Todella

Raastavaa

Käyttäydyit kuin ihastunut, ilahduit minut nähdessäsi ja olit hieman hermostunut. Tunsin katseessasi jotain mieletöntä, jota jäin kaipaamaan.
Se oli enemmän kuin pelkkää ystävällisyyttä tai sitten se oli todella outoa sellaista.
Testasitko vain minua? omaa viehätysvoimaasi?
Luulitko etten muka tuntenut samoin tai jopa vielä syvemmin? Ilma jäi kylmäksi.

38

1396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paha sanoa kun ei voi tietää yksityiskohtia tilanteesta. itsekullakin kyllä ollut mielenkiintoinen iltapäivä eilen . ihastukseni kyllä osaa monenlaisia askareita ja todella uhrautuvasti hoitaa oman leiviskänsä työnteossa ohessa toimii vielä hyvänä asiakaspalvelun ammattilaisena epäilen kyllä että kyseessä ei ole sama henkilö mutta minun ihastukseni ei tarvitse olla huolissaan ruokahaluni on herätetty monessakin mielessä ja tiedän mistä hänet voi löytää.. sitä en tiedä onko hän kaikkiruokainen vai tyytyykö yhteen ruokalajiin kerralla..virn halataan jos tavataan heko toki haluaisin häneen kyllä tutustua paremmin..

    • TaonPäätäniSeinään

      Tuo kuulosti kuin se olis tullu mun suusta. Tosin mää tiiän että mun ihastus ei pidä musta... enkä usko et se edes tietää että pidän siitä.
      Mutta miks se tekee ihastumisen niin helpoks? Epäreilua...
      Mä en haluu... Vaan haluun antaa olla

    • haluaisin_tietää

      Niin ja ketähän tässä meinataan? :o

      • salaisuus

        kun lähdit, halusin juosta perääsi. En voinut. Kun hyvästelimme, yritin kertoa. En tiedä osasinko. Ystäviä? Ehkä. Emme tapaa koskaan enää.


      • ..............
        salaisuus kirjoitti:

        kun lähdit, halusin juosta perääsi. En voinut. Kun hyvästelimme, yritin kertoa. En tiedä osasinko. Ystäviä? Ehkä. Emme tapaa koskaan enää.

        Miksi et voinut juosta? Mä vähän vastaavassa tilanteessa en olisi muuta toivonutkaan. Mutta pois oli mentävä. Nyt mekään ei nähdä enää. Kaipaan silti joka päivä.


      • salaisuus
        .............. kirjoitti:

        Miksi et voinut juosta? Mä vähän vastaavassa tilanteessa en olisi muuta toivonutkaan. Mutta pois oli mentävä. Nyt mekään ei nähdä enää. Kaipaan silti joka päivä.

        en vain voinut, meidän juttu ei olisi voinut koskaan toimia, hänen täytyy mennä, kauas. Ajattelen häntä joka päivä, kuinka kauan, en tiedä, ehkä aina. Ehkä aina :(


    • Todella raastavaa

      Erästä kaunista naista :)

    • Hallan viemää

      Kuulostaa tutulta tilanteelta. Jo vuosia olen soutanut ja huovannut tunteitteni ja uskallukseni kanssa. En ole siltikään onnistunut pääsemään selville ihastukseni mielenliikkeistä. Että oliko välillämme oikeasti jotain, testasiko hän vain viehätysvoimaansa vai olenko vain kuvitellut kaiken.

      Me emme juuri enää tapaa, eli ilma välillämme on jo pakkasen puolella. Ja joo, tiedän ettei vuosien vatvomisessa ei ole mitään järkeä, get over and move on... Mutta kun kukaan muu ei ole onnistunut aiheuttamaan minussa mitään lähellekään vastaavaa ja siksi asia jaksaa sitkeästi vaivata mieltäni :S

      • tiskin takaa

        Minulla hieman sama tilanne. Siitä on nyt kuusi vuotta viimeksi kun hänet näin, silti pyörii mielessä. Juttu jäi jotenkin kesken, mutta tunteeni eivät ole laimenneet miksikään.


    • zxzx

      Olen yhä hermostunut sinut nähdessäni, moikkaaminenkin ujostuttaa. Ajattelen sinua koko ajan.

      Toiveajattelen, että olisit kirjoittanut tämän aloituksen.

      • sydän sydän

        toivon ihan samaa, no nyt nauran omalle typeryydelleni, ja silti toivon että HÄN lukisi tätä palstaa (tuskin).. Sinä IHANA, kunpa vain tietäisit..piirsin sulle mustan sydämen, ymmärsitkö sen? :)


    • xcbnbnm,

      Alan jo päästä yli. Masennuksen kautta onnelliseen elämään. Jos pitää kiinni ja elää haaveissa, niin riutuu vain. Ehkä haluaisi uskotella itselleen, että se on tosirakkaus ja alkaa todella elää sen mukaan, vaikka sen on vain tunne, joka muurien sisällä kasvaa? Voi myös olla tosirakkauttakin, mutta kehottaisin silti miettimään, mistä kannattaa irrottautua, vaikka tuntuisi aluksi mahdottomalta ajatukselta.

    • qwewe

      Niin samat fiilikset kuin aloituksessa. Sitähän voi vain arvailla että mitä toinen ajattelee tai tuntee. Ehkä hän ei edes tykkää ja oma tutkani on väärässä. Harvemmin minä tällaista kohtaan. Tykkäisitpä. Jos tykkäisit niin ehkä uskaltaisit asialle jotain tehdä?

    • 18+4

      Tiedämme molemmat, että pidämme toisistamme. Pelkään vain, että eri tavoin. Tiedän, että haluat tutustua minuun paremmin ja olla lähelläni. Huomaan, että saan sinut helposti hymyilemään ja nauramaan. Mutta onko tämä kaikki sinulle vain ystävyyttä? Minä en saa sinua mielestäni.

      • 16+16

        Aamen. Juurikin näin.


      • arghhhhhhh
        16+16 kirjoitti:

        Aamen. Juurikin näin.

        Mikä helvetin juurikin !se on :juuri näin


    • vinkvink

      Jos itse tykkäät, kannattaa kokeilla aloitteen tekemistä - ujolta ihastelijalta kun voi joutua odottamaan aloitetta ikuisuuksiin... Ei siihen kuole :)

      Kokemusta löytyy :D

      • anna se vinkki

        kerro mulle miten se aloite tehdään... silloin kun ei toisen tunteista ei ole hajua, onko vain kiva kaveri vai jotain muuta. eikä oikein ole edes tietoa onko naisiinpäin menevä.
        Lupaan tehdä sen heti kun mahdollista jos joku osaa vain kertoa jonkun suht normaalin tavan lähestyä tällaises tilanteessa!


      • sydän sydän
        anna se vinkki kirjoitti:

        kerro mulle miten se aloite tehdään... silloin kun ei toisen tunteista ei ole hajua, onko vain kiva kaveri vai jotain muuta. eikä oikein ole edes tietoa onko naisiinpäin menevä.
        Lupaan tehdä sen heti kun mahdollista jos joku osaa vain kertoa jonkun suht normaalin tavan lähestyä tällaises tilanteessa!

        joo mulle kans tulis tarpeeseen sellainen vinkki!!


      • vinkvink
        anna se vinkki kirjoitti:

        kerro mulle miten se aloite tehdään... silloin kun ei toisen tunteista ei ole hajua, onko vain kiva kaveri vai jotain muuta. eikä oikein ole edes tietoa onko naisiinpäin menevä.
        Lupaan tehdä sen heti kun mahdollista jos joku osaa vain kertoa jonkun suht normaalin tavan lähestyä tällaises tilanteessa!

        Kai siinä on se pointti, että teet selväksi oman kiinnostuksesi :) Pyydät vaikka kahville ja sitten siinä keskustelun lomassa tuot omat tunteesi ilmi. Sillähän se selviää, jos menee kiville niin tuskin kukaan siitä loukkaantuu, että joku tykkää :)


      • huhuuuuu
        vinkvink kirjoitti:

        Kai siinä on se pointti, että teet selväksi oman kiinnostuksesi :) Pyydät vaikka kahville ja sitten siinä keskustelun lomassa tuot omat tunteesi ilmi. Sillähän se selviää, jos menee kiville niin tuskin kukaan siitä loukkaantuu, että joku tykkää :)

        mitään parempia vinkkejä...???


    • zxzx

      Edelleen hermostun ja menen vaikeaksi kun näen sinun saapuvan paikalle, tuntuu kuin olisin ensimmäistä kertaa ihastunut 11-vuotias. Minulla olisi niin paljon sanottavaa - tai no, sanottavan laadusta en tiedä, olen kyllä etukäteen kovasti miettinyt mitä kaikkea haluaisin sinulle sanoa ja mistä puhua, mutta luultavasti vain itselleni tyypillisesti nolaisin itseni. Taas. Kyllä sinä tiedät. Sen takia olen läsnäollessasi hyvin hiljaa, näpertelen rannekelloani ja katselen muualle ja puhun muille ympärillämme oleville.

      Vaikeinta tästä kaikesta tekee se, että seurustelen jo toisen kanssa. Pitäisi kai vain antaa tämän asian olla ja ihastuksen mennä ohi. Helpommin sanottu kuin tehty.

      • nähdäänharvasepäivä

        Minua ja häntä helpottaisi luultavasti jo se, että myönnettäisiin ihastuksemme. Kun kumpikin sen varmasti tietää.


      • kahden äiti

        Tiedän yhden tällaisen naisen, johon olen ihastunut. Tullessani paikalle hän käyttäytyy myös juuri noin :)

        Mistä mahdat olla, ja missä paikassa me nähdään? Tuskin se sinä olet kuitenkaan täällä, mutta ainahan voi yrittää. Minä olen Helsingistä...


      • voisitko se olla
        kahden äiti kirjoitti:

        Tiedän yhden tällaisen naisen, johon olen ihastunut. Tullessani paikalle hän käyttäytyy myös juuri noin :)

        Mistä mahdat olla, ja missä paikassa me nähdään? Tuskin se sinä olet kuitenkaan täällä, mutta ainahan voi yrittää. Minä olen Helsingistä...

        Hei nimim. "kahden äiti" !!!

        Täällä myös ihastunut erääseen ihanaan naiseen, hänen työpaikallaan, alkuvuodesta.. Enää ei valitettavasti olla nähty eikä nähdä, mutta kova ikävä jäi. Jos tulkitsin oikein, niin hänkin taisi jollain tavalla tykästyä minuun. -j-


    • 2434

      Miksi naisista vähintään toinen aina epäilee, että toinen testaa vain viehätysvoimaansa, ei ole valmis muuta kuin ystävyyteen jne. ?? Tämän vuoksi naispareja on suhteellisen vähän.

      • miehet toimii..

        Muistan vuosien takaan, miten eräs tiskin takana työskentelevä tyttö loi jokaiseen asiakkaaseen pitkitettyjä katseita, mutta niihin oli sekoitettu huvitteneivoisuutta mukaan, ts osa-aikainen kesäduunilainen suhteellisen kaunis teki noin , kun tiesi, mikä vaikutus sillä voi olla toisiin, muutama mies meni jälkikäteen pyytelemään yhteystietoja muilta kun toinen loi kiinnostuksen osoituksen, ja olisivat treffeille halunneet, ei varmaan lähtenyt kenenkään kanssa. Itse ajattelin vain että höh, johan viitsii pelleillä.

        Asiakaspalvelussa on yleensä vielä se tekijä mukana, että joutuu luomaan tietyllä tavalla ns ystävällisyyttä ympärilleen, ja kukin tekee sen omalla tavallaan, jotkut enemmän ja vähemmän pyrkivät samalla estämään oman läsnäolonsa, ettei mene se raja rikki (jolloin pitäisi olla)


    • Damn you, dog..

      Hitto, eilen pihalla törmäsin koiraan, ilahtui ja häntä alkoi vispaamaan, tuttavuutta olisi tehnyt mutta kateellinen emäntä huusi rakkinsa pois. Prolonged eye contact sai rakin heittäytymään tuttavalliseksi. Parempi sekin että negatiisesti alkaisi haukkumaan..

    • niin no....

      Jos kumpikaan teistä ei uskalla/viitsi/halua tehdä mitään selkeää lähestymisyritystä, ehkä olisi parempi vain unohtaa koko juttu? Mä en ainakaan jaksa enää tuhlata energiaa tällaiseen vatvomiseen, maailmaan mahtuu hurjasti viehättäviä ja ihastumisen arvoisia tyyppejä!

      (Näin siis sanoo mun pääni, oikeesti en vaan saa sitä tyttöä pois mielestä, no onneksi ei enää nähdä niin kai sekin jossain vaiheessa haihtuu...)

      • niin no...

        Ja siis vielä lisäykseksi, että joskus on kiva ihastua ja ihastella kaukaa. Ei kaikkia ihastumisia ole tarkoitettu suhteiksi :) Voihan tuo sun raastava tyyppisi olla varattukin eikä sen takia pyytänyt treffeille tm. Harvemmin kai kukaan näissä jutuissa pelaa mitään pelejä (viehätysvoiman testaaminen jne)


      • sydän sydän
        niin no... kirjoitti:

        Ja siis vielä lisäykseksi, että joskus on kiva ihastua ja ihastella kaukaa. Ei kaikkia ihastumisia ole tarkoitettu suhteiksi :) Voihan tuo sun raastava tyyppisi olla varattukin eikä sen takia pyytänyt treffeille tm. Harvemmin kai kukaan näissä jutuissa pelaa mitään pelejä (viehätysvoiman testaaminen jne)

        mielestäni, kun ko tilanteessa ihmiset on eri sukupuolta niin jotenkin helpommin tekee kiinnostuksen selväksi, toisen tytön kanssa pelkää aina.. että on "suurempi vaara" että toinen onkin vain kaveripohjalla liikkeellä.. Sitä nytkin pelkään, että ihastukseni haluaa ihan muuta kuin itse..ja jollain tasolla tiedän että hänen tuntemuksensa saattaa olla samanlaiset, ettei ole varma mitä minä haluan..-tai sitten on hetero, who knows :/ mistä senkään tietää


      • relaaaaaxxx
        sydän sydän kirjoitti:

        mielestäni, kun ko tilanteessa ihmiset on eri sukupuolta niin jotenkin helpommin tekee kiinnostuksen selväksi, toisen tytön kanssa pelkää aina.. että on "suurempi vaara" että toinen onkin vain kaveripohjalla liikkeellä.. Sitä nytkin pelkään, että ihastukseni haluaa ihan muuta kuin itse..ja jollain tasolla tiedän että hänen tuntemuksensa saattaa olla samanlaiset, ettei ole varma mitä minä haluan..-tai sitten on hetero, who knows :/ mistä senkään tietää

        Mua on auttanut, kun olen psyykannut itseni asennoitumaan, ettei ihastuminen ole mikään maailman suurin juttu. Vaikka siis tietysti ihastus on tunteitten keskipiste ja joka toinen ajatus liittyy häneen jne. Mutta siitä huolimatta: Ajattele ihastumista kepeänä ja ilmavan iloisena asiana. Siinä tilassa on suht helppo lipsauttaa, että taidan olla vähän ihastunut suhun. Jotenkin samaan tyyliin kuin toteaisit, että vitsin ihanaa, kun aurinko paistaa ja elämä on laiffii. Tiedätkö, silleen ettei toiselle tule mitään paineita. Rennosti.


    • TaonPäätäniSeinään

      Ihastukseni seurustelee... Hänelle ei kaiketi se kuitenkaan ole este muiden tapailulle, mutta minulle se saattaa olla. Hän on niin suloinen tyttöystävänsä kanssa...
      Juttelen hänelle vain kun olemme porukassa... En halua paljastaa että pidän hänestä.
      Hei nyt si! Mitä tää on ku en vaa voi antaa olla?! En pysty oleen myöskään kauheen pienellä porukalla hänen lähellään, punastun heti...

      Mutta silti luomme toisiimme katseita... katseita jotka ovat mielestäni täynnä ihastusta, mutta en tiedä pelaatko vain peliä vai onko se vain normaali tapasi katsoa ihmisiä?

      *piste piste piste* ;_____;

    • SeStalkkeri'xD'

      Hei! Jos toivotte että teidän ihastukset lukis tätä ni nimien mainitteminen vois ehkä tuoda jonkin näköstä varmuutta, don't u think?

      • sydän sydän

        en uskalla!!!:) se jolla rohkeutta riittäisi enemmän, voisi niin tehdäkin.. I.


    • SeStalkkeri'xD'

      Tai jos mainittis ikäluokkaa tai edes paikkakuntaa? Ei pidä riuduttaa itteensä, tulee vaa pahamieli :(

      • jotain?

        No hei rohkeat valottakaa vähän, jotain vihjeitä, kuka saa nämä monet sydämet sykkimään?!!:D


      • voi ikävää

        ihana neitokainen, olet nyt niin kaukana. ***a mulla on niin sua ikävä! Meidän välissä on meri ja sen lisäksi kaikki maailman asiat, mutta luotan siihen että tuut takasin. Enkä oo edes varma susta, mutta sen tiedän etten toista sunlaista tapaa koskaan..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe