palstan naiset

kiltti atm

Ovatko palstan naiset nussituttamassa itseään mustien miesten luona?

23

121

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+5

      Pojalta taas lääkkeet unohtuneet. Äitisi pitäisi valvoa tarkemmin, ettei lastensuojelu ota huostaan.

    • ätmi

      Ei olisi ensimmäinen kerta, jos näin on.

    • kltti atm

      Pitääkö äitini valvoa poikaasi?

    • kiltti mies.

      Toisten nimimerkkien käyttäminen pitäis olla rikos ja siitä pitäisi joutua homomiesten kanssa samaan selliin.

    • ajo atm40

      Missä palstan naiset muuten ovat?

      • 10+20

        Muista tiedä mitään, tämä nainen makaa divaanilla kahden komean pojan kanssa, juo jaloviinaa, lukee Suomen kuvalehteä, huolestuneena seuraa Suomen Venäjäsuhdetta ja kettuilee ätminkäisille. Normi ilta.


      • Ikisinkku M

        Kympin nainen on treffeillä (jo vakiintunut) kuten myös stellaria (netttitreffimies), pimppaloora on kutsunut "kiihottaa" hepun kylään kun se viimein laittoi priva-viestin, erkki-täti ja femnerd ovat lähiöpubissa pokaamassa miehiä, neiti ruiskukka meni elokuviin kavaljeerin kanssa. Näin veikkaisin.


      • lähiökurppa-alert
        10+20 kirjoitti:

        Muista tiedä mitään, tämä nainen makaa divaanilla kahden komean pojan kanssa, juo jaloviinaa, lukee Suomen kuvalehteä, huolestuneena seuraa Suomen Venäjäsuhdetta ja kettuilee ätminkäisille. Normi ilta.

        Pubiruusut juo jallua. Taitaa olla melkoinen viskibasso tulossa, ellei jo ole siis.


      • 13+17
        lähiökurppa-alert kirjoitti:

        Pubiruusut juo jallua. Taitaa olla melkoinen viskibasso tulossa, ellei jo ole siis.

        Jallu on hyvä juoma, asia on todettu sokkotesteinä.

        Täällä joku alaluokan ätminkäinen veti professorit ja ylilääkärit mukaan ätminkäisjuttuihinsa. Siihen sopii pieni tarina, miten professorityökaverini tarjosi professori- ja lääkäriystävilleen aterian jälkeen ruskeaa juomaa kristallikarahvista. Asiaan kuului arvuutella, mikä juoma oli kyseessä. Koskapa juojat olivat yhteiskunnan kermaa, kaikenlaisia hienoja arvauksia esitettiin. Olipa hauskaa, kun proffa kantoi jallupullon keittiöstä, tätä se oli.

        Mutta se siitä, jallusta viis, asia ikävä kyllä on niin, että ätminkäinen todella ON alemman tason mies, siis alaluokan mies. Naisettomuus on jokin hätäselitys tosiasialle, että olette alaluokkaa.


      • 13+9
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Kympin nainen on treffeillä (jo vakiintunut) kuten myös stellaria (netttitreffimies), pimppaloora on kutsunut "kiihottaa" hepun kylään kun se viimein laittoi priva-viestin, erkki-täti ja femnerd ovat lähiöpubissa pokaamassa miehiä, neiti ruiskukka meni elokuviin kavaljeerin kanssa. Näin veikkaisin.

        Mitäs Ikis tekee? Katselee PanAm -sarjaa hidastettuna ja tumputtaa lentoemojen upeille ampiaisvyötäröille?


      • Ikisinkku M
        13+9 kirjoitti:

        Mitäs Ikis tekee? Katselee PanAm -sarjaa hidastettuna ja tumputtaa lentoemojen upeille ampiaisvyötäröille?

        Ikis katselee neloselta leffaa ja siemailee punkkua, toinen lasi aluillaan, ja harkitsee josko kävelisi keskustaan leffan jälkeen vaikkei siellä varmaan Ikikselle mitään ole, kýsyntä ja tarjonta ei kohtaa kuitenkaan.


      • 13+9
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Ikis katselee neloselta leffaa ja siemailee punkkua, toinen lasi aluillaan, ja harkitsee josko kävelisi keskustaan leffan jälkeen vaikkei siellä varmaan Ikikselle mitään ole, kýsyntä ja tarjonta ei kohtaa kuitenkaan.

        Oi joi, palstan virkaatekevä älykkö katsoo nelosta! Auts, kriisiapua ja paperipussi tänne pian!


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Kympin nainen on treffeillä (jo vakiintunut) kuten myös stellaria (netttitreffimies), pimppaloora on kutsunut "kiihottaa" hepun kylään kun se viimein laittoi priva-viestin, erkki-täti ja femnerd ovat lähiöpubissa pokaamassa miehiä, neiti ruiskukka meni elokuviin kavaljeerin kanssa. Näin veikkaisin.

        Väärin arvattu. Kyllä minä olen tässä päivystänyt koneella koko illan ja aina välillä käynyt palstaa vilkuilemassa. Jos keksisitte jotain mielenkiintoista keskusteltavaa, niin jaksaisi ehkä välillä kommentoidakin.


      • Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

        Väärin arvattu. Kyllä minä olen tässä päivystänyt koneella koko illan ja aina välillä käynyt palstaa vilkuilemassa. Jos keksisitte jotain mielenkiintoista keskusteltavaa, niin jaksaisi ehkä välillä kommentoidakin.

        Höh, eikö jännämies iltaa? Melkein tekisi mieli myötätunnosta ihan vaan kaverimiehenä viedä sinut vaikka syömään jonnekin kun noin harmillisesti on asiat :)


      • 2+3
        stellaria81 kirjoitti:

        Väärin arvattu. Kyllä minä olen tässä päivystänyt koneella koko illan ja aina välillä käynyt palstaa vilkuilemassa. Jos keksisitte jotain mielenkiintoista keskusteltavaa, niin jaksaisi ehkä välillä kommentoidakin.

        Todennäköisesti alaluokan miehet katselevat puoliväkivaltaisia raiskausfantasioita musta mies/valkoinen nainen, tumputtavat innoissaan mutta kadehtien.


      • Ikisinkku M
        13+9 kirjoitti:

        Oi joi, palstan virkaatekevä älykkö katsoo nelosta! Auts, kriisiapua ja paperipussi tänne pian!

        Tuo ns. älykköasia taitaa sinua häiritä enemmän kuin minua, nytkin vaan nauratti :D


      • 2+3 kirjoitti:

        Todennäköisesti alaluokan miehet katselevat puoliväkivaltaisia raiskausfantasioita musta mies/valkoinen nainen, tumputtavat innoissaan mutta kadehtien.

        Oispa tosiaan kiva tietää mitä palstamiehet oikeasti tekevät tämän palstailun ohessa. Varmaan moni selaa jotain netissä, mutta mitä.

        Voin paljastaa, että itse selailen tässä vähäsen verkkokauppoja sekä etsin söpöjä possujen kuvia netistä.


      • 4+1
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Tuo ns. älykköasia taitaa sinua häiritä enemmän kuin minua, nytkin vaan nauratti :D

        Hyvä jos nauratti, vitsihän olet :D Osoittaa todellista viisautta osata nauraa itselleen.


      • stellaria81 kirjoitti:

        Oispa tosiaan kiva tietää mitä palstamiehet oikeasti tekevät tämän palstailun ohessa. Varmaan moni selaa jotain netissä, mutta mitä.

        Voin paljastaa, että itse selailen tässä vähäsen verkkokauppoja sekä etsin söpöjä possujen kuvia netistä.

        Oikein. Kissat on ihan liian maistream.


      • se_vinee kirjoitti:

        Oikein. Kissat on ihan liian maistream.

        Kyllä mulle kissatkin välillä käy, mutta tänään on selkeesti possupäivä. :)


      • Ikisinkku M kirjoitti:

        Kympin nainen on treffeillä (jo vakiintunut) kuten myös stellaria (netttitreffimies), pimppaloora on kutsunut "kiihottaa" hepun kylään kun se viimein laittoi priva-viestin, erkki-täti ja femnerd ovat lähiöpubissa pokaamassa miehiä, neiti ruiskukka meni elokuviin kavaljeerin kanssa. Näin veikkaisin.

        Ei nainen - kurppakaan - voi yksin mennä baariin :-D

        No nyt olin ilkeä :-( Ei minua kyllä yksin saa baariin kirveelläkään, vaikka siitä yksinolosta ei mitään ajatellakaan ja voin pokata miehiä jos haluan, että baari tyhjenee nopeasti karkuun juoksevista ja kauhusta hysteerisinä kiljuvista miehistä. Se olisi muuten sen verran hauska näky, että pitäisiköhän huomenna lähteä baariin?


    • ujo atm40

      Kävikö stellaria polkemassa tänään?

      • Juu, pakkohan se melkein on, jos meinaa täältä kaupungin laitamilta johonkin päästä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe