Kertokaa mulle et mitä nää on jos ei oo ufoja?

Star maan

https://www.youtube.com/watch?v=YnG2Pt9-JWQ&index=1&list=UUtHg0Cdx1PQ8xkkvnwGRMUQ

Älkää sanoko et feikki, jos sanotte niin todistakaa et normi kaduntallaaja pystyy moisiin feikkeihin. Onko noi muukalaisten aluksia vai jotain eliöitä?

Itellä tuli heti mieleen tost jakaantuvast aluksest mieleen joku ``avaruus`` solu, soluthan kopioi itseään. Ei olisi ihme että avaruudessa olisi noin isoja soljua/eliöitä.

Nuo on maapallon tyypille vähän liian kummallisen näköst ollakseen teknisiä laitteita. Mun mielest ne näyttää elävältä, ihan meduusan tyylisiä.

45

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalju Pitkätukka

      Ihan mitä vaan.

      Mitä joku tuhruinen juutuupivideo todistaa?

      Mistä johtuu, että tähtitieteilijät ja tähtitieteen harrastajat perin harvoin näkevät ufoja?

      Olen alan harrastaja.

      Olen havainnut tähtijoukkoja, galakseja, planeettoja, kaksistähtiä, planeetaarisia sumuja...

      Siinä sivussa on tullut nähtyä satelliitteja, tähdenlentoja, tulipalloja, lentokoneita, rakettilaukaisuja, revontulia, haloilmiöitä, valaisevia yöpilviä...

      Ikinä en ole havainnut mitään, mitä olisi tehnyt mieli epäillä avaruusetiäisten lentoalukseksi.

      • Star maan

        Joku epäili tätä videoo toisessa ketjussa feikiksi. Väittää että olisi mikroskoopista noi ``alukset`` ja lisätty videon päälle missä kuvataan taivasta. Mene ja tiiä sitte?

        ``Mistä johtuu, että tähtitieteilijät ja tähtitieteen harrastajat perin harvoin näkevät ufoja?`` Siitä että ufojen esiintyminen on suht harvinaist.

        ``Siinä sivussa on tullut nähtyä satelliitteja, tähdenlentoja, tulipalloja, lentokoneita, rakettilaukaisuja, revontulia, haloilmiöitä, valaisevia yöpilviä`` Moni on nähny.

        ``Ikinä en ole havainnut mitään, mitä olisi tehnyt mieli epäillä avaruusetiäisten lentoalukseksi.`` Ei ihme, kuten mainitsin niin ne on suht harvinaisii. Mutta se että juuri sinä et ole nähnyt niin ei todista sen puolesta että ufoja ei oo.

        Moni lentäjä, politikko, ministeri, ilmavoimien upseeri, jopa jenkkien entisiä presidenttejä ja miljoonia luotettavia ihmisiä on nähny.


      • +9uy+87tg+87
        Star maan kirjoitti:

        Joku epäili tätä videoo toisessa ketjussa feikiksi. Väittää että olisi mikroskoopista noi ``alukset`` ja lisätty videon päälle missä kuvataan taivasta. Mene ja tiiä sitte?

        ``Mistä johtuu, että tähtitieteilijät ja tähtitieteen harrastajat perin harvoin näkevät ufoja?`` Siitä että ufojen esiintyminen on suht harvinaist.

        ``Siinä sivussa on tullut nähtyä satelliitteja, tähdenlentoja, tulipalloja, lentokoneita, rakettilaukaisuja, revontulia, haloilmiöitä, valaisevia yöpilviä`` Moni on nähny.

        ``Ikinä en ole havainnut mitään, mitä olisi tehnyt mieli epäillä avaruusetiäisten lentoalukseksi.`` Ei ihme, kuten mainitsin niin ne on suht harvinaisii. Mutta se että juuri sinä et ole nähnyt niin ei todista sen puolesta että ufoja ei oo.

        Moni lentäjä, politikko, ministeri, ilmavoimien upseeri, jopa jenkkien entisiä presidenttejä ja miljoonia luotettavia ihmisiä on nähny.

        Ufoja kyllä. Vieraan sivilisaation lentolaitteita tuskin.


      • Kalju Pitkätukka
        Star maan kirjoitti:

        Joku epäili tätä videoo toisessa ketjussa feikiksi. Väittää että olisi mikroskoopista noi ``alukset`` ja lisätty videon päälle missä kuvataan taivasta. Mene ja tiiä sitte?

        ``Mistä johtuu, että tähtitieteilijät ja tähtitieteen harrastajat perin harvoin näkevät ufoja?`` Siitä että ufojen esiintyminen on suht harvinaist.

        ``Siinä sivussa on tullut nähtyä satelliitteja, tähdenlentoja, tulipalloja, lentokoneita, rakettilaukaisuja, revontulia, haloilmiöitä, valaisevia yöpilviä`` Moni on nähny.

        ``Ikinä en ole havainnut mitään, mitä olisi tehnyt mieli epäillä avaruusetiäisten lentoalukseksi.`` Ei ihme, kuten mainitsin niin ne on suht harvinaisii. Mutta se että juuri sinä et ole nähnyt niin ei todista sen puolesta että ufoja ei oo.

        Moni lentäjä, politikko, ministeri, ilmavoimien upseeri, jopa jenkkien entisiä presidenttejä ja miljoonia luotettavia ihmisiä on nähny.

        "Moni lentäjä, politikko, ministeri, ilmavoimien upseeri, jopa jenkkien entisiä presidenttejä ja miljoonia luotettavia ihmisiä on nähny."

        Monelle luotettavalle ja hyvin koulutetulle ihmiselle tulipallo on selvä etiäisten avaruusalus.

        Parikin kaveria on ollut peloissaan tai hämmästyneitä nähtyään hieman näyttävämmän tulipallon.

        Ja kyseesähän on vain ilmakehässä palava kivi.

        Tarinoita tietysti riittää, ja suuri osa "miljoonista havaitsijoista" on tarkoitushakuisten tutkimusten tulosta.

        Esim. sadalta ihmiseltä on kyselty "oletko nähnyt taivaalla lentävän esineen, jota et ole tunnistanut".
        Jotka vastaavat "kyllä", ovat nähneet siis ufon, ja tätä on vedetty johtopäätös, että se on etiäisten interstellaarinen mopedi.

        Jos sadasta 5 on nähnyt ufon(siis taivaalla jotain jota ei tunnista) niin kaikista amerikkalaisista...

        Hurjimmissa visioissa vastaus kysymykseen "onko sinulla arpia, joiden syntymisestä sinulla ei ole muistikuvaa" tai "oletko autolla ajaessasi huomannut, että sinulla ei ole muistikuvia osasta matkaa" on tulkittu siten, että vastaaja on kaapattu avaruusalukseen, tehty testetejä jne.

        En voi todistaa, etteivät avaruusolennot vierailisi täällä, mutta väitetty todistusaineisto etiäisistä kyllä muistuttaa tonttutarinoita ja kummitusjuttuja.

        En usko etiäisiin, ennen kuin tulevat TV-lähetysessä moikkaamaan Saulia tai Obamaa.


      • Star maan
        Kalju Pitkätukka kirjoitti:

        "Moni lentäjä, politikko, ministeri, ilmavoimien upseeri, jopa jenkkien entisiä presidenttejä ja miljoonia luotettavia ihmisiä on nähny."

        Monelle luotettavalle ja hyvin koulutetulle ihmiselle tulipallo on selvä etiäisten avaruusalus.

        Parikin kaveria on ollut peloissaan tai hämmästyneitä nähtyään hieman näyttävämmän tulipallon.

        Ja kyseesähän on vain ilmakehässä palava kivi.

        Tarinoita tietysti riittää, ja suuri osa "miljoonista havaitsijoista" on tarkoitushakuisten tutkimusten tulosta.

        Esim. sadalta ihmiseltä on kyselty "oletko nähnyt taivaalla lentävän esineen, jota et ole tunnistanut".
        Jotka vastaavat "kyllä", ovat nähneet siis ufon, ja tätä on vedetty johtopäätös, että se on etiäisten interstellaarinen mopedi.

        Jos sadasta 5 on nähnyt ufon(siis taivaalla jotain jota ei tunnista) niin kaikista amerikkalaisista...

        Hurjimmissa visioissa vastaus kysymykseen "onko sinulla arpia, joiden syntymisestä sinulla ei ole muistikuvaa" tai "oletko autolla ajaessasi huomannut, että sinulla ei ole muistikuvia osasta matkaa" on tulkittu siten, että vastaaja on kaapattu avaruusalukseen, tehty testetejä jne.

        En voi todistaa, etteivät avaruusolennot vierailisi täällä, mutta väitetty todistusaineisto etiäisistä kyllä muistuttaa tonttutarinoita ja kummitusjuttuja.

        En usko etiäisiin, ennen kuin tulevat TV-lähetysessä moikkaamaan Saulia tai Obamaa.

        ``Monelle luotettavalle ja hyvin koulutetulle ihmiselle tulipallo on selvä etiäisten avaruusalus.`` Miten joku voi luulla tulipalloa avaruusalukseksi? Ufo havainnot on metallisia palloja suurin osa.

        ``Parikin kaveria on ollut peloissaan tai hämmästyneitä nähtyään hieman näyttävämmän tulipallon.`` Ai on? Miten se liittyy aiheeseen? Tulipallot ei ole ufoja.

        ``Tarinoita tietysti riittää, ja suuri osa "miljoonista havaitsijoista" on tarkoitushakuisten tutkimusten tulosta.`` Näin on, varmastikkin.

        ``En voi todistaa, etteivät avaruusolennot vierailisi täällä, mutta väitetty todistusaineisto etiäisistä kyllä muistuttaa tonttutarinoita ja kummitusjuttuja.`` Jos olet tosissasi tota mieltä niin et ole kovin vakuuttavia todisteita nähnyt. Minä olen nähnyt varmaan kymmeniä tuhansia todella vakuuttavia todisteita elämäni aikana. Tutustu vaikka Venäjän, Kanadan ja Brittien viranomais arkistoihin. Sieltä löytyy Kenraalia, sotilaslentäjiä ja kokonaisten sotalaivojen miehistön havaintoja ufoista.

        Keskustellaan sitten lisää kun olet vaihtanut tonttu juttusi oikeisiin tapauksiin.

        Vaikuttaa siltä että olet niitä ihmisiä mitkä ovat aivoistaan niin rajoittuneita ottamaan itselleen epämieluisia ja pelottavia asioita vastaan että jos näkisit vaikka ihan selvän ufon niin automaattisesti luokittelisit sen suo kaasuks.

        Tekstisi sisältö on monin osin uskomattoman sekavaa, esim en usko ufoihin ellei ne tule tv lähetyksessä moikkaamaan Saulia tai Obamaa. Siis WTF? Taidat olla ihan pentu vielä?


      • korkealta ja kovaa
        Star maan kirjoitti:

        ``Monelle luotettavalle ja hyvin koulutetulle ihmiselle tulipallo on selvä etiäisten avaruusalus.`` Miten joku voi luulla tulipalloa avaruusalukseksi? Ufo havainnot on metallisia palloja suurin osa.

        ``Parikin kaveria on ollut peloissaan tai hämmästyneitä nähtyään hieman näyttävämmän tulipallon.`` Ai on? Miten se liittyy aiheeseen? Tulipallot ei ole ufoja.

        ``Tarinoita tietysti riittää, ja suuri osa "miljoonista havaitsijoista" on tarkoitushakuisten tutkimusten tulosta.`` Näin on, varmastikkin.

        ``En voi todistaa, etteivät avaruusolennot vierailisi täällä, mutta väitetty todistusaineisto etiäisistä kyllä muistuttaa tonttutarinoita ja kummitusjuttuja.`` Jos olet tosissasi tota mieltä niin et ole kovin vakuuttavia todisteita nähnyt. Minä olen nähnyt varmaan kymmeniä tuhansia todella vakuuttavia todisteita elämäni aikana. Tutustu vaikka Venäjän, Kanadan ja Brittien viranomais arkistoihin. Sieltä löytyy Kenraalia, sotilaslentäjiä ja kokonaisten sotalaivojen miehistön havaintoja ufoista.

        Keskustellaan sitten lisää kun olet vaihtanut tonttu juttusi oikeisiin tapauksiin.

        Vaikuttaa siltä että olet niitä ihmisiä mitkä ovat aivoistaan niin rajoittuneita ottamaan itselleen epämieluisia ja pelottavia asioita vastaan että jos näkisit vaikka ihan selvän ufon niin automaattisesti luokittelisit sen suo kaasuks.

        Tekstisi sisältö on monin osin uskomattoman sekavaa, esim en usko ufoihin ellei ne tule tv lähetyksessä moikkaamaan Saulia tai Obamaa. Siis WTF? Taidat olla ihan pentu vielä?

        "Minä olen nähnyt varmaan kymmeniä tuhansia todella vakuuttavia todisteita elämäni aikana. "

        Minä en ole nähnyt ainuttakaan. Eivät myöskään vakavasti otettavat tutkijat. Tieteen tekijöistä juuri kukaan ei taida uskoa ufojen vierailuihin tai poikkeukset ovat ainakin todella harvinaisia.

        Olisikohan kymmenet tuhannet vakuuttavat todisteet liioittelua?
        Oliksiko sinulla eri käsitys vakuuttavasta todistuksesta kuin muilla?


      • lisäystä
        Star maan kirjoitti:

        ``Monelle luotettavalle ja hyvin koulutetulle ihmiselle tulipallo on selvä etiäisten avaruusalus.`` Miten joku voi luulla tulipalloa avaruusalukseksi? Ufo havainnot on metallisia palloja suurin osa.

        ``Parikin kaveria on ollut peloissaan tai hämmästyneitä nähtyään hieman näyttävämmän tulipallon.`` Ai on? Miten se liittyy aiheeseen? Tulipallot ei ole ufoja.

        ``Tarinoita tietysti riittää, ja suuri osa "miljoonista havaitsijoista" on tarkoitushakuisten tutkimusten tulosta.`` Näin on, varmastikkin.

        ``En voi todistaa, etteivät avaruusolennot vierailisi täällä, mutta väitetty todistusaineisto etiäisistä kyllä muistuttaa tonttutarinoita ja kummitusjuttuja.`` Jos olet tosissasi tota mieltä niin et ole kovin vakuuttavia todisteita nähnyt. Minä olen nähnyt varmaan kymmeniä tuhansia todella vakuuttavia todisteita elämäni aikana. Tutustu vaikka Venäjän, Kanadan ja Brittien viranomais arkistoihin. Sieltä löytyy Kenraalia, sotilaslentäjiä ja kokonaisten sotalaivojen miehistön havaintoja ufoista.

        Keskustellaan sitten lisää kun olet vaihtanut tonttu juttusi oikeisiin tapauksiin.

        Vaikuttaa siltä että olet niitä ihmisiä mitkä ovat aivoistaan niin rajoittuneita ottamaan itselleen epämieluisia ja pelottavia asioita vastaan että jos näkisit vaikka ihan selvän ufon niin automaattisesti luokittelisit sen suo kaasuks.

        Tekstisi sisältö on monin osin uskomattoman sekavaa, esim en usko ufoihin ellei ne tule tv lähetyksessä moikkaamaan Saulia tai Obamaa. Siis WTF? Taidat olla ihan pentu vielä?

        Brittien arkiston läpikäytyään Nick Pope kertoi, ettei yhtä'än varmaa tapausta löytynyt, mutta aihetodisteita kyllä.
        Mistä sinä tunnet Brittiarkiston paremmin kuin eräs ansioituneimmista UFO tutkijoista?
        Miten itse olet tutustunut Venäjän arkistoihin? Ne eivät ole avoimia länsimaisille tutkijoille ja edellyttäisivät tietenkon venajän kielen taitoa.

        Kuka mahtaa olla lapsellinen?


      • Star maan
        korkealta ja kovaa kirjoitti:

        "Minä olen nähnyt varmaan kymmeniä tuhansia todella vakuuttavia todisteita elämäni aikana. "

        Minä en ole nähnyt ainuttakaan. Eivät myöskään vakavasti otettavat tutkijat. Tieteen tekijöistä juuri kukaan ei taida uskoa ufojen vierailuihin tai poikkeukset ovat ainakin todella harvinaisia.

        Olisikohan kymmenet tuhannet vakuuttavat todisteet liioittelua?
        Oliksiko sinulla eri käsitys vakuuttavasta todistuksesta kuin muilla?

        Monikin tiedemies uskoo, mutta ei sano sitä ääneen sillä ufot ei mahdu tieteen raameihin.

        ``Olisikohan kymmenet tuhannet vakuuttavat todisteet liioittelua?
        Oliksiko sinulla eri käsitys vakuuttavasta todistuksesta kuin muilla?`` Ei ole liioteltua. Mulla voi olla todisteista eri käsitys kun muilla, sillä minä pidän Kenraaleja, sotilaita ja laivan miehistöä luotettavana lähteenä.

        Katso Venäjän, Kanadan ja Brittien ufo arkistoja, siellä on kymmeniä tuhansia todisteita ufoista.


      • Star maan
        lisäystä kirjoitti:

        Brittien arkiston läpikäytyään Nick Pope kertoi, ettei yhtä'än varmaa tapausta löytynyt, mutta aihetodisteita kyllä.
        Mistä sinä tunnet Brittiarkiston paremmin kuin eräs ansioituneimmista UFO tutkijoista?
        Miten itse olet tutustunut Venäjän arkistoihin? Ne eivät ole avoimia länsimaisille tutkijoille ja edellyttäisivät tietenkon venajän kielen taitoa.

        Kuka mahtaa olla lapsellinen?

        ``Brittien arkiston läpikäytyään Nick Pope kertoi, ettei yhtä'än varmaa tapausta löytynyt, mutta aihetodisteita kyllä.
        Mistä sinä tunnet Brittiarkiston paremmin kuin eräs ansioituneimmista UFO tutkijoista?`` En ole sanonut että tunnen arkistot paremmin vai olenko? Jos Nick Pope ei usko Kenraaleita, sotilaita ja jopa kokonaisen sotalaivan miehistöä niin en voi sille mitään. Itse luotan, luotettavampia silminnäkijä lähteitä ei voi olla.

        ``Miten itse olet tutustunut Venäjän arkistoihin? Ne eivät ole avoimia länsimaisille tutkijoille ja edellyttäisivät tietenkon venajän kielen taitoa.`` Miksi valehtelet? Jos ne eivät olisi Länsimaisille tutkijoille avoimia niin mistä minä sitten olisin voinut lukea niitä? Minä osaan Venäjää melko sujuvasti.

        ``Kuka mahtaa olla lapsellinen?`` Se että ei usko Kenraaleita ym, sitten uskoo jos joku yle näyttää telkkarissa ufoja. Luotettavampi Kenraali on kuin yle tai mikään uutiskanava. Ihmiset on niin tyhmiä että uskoo sokeasti Länsimaisia uutiskanavia, häppäisitkö kaivoon jos yle käskis? Ja lapsellista on myös se että kuvittelee että me olemme ainoa todella älykäs rotu, se on laskettu juttu että se on käytännössä mahdotonta, vain täysin aivopesty tieteen kapeissa raameissa elävä lammas kuvittelee noin. Ja luuletko oikeesti että sinä edustat universumin mahtavinta rotua? Melko suuret luulot sinulla on itsestäsi.


      • höpö höpö
        Star maan kirjoitti:

        Monikin tiedemies uskoo, mutta ei sano sitä ääneen sillä ufot ei mahdu tieteen raameihin.

        ``Olisikohan kymmenet tuhannet vakuuttavat todisteet liioittelua?
        Oliksiko sinulla eri käsitys vakuuttavasta todistuksesta kuin muilla?`` Ei ole liioteltua. Mulla voi olla todisteista eri käsitys kun muilla, sillä minä pidän Kenraaleja, sotilaita ja laivan miehistöä luotettavana lähteenä.

        Katso Venäjän, Kanadan ja Brittien ufo arkistoja, siellä on kymmeniä tuhansia todisteita ufoista.

        Popen mielestä ei ainuttakaan varmaa näyttöä Brittiarkistossa. Venäjän arkistoon et ole itsekään tutustunut. Uskot vain kaikki puolivillaiset jutut, joita UFO sivustoilla vilisee.
        Kanadassa taitaa yksi hassahtanut entinen puolustusministeri olla vaahdonnut ufoista, mutta kas kummaa kun taaskaan tiedemaailma ei korviaan lotkauta.

        Jos monikin tiedemies uskoo, niin voit varmaan mainita edes muutaman.


      • ex ufo mään
        Star maan kirjoitti:

        ``Brittien arkiston läpikäytyään Nick Pope kertoi, ettei yhtä'än varmaa tapausta löytynyt, mutta aihetodisteita kyllä.
        Mistä sinä tunnet Brittiarkiston paremmin kuin eräs ansioituneimmista UFO tutkijoista?`` En ole sanonut että tunnen arkistot paremmin vai olenko? Jos Nick Pope ei usko Kenraaleita, sotilaita ja jopa kokonaisen sotalaivan miehistöä niin en voi sille mitään. Itse luotan, luotettavampia silminnäkijä lähteitä ei voi olla.

        ``Miten itse olet tutustunut Venäjän arkistoihin? Ne eivät ole avoimia länsimaisille tutkijoille ja edellyttäisivät tietenkon venajän kielen taitoa.`` Miksi valehtelet? Jos ne eivät olisi Länsimaisille tutkijoille avoimia niin mistä minä sitten olisin voinut lukea niitä? Minä osaan Venäjää melko sujuvasti.

        ``Kuka mahtaa olla lapsellinen?`` Se että ei usko Kenraaleita ym, sitten uskoo jos joku yle näyttää telkkarissa ufoja. Luotettavampi Kenraali on kuin yle tai mikään uutiskanava. Ihmiset on niin tyhmiä että uskoo sokeasti Länsimaisia uutiskanavia, häppäisitkö kaivoon jos yle käskis? Ja lapsellista on myös se että kuvittelee että me olemme ainoa todella älykäs rotu, se on laskettu juttu että se on käytännössä mahdotonta, vain täysin aivopesty tieteen kapeissa raameissa elävä lammas kuvittelee noin. Ja luuletko oikeesti että sinä edustat universumin mahtavinta rotua? Melko suuret luulot sinulla on itsestäsi.

        Olet keskenkasvuinen kakara tai sitten vain henkisesti jälkeen jäänyt. Minä kun en ole viitannut mihinkään tuolaiseen.
        "Ja luuletko oikeesti että sinä edustat universumin mahtavinta rotua? Melko suuret luulot sinulla on itsestäsi. "
        Olen uskoakseni sijoittanut arvoja Draken kaavaan, kun sinä vielä taputtelit jätöksiäsi leikkikehän lattiaan. Uskon toski, että älyä on maan ulkopuolella. Voi olla jopa jo ihan tuhannen valovuoden etäisyydellä. Väite, että he hurruuttelisivat tällä dirigensseillään, on sen sijaan hyvin epävarmalla pohjalla.


      • uffomään
        Star maan kirjoitti:

        ``Brittien arkiston läpikäytyään Nick Pope kertoi, ettei yhtä'än varmaa tapausta löytynyt, mutta aihetodisteita kyllä.
        Mistä sinä tunnet Brittiarkiston paremmin kuin eräs ansioituneimmista UFO tutkijoista?`` En ole sanonut että tunnen arkistot paremmin vai olenko? Jos Nick Pope ei usko Kenraaleita, sotilaita ja jopa kokonaisen sotalaivan miehistöä niin en voi sille mitään. Itse luotan, luotettavampia silminnäkijä lähteitä ei voi olla.

        ``Miten itse olet tutustunut Venäjän arkistoihin? Ne eivät ole avoimia länsimaisille tutkijoille ja edellyttäisivät tietenkon venajän kielen taitoa.`` Miksi valehtelet? Jos ne eivät olisi Länsimaisille tutkijoille avoimia niin mistä minä sitten olisin voinut lukea niitä? Minä osaan Venäjää melko sujuvasti.

        ``Kuka mahtaa olla lapsellinen?`` Se että ei usko Kenraaleita ym, sitten uskoo jos joku yle näyttää telkkarissa ufoja. Luotettavampi Kenraali on kuin yle tai mikään uutiskanava. Ihmiset on niin tyhmiä että uskoo sokeasti Länsimaisia uutiskanavia, häppäisitkö kaivoon jos yle käskis? Ja lapsellista on myös se että kuvittelee että me olemme ainoa todella älykäs rotu, se on laskettu juttu että se on käytännössä mahdotonta, vain täysin aivopesty tieteen kapeissa raameissa elävä lammas kuvittelee noin. Ja luuletko oikeesti että sinä edustat universumin mahtavinta rotua? Melko suuret luulot sinulla on itsestäsi.

        Miten jokin titteli tekee ihmisestä luotettavamman? Ilmeisesti Päivi Räsänen on todella luotettava, koska hän on LÄÄKÄRI ja MINISTERI... eikä hän myöskään voi koskaan olla väärässä?

        Putinkaan ei voi olla väärässä, koska hän on PRESIDENTTI!

        Eikö ole vähän lapsellista uskoa sokeasti auktoriteetteihin?


      • usko pois
        uffomään kirjoitti:

        Miten jokin titteli tekee ihmisestä luotettavamman? Ilmeisesti Päivi Räsänen on todella luotettava, koska hän on LÄÄKÄRI ja MINISTERI... eikä hän myöskään voi koskaan olla väärässä?

        Putinkaan ei voi olla väärässä, koska hän on PRESIDENTTI!

        Eikö ole vähän lapsellista uskoa sokeasti auktoriteetteihin?

        Nick Pope on koko UFO yhteisön arvostama tutkija. Mutta hän on ihan oikean tutkijakoulutuksen saanut ja siksi hän ei satuile siitä, mitä Brittiarkisto paljasti. Aihetodisteita, mutta ei ainuttakaan savuavaa asetta.


      • uffomään
        usko pois kirjoitti:

        Nick Pope on koko UFO yhteisön arvostama tutkija. Mutta hän on ihan oikean tutkijakoulutuksen saanut ja siksi hän ei satuile siitä, mitä Brittiarkisto paljasti. Aihetodisteita, mutta ei ainuttakaan savuavaa asetta.

        Tarkoitin lähinnä noita Kenraaleita (joka kirjoitetaan kylläkin pienellä alkukirjaimella) yms... ;D

        Se viesti oli tarkoitettu nimimerkille "Star maan".


    • Olly

      Ainakin osa noista näyttäisi olevan syvän meren itse valaisevia elukoita, bongasin meduusan ja pari muuta, jotka ovat TV:stä tuttuja vaikken nimiä muistakaan.

    • Kalju Pitkätukka

      "Tulipallot ei ole ufoja. "

      Jos havaitsija ei tunnista tulipalloa, se nimenomaan on UFO, tunnistamaton lentävä esine.

      "Jos olet tosissasi tota mieltä niin et ole kovin vakuuttavia todisteita nähnyt. "

      Minulla on edesmenneen Tapani Kuninkaan kirja "Ufojen jäljillä".
      Olin pikkupoikana erttäin vaikuttunut kirjan tarinoista.
      Siinä on paljon yksityiskohtaisia kuvauksia muukalaisten avaruusaluksista ja avaruusolennoista pitkistä hoikista miehistä himokkaaseen punatukkaiseen naishumanoidiin(suosikkini :-D ).
      Lyhyt, harmaa, isopäinen ja -silmäinen rotu ei ollut kehittynyt ilmeisesti tämän päivän muodin mukaiseksi, kirja onkin 70- luvulta...

      Olen käynyt alan grand old ladyn Rauni-Leena Luukanen-Kilden luennolla...

      Kaikki em. vahvistaa näkemystäni, että ufotarinat ovat pelkkää kansanperinnettä.
      Samaa kastia kummitusjuttujen kanssa.

      "Miten joku voi luulla tulipalloa avaruusalukseksi?"

      Teethän sinäkin vahvoja oletuksia jonkun hämärän youtube- videon perusteella.


      "Tekstisi sisältö on monin osin uskomattoman sekavaa, esim en usko ufoihin ellei ne tule tv lähetyksessä moikkaamaan Saulia tai Obamaa. Siis WTF? "

      Tarkoitan, että haluan selkeämpiä todisteita kuin pelkkiä tarinoita.

      Jos joku sivilisaatio kykenisi matkustamaan valovuosien halki, uffomiehet eivät takuulla leikkisi kuurupiiloa, rysäyttellisi kolareja Roswellissa, kanavoisi epämääräisiä viestejä, ilmaisisi itseään Raunileenoille ja af Granneille.

      He joko pysyisivät takuulla piilossa tai tulisivat reilusti esille.

      "Taidat olla ihan pentu vielä?"

      Mahdollisesti, ikää on 42.

      • Star maan

        ``Jos havaitsija ei tunnista tulipalloa, se nimenomaan on UFO, tunnistamaton lentävä esine.`` No shit Sherlok! Mutta jos sinä tiedät että se on tulipallo niin silloin se ei ole tunnistamaton lentävä esine! Katso Wikipediasta että mitä ufo meinaa.

        ``Minulla on edesmenneen Tapani Kuninkaan kirja "Ufojen jäljillä".
        Olin pikkupoikana erttäin vaikuttunut kirjan tarinoista.
        Siinä on paljon yksityiskohtaisia kuvauksia muukalaisten avaruusaluksista ja avaruusolennoista pitkistä hoikista miehistä himokkaaseen punatukkaiseen naishumanoidiin(suosikkini :-D ).
        Lyhyt, harmaa, isopäinen ja -silmäinen rotu ei ollut kehittynyt ilmeisesti tämän päivän muodin mukaiseksi, kirja onkin 70- luvulta.`` Haluaisin hommata saman kirjan, varmasti ihan mielenkiintoista luettavaa, vaikka veikkaan 99-sadasta keksityksi tarinaksi.


        ``Olen käynyt alan grand old ladyn Rauni-Leena Luukanen-Kilden luennolla...`` Ai olet, sepä mukava kuulla. Itse en menisi, sillä en luotaa sanaankaan mitä hän sanoo.


        ``Kaikki em. vahvistaa näkemystäni, että ufotarinat ovat pelkkää kansanperinnettä.
        Samaa kastia kummitusjuttujen kanssa.`` No en ihmettele yhtään, suosittelisinkin sinun siirtyvät oikeiden ufotapauksiin, mm eri valtioiden arkistoon. Ja outoa että sinä teet olettamuksia ufoista höpö höpö juttujen perusteella.

        ``Jos joku sivilisaatio kykenisi matkustamaan valovuosien halki, uffomiehet eivät takuulla leikkisi kuurupiiloa, rysäyttellisi kolareja Roswellissa, kanavoisi epämääräisiä viestejä, ilmaisisi itseään Raunileenoille ja af Granneille.`` Olen samaa mieltä.


      • TYHMÄHÄN SIE OOT
        Star maan kirjoitti:

        ``Jos havaitsija ei tunnista tulipalloa, se nimenomaan on UFO, tunnistamaton lentävä esine.`` No shit Sherlok! Mutta jos sinä tiedät että se on tulipallo niin silloin se ei ole tunnistamaton lentävä esine! Katso Wikipediasta että mitä ufo meinaa.

        ``Minulla on edesmenneen Tapani Kuninkaan kirja "Ufojen jäljillä".
        Olin pikkupoikana erttäin vaikuttunut kirjan tarinoista.
        Siinä on paljon yksityiskohtaisia kuvauksia muukalaisten avaruusaluksista ja avaruusolennoista pitkistä hoikista miehistä himokkaaseen punatukkaiseen naishumanoidiin(suosikkini :-D ).
        Lyhyt, harmaa, isopäinen ja -silmäinen rotu ei ollut kehittynyt ilmeisesti tämän päivän muodin mukaiseksi, kirja onkin 70- luvulta.`` Haluaisin hommata saman kirjan, varmasti ihan mielenkiintoista luettavaa, vaikka veikkaan 99-sadasta keksityksi tarinaksi.


        ``Olen käynyt alan grand old ladyn Rauni-Leena Luukanen-Kilden luennolla...`` Ai olet, sepä mukava kuulla. Itse en menisi, sillä en luotaa sanaankaan mitä hän sanoo.


        ``Kaikki em. vahvistaa näkemystäni, että ufotarinat ovat pelkkää kansanperinnettä.
        Samaa kastia kummitusjuttujen kanssa.`` No en ihmettele yhtään, suosittelisinkin sinun siirtyvät oikeiden ufotapauksiin, mm eri valtioiden arkistoon. Ja outoa että sinä teet olettamuksia ufoista höpö höpö juttujen perusteella.

        ``Jos joku sivilisaatio kykenisi matkustamaan valovuosien halki, uffomiehet eivät takuulla leikkisi kuurupiiloa, rysäyttellisi kolareja Roswellissa, kanavoisi epämääräisiä viestejä, ilmaisisi itseään Raunileenoille ja af Granneille.`` Olen samaa mieltä.

        ``Kaikki em. vahvistaa näkemystäni, että ufotarinat ovat pelkkää kansanperinnettä.
        Samaa kastia kummitusjuttujen kanssa.`` ihan sama kuin sanoisi että,luin akuankkaa ja se ei vahvista näkemyksini reaali-maailmasta.jutuistasi päätellen olet todellakin pentu!


      • nolla on nolla
        Star maan kirjoitti:

        ``Jos havaitsija ei tunnista tulipalloa, se nimenomaan on UFO, tunnistamaton lentävä esine.`` No shit Sherlok! Mutta jos sinä tiedät että se on tulipallo niin silloin se ei ole tunnistamaton lentävä esine! Katso Wikipediasta että mitä ufo meinaa.

        ``Minulla on edesmenneen Tapani Kuninkaan kirja "Ufojen jäljillä".
        Olin pikkupoikana erttäin vaikuttunut kirjan tarinoista.
        Siinä on paljon yksityiskohtaisia kuvauksia muukalaisten avaruusaluksista ja avaruusolennoista pitkistä hoikista miehistä himokkaaseen punatukkaiseen naishumanoidiin(suosikkini :-D ).
        Lyhyt, harmaa, isopäinen ja -silmäinen rotu ei ollut kehittynyt ilmeisesti tämän päivän muodin mukaiseksi, kirja onkin 70- luvulta.`` Haluaisin hommata saman kirjan, varmasti ihan mielenkiintoista luettavaa, vaikka veikkaan 99-sadasta keksityksi tarinaksi.


        ``Olen käynyt alan grand old ladyn Rauni-Leena Luukanen-Kilden luennolla...`` Ai olet, sepä mukava kuulla. Itse en menisi, sillä en luotaa sanaankaan mitä hän sanoo.


        ``Kaikki em. vahvistaa näkemystäni, että ufotarinat ovat pelkkää kansanperinnettä.
        Samaa kastia kummitusjuttujen kanssa.`` No en ihmettele yhtään, suosittelisinkin sinun siirtyvät oikeiden ufotapauksiin, mm eri valtioiden arkistoon. Ja outoa että sinä teet olettamuksia ufoista höpö höpö juttujen perusteella.

        ``Jos joku sivilisaatio kykenisi matkustamaan valovuosien halki, uffomiehet eivät takuulla leikkisi kuurupiiloa, rysäyttellisi kolareja Roswellissa, kanavoisi epämääräisiä viestejä, ilmaisisi itseään Raunileenoille ja af Granneille.`` Olen samaa mieltä.

        Monenko valtion arkistot olet läpikäynyt. Kun arkistot avautuivat asiasta kohistiin UFO piireissä valtavasti, mutta kerta toisesensa jälkeen tuli vesiperä. Ei yhtään todennettua maan ulkoisen teknisen sivilisaation vierailua.

        Että se arkistoistasi.


      • uskoa uskoa
        TYHMÄHÄN SIE OOT kirjoitti:

        ``Kaikki em. vahvistaa näkemystäni, että ufotarinat ovat pelkkää kansanperinnettä.
        Samaa kastia kummitusjuttujen kanssa.`` ihan sama kuin sanoisi että,luin akuankkaa ja se ei vahvista näkemyksini reaali-maailmasta.jutuistasi päätellen olet todellakin pentu!

        Mutta kun asia vaan tuntuu olevan niin. Suomalaisen uskontotieteen väitöskirjankin mukaan ufo ilmiö on rinnastettavissa uskontoon.


      • Star maan
        nolla on nolla kirjoitti:

        Monenko valtion arkistot olet läpikäynyt. Kun arkistot avautuivat asiasta kohistiin UFO piireissä valtavasti, mutta kerta toisesensa jälkeen tuli vesiperä. Ei yhtään todennettua maan ulkoisen teknisen sivilisaation vierailua.

        Että se arkistoistasi.

        `` Ei yhtään todennettua maan ulkoisen teknisen sivilisaation vierailua. `` Kyllä on ja uskomattoman monta. Jos joku väittää moista että ei ole nii se on hänen mielipiteensä. Itse kyllä uskon Kenraaleita, sotilaita ja jopa laivan miehistöä ym. Kyse on lukijan tulkinnasta.


      • Star maan
        uskoa uskoa kirjoitti:

        Mutta kun asia vaan tuntuu olevan niin. Suomalaisen uskontotieteen väitöskirjankin mukaan ufo ilmiö on rinnastettavissa uskontoon.

        ``Suomalaisen uskontotieteen väitöskirjankin mukaan ufo ilmiö on rinnastettavissa uskontoon`` Voi herran jestas! Ei kannata uskoa mitään uskontieteeseen liittyvää :D


      • Muun mään boi
        Star maan kirjoitti:

        `` Ei yhtään todennettua maan ulkoisen teknisen sivilisaation vierailua. `` Kyllä on ja uskomattoman monta. Jos joku väittää moista että ei ole nii se on hänen mielipiteensä. Itse kyllä uskon Kenraaleita, sotilaita ja jopa laivan miehistöä ym. Kyse on lukijan tulkinnasta.

        Kenraali kirjoitetaan pienellä "k" -kirjaimella, vaikka kuinka paljon heitä arvostaisitkin. (Aivan kuten lääkäri, pappi, kirjastonhoitaja jne...)

        Juuri sinun kaltaiset pölkkypäät (auktoriteettiuskovaiset) mahdollistivat Hitlerin valtaannousun...


      • Kalju Pitkätukka
        Star maan kirjoitti:

        ``Jos havaitsija ei tunnista tulipalloa, se nimenomaan on UFO, tunnistamaton lentävä esine.`` No shit Sherlok! Mutta jos sinä tiedät että se on tulipallo niin silloin se ei ole tunnistamaton lentävä esine! Katso Wikipediasta että mitä ufo meinaa.

        ``Minulla on edesmenneen Tapani Kuninkaan kirja "Ufojen jäljillä".
        Olin pikkupoikana erttäin vaikuttunut kirjan tarinoista.
        Siinä on paljon yksityiskohtaisia kuvauksia muukalaisten avaruusaluksista ja avaruusolennoista pitkistä hoikista miehistä himokkaaseen punatukkaiseen naishumanoidiin(suosikkini :-D ).
        Lyhyt, harmaa, isopäinen ja -silmäinen rotu ei ollut kehittynyt ilmeisesti tämän päivän muodin mukaiseksi, kirja onkin 70- luvulta.`` Haluaisin hommata saman kirjan, varmasti ihan mielenkiintoista luettavaa, vaikka veikkaan 99-sadasta keksityksi tarinaksi.


        ``Olen käynyt alan grand old ladyn Rauni-Leena Luukanen-Kilden luennolla...`` Ai olet, sepä mukava kuulla. Itse en menisi, sillä en luotaa sanaankaan mitä hän sanoo.


        ``Kaikki em. vahvistaa näkemystäni, että ufotarinat ovat pelkkää kansanperinnettä.
        Samaa kastia kummitusjuttujen kanssa.`` No en ihmettele yhtään, suosittelisinkin sinun siirtyvät oikeiden ufotapauksiin, mm eri valtioiden arkistoon. Ja outoa että sinä teet olettamuksia ufoista höpö höpö juttujen perusteella.

        ``Jos joku sivilisaatio kykenisi matkustamaan valovuosien halki, uffomiehet eivät takuulla leikkisi kuurupiiloa, rysäyttellisi kolareja Roswellissa, kanavoisi epämääräisiä viestejä, ilmaisisi itseään Raunileenoille ja af Granneille.`` Olen samaa mieltä.

        Huutonetissä näkyy mainittua kirjaa olevan useampikin kappale kaupan. Kotikirjastoni on karttunut ko. sivuston ansiosta kymmenillä kappaleilla.


      • SUT sutisee
        Star maan kirjoitti:

        ``Suomalaisen uskontotieteen väitöskirjankin mukaan ufo ilmiö on rinnastettavissa uskontoon`` Voi herran jestas! Ei kannata uskoa mitään uskontieteeseen liittyvää :D

        Väitöskirjan tekijä on Suomen Ufoptutkijoiden nykyinen puheenjohtaja Närvä.


      • åoihuihpgpy8
        Star maan kirjoitti:

        `` Ei yhtään todennettua maan ulkoisen teknisen sivilisaation vierailua. `` Kyllä on ja uskomattoman monta. Jos joku väittää moista että ei ole nii se on hänen mielipiteensä. Itse kyllä uskon Kenraaleita, sotilaita ja jopa laivan miehistöä ym. Kyse on lukijan tulkinnasta.

        Tunnistamaton lentävä kohde ei tarkoita samaa kuin alienalus. ufoja kyllä näkee niin kenraalin kuin korpraalitkin, mutta alienalusta ei todistettavasti ole nähnyt kukaan.


    • NIMIMERKKI66 6

      ``Kalju Pitkätukka``KIRJOITTAA KYLLÄ MELKO YLIMIELISESTI ASIOISTA,JA NAURETTAVUUDEN HUIPPU ON SE,ETTÄ HÄN IHAN TOSISSAAN SANOO,ETTÄ ON TEHNYT KUNINKAAN JA RAUNIN JUTTUJEN PERUSTEELLA PÄÄTELMÄN,ETTÄ UFOJA EI OLE.SALLIKAA MUN NAURAA :D

    • mie 2

      pakko kyllä sanoa se että me emme todellakaan voi olla ainuita täällä.jos ymmärtäisitte pätkääkään matematiikasta ja siitä että kuinka iso universumi olisi niin olisitte eri mieltä.ja tuo kuvaa hyvin älykkyysosamäärääsi kun sanoit että olet tullut raunileenan ja kuninkaan jutuista siihen päätelmään että ufoja ei ole.

      • iso on iso

        Jos ymmärrät pätkääkään siitä, kuinka iso universumi on, niin tiedeät vierailut erittäin epätodennäköisiksi, vaikka vieraita sivilisaatioita olisikin.


      • Star maan
        iso on iso kirjoitti:

        Jos ymmärrät pätkääkään siitä, kuinka iso universumi on, niin tiedeät vierailut erittäin epätodennäköisiksi, vaikka vieraita sivilisaatioita olisikin.

        Jos tajuaisit että kuinka iso ja monipuolinen universumi on tajuaisit että täällä vieraillaan kokoajan. Senkö takia luulet ettei vierailla kun universumi on niin iso? Humikset kyllä matkustavat yli valonnopeuden ja he pystyvät hetkessä siirtymään sinne minne haluavat.


      • Muun mään boi
        Star maan kirjoitti:

        Jos tajuaisit että kuinka iso ja monipuolinen universumi on tajuaisit että täällä vieraillaan kokoajan. Senkö takia luulet ettei vierailla kun universumi on niin iso? Humikset kyllä matkustavat yli valonnopeuden ja he pystyvät hetkessä siirtymään sinne minne haluavat.

        Niinpä, heillähän on omat fysiikan lakinsa... eiku mites se nyt olikaan?

        Niillä on varmaan myös aikakoneita ja ne piereskelevät banaanipirtelöä ulos korvistaan, kun harrastavat seksiä (hieromalla peukaloaan vasemman räpylän nimettömään, joka viikon 15. päivä)?


      • ölkölkölköl
        Star maan kirjoitti:

        Jos tajuaisit että kuinka iso ja monipuolinen universumi on tajuaisit että täällä vieraillaan kokoajan. Senkö takia luulet ettei vierailla kun universumi on niin iso? Humikset kyllä matkustavat yli valonnopeuden ja he pystyvät hetkessä siirtymään sinne minne haluavat.

        Paljonko sinulla oli ikää?
        Valonnopeus on luonnon asettama rajanopeus. Ei sitä rikota.
        Universumista taidan tietää melkoisen paljon enemmän kuin sinä, kuten myös fysiikasta.


    • humis

      Kalju Pitkätukka on tyypillinen Darwinisti, hän uskoo, että TYHJÄSTÄ on syntynyt alkuräjähdys galaksit dinosaurukset ihmiset ja kaikki. Mutta hän ei usko, että maailman kaikkeudessa olisi humiksia :) saa olla kyllä uskomattoman sairas päästään

      • humis

        Hän ei tiedä edes mikä on tyhjä! Tyhjässä ei ole mitään, ei yhtään mitään. Joten tyhjästä ei voi syntyä mitään!


      • surkeaa ininää
        humis kirjoitti:

        Hän ei tiedä edes mikä on tyhjä! Tyhjässä ei ole mitään, ei yhtään mitään. Joten tyhjästä ei voi syntyä mitään!

        Googlaa kvanttifluktaatio.

        Ja mikä onkaan tutkijan toteamus, kun kosmologian nollasummapeli sai vankat mitatut todisteet.
        "Tuovisen mukaan Planck-hankkeessa on todistettu vääräksi myös vanha sanonta.
        - Maailmankaikkeuden kokonaisenergia on nolla ja energia on lähtenyt nollasta. Tyhjästä on erittäin hyvä nyhjästä. "

        Kyse on siitä, että te kresu- ja ufo pellet ette näköjään tunne edes kosmologian tai fysiikan alkeita.

        http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCAQFjAA&url=http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013032116811280_ul.shtml&ei=dKcEVK_DNKK6ygOTgYGgBg&usg=AFQjCNEExESVmygojISnt0YpoR3kNHh7GQ&sig2=YJeu6qcVc_pBh1oFnSnfrg&bvm=bv.74115972,d.bGQ&cad=rja


      • tyhjästä ei tuu midi
        surkeaa ininää kirjoitti:

        Googlaa kvanttifluktaatio.

        Ja mikä onkaan tutkijan toteamus, kun kosmologian nollasummapeli sai vankat mitatut todisteet.
        "Tuovisen mukaan Planck-hankkeessa on todistettu vääräksi myös vanha sanonta.
        - Maailmankaikkeuden kokonaisenergia on nolla ja energia on lähtenyt nollasta. Tyhjästä on erittäin hyvä nyhjästä. "

        Kyse on siitä, että te kresu- ja ufo pellet ette näköjään tunne edes kosmologian tai fysiikan alkeita.

        http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CCAQFjAA&url=http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2013032116811280_ul.shtml&ei=dKcEVK_DNKK6ygOTgYGgBg&usg=AFQjCNEExESVmygojISnt0YpoR3kNHh7GQ&sig2=YJeu6qcVc_pBh1oFnSnfrg&bvm=bv.74115972,d.bGQ&cad=rja

        Tyhjästä ei kyllä mitään voi syntyä. Syntymiseen tarvitaan aina ainetta mitä tyhjyydessä ei luonnollisesti ole. Olet todella typerä jos oikeasti uskot moista.


      • Kalju Pitkätukka

        Loppuivatko argumentit kun piti alkaa solvaamaan?

        En väitä, etteikö Maan ulkopuolella olisi älykästä elämää.

        Toistaiseksi sellaisesta ei vain ole mitään vakuuttavia todisteita.

        Vain alkuun linkitetyn videon kaltaisia juttuja.

        Ufotarinat vain eivät mielestäni kerro avaruusmuukalaisten vierailuista enempää kuin riihitonttutarinat mistään todellisesta riihenhaltiasta.

        Kuinkaan kirja muuten on siitä hyvä, että siinä tehdään se havainto, että ufot ovat aina muuttaneet muotoaan ihmisten mielikuvien mukaisiksi.

        1800- luvun lopulla ja 1900- luvun alussa nähtiin Jules Vernen kertomusten mukaisia ilmalaivoja.

        Lentokoneen keksimisen jälkeen tulivat aavelentokoneet, sittemmin aaveraketit.

        Kun yksi lehtijuttu kertoi lentävistä lautasista, kaikki alkoivat nähdä niitä.

        Humanoidit myös ovat muuttaneet kotipaikkaansa.

        Aaveilmalaivojen miehistöt olivat Maan päältä.

        Avaruusajan koitettua etiäiset alkoivat tulla milloin Marsista, milloin Venuksesta, ja kun ko. planeettojen elinolot tulivat suuren yleisön tietoon, muuttivat alienit Siriukselle...

        Mielestäni selvä osoitus siitä, että nämä tarinat ovat peräisin ihmisten mielistä eivätkä
        toisilta aurinkokunnilta.

        Vai että uskomattoman sairas päästään...
        Jos terve skeptisyys ja asioihin perehtyminen on sairautta, niin olkoon sitten.


      • on mitattu
        tyhjästä ei tuu midi kirjoitti:

        Tyhjästä ei kyllä mitään voi syntyä. Syntymiseen tarvitaan aina ainetta mitä tyhjyydessä ei luonnollisesti ole. Olet todella typerä jos oikeasti uskot moista.

        Tyhmää uskoa? Ei siinä uskon kanssa ole mitään tekemistä, jos on mittauksin todettu, että maailmankaikkeuden kokonais massa-energia on nolla. Taidat olla melko kakara vielä, kun et ymmärrä selviä asioita.


    • Star maan

      ``Toistaiseksi sellaisesta ei vain ole mitään vakuuttavia todisteita.`` No onhan, Kenraalejen ja jopa USAn pressan silminnäkijä lausuntoja, niitä ei voi kukaan sivuuttaa. Monta ufoa on myös näkynyt tutkassa, samaan aikaan kun ihmiset ovat maasta havainneet sen.

      Kaikki tuo kertomasi että ufot muuttaa muotoaan mielikuvitusten mukaan tarkoittaa sitä, että osa ihmisistä luulee ufoja aikansa lentohärveleiks. Ei voi tosissaan sanoa tuon perusteella että kaikki on keksittyjä, koska lautas ufoja on luolamaalauksissa, todella vanhoissa tauluissa ja näkyäänkin. Ihman tollanen nykypäivän modernon näköisiä lautasia on maalattu vaikka mihin, pyramiideissakin on niitä. Pyramiideihin on myös kaiverrettu sukellusvenä, NASAn laite, helikopteri ym nykypäivän laitteita.

      ``Aaveilmalaivojen miehistöt olivat Maan päältä`` Kuinka voit ilman mitään todisteita sivuttaa miljoonien luotettavien ihmisien ufo kertomukset? Vaikutat olevat niin ``laatikossa`` ajatustesi kanssa, että et uskoisi ufoihin vaikka näkisit sellaisen, varmaan kehittäisit automaattisesti sille selityksin, esim suo kaasua, kuumailmapallo, psykoosi ja muita selityksiä.

      • kjlkjlkjlkjljk

        Taivaalla näkyy jotain. Tutkassa näkyy jotain. Mikä saa ihmisen kuvittelemaan sen tulleen aurinkokuntamme ulkopuolelta? Vilkas mielikuvitus.

        Pyramidien ja inkojen kuvioista on tehty merkillisiä tulkintoja. Ne on kaikki järjestään debunkattu asiantuntijoiden taholta.


      • Kalju Pitkätukka
        kjlkjlkjlkjljk kirjoitti:

        Taivaalla näkyy jotain. Tutkassa näkyy jotain. Mikä saa ihmisen kuvittelemaan sen tulleen aurinkokuntamme ulkopuolelta? Vilkas mielikuvitus.

        Pyramidien ja inkojen kuvioista on tehty merkillisiä tulkintoja. Ne on kaikki järjestään debunkattu asiantuntijoiden taholta.

        vanhoissa maalauksissa usein on taivaalle kuvattu jotain, jota ufoihmiset pitävät lentävinä lautasina. Varmaankaan maalari ei ole tehnyt kuvaa mallista, vaan silminnäkijäkuvauksen perusteella. Mitenhän joku voisi kuvata mammatuspilviä? "Taivas oli täynnä ikäänkuin tummempia ja vaaleampia palloja..." Joku kirjoitustaitoinen kirjoittaa maalarille, että väki näki taivaan täynnä tummia ja vaaleita palloja, maalari maalaa kuvan...


      • Vääriä sieniä?
        Kalju Pitkätukka kirjoitti:

        vanhoissa maalauksissa usein on taivaalle kuvattu jotain, jota ufoihmiset pitävät lentävinä lautasina. Varmaankaan maalari ei ole tehnyt kuvaa mallista, vaan silminnäkijäkuvauksen perusteella. Mitenhän joku voisi kuvata mammatuspilviä? "Taivas oli täynnä ikäänkuin tummempia ja vaaleampia palloja..." Joku kirjoitustaitoinen kirjoittaa maalarille, että väki näki taivaan täynnä tummia ja vaaleita palloja, maalari maalaa kuvan...

        Entä jos ne maalarit ovat katsoneet ylös taivaalle (luolan sisällä) maalatessaan niitä kuvia? ;D


      • ihantästsivustavaan
        Vääriä sieniä? kirjoitti:

        Entä jos ne maalarit ovat katsoneet ylös taivaalle (luolan sisällä) maalatessaan niitä kuvia? ;D

        Hyvin usein keskustelun lyhentämiseksi olisi tarpeen, kun suomenkielessä (ja muissa myös) olisi joku lyhyt ja ytimekäs sana tarkoittamaan maan ulkopuolisten muukalaisten lentoalusta, jotta se voitaisiin heti lähtöön erottaa UFO:sta ja sen määritelmästä ja tiedettäisiin heti puolin ja toisin mistä puhutaan ja mitä tarkoitetaan.


    • kuulema

      Vaimoni on naimisissa ufon kanssa.

      • Kalju Pitkätukka

        Siis tunnistamattoman lentävän esineen kanssa :-D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe