Ikkunaton lentokone 2

...

Eka ketju järjettömän pitkä. Etenkin ilman puurakennetta mahdoton lukea. Että lyhyt selvennys asiaan, omana aloituksenaan.

Kuten havaittiin, suuri osa kommentoijista ei ymmärtänyt, että kyse oli uudesta ikkunateknologiasta. Eli ei suotta tehdä kalliita reikiä seniin, ei lentokoneidenkaan seiniin siis ja asuinrakennusten jne seinissähän niitä reikiä on järjettömän paljon.

Kyse ei ollut ikkunoitten poistamisesta sinällään, ainoastaan niitten muuttamista elektronisiksi. Löytyi sopivasti linkki artikkeliin aiheesta, hommelia kehitellään koko ajan. Linkissä kuvia ja huima video, mitä nykyteknologialla on mahdollista saada pikkuhiljaa yleiseen käyttöön. Kandee vilaista etenkin video. Sen jälkeen voikin sitten jatkaa irputtamista siitä, että paljon kivempi katella kämmenen kokoisesta, likaisella lasilla olevasta reiästä pilviä ympärillään. Linkki sivulle:

=DW=

12

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "..."

      Kiva että et kuitenkaan laittanut linkkejä.
      Ne kun tuppaavat aiona olemaan niin sekavia ja puu-maisia. :)
      Mutta minäpä laitan, ennen näissä oli ikkunat, mutta Finskihän on aina aikaansa edellä.

      http://www.nordicglobalcargo.com/

      H.

      • Pahalta näyttää kuitenkin nyt.
        Ettei vaan olisi jäänyt jostain jälkeen.

        H.


    • Ikkunaton lentokone juttusia luin. Tärkein syy ikkunattomuuteen oli ikkunoiden raskauden poisjäämisestä seuraava koneen keventyminen ja siten polttoaineen tarpeen pieneneminen.

      Itse suosisiin linjaa, jossa koko kone olisi yhtä särkymätöntä ikkunaa, lentävä akvaario. Miten sitä ikkunattomassa näkee jos uhvomiehet ja enkelit sattuisivat istumaan siivellä. Live videoihin taas ei voi luottaa, kun ne kuitenkin olisivat vanhoja livejuttuja, sensuroituja. Tätikkunallisen koneen monirakenteisen ikkunakerrostuman sisään voi piilottaa napinhipaisun päässä olevan normikoneen olisen sisänäkymän sitä haluavalle.

      • Täysi-ikkunallisen koneen (korjaus)


      • ...

        Tsekkaa linkki, se tossa alempana, koska unohdin pois aloituksesta.

        Kyse nimenomaan koko koneen peittävästä elektronisesta ikkunasta. Sitäpaitsi, tuli mieleen. Jostain syystä aurinkopaneleita ei ole hyödynnetty lentokoneissa mitenkään. Jhtuu kai siitä, että lentokoneet eivät lennä sähköllä. Mutta niitä voisi kylläkehitellä hydrideiksikin, sähkö olisi lisävoimana ja samalla tietenkin aurinkopaneeleisa saa virtaa koneen käyttämiin sähköjärjestelmiinkin. Mun käsittääkseni nykyaikaisiaa lentokoneissa sähköllä toimivia vempeleitä suunnilleen koko kone täynnä, elektrroniset ikkunat olisivat vain murto osa muuten jo nyt käytettävästä elektroniikasta.

        =DW=


      • ... kirjoitti:

        Tsekkaa linkki, se tossa alempana, koska unohdin pois aloituksesta.

        Kyse nimenomaan koko koneen peittävästä elektronisesta ikkunasta. Sitäpaitsi, tuli mieleen. Jostain syystä aurinkopaneleita ei ole hyödynnetty lentokoneissa mitenkään. Jhtuu kai siitä, että lentokoneet eivät lennä sähköllä. Mutta niitä voisi kylläkehitellä hydrideiksikin, sähkö olisi lisävoimana ja samalla tietenkin aurinkopaneeleisa saa virtaa koneen käyttämiin sähköjärjestelmiinkin. Mun käsittääkseni nykyaikaisiaa lentokoneissa sähköllä toimivia vempeleitä suunnilleen koko kone täynnä, elektrroniset ikkunat olisivat vain murto osa muuten jo nyt käytettävästä elektroniikasta.

        =DW=

        Istuin kerran puoli vuorokautta koneessa, jonka pelastus oli ainoastaan taitava suomalainen naiskapteeni. Takana oli hytkykoneella reilu parintunnin lento toiselta mantereelta. Sitten tämä pitempi lento oli aluksi pelkkää ukkosta. Kaikki vehkeet piti olla kiinni, niin omat kuin koneenkin. Turvavyökin piti pitää kiinni. Nukkuakin olisi voinut, vaan turbulenssi nitkautti aina vaipuvan pääni pystyyn. Rauhallisessa kohdassa naposteltiin. Sitten taas turvavöihin. Vasta kun päästiin pimeään ja kylmään 10 km korkeuteen tuolla ohjuksella tiputen koneen reittilinjauksilla oli rajuilmat takana. Olisi ollut hauskempaa nähdä se ulkoinen räiske, kuin olla koneen sisällä hämärissä vyötettynä.


      • helmiah56 kirjoitti:

        Istuin kerran puoli vuorokautta koneessa, jonka pelastus oli ainoastaan taitava suomalainen naiskapteeni. Takana oli hytkykoneella reilu parintunnin lento toiselta mantereelta. Sitten tämä pitempi lento oli aluksi pelkkää ukkosta. Kaikki vehkeet piti olla kiinni, niin omat kuin koneenkin. Turvavyökin piti pitää kiinni. Nukkuakin olisi voinut, vaan turbulenssi nitkautti aina vaipuvan pääni pystyyn. Rauhallisessa kohdassa naposteltiin. Sitten taas turvavöihin. Vasta kun päästiin pimeään ja kylmään 10 km korkeuteen tuolla ohjuksella tiputen koneen reittilinjauksilla oli rajuilmat takana. Olisi ollut hauskempaa nähdä se ulkoinen räiske, kuin olla koneen sisällä hämärissä vyötettynä.

        Linkki oli hieno ja varmaan sopi tarjonnaltaan urbaanille nuoremmalle polvelle. Miuhki on se vanha koira jota ei narrata uusille tempuille. Kapselissa haluaisin kyllä tajukankaalla matka galaxilta toiselle; kapselissa olisi tarvittavat paineensäätelyt ja olo kuin kelluisi ja unetkin kauniisti stimuloituja suoraan aivokuoreen ohjatun sondin tai mikrorobotin aktivoinnin kautta.


    • ...
      • "..."

        Nättihän tuo kone on.
        Tavallaan kuin Japanilaisissa peleissä tyttöset aina.
        Into-himoisena ilmailijana muistan tuon projektin ensimmäiset kuvat, ani-maatiota
        ei silloin vielä ollut.
        Silloin mietittiin miten eristää yksittäinen asiakas, joka ei halua tuntea oloaan
        akvaariossa.
        Jotain Google-laseja ennen googlen oivallusta.
        Jopa savu-huppuja, kuten tuli-paloissa.
        Savu-Huputkaan eivät saaneet kannatusta.
        Sileys on bensan säästöä.
        Kuten teipit auto-testauksen aikana ikkunoissa.
        EU sanoo nykyään siihen että ei mee jakeluun.
        Henk.koht. tykkäisin lentää "ilmavalla" koneella.
        Olen kerran ollut kyydissä kopterissa, jonka nenä oli läpi-näkyvä alas-päinkin.
        Luulen että vain moottoroitu-liidin voittaa sen huumaavan kokemuksen.
        Liitimeen en ole vielä päässyt.
        Olis se kivaa, pelkkä keinu pyllyn alla.
        Mittaamattoman korkea Kuusi, ilman näkyvää oksaa.

        H.


    • "Kyse

      ei ollut ikkunoitten poistamisesta sinällään, ainoastaan niitten muuttamista elektronisiksi."

      Voi ehkä tuntua hiusten halkomiselta, mutta näyttö ja ikkuna ei ole sama asia. Mielestäni, vaikken aiheesta tieteellistä tutkintoa olekkaan tehnyt. Väitän että nimenomaan on kyse ikkunoiden poistamisesta.

      Siis kaiken mahdollisen luonnollisen valon eliminoinnista. Sekä mahdollisuudesta nähdä sekä koneesta ulos että koneeseen sisälle.
      Jos kone tipahtaa ja sähkö menee, on loukussa sysipimeässä patruunassa. Et voi arvioida vahinkoja, et hoitaa vahingoittuneita. Pelastushenkilöstö ei näe koneeseen sisään, heillä ei ole aavistustakaan mikä sielä odottaa.
      Myös alttiutta kaappareiden sun muiden mahdolliselle manipuloinnille ja sabotoinnille pidetään riskinä, näemmä.

      Sitäpaitsi lukemani mukaan nämä koneet olisi niin kalliita toteuttaa, että vain "richest of the rich" olisi varaa niillä matkustaa.

      Mitä taloihin tulee, niin mainitsen nyt sitten vielä kerran tieteellisesti tutkitun asian: ihminen sairastuu sekä henkisesti että fyysisesti tiloissa joissa ei ole tarpeeksi luonnollista valoa.
      Sekä tosiasian että energianeutraalit talot on jo käytössä. Ikkunoineen kaikkineen, ja taitaa niissä olla hellakin.

      Kivahan se on katsella nättejä kuvia, mutta kyllä minä mielummin pidän henkeni ja terveyteni, kiitos vaan. Tehkööt rahaa jollain järkevämmällä.
      Energiaongelman saavat ratkaista jollain muulla tavoin, en epäile onnistuvan.

      Tämäkin tietysti on ap:lle vaan muutoksen vastustamista pelkällä mutuilulla, kuten eka ketjukin. Mutta eihän noita tuollaisia juttuja ole jokaisen Matti Meikäläisen helppo omin nokin tieteellisesti tutkia, joten taitaa ap olla saman luetun hömpän varassa kuin muutkin.

    • Turvallisuus

      Kyllä tärkein keksintö kuitenkin olisi lentokone joka ei putoa vaan laskeutuu
      aina hallitusti alas. Vaikka esim.laskuvarjojen varassa. Muut hienoudet kun
      ovat turhia täydellisen tuhon rinnalla. Siis joka tilanteessa, kone ei syöksy alas.

    • Kieroutunut mieleni purskahti nauruun, huomatessani aamulla linkin, jossa asiakas
      päästää ilmailu-vaivan turva-tarkastus-skannerissa.
      Ei heikko-hermoisille.

      H.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe