SCC -- Iisakille kelpaa vain häntä äänestävät

En kelpaa Iisakille!

http://kartsa.blogit.hameensanomat.fi/2014/08/01/en-halua-scclta-enaa-yhtaan-selvitysta/#comment-2865

Heissulivei, vaalit lähestyy!

Iisakki jyrää tollot linkin blogissa ja lupaa vastata vain fiksuimmille.
Eikä muuten kalastele ääniä niiltä, jotka ei jaa näkemyksiä hänen kanssa.

Rakentavasta radikaalista on tullut "räjähtävä ajatollah", demari-jeesuksesta "demari-muhammetti".

Mut pitäiskö "Hän nauraa"-miehen vastata kaupunginvaltuuston puheenjohtana niillekin, jotka ovat eri mieltä hänen kanssaan?

Lukekaa kutkuttavaa ilosanomaa, linkin blogista.

Alas Persut!

30

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terska på svenska

      Se mikään räjähtävä ajatollah ole, se on sarjakuvan Ahmed Ahne, joka haluaa kalifiksi kalifin paikalle . Onhan se melkein kansanedustaja ja melkein SCC.n hallituksen jäsen, se on melkein viisas, harmi vain, järjen sijasta hölskyy keltaista nestettä korvien välissä. Sille riittää kun se saa kaiken, toiset saap ottaa mitä jää jäljelle.

      • Älä pilkkaa

        Gary Pers on mutta Sambian kunniakonsulentti.


      • arererrr
        Älä pilkkaa kirjoitti:

        Gary Pers on mutta Sambian kunniakonsulentti.

        Onko hän siis demulitollah iismop?


    • Muijalta ehkä ääni

      Seuraavien vaalien jälkeen siirtyy rividuunariksi toimittajan hommiin, mikäli paikallista Pölhölän Kaikua on silloin enää edes olemassa sanomalehtien joukossa. Äänimäärän vähyys tulee olemaan herralle järkyttävä pettymys, mikä ei ole ainakaan vaaleihin osallistuville äänestäjille mikään yllätys!

      • Muttakohtaei

        Hienoa että Gary on ny toimittaja.


    • hoitoon, kipikapi
    • En kelpaa Iisakille!

      Hyvät hoito-ohjeet, mutta ei sieltä löydy "ratkaisua", miilä kaupunginvaltuuston puheenjohtajan saisi kuuntelemaan ja ottamaan huomioon myös niiden veronmaksajien mielipiteen, jotka ovat hänen kanssaan eri mieltä

      • Miksi pitäisi

        Jos eriävät mielipiteet ovat vain tunteisiin perustuvaa aivotonta ölinää, niitä hän ei jaksa kuunnella.


      • Moukka mikä moukka
        Miksi pitäisi kirjoitti:

        Jos eriävät mielipiteet ovat vain tunteisiin perustuvaa aivotonta ölinää, niitä hän ei jaksa kuunnella.

        Ei kovin ammattimaista.


      • En kelpaa Iisakille
        Miksi pitäisi kirjoitti:

        Jos eriävät mielipiteet ovat vain tunteisiin perustuvaa aivotonta ölinää, niitä hän ei jaksa kuunnella.

        Kato kato!

        Hyökkäys on paras puolustus?

        Nyt kyllä sanon että iisakin horinat on niitä tunteisiin perustuvaa aivotonta ölinää.

        Iisakin sana ei muutu todeksi, sillä että hän niin julistaa.

        Hemmolle, tai nuijamiehelle, kuten hän itsensä lanseeraa, ei riitä edes faktat siitä, kuka sanoi milloin ja mitä?

        Hän ratkaisee tilanteen vaikenemalla tai vetoamalla ettei ymmärrä, mitä kysyttiin.

        Dude jäi kiinni hillopurkilta, sormet punaisena!

        Stupid is as stupid does.....


    • toimistossa....yksin

      Vaalien jälkeen Iisakilla on todellakin aikaa kuunnella, jos joku vaan viitsisi jutella.

    • antiiisekki

      Kiemunki harrastaa sensuuria omassa blogissaan eri mieltä olevia kohtaan siten että kun blogia yrittää avata muuttuu teksti niin pieneksi ettei siitä saa mitään selvää

    • blackmaskk

      Kiemunki on kiva kivoille !

    • r6me yt

      Iisakkitautisella rankka päivä. Yhdestä IP-osotteesta tulee tavaraa.

    • Good memory

      Joko myit , Iisakki hyvä ne Aulangon rannat niille rikkaille mökkituristeille? Sehän tuo puheittesi mukaan 60 uutta palvelutyöpaikkaa kaupunkiin?

    • En kelpaa Iisakille

      "Tsyys" sano sakemanni....

      Kaikki mikä on internetissä, ei ole totta.

      Sama pätee ihmisten sanomiin, istui sitten miten monella jakkaralla tahansa.

      Ja mitä useammalla istuu, sen varmemmin alkaa mennä puurot ja vellit sekaisin.


      Laittakaa kiemuran-raution-illkalan sidonnaisuudet peperille, verratkaa niitä toisiinsa ja kysykää itseltänne ääneen, "kenellä on oma lehmä ojassa?"


      Jos tuloksena on ilkkala, "hakeutukaa hoitoon."


      Hussein, Gaddafi, Ceaușescu, Hitler ja Stalin.....

      Kuka näistä veikkosista sanoi kesken matkan, "vituiks meni, mä olin väärässä!"

      Miten ikinä kuvittelette, että kun telluksen asioista päättävät ei sitä osaa, miten ikinäna kyläpolitrukit sen taitaisi?

      • Jankka- Liisa

        No ei täällä ole, kuin yksi, joka Ilkkalan myönteisyyttä jankuttaa.
        Kaikki muut kyllä tietävät, miten juttu oikeasti on mennyt.
        7-4 on typerimmät päätökset äänestetty, sille nyt ei vielä voi mitään, ensi vaalien jälkeen sitten.


      • Liisa puhuu asiaa
        Jankka- Liisa kirjoitti:

        No ei täällä ole, kuin yksi, joka Ilkkalan myönteisyyttä jankuttaa.
        Kaikki muut kyllä tietävät, miten juttu oikeasti on mennyt.
        7-4 on typerimmät päätökset äänestetty, sille nyt ei vielä voi mitään, ensi vaalien jälkeen sitten.

        Minä olen samaa mieltä Jankka-Liisan kanssa Ilkkalan myönteisyydestä, että on turhaa vääristelyä. Ilkkala kannatti SCC-hanketta v. 2009 lähtien ja äänesti vastaan vasta viikko sitten. Silloin asia oli jo kaatunut.


      • Jankajankaj...
        Liisa puhuu asiaa kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä Jankka-Liisan kanssa Ilkkalan myönteisyydestä, että on turhaa vääristelyä. Ilkkala kannatti SCC-hanketta v. 2009 lähtien ja äänesti vastaan vasta viikko sitten. Silloin asia oli jo kaatunut.

        Onko heinillä kaffepaussi, vai ihanko työajalla ajatuksesi ilmoille lykkäsit? Siitä plussa kakkoseen survaistakoon.


      • Garyn vaimok0
        Jankajankaj... kirjoitti:

        Onko heinillä kaffepaussi, vai ihanko työajalla ajatuksesi ilmoille lykkäsit? Siitä plussa kakkoseen survaistakoon.

        Kuka on Heidi?


      • 23+5
        Garyn vaimok0 kirjoitti:

        Kuka on Heidi?

        Ei Heidi vaan Heini. Paikallisperzuikkien kermaa ja Gary on Heinin entinen professori eikä mies.


      • kakkosmies
        23+5 kirjoitti:

        Ei Heidi vaan Heini. Paikallisperzuikkien kermaa ja Gary on Heinin entinen professori eikä mies.

        ..jankanjankanjankan...


      • fjtyui
        kakkosmies kirjoitti:

        ..jankanjankanjankan...

        Mikähän tolle tuli.


    • 7 oikein

      Vastaukseni Ilkkala, Hussein, Gaddafi, Ceaușescu, Hitler ja Stalin ja Tellus. Viduiksi kysymykseen ei kukaan ja Ilkkala viimeiseksi.

    • Ministeri Rautio

      Uskomme ja toivomme ettei virheitä enää tule.

      • ps.

        Näinhän me kyllä toivoimme jo aiemminkin..Toivottavasti puhun taas Uskottavasti.


    • Aikaansaannos sekin

      Iisakin kannattaisi ehkä viedä vaalimainoslakana SCC:n mainostorniin?

      • Sekin sekin

        Kiitos kun kysyit mutta en voi vastata toisen puolesta. Kaveria yritän aina auttaa mutta tätä sinun tulee kysyä Iisakilta kuka mahtaa ollakkin.


      • sekaisin ..
        Sekin sekin kirjoitti:

        Kiitos kun kysyit mutta en voi vastata toisen puolesta. Kaveria yritän aina auttaa mutta tätä sinun tulee kysyä Iisakilta kuka mahtaa ollakkin.

        Ei kukaan kysynyt mitään.


      • Jdetxhv
        sekaisin .. kirjoitti:

        Ei kukaan kysynyt mitään.

        Koita selvitä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2693
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1452
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1208
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe