyt yli. Mutta mitäs sinä olet tehnyt asioiden eteen?

      Minä en voi tehdä enää enempää.

      • ikuisesti näinkö

        Jos sä teit kaiken etkä voi enempää, niin silloin on vain hyväksyttävä tosiasiat. Mä en tehnyt kaikkea, tein jotakin, kunnes tajusin ettei niin voi tehdä. Nyt oon sitten huuli mutrussa.


      • ?.?.?.?
        ikuisesti näinkö kirjoitti:

        Jos sä teit kaiken etkä voi enempää, niin silloin on vain hyväksyttävä tosiasiat. Mä en tehnyt kaikkea, tein jotakin, kunnes tajusin ettei niin voi tehdä. Nyt oon sitten huuli mutrussa.

        Ollaan sitten molemmat huuli mutrussa.
        Mutta ollaanko ikuisesti, sitähän ei koskaan tiedä ...


      • ikuisesti näinkö
        ?.?.?.? kirjoitti:

        Ollaan sitten molemmat huuli mutrussa.
        Mutta ollaanko ikuisesti, sitähän ei koskaan tiedä ...

        Noh, hän tuskin on. Enkä mä ole ikuisesti huuli mutrussa, vain silloin kun on tosi ikävä.

        Mun elämässä on nyt paljon tapahtumia jotka vyöryy eteenpäin ja en ole varma haluanko asioiden olevan näin.

        Ei me varmaan voitaisi olla pari perinteisessä mielessä, mut olisin toivonut että tunteiden tasolla oltaisi kohdattu, koska jossain vaiheessa kuvittelin että hänkin jotakin tunsi. Tuskin hän niitä aikoja miettii enää. Tietäisipä vaan kuinka paljon aikaa mä käytän miettimiseen.

        Ei olisi pitänyt kirjoittaa tätäkään. Olin viimeksi eilen aamulla ja nyt heräsin. ..tyhmää kun taas näin haikeana, kyllä tää menee ohi, ehkä toiset neljä vuotta vielä niin enköhän tokene.

        Mä käyn pissalla ja uudestaan nukkumaan, nyt se uni tulee kun väsyttääkin niin.


      • ikuisti näinkö
        ikuisesti näinkö kirjoitti:

        Noh, hän tuskin on. Enkä mä ole ikuisesti huuli mutrussa, vain silloin kun on tosi ikävä.

        Mun elämässä on nyt paljon tapahtumia jotka vyöryy eteenpäin ja en ole varma haluanko asioiden olevan näin.

        Ei me varmaan voitaisi olla pari perinteisessä mielessä, mut olisin toivonut että tunteiden tasolla oltaisi kohdattu, koska jossain vaiheessa kuvittelin että hänkin jotakin tunsi. Tuskin hän niitä aikoja miettii enää. Tietäisipä vaan kuinka paljon aikaa mä käytän miettimiseen.

        Ei olisi pitänyt kirjoittaa tätäkään. Olin viimeksi eilen aamulla ja nyt heräsin. ..tyhmää kun taas näin haikeana, kyllä tää menee ohi, ehkä toiset neljä vuotta vielä niin enköhän tokene.

        Mä käyn pissalla ja uudestaan nukkumaan, nyt se uni tulee kun väsyttääkin niin.

        Viimeksi eilen illalla, vaan väliäkö sillä. Nyt nukkumaan.


      • pitkä ikävä
        ikuisti näinkö kirjoitti:

        Viimeksi eilen illalla, vaan väliäkö sillä. Nyt nukkumaan.

        Jos neljä vuotta oot häntä halunnut niin toivon todella että hänet saatkin.

        Herkältä ja tunteikkaalta ihmiseltä vaikutat ja joskus itsekin sellaisen naisen kohtasin. Häntä usein vieläkin mietin...


      • Säälittää moinen .
        pitkä ikävä kirjoitti:

        Jos neljä vuotta oot häntä halunnut niin toivon todella että hänet saatkin.

        Herkältä ja tunteikkaalta ihmiseltä vaikutat ja joskus itsekin sellaisen naisen kohtasin. Häntä usein vieläkin mietin...

        Jos et neljässä vuodessa ole saannut selvitettyä asioitasi hänen kanssa niin et kykene siihen ikinä . Taidat olla niitä sitku ihmisiä saamattomia luusereita jotka vain unelmoivat ja toivovat että ihmeitä tapahtuisi tekemättä asioiden eteen yhtään mitään


    • nyh asennetta!

      Tämä on käsky! Mitäs te täällä vaan taas negailette? Nyt pittee elää tää päivä niinkuin se olis viimeinen! Nyt koko jengi positiivista asennetta kehiin.

      (Tänään on ainakin niiiiiiiin mun päivä!

    • ei maata tulessa

      En oo :-(
      Seuraava strategia mul sit on, et meen sun ali..niin et penkka pöllyy ;)

    • aina eteenpäin

      En oo päässy yli. Enkä tiedä miksi. En tiedä edes olisko sun laises tuittuilijan kanssa helppoo, oot aika vaikee ellet jopa mahdoton mutta kuitenkin huikeen mielenkiintoinen ihminen.

      Jos tää viime viikonloppuisen perusteella niin joo, ymmärrän. Mutta yli en oo päässy. Sydämmiä sulle.

    • hokasit sinäkin

      Olen, luulitko loputtomiin että...

    • Aikoja sitten

      Voi v*ttu sun kanssas!! :) Oikein toivot että en pääsisi susta yli, itse et tehnyt mitään, tai mitään muuta kun pakenit aina! Enkä mä sun perässäs voi enää juosta, pelkästään jo siitä syystä että naurunalaiseksi itteni tekisin. Ohan siinä jokin muukin syy...

      • aikoja sitten 2

        Mutta ite silloin sanoit että sulla on joku muu kiikarissa tai niin ymmärsin sun puheista.


      • aikoja sitten 3
        aikoja sitten 2 kirjoitti:

        Mutta ite silloin sanoit että sulla on joku muu kiikarissa tai niin ymmärsin sun puheista.

        En todellakaan toivo että et pääsis yli. Minä olin jo päässyt yli silloin kun lähdin. Koska luulin todella että sulla on joku toinen.


      • idiootti!

        No etköhän sä pääse yli (halusin tai en), ja en halua, että teet itsesi naurunalaiseksi. Toistan itseäni: sullakin varmasti ottajia riittää IRL !!!


      • aikoja sitten 4
        idiootti! kirjoitti:

        No etköhän sä pääse yli (halusin tai en), ja en halua, että teet itsesi naurunalaiseksi. Toistan itseäni: sullakin varmasti ottajia riittää IRL !!!

        Selvä homma.


      • Aikoja sitten
        aikoja sitten 3 kirjoitti:

        En todellakaan toivo että et pääsis yli. Minä olin jo päässyt yli silloin kun lähdin. Koska luulin todella että sulla on joku toinen.

        Oli mielessä toinen, mutta kun sut taas kohtasin ja "tunsin" sut, jotenkin kolahti. Siitä lähtien sinä vaan oot mielessä ollut ja näinkin järkkymättömän, tasaisen miehen saanut aika kummalliseksi. Paljon olis puhuttavaa ja mistään en kyllä sinulle kiukussa oo, en todellakaan.

        Oot höpö, oot söpö, oot se mitä tässä jo kauan oon halunnut. :)

        Hyvää viikonloppua ja halaus täältä, ihan ei kädet yllä mutta kuitenkin! :)


    • Siihen asti

      kun harrastin satasen sileää, niin kaikki oli ok, mutta olen siirtyny 120 metrin aitoihin, niin siks yli aitojen loikin.

    • pähkinä

      En ole päässyt eteenpäin tai mitenkään yli sinusta. Elämä jatkuu kuitenkin.

    • rakastellaankotaas69

      En mä susta oo päässyt yli enkä ali...
      Oon ihan himona suhun edelleen..
      Muo vaan haittaa se, ett sulla oli niin monta naista samaan aikaan mun lisäks...
      Jätä ne,
      ja sit saat kokea uudelleen sen intohimon mitä et ole kenenkään muun kanssa koskaan kokenut.
      Etkä muuten tule kokemaan...

      Joten ...

    • Kuten toivoit

      Pääsin yli. Jo kauan sitten.

    • HaluunSut

      Kuten yllä joku kirjoitti; en ole päässyt yli enkä ali, elämä jatkuu. Näin sen itsekin koen, tosin aina kun sinuun törmään en tiedä miten päin olisin. Tämä on hullua! Pelkkä miehellinen olemuksesi ja katseesi saa hymyn aikaan ehkä vähän muutakin.....nähdään pian nähdään! Puss*

    • Kettunenmafiasalo

      Olen ollut suhteessa kissani kanssa jo vuosia. Tykkään panna sitä jääkaapin sisällä ja laittaa sinaappia penikseni päälle liukkariksi. Olen haaveillut ottavani vielä pupujussin lemmikikseni. Tykkäisin panna niitä ihania jätti korvia ja laueta sinne. Olen myös polvitaive ekspertti. Olen jynkännyt monen miehen ja naisen polvitaivetta.

    • RAIMO.45V

      En suvaitse tälläistä rasismia poikaani santeri Veeti Raimon poika kettusta kohtaan! Santeri on joskus vahingossa luullut minun polvi taivettani kissaksi mutta antakaa kaikkien kukkien kukkia ! OLENHAN MINÄKIN JOSKUS SEKOITTANUT PILLUN VENEESEEN!

    • jumalat juhlivat öis

      en, sinua kohti koko ajan..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe