Kokeilkaa siipiänne

Esa3

Ottakaapa selvää tästä sivustosta (suomenkielinen).

http://www.neobux.com/?rh=4A6F6F6A6F6F37

Jos on vähääkään järkeä ja hiukan malttia niin klikkaamalla voi tosiaan tienata.
Sivusto ollut pystyssä vuodesta 2008, joten luotettava. Kotiutus kilahtaa välittömästi paypaliin, netelleriin ja payzaan.

Jos ei muuta niin kivaa pikku touhua pyörittää hommaa. Jos tajuaa miten hommat kuuluu hoitaa, muut klikkaa ja sä saat hilloa.

Välttämättömät alkukankeudet välttää sijottamalla jokusen kymmentä dollaria tai sitten nyhjää sijottamatta penniäkään jokusen tovin ja hommat alkaa rulaa.

Itse tienaan tällä hetkellä n.220 dollaria kuussa, aloitin 25.7, omaa rahaa sijoitin 40 dollaria. Yhden pienen kotiutuksen tein kokeilumielessä. Voitoilla kasvatan hommaa.

Suosittelen kaikille järkeville!

http://www.neobux.com/?rh=4A6F6F6A6F6F37

4

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järjetöntä touhua

      Siis kuukauden klikkailet ja saat 220 dollaria? Ja suurin osa tuostakin rahasta on mukaan houkettelemiesi hölmöjen klikkailusta kertyneita rahoja.

      Eihän tuossa ole yhtään mitään järkeä. Miksi ihmeessä kukaan järkevä ihminen tuhlaisi aikaansa tuollaiseen kannattamattoaan paskaan?

      • esa3

        Kyllä tällä hetkellä. Hommassa ei tosiaan järkeä jos ei ole pientä alkukassaa valmiina. Homma kasvaa kokoajan. Ei ole mitään estettä miksei tuo 220 dollaria kasvaisi huomattavasti, niinkin isoksi että sinullekkin tämän järki avautuisi. Ota selvää ja tuomitse sitten uudelleen! Houkuttelemalla muita mukaan ei pahemmin tienaa, ellei näe kohtuutonta vaivaa, vaan vuokraamalla referaaleja...


    • Hui-jattu

      Kaikki nuo bux-sukuiset sivustot on saman huijausporukan tekeleitä. Kai huomaat niistä referaaleistasi, "klikkausten" perusteella, ettei ne ole oikeita ihmisiä? Ne ovat vain ohjelman pätkää. Menetin itse aikoinaan muutaman satasen bux.to sivustolle. Tein kaiken niinkuin piti ja sain jopa aidon pankkikortinkin, joka ei maksa kuin muutaman dollarin, jolla voisi nostaa rahaa automaatista. Palautuksia ei kuulunut koskaan, enkä rikkonut sääntöjä. Foorumeita sensuroidaan kovaan tahtiin. Muutamille sijoittaneille maksetaan ja sitten kehotetaan kirjoittamaan siitä foorumille, että saataisiin lisää porukkaa. Niillekin maksetaan vain osa siitä minkä ovat itse sijoittaneet. Valitsevat huolella muutaman kohteen. Kaikenlaisia kilpailujakin järjestettiin. "Tienaamasi" rahat ovat vain numeroita nettisivulla. Et voi jäljittää heitä mitenkään, etkä vaatia mitään. Siihen olet suostunut itse liittyessäsi sivustolle.

    • 6+2

      Ja minä suosittelen että mennessänne sivulle jätätte kysymysmerkin perässä olevan osan pois koska juuri se tuottaa aloittajalle hilloa kotiutettavaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe