Perjantain persoonallisuustesti

pimppaloora

http://www.voice.fi/terveysjahyvinvointi/selvita-persoonallisuustyyppisi-testilla-oletko-rento-flegmaatikko-vai-dynaaminen-koleerikko/23/65268

Itse sain 4/5 D-vastauksia.
Jos sait eniten D-vastauksia, olet flegmaatikko.

"Olet tyytyväinen ihminen, joka tunnetaan ystävällisyydestään. Peruspersoonasi on vastaanottavainen ja rento. Osaat olla sopivasti viilipytty ja tyynen järkevästä ajattelustasi nauttivat muutkin. Voit olla erittäin suvaitsevainen ja sisäisessä maailmassasi myllertävät isot tunteet. Elät mieluummin vakaata elämää epävarmuuden ja muutoksen sijaan. Uteliaisuutesi ja havainnointikykysi ovat voimavarojasi. Äidyt joskus passiivis-aggressiiviseksi."

28

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun tulokseni:

      Jos sait eniten C-vastauksia, olet melankolikko.
      Sinä olet joukon ajatteleva pohdiskelija. Olet yleensä todella huomaavainen, ja haluat olla paikalla ajoissa. Sinulla on lahjakkuutta luovalla alalla, ja koet joskus aitoa maailmantuskaa sekä taiteellisen luomistyön ahdistusta. Olet parantumaton perfektionisti. Pärjäät yksin ja loistat itsenäisyyttä vaativissa töissä, joissa tarkkuutesi ja intensiivisyytesi pääsee oikeuksiinsa.

    • 6+5

      "Olet ulospäin suuntautunut ekstrovertti. Pidät sosiaalisuudesta ja luot helposti ystävyyssuhteita. Äidyt joskus riehakkaaksikin. Olet luova ja uskallat unelmoida, ongelmanasi on useammin toteutus. Aloitat mielelläsi uuden harrastuksen, mutta kiinnostus katoaa uusien jännittävien juttujen edessä. Olet puhujatyyppi, etkä pelkää esiintymistä. Olet luonteeltasi tunteellinen ja voit itkeä muiden nähden. Saat energiaa toisten ihmisten seurasta."

      Ja en todellakaan ole, sain ton koska mulla oli 2 a vastausta. Huono testi

      • No tää nyt olikin joku hömppätesti, mut ihan hauska :D


    • Tämä oli kiva :)

      Tulokseni oli bbaba eli

      Jos sait eniten B-vastauksia, olet koleerikko.

      Olet tekijäihminen. Persoonallisuutesi on ekstrovertti, ja käytät usein voimaasi ottamalla tilanteen haltuun. Sinussa on kunnianhimoa, energiaa ja intohimoa. Haluat vaikuttaa muihin. Dominoit helposti muita, varsinkin flegmaatikkoja. Monissa sotilaallisissa ja poliittisissa johtajissa on ripaus sinun johtavia luonteenpiirteitäsi. Pahimmillasi olet manipuloija. Vahvuutesi on se, että osaat ja haluat kantaa vastuuta.

      ---
      Oikeasti olen kyllä introvertti, koska esilläolon vastapainoksi tarvitsen paljon myös omaa, yksinäistä aikaa.

      • hömppätraktori

        Kyllä ekstroverttikin tarvitsee omaa aikaa ladatakseen akkujaan.

        Yleisesti ottaen en usko, että palstan "introverteistä" puoletkaan on oikeasti introverttejä. Useimmat ovat enemmänkin ekstroverttejä, jotka ovat olleet liian paljon yksin. Siksi he valittavat yksinäisyyttä, ja aidosti kärsivät siitä.


      • hömppätraktori kirjoitti:

        Kyllä ekstroverttikin tarvitsee omaa aikaa ladatakseen akkujaan.

        Yleisesti ottaen en usko, että palstan "introverteistä" puoletkaan on oikeasti introverttejä. Useimmat ovat enemmänkin ekstroverttejä, jotka ovat olleet liian paljon yksin. Siksi he valittavat yksinäisyyttä, ja aidosti kärsivät siitä.

        Muistaakseni Myers-Briggin tyyppitestissä olin introvertti, tosin siitä on kauan kun sen tein.


    • ryppis

      Mielenkiintoista. Päättelen ketjun perusteellä, että jos vastasit kyselyyn innoissasi, olet nainen.

    • Tasapeli. Olen joko flegmaattinen melankolikko tai melankolinen flegmaatikko, varmasti molempia :-D

      Liian lyhyt testi ja osa vastauksista oli sellaisia, että saattaisin toisena päivänä valita toisinpäin c- ja d-vastausten kanssa. Mutta tunnistan kyllä itsestäni melankolisen flegmaatikon. Ei ehkä oikein hyvä yhdistelmä :-D

    • ätmi

      Sangviinikko kuulostaa ihan alemman tason mieheltä ennen kuin pillun puute nujertaa hänet.

    • Inha Kyynikko

      "Olet tyytyväinen ihminen, joka tunnetaan ystävällisyydestään. Peruspersoonasi on vastaanottavainen ja rento. Osaat olla sopivasti viilipytty ja tyynen järkevästä ajattelustasi nauttivat muutkin. Voit olla erittäin suvaitsevainen ja sisäisessä maailmassasi myllertävät isot tunteet. Elät mieluummin vakaata elämää epävarmuuden ja muutoksen sijaan. Uteliaisuutesi ja havainnointikykysi ovat voimavarojasi. Äidyt joskus passiivis-aggressiiviseksi."

      Varmasti.

    • m40+

      Kolme D:tä, eli vahvasti flegmaatikko ;)

    • Kympin Nainen

      Jos kiinnostaa ”vertaileva tutkimus”, niin samat persoonallisuustyypit, mutta hieman erilainen ja pidempi testi löytyy:
      http://personality-testing.info/tests/4T.php

      Minulla ainakin tuli eri tulokset näistä kahdesta eri testistä, ou nou :P

      • Löydän molemmista itseni

        "Your temperament is sanguine. The sanguine temperament is fundamentally spontaneous and pleasure-seeking; sanguine people are sociable and charismatic. They tend to enjoy social gatherings, making new friends and tend to be boisterous. They are usually quite creative and often daydream. However, some alone time is crucial for those of this temperament. Sanguine can also mean sensitive, compassionate and thoughtful. Sanguine personalities generally struggle with following tasks all the way through, are chronically late, and tend to be forgetful and sometimes a little sarcastic. Often, when they pursue a new hobby, they lose interest as soon as it ceases to be engaging or fun. They are very much people persons. They are talkative and not shy. Sanguines generally have an almost shameless nature, certain that what they are doing is right. They have no lack of confidence."


      • Ikisinkku M

        Kyllä minulla pukkasi flegmaattista molemmista niin kai sen sitten täytyy paikkansa pitää. Se että te naiset saatte eri tuloksia samantyyppisistä testeistä kertoo ette oikein taida tunte itseänne, teillä kai on se yhdessä toisessa ketjussa mainitsemani lankakerä päässä ja siinä paljon irrallisia piuhoja :D


      • Kympin Nainen
        pimppaloora kirjoitti:

        Löydän molemmista itseni

        "Your temperament is sanguine. The sanguine temperament is fundamentally spontaneous and pleasure-seeking; sanguine people are sociable and charismatic. They tend to enjoy social gatherings, making new friends and tend to be boisterous. They are usually quite creative and often daydream. However, some alone time is crucial for those of this temperament. Sanguine can also mean sensitive, compassionate and thoughtful. Sanguine personalities generally struggle with following tasks all the way through, are chronically late, and tend to be forgetful and sometimes a little sarcastic. Often, when they pursue a new hobby, they lose interest as soon as it ceases to be engaging or fun. They are very much people persons. They are talkative and not shy. Sanguines generally have an almost shameless nature, certain that what they are doing is right. They have no lack of confidence."

        Jep, eiköhän tuossa ole juuri se, että kaikissa on ainakin hiukan kaikkia noita elementtejä, vain eri osuuksina. Siksi sieltä pystyy itsensä useammankin elementin alta löytämään. Minulla tuli vallitsevaksi piirteeksi koleerikko / sangviinikko :)


      • Kympin Nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kyllä minulla pukkasi flegmaattista molemmista niin kai sen sitten täytyy paikkansa pitää. Se että te naiset saatte eri tuloksia samantyyppisistä testeistä kertoo ette oikein taida tunte itseänne, teillä kai on se yhdessä toisessa ketjussa mainitsemani lankakerä päässä ja siinä paljon irrallisia piuhoja :D

        Mutta sepä tuossa olikin pointtina, että testit olivat erilaisia. Sinä olet se poikkeus joka vahvistaa säännön. Tai sitten sinä olet niin änkyrä, että vedät samat tulokset kysyttiin sitten mitä tahansa - sekään ei minua yllättäisi :)

        Vai lankakerä? en olekaan sellaista kommenttia nähnyt, selvästi olen siis missannut jotakin tärkeää poissaollessani :)


      • Ikisinkku M
        Kympin Nainen kirjoitti:

        Mutta sepä tuossa olikin pointtina, että testit olivat erilaisia. Sinä olet se poikkeus joka vahvistaa säännön. Tai sitten sinä olet niin änkyrä, että vedät samat tulokset kysyttiin sitten mitä tahansa - sekään ei minua yllättäisi :)

        Vai lankakerä? en olekaan sellaista kommenttia nähnyt, selvästi olen siis missannut jotakin tärkeää poissaollessani :)

        Ei kun minä olen johdonmukainen enkä änkyrä :)

        Ei kun johtojahan ne olikin, ole hyvä, piti etsiä tuo linkki:

        http://www.voice.fi/ilmiot/qnaisten-ja-miesten-aivot-ovat-taysin-erilaisetq-paikkansa-pitava-video-naurattaa-jalleen-netissa/8/65144


      • neiti ruiskukka
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kyllä minulla pukkasi flegmaattista molemmista niin kai sen sitten täytyy paikkansa pitää. Se että te naiset saatte eri tuloksia samantyyppisistä testeistä kertoo ette oikein taida tunte itseänne, teillä kai on se yhdessä toisessa ketjussa mainitsemani lankakerä päässä ja siinä paljon irrallisia piuhoja :D

        Tuo kertoo vain miehille tyypillisistä putkiaivoista, että saa kaikista testeistä samat vastaukset :D Naisissa voi tarpeen vaatiessa olla vaikka kaikkia persoonallisuuden piirteitä yhtäaikaa..:)


      • Kympin Nainen
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Ei kun minä olen johdonmukainen enkä änkyrä :)

        Ei kun johtojahan ne olikin, ole hyvä, piti etsiä tuo linkki:

        http://www.voice.fi/ilmiot/qnaisten-ja-miesten-aivot-ovat-taysin-erilaisetq-paikkansa-pitava-video-naurattaa-jalleen-netissa/8/65144

        :D Aivan mahtava juttu & video! Tuohan selittää myös sen, miksi naisen aivot kirjaimellisesti menevät pois päältä orgasmin aikana. Se on luonnon sanelema pakko, koska naisilla ei ole tuota tyhjää laatikkoa - keinoa päästä aivokuolleeseen tilaan - mutta tarvitsemme tietysti myös tuon ajoittaisen buuttauksen kaikkien noiden johtojemme kanssa :D


      • Minä olin tuossa jälkimmäisessä testissä flegmaatikko.


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Ei kun minä olen johdonmukainen enkä änkyrä :)

        Ei kun johtojahan ne olikin, ole hyvä, piti etsiä tuo linkki:

        http://www.voice.fi/ilmiot/qnaisten-ja-miesten-aivot-ovat-taysin-erilaisetq-paikkansa-pitava-video-naurattaa-jalleen-netissa/8/65144

        Joo, ihan hauska video oli. Ja jos joku ei vielä saanut testaamisesta tarpeekseen, niin siihenkin oli linkattu perään tuommoinen testi:
        http://survley.com/what-is-your-brain-good-at.html

        Mulle tuli siitä tämmöinen tulos:

        “Your Mind Is Creative
        You tend to think up the most innovative things. You mind knows no limits. You are eccentric without even trying to be. You are just sort of naturally odd. You aren't a detailed oriented person at all. You prefer to focus on ideas instead. You can't help but think outside the box. As far as you're concerned, you don't even know where the box is.”


      • "Jos kiinnostaa ”vertaileva tutkimus”, niin samat persoonallisuustyypit, mutta hieman erilainen ja pidempi testi löytyy:
        http://personality-testing.info/tests/4T.php"

        Tuon testin tulos oli minulla flegmaatikko eli se kai sitten olisi lähempänä oikeaa kuin tuo melankolikko.


      • stellaria81 kirjoitti:

        Joo, ihan hauska video oli. Ja jos joku ei vielä saanut testaamisesta tarpeekseen, niin siihenkin oli linkattu perään tuommoinen testi:
        http://survley.com/what-is-your-brain-good-at.html

        Mulle tuli siitä tämmöinen tulos:

        “Your Mind Is Creative
        You tend to think up the most innovative things. You mind knows no limits. You are eccentric without even trying to be. You are just sort of naturally odd. You aren't a detailed oriented person at all. You prefer to focus on ideas instead. You can't help but think outside the box. As far as you're concerned, you don't even know where the box is.”

        Minäkin sain tuosta testistä saman tuloksen. Jännä, että saimme samat tulokset molemmista testeistä.


    • vajaa-4-kymppinen

      Jotkut D-vaihtoehdot kuulosti käypäisiltä, joten tieteellisesti todistettu flegmaatikko. Samaiset kreikkalaiset kehittivät psykologian ohella myös luonnontieteet varsin pitkälle. Saisiko jostain testin, jolla mitata kehon maa-, vesi-, ilma-, tuli- ja eetteripitoisuus?

    • kiltti atm

      Sain eniten C vastauksia 3/5

    • No mulla tuli eniten C ja D vastauksia, joista osa oli vähän kahden vaiheilla, että valitsenko C:n vaiko D:n, mutta kuitenkin ne jälkimmäiset vaihtoehdot oli mua lähempänä.

    • multitool

      D:tä enimmäkseen. Analyysin sisältö kohdallani enempivähempi päin suota. Jos vakaa elämä tarkoittaa käsikirjoitettua ja kellotettua elämää, niin ei.
      Tyytyväisyydestä...en oikeastaan tunne hyvää enkä huonoa. Testihetkellä.
      Tyynen järkevään ajatteluun pystyn. Kolmas asia, että kuka siitä "nauttii". :D
      Huumoritesti.

    • jihuuta

      selkeästi koleerikko

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3537
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1650
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe