nyt apua! miehet naiset ihan kuka vaa kuka osaa auttaa!

17JaÄrsyyntynyt

Elikkäs...oon 17 vuotias nuori mies ja minulla on iso ongelma ja tämä ei ole mitään pilaa vaan oikeasti haen apua täältä. Elikkäs minun munan pituus on levossa sen 10-14 cm pitkä ja kovana pituutta on 21-24 cm! Ja se aiheuttaa onglemia! Ei kovin moni ole pystynyt ottamaan kokonaan tai edes silleen että minulle tulisi tarpeeksi tyydytystä vaan aina siihen puoleen väliin tai kaks kolmas osaa olen saanut työnettyä sisään. En tiedä johtuukose sitten siitä että olen 17 vuotias ja luonollisesti hakeudun ikäisteni seuraan mutta kun ei teini tyttö kestä niin isoa...niin pyytäisin vinkkeijä tai jotain tietoa kokemusta että miten voisin parantaa seksielämääni ? Vai pitäisikö siirtä vähän vanhempiin naisiin?

9

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr Darthvader

      No alotetaa et kaikki tollane on nii yksilöllistä. Oo ylpee et sul on nii iso! Kelaa niit jätkii jotka vois vaik tappaa et sais isomman munan.
      Naisen alapää on tosi joustava. Mieti et vauvaki mahtuis siit läpi. Must tuntuu et jos haluut sun anakonda mahtuu sinne ja sillee et tuntuu hyvält ni ekaks, se tyttö ''vois'' olla ehk vähä vanhempi ja tokaks ESILEIKKI on toooosi tärkee. Naisen orgasmi ei oo periaattees vaan koosta,vauhdista yms kiinni vaan esileikistä. Ekaks nuolet sen kans kiihkeesti, sit sormetat, jos tykkäät ni nuole vähä sen ala-osaa yms kaikki esileikki puuhat.
      Mutta nii etsä voi sun koolles mitää ni et voi syyttää ittees. Löydät vaa parin joka tykkää isommista! Onnee

    • Tiedän tämän jutun

      Osut juuri isoaseisten todelliseen ongelmaan. Vaikka minulla ei ole ihan noita mittoja, niin naisten on vaikeaa ottaa juurta myöden sisään vaikka olisi vanhempikin nainen. Se johtuu siitä, että naisen emätin on vain noin 13-15 cm pitkä. Tosin se on hyvin joustava, mutta kai joku raja silläkin on kuinka paljon se venyy tuottamatta naiselle kipuja. Vastassa on heti kohdunkaula joka ei siirry helposti ilman kipua pidemmälle.
      Luulenpa, että joudut opettelemaan nussimistavan, jossa ei voi aina mennä pohjaan asti. Voit myös kokeilla kylkiasentoja jolloin naisen pakarat ottavat vastaan.
      Myöhemmällä iälläsi vielä tulee seisokkiongelmia kun verisuonet kovettuvat ja eivät venyy riittävästi tuodakseen suuren määrän verta penikseen. Pienemmällä penikselle riittää myös pienempi määrä verta kovettuakseen. Vältä liiallista alkoholin käyttöä ja tupakkaa, jotka ovat myrkkyä suurelle penikselle. Aina ei ole herkkua omistaa suurta kyrpää.

      • Tietäjä

        Iha btw naisen emätin on 6-12cm pitkä


    • Jutun aloittaja

      No juu ei ole xd ja en polta tai juo ollenkaan (:!
      Ja kiitos hyvisä neuvoista !(:

    • paskapuhetta en usko

      Taisit puhua itsesi pussiin, koska terskastahan se kaikki mielihyvä tulee, Eli jos saat ees sen sisään nii saat kyllä tyydytystä.

    • Jutun Aloittaja

      Ja pliis rohkeesti vaa ehdotuksii ja vastauksii :D

    • Jutun Aloittaja

      " paskapuhetta en usko " et näköjään tiedä asiasta mitään tai sitten et ole harrastanut seksiä kertaakaan ? Eli siis kyllä terskassa on paljon hermopäitä ja siitä seuraa mielihyvää jos sitä stimuloit tietyllä tavalla mutta lisä nautintoa tuottaa myös jatkuva liike mikä johtaa terskan ja koko peniksen stimulointiin joten en puhu paskaa vaan ilmoitan ongelmasta mikä johtuu siitä että penikseni on niin iso että en saa haluamaani nautintoa pelkästään terskaa simuloimalla

      • Tiedän tämän jutun

        Olen kyllä 100%:sti samaa mieltä aloittajan kanssa. Toki terskan avulla saa orkut, mutta peniksen varrellakin on tärkeä tehtävä mielihyvän tunteen tekemisessä. Moni kadehtii isokyrpäisiä, mutta ei tunne kolikon toista puolta. Ehkä kiva uteliaisuutta katsella, mutta ei ehkä silti itse omistaa.

        Keskikoinen on paras eli 14-17 cm.


    • heyholetsgo

      jos et saa sitä kokonaan sisään, käytä hyvä mies kättä apuna orgasmin saamiseen :)

      tai koita vaikkapa peppuseksiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      526
      2671
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1733
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1679
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      58
      1099
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    Aihe