takuuhuuto

katkera

Takuuhuudon sivut suljettu, missä nyt tiedotetaan jatkotoimista, miten voi vaatia saamatta jääneitä voittoja?Ryhmäkanneko?

8

288

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikmän

      Voit tunkea sen ryhmäkanteen sinne missä ei aurinko paista.

      Yritys on konkurssissa. Konkurssi ei ole rikos. Yrittäjä on ottanut riskin, perustanut yrityksen ja sijoittanut siihen rahaa sekä aikaa. Riski on toteutunut, yrittäjä on hävinnyt sijoittamansa rahat ja usein vähän tai paljon muutakin.

      Saamatta jääneistä voitoista voit olla yhteydessä konkurssipesän hoitajaan. Hän maksaa sinulle jos konkurssipesällä on varoja eli todennäköisesti ei.

      Pieni vinkki lopuksi. Ei kannata osallistua senttihuutokauppoihin, ei nykyisiin eikä tuleviin.

    • näin kävi taas!

      Et mitenkään. Entisestä Sunnycentistä jäi voittoja saamatta n. 1800 euron edestä ja Takuuhuudossa on voittoja n. 800 euron edestä saamatta ja Lahjahuuto ei toimita voittoja vaikka on vielä toiminnassa!!! Ikävä kyllä tappiot menee omaan piikkiin.

    • kaukaa viisas

      Herätkää jo viimein huutohimoiset,eikö teillä ole mitään omaa älyä lopettaa aikanaan huutaminen jos ei kerta tavarat tule.
      Turha on itkeä jos ei usko jo pinestä toimitus katkoksesta että kaikki asiat ei ole kohdallaan.
      Itse olen jäänyt tappioitta jokaisesta senttarista kun olen osannut jättäytyä aikanan pois.Mutta minkäs sille mahtaa jos on peliriippuvainen.
      Annan tässä muutaman vinkin
      Älä osta huutoja älyttömiä määriä jemmaan
      Älä huuda monia kohteita saataviin odottele että voitot tulevat.
      Tiedustele sähköpostilla voittoja,jos ei vastata niin kannattaa miettiä kahdesti jatkaako huutamista!!!
      Pidä kiinni luvatuista toimitus ajoista!!
      Viimeisenä vinkkinä annan että jos jotain todella tarvitset niin mene suoraan myyjän luo ja osta tuote!! =)

      • hyviä vinkkejä

        Kaukaa viisaalta jälleen fiksuja sanoja. Jos oot sama "kaukaa viisas" joka tänne aiemminkin kirjoitellut ja yrittäny peliriippuvaisille järkeä päähän takoa, niin monesti oon samaa mieltä sun kanssa ollu. Senttarit on ihan mukavia, mut pitää tietää mitä tekee ja ei saa antaa pelihimolle valtaa. Kokonaisuutena voitolle oon senttareista jäänyt pelkällä maalaisjärjellä. Itekin oon yrittäny monta kertaa ihmisiä täällä varoitella, mut joillekkin luupäille ei taida mikään mennä jakeluun!!! Veikkailempa vain et kohta on palsta täynnä itkua kun Lahjahuuto tekee konkan. Ite en oo siellä huutanu periaatekysymyksestä ku ylläpitäjinä entiset öykkäri huutajat jotka potkittu pihalle muista senttareista. Turpaan on noilta vikifiltä ja muilta sen nimimerkeiltä senttarien alkuaikoina otettu sen verta monesti et ei paljo kiinnosta niitten touhuu rahoittaa!!! Sunnycentistä näki jo yli vuos ennen konkkaa et jotain on pahasti pielessä. Toimitukset takkuili ja selitykset oli mitä ihmeellisempiä ja voittoja alkoi saamaan jo vähän liiankin helpolla mikä ei voi olla kuin merkki huutajien vähentymisestä. Sinne ei jääny mitään ku tajusin noista merkeistä lopettaa huutamisen monta kuukautta ennen loppua ja en voi kuin ihmetellä miten jotkut ei tajunnu!!! Takuuhuudon loppu oli yllättävämpi mut kyllä senkin pystyi ennakoimaan. Joskus alkuvuodesta aloin ihmettelemään miksi voittoja tulee niin helposti ja sit alko tulee noita ihme osta heti uudistuksia ja aina aikaisemmin tosi nopeet toimitukset alko muuttuu pidemmiks. Kaikki voitot ehdin saada mut jonkin verran huutoja jäi mut ne nyt ei paljoo harmita ku ei noilla huudoilla paljoo arvoa ollu. Ilmattekshan ne niitä loppuaikoina jakeli tai jollain älyttömillä bonuskertoimilla...


      • hässäkkä

        Takuuhuuto tavarat toimitti loppuun asti nopeasti ainakin minulle, mutta ne huudot jotka jäi käyttämättä......


      • ei-arpia
        hässäkkä kirjoitti:

        Takuuhuuto tavarat toimitti loppuun asti nopeasti ainakin minulle, mutta ne huudot jotka jäi käyttämättä......

        Jäi minullakin paljon huutoja, mutta ne olivat ostettu tarjoushintaan, todella halvalla.

        En ole koskaan itkenyt menetettyjä huutoja, sillä mieti nyt ihmislapsi, etteivät ne ole mitään verrattuna Takuuhuudon konkurssiin vai jouduitko itse konkkaan?

        Annetaan rehellisesti toimineen Takuuhuudon olla rauhassa. Paras huutokauppa se oli, mitä ikinä on ollut ja on olemassa.


    • pieruaivot

      kun rahat ovat menneet, ne ovat menneet

    • turha surra

      Senttihuutokaupat, muut huutokaupat, nettipelit yms. ovat riski, jonka osallistuja ottaa. Tappiot on nieltävä, koska on vapaaehtoisesti osallistunut vaikkapa mainittuun Takuuhuutoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe