Aika lähenee antikristusen valtakautta,

Mohikaani_27

* tämä linkki on muistutus, ja monet muut islamin=ISIS ihmispetojen tekemät kauheudet, vailla vertaa, niistä kumpuaa syvä saatana-nallinen viha, kannatta siis pnna turvansa Jeesuskeen, että pääsee mukaan tempaukseen, koska Hän pelastaa seurakuntansa , jo alkaneesta antikristuksen VIHASTA, . Tuo viha on aivan erilaista kuin tavalliset vainot, joita monet ovat joutuneet kokemaan. Tämä tuleva viha purkautuu suoraan saata-nan syvyyksitä, sen koke hengessä, miten sanomattoman julmaa ja armotonta se on !

http://www.jewsnews.co.il/2014/08/28/the-islamic-rape-of-xtian-nuns-the-story-the-media-aint-telling-you/

52

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >>ISIS ihmispetojen tekemät kauheudet, vailla vertaa, niistä kumpuaa syvä saatanallinen viha>>

      Isis tekee kauheuksia Allahin nimessä, ja juutalaiset tekivät kauheuksia Jahven - Jeesuksen taivaallisen isän - nimessä. Täsmälleen samanlaisia kauheuksia:

      "Surmatkaa siis kaikki poikalapset ja surmatkaa myös jokainen vaimo, joka on yhtynyt mieheen. Mutta jokainen tyttö, joka ei ole yhtynyt mieheen, jättäkää itsellenne henkiin." - 4. Moos. 31:17-18

      "Minä annan nuolteni juopua verestä - ja minun miekkani syö lihaa - surmattujen ja vangittujen verestä, vihollispäällikköjen päistä." - 5. Moos. 32:41-42

      "Ja nämä lävistivät heidät paaluihin vuorella Herran edessä, niin että ne seitsemän sortuivat kaikki yhdessä. Näin heidät surmattiin elonleikkuun ensimmäisinä päivinä, ohranleikkuun alussa. - - Tehtiin kaikki, mitä kuningas oli käskenyt. Niin Jumala leppyi maalle." - 2. Samuelin kirja 21:8-14

      "He kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan." - Hoosea 14:1

      "Kuka ikinä tavataan, se lävistetään, kuka kiinni joutuu, se miekkaan kaatuu. Heidän pienet lapsensa murskataan heidän silmäinsä edessä, heidän talonsa ryöstetään, ja heidän vaimonsa raiskataan." - Jesaja 13:15-16

      "Autuas se, joka ottaa sinun pienet lapsesi ja murskaa ne kallioon!" - Psalmit 137:9

      Mutta niin se vain on, kukin kansa oikeuttaa omaan jumalaansa vetoamalla "vääräuskoisten" lahtaamisen.

      • >>Vastaavasti kun hakee googlella esim. helluntailaisten pastorien tekemiä raiskauksia, niin niitä löytyy pilvin pimein.>>

        Erinomainen paljastus!

        Sanovat usein että Raamattu on aikaansa edellä, ja niin se tottavie on: siellä tyttäret raiskasivat isänsä: "Tule, juottakaamme isällemme viiniä ja maatkaamme hänen kanssaan" - Genesis 19:32


      • Eevat ja Aatamit !
        demon_of_dawn kirjoitti:

        >>Vastaavasti kun hakee googlella esim. helluntailaisten pastorien tekemiä raiskauksia, niin niitä löytyy pilvin pimein.>>

        Erinomainen paljastus!

        Sanovat usein että Raamattu on aikaansa edellä, ja niin se tottavie on: siellä tyttäret raiskasivat isänsä: "Tule, juottakaamme isällemme viiniä ja maatkaamme hänen kanssaan" - Genesis 19:32

        Onko nykyinen maailmanmeno muuttunut paremmaksi, vai vielä pahemmaksi ? Eeva lankesi Aadami perässä !


      • Eevat ja Aatamit ! kirjoitti:

        Onko nykyinen maailmanmeno muuttunut paremmaksi, vai vielä pahemmaksi ? Eeva lankesi Aadami perässä !

        >>Onko nykyinen maailmanmeno muuttunut paremmaksi, vai vielä pahemmaksi>>

        Eipä oikein kumpaankaan suuntaan. Maailmassa kun on aina ollut omat ongelmansa, ja tulee epäilemättä olemaan jatkossakin. Ei ole mitään uutta auringon alla.

        Mitä mieltä muuten olet siitä, miten Lootin tyttäret sekstailivat itsensä isästään raskaiksi, tuosta Jumalan miehestä? Jumalalla ei näyttänyt olevan mitään sukurutsaustakaan vastaan.


      • demon_of_dawn kirjoitti:

        >>Onko nykyinen maailmanmeno muuttunut paremmaksi, vai vielä pahemmaksi>>

        Eipä oikein kumpaankaan suuntaan. Maailmassa kun on aina ollut omat ongelmansa, ja tulee epäilemättä olemaan jatkossakin. Ei ole mitään uutta auringon alla.

        Mitä mieltä muuten olet siitä, miten Lootin tyttäret sekstailivat itsensä isästään raskaiksi, tuosta Jumalan miehestä? Jumalalla ei näyttänyt olevan mitään sukurutsaustakaan vastaan.

        * " demon_of_dawn "? Kyllä kuule kaikki on muuttunut, maailma ei ksokaan ole aikaisemmin ollut siinä tilassa, kuin se nyt on. Jeesus tulee PIAN, Hän itse on sanonut näin, ja Hän ei valhettele! Nyt on tapahtumassa juuri niitä aikain merkkejä, joita Jeesus kehoitti seuraamaan, ja juuri tätä aikaa hän tarkoitti, että kun ne alkaa tapahtumaan, silloin Hän tulee, eikä sitten enää viivyttele, PIAN on ihan ikea sana. Linkissä entinen NL-johtaja Corpatshow, on asioista perillä, kun on itsekkin Venäläinen ja tuntee Kremlin läpikotaisin, mitä siellä puuhataan ja ajatellaan, ja miten!

        http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014083018617607_uk.shtml


      • 1234567...
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * " demon_of_dawn "? Kyllä kuule kaikki on muuttunut, maailma ei ksokaan ole aikaisemmin ollut siinä tilassa, kuin se nyt on. Jeesus tulee PIAN, Hän itse on sanonut näin, ja Hän ei valhettele! Nyt on tapahtumassa juuri niitä aikain merkkejä, joita Jeesus kehoitti seuraamaan, ja juuri tätä aikaa hän tarkoitti, että kun ne alkaa tapahtumaan, silloin Hän tulee, eikä sitten enää viivyttele, PIAN on ihan ikea sana. Linkissä entinen NL-johtaja Corpatshow, on asioista perillä, kun on itsekkin Venäläinen ja tuntee Kremlin läpikotaisin, mitä siellä puuhataan ja ajatellaan, ja miten!

        http://www.iltalehti.fi/ukrainan-kriisi/2014083018617607_uk.shtml

        Kaikki viimeiset vitsaukset, vihat, ahistukset, vainot, sodat, kolmas maailmansota, ja pedon kumartamiset ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista. Myöskin ensin ilmestyy tuo laiton jonka Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä.

        On vain tämä yksi uskovien tempaus 1000-vuodeksi taivaaseen kun Jeesus tulee toisen kerran suurella voimalla ja kirkkaudella.

        Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä Ilmestyskirjan mukaan


      • 1234567... kirjoitti:

        Kaikki viimeiset vitsaukset, vihat, ahistukset, vainot, sodat, kolmas maailmansota, ja pedon kumartamiset ovat, ennen Jeesuksen toista tulemista. Myöskin ensin ilmestyy tuo laiton jonka Herra Jeesus tuhoaa tulemisensa ilmestyksellä.

        On vain tämä yksi uskovien tempaus 1000-vuodeksi taivaaseen kun Jeesus tulee toisen kerran suurella voimalla ja kirkkaudella.

        Voittajat pääsevät lasimerelle veisaamaan Mooseksen, Jumalan palvelijan virttä, ja Karitsan virttä Ilmestyskirjan mukaan

        * Ei voi mitään, että halauat jäädä tänne vihan aikaan, vaikka Jeesus selkeäasti ilmoittaa pelastavansa seurakunnan vihanajasta. sitten, mitä Mohikaani tahtoi sulle sanoa, mitä Raamattu opettaa näistä eskatologisesta ajasta ja tapahtumista. Millä sinä selität, tai miten voit tehdä tyhjäksi Jeesusken lupaukset, pelastaa ysävänsä antikristuksen vihalta? Miten voi kieltää selkeän Raamatun lupauksen? Minulle ei kelpaa minkäänlainen selityksesi, ja Raamatun sitaattien tänne tuominen, Jeesus ON sanonut, ON luvannut pelasta tulevasta vihasta, kumpaakohan viisas nyt uskoo, sinua vaiko Jeesusta, jonka suussa ei petosta ollut ? Sinun vaan tulee uskoa, mitä Jeesus on luvannut, tai sitten et usko, ja siinä sinä kiellät Jeesuksen, tekemällä Hänestä valehtelijan ! On numerosarjalla pokkaa, vai uskotko Jumalan Poikaa mieluimmin ?

        * Linkissä lisää ajanhengen satoa, ja Jeesusken tulon läheisyyttä!

        http://www.reijotelaranta.fi/missio_jarvenpaa/tv7_raamattuiltojen_opetukset_opettajat_janbspkuvat_ohjelman_teosta/opetusmateriaali_luentomonisteet/pekka_sartola_israel_ajan_merkkina_-_paljonko_kello_nyt_on/#.VAOH_xqi9DM.facebook


      • 1544
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Ei voi mitään, että halauat jäädä tänne vihan aikaan, vaikka Jeesus selkeäasti ilmoittaa pelastavansa seurakunnan vihanajasta. sitten, mitä Mohikaani tahtoi sulle sanoa, mitä Raamattu opettaa näistä eskatologisesta ajasta ja tapahtumista. Millä sinä selität, tai miten voit tehdä tyhjäksi Jeesusken lupaukset, pelastaa ysävänsä antikristuksen vihalta? Miten voi kieltää selkeän Raamatun lupauksen? Minulle ei kelpaa minkäänlainen selityksesi, ja Raamatun sitaattien tänne tuominen, Jeesus ON sanonut, ON luvannut pelasta tulevasta vihasta, kumpaakohan viisas nyt uskoo, sinua vaiko Jeesusta, jonka suussa ei petosta ollut ? Sinun vaan tulee uskoa, mitä Jeesus on luvannut, tai sitten et usko, ja siinä sinä kiellät Jeesuksen, tekemällä Hänestä valehtelijan ! On numerosarjalla pokkaa, vai uskotko Jumalan Poikaa mieluimmin ?

        * Linkissä lisää ajanhengen satoa, ja Jeesusken tulon läheisyyttä!

        http://www.reijotelaranta.fi/missio_jarvenpaa/tv7_raamattuiltojen_opetukset_opettajat_janbspkuvat_ohjelman_teosta/opetusmateriaali_luentomonisteet/pekka_sartola_israel_ajan_merkkina_-_paljonko_kello_nyt_on/#.VAOH_xqi9DM.facebook

        >Ei voi mitään, että halauat jäädä tänne vihan aikaan, vaikka Jeesus selkeäasti ilmoittaa pelastavansa seurakunnan vihanajasta. <

        Missä? Matt. 13:24.30 vai Matt. 13: 37.43 Vehnä ja rikkavilja kasvavat yhdessä ja ovat kasvaneet samassa pellossa kaikkien 2000 vuoden ajan, mutta päivä on lähellä, jolloin rikkavilja ENSIN tullaan kokoamaan ja heitetään poltettavaksi sitten vehnä tullaan kokoamaan aittaan. Näin vanhurskaat tullaan erottamaan jumalattomista. Ja meidän jokaisen velvollisuus on pitää Herran käskyt, tehdä parannus synneistämme, kääntyä vanhurskauteen. Jonakin päivänä lähitulevaisuudessa on tapahtuva vehnän erottaminen rikkaviljasta, ja me olemme joko vehnää tai rikkaviljaa. Me tulemme olemaan jommallakummalla puolella.

        >Millä sinä selität, tai miten voit tehdä tyhjäksi Jeesusken lupaukset, pelastaa ysävänsä antikristuksen vihalta? Miten voi kieltää selkeän Raamatun lupauksen? Minulle ei kelpaa minkäänlainen selityksesi, ja Raamatun sitaattien tänne tuominen, Jeesus ON sanonut, ON luvannut pelasta tulevasta vihasta, kumpaakohan viisas nyt uskoo, sinua vaiko Jeesusta, jonka suussa ei petosta ollut ? Sinun vaan tulee uskoa, mitä Jeesus on luvannut, tai sitten et usko, ja siinä sinä kiellät Jeesuksen, tekemällä Hänestä valehtelijan !<

        Matt 24:40.41 Kaksi miestä pellolla, toinen otetaan, toinen jätetään, hyvä vai paha? Muistathan vertaus vehnästä ja rikkaviljasta jos et niin on paljon parempi ku pysyt hiljaisena. Jeesus ei lupaa missään että pelastuisit ahdistuksen päiviltä. Vain sano: Niin Jeesus rupesi puhumaan heille:

        Mark luku 13:
        "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua. Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille. Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille. Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. Mutta kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä ei tulisi - joka tämän lukee, se tarkatkoon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; joka on katolla, älköön astuko alas älköönkä menkö sisään noutamaan mitään huoneestansa; ja joka on mennyt pellolle, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Mutta rukoilkaa, ettei se tapahtuisi talvella. Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule. Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.

        Lukas luku 21
        "Ja mikä on oleva merkki tämän tulemisesta?" Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti." Sitten hän sanoi heille: "Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä. Mutta ennen tätä kaikkea he käyvät teihin käsiksi ja vainoavat teitä ja vetävät teidät synagoogiin ja heittävät vankiloihin ja vievät teidät kuningasten ja maaherrain eteen minun nimeni tähden. Ja näin te joudutte todistamaan. Pankaa siis sydämellenne, ettette edeltäpäin huolehdi, miten te vastaatte puolestanne. Sillä minä annan teille suun ja viisauden, jota vastaan eivät ketkään teidän vastustajanne kykene asettumaan tai väittämään. Omat vanhemmatkin ja veljet ja sukulaiset ja ystävät antavat teidät alttiiksi; ja muutamia teistä tapetaan, ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden. Mutta ei hiuskarvaakaan teidän päästänne katoa. Kestäväisyydellänne te voitatte omaksenne elämän.


      • 1544
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Ei voi mitään, että halauat jäädä tänne vihan aikaan, vaikka Jeesus selkeäasti ilmoittaa pelastavansa seurakunnan vihanajasta. sitten, mitä Mohikaani tahtoi sulle sanoa, mitä Raamattu opettaa näistä eskatologisesta ajasta ja tapahtumista. Millä sinä selität, tai miten voit tehdä tyhjäksi Jeesusken lupaukset, pelastaa ysävänsä antikristuksen vihalta? Miten voi kieltää selkeän Raamatun lupauksen? Minulle ei kelpaa minkäänlainen selityksesi, ja Raamatun sitaattien tänne tuominen, Jeesus ON sanonut, ON luvannut pelasta tulevasta vihasta, kumpaakohan viisas nyt uskoo, sinua vaiko Jeesusta, jonka suussa ei petosta ollut ? Sinun vaan tulee uskoa, mitä Jeesus on luvannut, tai sitten et usko, ja siinä sinä kiellät Jeesuksen, tekemällä Hänestä valehtelijan ! On numerosarjalla pokkaa, vai uskotko Jumalan Poikaa mieluimmin ?

        * Linkissä lisää ajanhengen satoa, ja Jeesusken tulon läheisyyttä!

        http://www.reijotelaranta.fi/missio_jarvenpaa/tv7_raamattuiltojen_opetukset_opettajat_janbspkuvat_ohjelman_teosta/opetusmateriaali_luentomonisteet/pekka_sartola_israel_ajan_merkkina_-_paljonko_kello_nyt_on/#.VAOH_xqi9DM.facebook

        Mohikaani älä uskoa kaikkea, vain kokeile ensin ennen kuin uskot jotakuta. Eksyttäjä on raamatussakin, "hän oli yksi meistä ja meistä lähti".


      • 1544 kirjoitti:

        >Ei voi mitään, että halauat jäädä tänne vihan aikaan, vaikka Jeesus selkeäasti ilmoittaa pelastavansa seurakunnan vihanajasta. <

        Missä? Matt. 13:24.30 vai Matt. 13: 37.43 Vehnä ja rikkavilja kasvavat yhdessä ja ovat kasvaneet samassa pellossa kaikkien 2000 vuoden ajan, mutta päivä on lähellä, jolloin rikkavilja ENSIN tullaan kokoamaan ja heitetään poltettavaksi sitten vehnä tullaan kokoamaan aittaan. Näin vanhurskaat tullaan erottamaan jumalattomista. Ja meidän jokaisen velvollisuus on pitää Herran käskyt, tehdä parannus synneistämme, kääntyä vanhurskauteen. Jonakin päivänä lähitulevaisuudessa on tapahtuva vehnän erottaminen rikkaviljasta, ja me olemme joko vehnää tai rikkaviljaa. Me tulemme olemaan jommallakummalla puolella.

        >Millä sinä selität, tai miten voit tehdä tyhjäksi Jeesusken lupaukset, pelastaa ysävänsä antikristuksen vihalta? Miten voi kieltää selkeän Raamatun lupauksen? Minulle ei kelpaa minkäänlainen selityksesi, ja Raamatun sitaattien tänne tuominen, Jeesus ON sanonut, ON luvannut pelasta tulevasta vihasta, kumpaakohan viisas nyt uskoo, sinua vaiko Jeesusta, jonka suussa ei petosta ollut ? Sinun vaan tulee uskoa, mitä Jeesus on luvannut, tai sitten et usko, ja siinä sinä kiellät Jeesuksen, tekemällä Hänestä valehtelijan !<

        Matt 24:40.41 Kaksi miestä pellolla, toinen otetaan, toinen jätetään, hyvä vai paha? Muistathan vertaus vehnästä ja rikkaviljasta jos et niin on paljon parempi ku pysyt hiljaisena. Jeesus ei lupaa missään että pelastuisit ahdistuksen päiviltä. Vain sano: Niin Jeesus rupesi puhumaan heille:

        Mark luku 13:
        "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta. Ja kun te kuulette sotien melskettä ja sanomia sodista, älkää peljästykö. Näin täytyy tapahtua, mutta se ei ole vielä loppu. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, tulee maanjäristyksiä monin paikoin, tulee nälänhätää. Tämä on synnytystuskien alkua. Mutta pitäkää te vaari itsestänne. Teidät vedetään oikeuksiin, ja teitä piestään synagoogissa, ja teidät asetetaan maaherrain ja kuningasten eteen, minun tähteni, todistukseksi heille. Ja sitä ennen pitää evankeliumi saarnattaman kaikille kansoille. Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu. Mutta kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä ei tulisi - joka tämän lukee, se tarkatkoon - silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille; joka on katolla, älköön astuko alas älköönkä menkö sisään noutamaan mitään huoneestansa; ja joka on mennyt pellolle, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Mutta rukoilkaa, ettei se tapahtuisi talvella. Sillä niinä päivinä on oleva ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut hamasta luomakunnan alusta, jonka Jumala on luonut, tähän asti, eikä milloinkaan tule. Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät.

        Lukas luku 21
        "Ja mikä on oleva merkki tämän tulemisesta?" Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään. Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti." Sitten hän sanoi heille: "Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä. Mutta ennen tätä kaikkea he käyvät teihin käsiksi ja vainoavat teitä ja vetävät teidät synagoogiin ja heittävät vankiloihin ja vievät teidät kuningasten ja maaherrain eteen minun nimeni tähden. Ja näin te joudutte todistamaan. Pankaa siis sydämellenne, ettette edeltäpäin huolehdi, miten te vastaatte puolestanne. Sillä minä annan teille suun ja viisauden, jota vastaan eivät ketkään teidän vastustajanne kykene asettumaan tai väittämään. Omat vanhemmatkin ja veljet ja sukulaiset ja ystävät antavat teidät alttiiksi; ja muutamia teistä tapetaan, ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden. Mutta ei hiuskarvaakaan teidän päästänne katoa. Kestäväisyydellänne te voitatte omaksenne elämän.

        Sinä sekoitat Israelin ja seurakunnan sekaksin, tuo mitä lainaat Raamatusta, on Sana Israelille vihanaikana, ei seurakunnalle, et vaan nyt sitä hoksaa, tutki siis paremmin. !

        * Israelilla ja seurakunnalla on aivan eri kohtalon tie, seurakunta temmataan taivaaseen ennen vihan aikaa, Israel jää antikristuksen armoille raadeltavaksi, josta Jeesus tulee seurakuntansa ja enkelien kanssa sen pelalstamaan, koko kansana, tai kansan jäännöksen, mitä on jälellä antikristuksen hirmutöiden jäljiltä !


      • 1544 kirjoitti:

        Mohikaani älä uskoa kaikkea, vain kokeile ensin ennen kuin uskot jotakuta. Eksyttäjä on raamatussakin, "hän oli yksi meistä ja meistä lähti".

        * Miten niin, "älä usko kaikkea"? Ketä mä nyt sitten oon uskonut, ketä ei saisi uskoa ?


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        Sinä sekoitat Israelin ja seurakunnan sekaksin, tuo mitä lainaat Raamatusta, on Sana Israelille vihanaikana, ei seurakunnalle, et vaan nyt sitä hoksaa, tutki siis paremmin. !

        * Israelilla ja seurakunnalla on aivan eri kohtalon tie, seurakunta temmataan taivaaseen ennen vihan aikaa, Israel jää antikristuksen armoille raadeltavaksi, josta Jeesus tulee seurakuntansa ja enkelien kanssa sen pelalstamaan, koko kansana, tai kansan jäännöksen, mitä on jälellä antikristuksen hirmutöiden jäljiltä !

        Matteus 24 luvun varoituksen sanat annettiin Pietarille, Johannekselle ja Andrealle, kolmelle Herran lähimmälle opetuslapselle Öljymäen illassa.
        Nämä miehet olivat Herran Jeesuksen uskovia, erotettu Hänelle muista juutalaisista, joilla vielä peite silmillä oli. He olivat meidän veljiä Herrassa!

        Nämä Sanat, varoituksen Sanat, siis annettiin uskoville miehille ja jokaiselle heidän veljelleen Kristuksessa. Näin myös varmuudella toimivat nämä kolme miestä tuon keskustelun jälkeen. He uskoivat kirjaimellisesti ja omakohtaisesti kaiken tuon varoituksen jonka Herra heille antoi ja opettivat veljille ja tulevien vuosikymmenien aikana myös syntyville seurakunnilleen pitämään ne kaikki ja niihin sanoihin uskoman!

        Näin myös Herran Jeesuksen uskova alkuseurakuntalaiset tekivätkin.
        Vuonna 70jKr juudean seurakunnan uskovat pelastuivat Rooman tuhon alta yksin sen tähden, että he ottivat nimenomaan Matteuksen 24 luvussa kuvatuista Jeesuksen varoituksen sanoista OMAKOHTAISESTI vaarin ja he toimivat niiden ohjeiden mukaan paeten juudeasta, juuri niinkuin Herra kyseisessä puheessaan oli käskenytkin!


      • pekun teoriaa

        Ja ateistien tekemiä julmuuksia löytyy miljoonittain! Se on pekunkin vaan myönnettävä!


      • * Pe.ku. " Islam ja helluntailaisuus kun on sisar-uskontoja ja molemmissa samat tavat.", älä ny valehtele ! Ei mitään yhteistä, ei sinnepäinkään ! Islam-usko peritään , lähinnä isältä, koska islam on miesten uskonto, naiset on muutenkin heille välttämätön paha, ja sinä kehtaat rinnastaa islamin helluntaiseurakunnan kanssa ? Häpiä !


    • Mitäs se kristitty ex pressa Bush tekikään? Hyökkäsi ilman syytä muslimien kimppuun ja moukaroi heidän yhteiskunnan maan tasalle.

      Sitä paitsi islamien edustaja kertoi, että ISIS ei toimi kuten Koraani kehottaa.

      Entäs tämä Israel? Montako raatoa jätti jälkeensä muutaman viikon mittaisessa kahakassa Gazan alueella?

      • Niinpä juu.

        Mohikaanin linkki on vielä "juutalais-uutisista", eikä miltään puolueettomalta taholta.

        Afrikassa on myös paljon kristittyjen lapsitehtaita (osa helluntailaisia) joissa raiskattuja naisia ja tyttöjä pidetään pakolla ja lapset myydään länsimaihin.

        https://www.google.fi/search?q=baby factory nigeria&safe=off&hl=fi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=rOwAVPXpCMnb4QSBiICQBA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=1066


        http://ns2.transparencyng.com/index.php/news-categories/82-law-crime-a-judiciary/9910-general-overseer-s-wife-in-baby-factory-scandal-flees-to-usa


      • Pe.ku kirjoitti:

        Niinpä juu.

        Mohikaanin linkki on vielä "juutalais-uutisista", eikä miltään puolueettomalta taholta.

        Afrikassa on myös paljon kristittyjen lapsitehtaita (osa helluntailaisia) joissa raiskattuja naisia ja tyttöjä pidetään pakolla ja lapset myydään länsimaihin.

        https://www.google.fi/search?q=baby factory nigeria&safe=off&hl=fi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=rOwAVPXpCMnb4QSBiICQBA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=1066


        http://ns2.transparencyng.com/index.php/news-categories/82-law-crime-a-judiciary/9910-general-overseer-s-wife-in-baby-factory-scandal-flees-to-usa

        * Mutta ei Israel myy ihmisiä, ainoastaan isalmit=ISIS, lahtaavat ihmisiä ampumalla niskaan ja työntää ruumiin jokeen, satoja kristittyjä, mutta tämä raakalaisten järjestö ei käsitä, että jokainen tappamansa he lähettävät suoraan Jeesuksen tykö, ja tuomitsevat teioillaan itsensä ikuiseen tuleen ja vaivaan. Vaikka kuvittelevat pääsevänsä paratiisiin, elävät

        * Israel ei tapa ketään huvikseen, eikä tappamisen vuolsi, niin kuin ISIS.islam tekee, tämä isis plajastaa isalamin syvimmän olemuksen, se on syvältä helvetistä, luotu ihmisten toimesta ja juuri , että on uskonto juutalaisuutta vastaan, he vihaa juutalaisia ja ennen kaikkea Jeesusta, vaikka heidän koraanissaan jotain muuta yritetäänkin selittää, islam on näinä lopun aikoin ainoastaan paholaisen työkalu, ja suomessakin piispat kehoittaa heitä tulemaan kirkkoihinsa palvelemaan maailman röyhkeintä epäjumalaa. Ja oliko se vielä niin, että valtio antaa tukea rakenta heille epäjumalan temppeleitä, moskeijoita. Nythän islam on paljastettu ISISKSEN kautta, mitä se pitää sisällään, pelkkää kammottavaa kauheutta ja julmuutta, mitä vain saata-na itse voi keksiä! Jos ei niin olisi, muu islamyhteisö vaientaisi tämän hirviö-ISIKISEN ! Mutta eiväy tee mitään, vaikka itsekkin joutuvat heidän murhaamiksi !

        * Ilmestyskirja mainitsee , marttyyreista, jotka ovat alttarin alla, ja odottavat Jeesuksen tuloa kostamaan heidän surmaajilleen.


      • * " Sitä paitsi islamien edustaja kertoi, että ISIS ei toimi kuten Koraani kehottaa. "?
        * Miksi he sitten eivät pane kurittomia kuriin ? Eivät haluakkaan, koska se on islamin syvin synkkyys, kaikki toisin uskovat tulee tappaa. !

        * " Entäs tämä Israel? Montako raatoa jätti jälkeensä muutaman viikon mittaisessa kahakassa Gazan alueella" ?

        * Israel ei tapa huvikseen ketään, ellei sen kimppuun hyökätä, Hamas on uhannut tuhota israelin ja työntää se Välimereen, jo Aarafatin suulla, ja sama henki johtaa Hamasia, tappaa omiaan ja syyttää siitä Israelia, pakottaa naiset, vanhukset ja lapset kouluihin, jossa on Hamasin asevarastoja, Hamas on sielultaan sama kuin ISIS-islam, tappamine ja raakuus on sen tavara merkki. Israel puollustaa rajojaan ja kansalaisiaan, ja siihen sillä on oikeus, turhaa syyttää israelia, vaikka en minäkään hyväksy sitä, että he joutuvat tappamaan siviilejäkin, sota on julmaa, antasiavat vaan olla Israelin rauhassa, mitään verilöylyjä ei olisi koskaan ollutkaan, itse Hamas raketeillaan pommittaa jatkuvasti israelia. Hamas on itse syypää palestiinalalsten kohtaloon !


      • KTS (Ei kirj.)
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * " Sitä paitsi islamien edustaja kertoi, että ISIS ei toimi kuten Koraani kehottaa. "?
        * Miksi he sitten eivät pane kurittomia kuriin ? Eivät haluakkaan, koska se on islamin syvin synkkyys, kaikki toisin uskovat tulee tappaa. !

        * " Entäs tämä Israel? Montako raatoa jätti jälkeensä muutaman viikon mittaisessa kahakassa Gazan alueella" ?

        * Israel ei tapa huvikseen ketään, ellei sen kimppuun hyökätä, Hamas on uhannut tuhota israelin ja työntää se Välimereen, jo Aarafatin suulla, ja sama henki johtaa Hamasia, tappaa omiaan ja syyttää siitä Israelia, pakottaa naiset, vanhukset ja lapset kouluihin, jossa on Hamasin asevarastoja, Hamas on sielultaan sama kuin ISIS-islam, tappamine ja raakuus on sen tavara merkki. Israel puollustaa rajojaan ja kansalaisiaan, ja siihen sillä on oikeus, turhaa syyttää israelia, vaikka en minäkään hyväksy sitä, että he joutuvat tappamaan siviilejäkin, sota on julmaa, antasiavat vaan olla Israelin rauhassa, mitään verilöylyjä ei olisi koskaan ollutkaan, itse Hamas raketeillaan pommittaa jatkuvasti israelia. Hamas on itse syypää palestiinalalsten kohtaloon !

        " Miksi he sitten eivät pane kurittomia kuriin "

        IDIOOTTI!

        Juuri pahaillaan kun täällä aivopiereilet, niin sekä Irakilaiset että Iranilaiset ovat heitä kuriin laittamassa!

        HÖLÖMÖ!


      • Rauhaanpyrkivä
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        " Miksi he sitten eivät pane kurittomia kuriin "

        IDIOOTTI!

        Juuri pahaillaan kun täällä aivopiereilet, niin sekä Irakilaiset että Iranilaiset ovat heitä kuriin laittamassa!

        HÖLÖMÖ!

        No mikseivät sitten laita kuriin, idiootti hölömö, mieti mitä kirjoittelet, pirunriivaamien puollustaja idiootti oot ite.


      • pekun teoriaa
        Pe.ku kirjoitti:

        Niinpä juu.

        Mohikaanin linkki on vielä "juutalais-uutisista", eikä miltään puolueettomalta taholta.

        Afrikassa on myös paljon kristittyjen lapsitehtaita (osa helluntailaisia) joissa raiskattuja naisia ja tyttöjä pidetään pakolla ja lapset myydään länsimaihin.

        https://www.google.fi/search?q=baby factory nigeria&safe=off&hl=fi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=rOwAVPXpCMnb4QSBiICQBA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=1066


        http://ns2.transparencyng.com/index.php/news-categories/82-law-crime-a-judiciary/9910-general-overseer-s-wife-in-baby-factory-scandal-flees-to-usa

        Pekun linkit ne vasta puolueelliselta taholta ovatkin! Ja usein sittenkin täysin valheellista linkitystä vielä! Mikä sä luulet peku oikein olevasi? Sä oot ateisti, joilla ei ole omaa elämää. Naurettavia olette joka klinen iikka!


      • pekun teoriaa
        Pe.ku kirjoitti:

        Niinpä juu.

        Mohikaanin linkki on vielä "juutalais-uutisista", eikä miltään puolueettomalta taholta.

        Afrikassa on myös paljon kristittyjen lapsitehtaita (osa helluntailaisia) joissa raiskattuja naisia ja tyttöjä pidetään pakolla ja lapset myydään länsimaihin.

        https://www.google.fi/search?q=baby factory nigeria&safe=off&hl=fi&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=rOwAVPXpCMnb4QSBiICQBA&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=1920&bih=1066


        http://ns2.transparencyng.com/index.php/news-categories/82-law-crime-a-judiciary/9910-general-overseer-s-wife-in-baby-factory-scandal-flees-to-usa

        Taas on ateisti peku niin polleana asiastaan että, mutta kun ei vaan pidä taaskaan nuo pekun väitteet paikkaansa. Ateistit ovat naurettavan tyhmiä tyhjäpäitä. Lappix onkin sanonut, ettei usko mitään mitä ei näe. Eipä näe aivojaan, joten ei niitä ole, kuten ei muillakaan ateisteilla!


    • koskelta kajahtaa

      Mohikaanihan se postattaa politiikkaa sivuille!

    • amen

      amen

    • Pahalta tuntuu

      En tiennyt - näin tietämätön voi olla - että Mohikaani osaa englantia. Pyydän, että hän kääntää laittamansa linkin tekstin suomeksi.

      Minusta tuntuu, että te kieliä osaavat pidätte meitä kieliä osaamattomia pilkkananne.

      • Mohikaani on aiemmin ilmaissut palstalla, ettei englantia osaa, mutta kun kristillisillä sivuilla näitä linkkejä perättömistä asioista viljellään ja kerrotaan suomeksikin sisällöstä.

        Juutalaisten sivultahan se oli ja viime kuussa oikeasti Israelilainen tunnettu juutalais-professori Mordechai Kedar sanoi että ainoa tapa voittaa viholliset on raiskata heidän äitinsä ja sisarensa.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Mordechai_Kedar

        http://www.haaretz.com/news/national/.premium-1.606542


      • * Mikäs juttu tämä nyt on, " pahalta tuntuu" ? En osaa englantia ! Ja mikä linkki on muka englanniksi ainoastaan, sen on joku kääntänyt, itse en ole linkittänyt kuin suomenkielisiä, En itsekkään tykkää kun vieraalla kielellä täällä kirjoitelaan, en osaa kuin Suomea ja välttävästi Ruotsia, ja sitäkin parhaiten tekstinä, kuin puhuttuna ! Että en ole syyllinen sun pahaan oloon !


      • Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Mikäs juttu tämä nyt on, " pahalta tuntuu" ? En osaa englantia ! Ja mikä linkki on muka englanniksi ainoastaan, sen on joku kääntänyt, itse en ole linkittänyt kuin suomenkielisiä, En itsekkään tykkää kun vieraalla kielellä täällä kirjoitelaan, en osaa kuin Suomea ja välttävästi Ruotsia, ja sitäkin parhaiten tekstinä, kuin puhuttuna ! Että en ole syyllinen sun pahaan oloon !

        * Taitaa ollakkin vaan provo, pahoin voivan itku ja taas sitä Mohikaani fobiaa, Mohikaani alas ja lytätään nurkkaan, sitähän tällä pasltalla on harrastettu kymmeniä vuosia, ja "kosken kailottaja" sen taas aloitti ! Tattista vaan !


      • pekun teoriaa
        Pe.ku kirjoitti:

        Mohikaani on aiemmin ilmaissut palstalla, ettei englantia osaa, mutta kun kristillisillä sivuilla näitä linkkejä perättömistä asioista viljellään ja kerrotaan suomeksikin sisällöstä.

        Juutalaisten sivultahan se oli ja viime kuussa oikeasti Israelilainen tunnettu juutalais-professori Mordechai Kedar sanoi että ainoa tapa voittaa viholliset on raiskata heidän äitinsä ja sisarensa.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Mordechai_Kedar

        http://www.haaretz.com/news/national/.premium-1.606542

        Pekulla riittää noita valheellisia linkkejä. Ootko ne peräti itse keksinyt ja laitat toisen nimiin! Ei atesteilla ole mitään elämää, ootte todella naurettavia iikkoja kaikki!


      • pekun teoriaa
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Taitaa ollakkin vaan provo, pahoin voivan itku ja taas sitä Mohikaani fobiaa, Mohikaani alas ja lytätään nurkkaan, sitähän tällä pasltalla on harrastettu kymmeniä vuosia, ja "kosken kailottaja" sen taas aloitti ! Tattista vaan !

        Provojahan peku vaan keksii. Ateisteilla kun ei ole mitään elämää, niin pitää tulla tänne saamaan edes jotain lievitystä tyhjyyteensä provoilemalla ja keksimällä valheellisuuksia!


      • pekun teoriaa kirjoitti:

        Pekulla riittää noita valheellisia linkkejä. Ootko ne peräti itse keksinyt ja laitat toisen nimiin! Ei atesteilla ole mitään elämää, ootte todella naurettavia iikkoja kaikki!

        * Pe.ku, sinä niitä linkkejä palstalle tuot, en minä,vääristät kaikki asiat yhtä kieroon, kuin oot itsekkin !


      • pekun teoriaa
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Pe.ku, sinä niitä linkkejä palstalle tuot, en minä,vääristät kaikki asiat yhtä kieroon, kuin oot itsekkin !

        Pekun pitää mahtailla valheellisesti, kun totuutta ei kuuntele! Kaikki ateistit ovat tyhmiä ja aivottomia. Naurettavia ja surkeita rääpäleitä. Ei ole elämää, joten täytyy tulla tänne provoilemaan valheitaan!


    • Mistähän lie......

      Sinun harhojasi peräämme.Niitä mielikuvituksen tuotteita,kaikista ansoista esimerkiksi!

    • * Omasta katkerasta mielestäsi varmaan. Tuntuuko syylliseltä, kun et voi lopettaa vinoiluasi, tiedät , että en valehtele , mutta tahdot vaan jankuttaa, kun et pysty tunnustamaan , mitä ansoja teitte , tuolla inttämisellä vaan yrität virittää syyn pois päältäsi ! Tunnustaisitte niin kuin mies, jas ai saataiin pois , itse alakasit tämän provoilemisesi !

      • kook1

        Ei ole vinoilua,vaan kerro asia niin kuin se on!Useakin luulee sinua muuten harhaiseksi,sitä emme toivo.Aika ihmeellisiä juttuja ansat ja muut.Uskotko itsekään niihin?Ja kaikki se ilkityö mitä autollesi joku muka teki.Ei pahalla,mutta selvitä asiat.Ja miten voi yhdelle ihmiselle sattumoisia,noinkin sairaita tapahtua????


      • kook1 kirjoitti:

        Ei ole vinoilua,vaan kerro asia niin kuin se on!Useakin luulee sinua muuten harhaiseksi,sitä emme toivo.Aika ihmeellisiä juttuja ansat ja muut.Uskotko itsekään niihin?Ja kaikki se ilkityö mitä autollesi joku muka teki.Ei pahalla,mutta selvitä asiat.Ja miten voi yhdelle ihmiselle sattumoisia,noinkin sairaita tapahtua????

        * Luulkoon, luulo ei ole tiedon väärtti ! Jos kirjoitan jotain, mitä olen kngkreettisesti itse kokenut, mikä oikeus sinulla on haukkua harhaiseksi, turhis olet itse ja pahantekijäin suosija, vai oletko itse kensties mukana niissä ansojen rakenteluissa ? Etpä tohdi muuta kuin puskista huudella kuin juoruakat !


    • KTS (Ei kirj.)

      Täällä taas paskalössi vikisee ja itkee krokotiilinkyyneliä islamin vuoksi.

      Tosiasiassa Islamilaiset tekevät ENITEN sen eteen, että ISIS saataisiin aisoihin joten TUKEKAA heitä älkääkä täällä vikiskö PASKAA!

      • * Jos sadatmiljoonat muslimit olisivat isistä vastaan, se olisi jo aikoja sitten murskattu, kourallinen mustia ismiksiä vastaan miljoonia valkoisia ismiksiä ! pöhkökö olet ?


      • KTS (Ei kirj.)
        Mohikaani_27 kirjoitti:

        * Jos sadatmiljoonat muslimit olisivat isistä vastaan, se olisi jo aikoja sitten murskattu, kourallinen mustia ismiksiä vastaan miljoonia valkoisia ismiksiä ! pöhkökö olet ?

        Pöhkökö olet jos et sitä tiedä, että Isistä vastassa on melkoinen liittouma, josta suurin osa koostuu islamilaisista. Mukana on myös USA jolla maailman vahvimapanakin on hankaluuksia Isiksen kanssa joten mohkaanit sun muut vikisijät voi laittaa suuta suikemmalle taikka lähteä sinne mukaan tosi toimiin tukemaan islamilaisia!


    • Mohikaani. Oletko eri mieltä Jeeesuksen kanssa? Mikäli Raamattu yleensä pitää paikkansa ja te sanotte uskovanne Jeesukseen, niin miksi kirjoittelet päivästä päivään huuhaata? Kirjan mukaan KAIKKI joutuvat suureen ahdistukseen, myös sinä Mohikaani.
      Mutta voin rauhoittaa teitä, Jahve on mielikuvitusjumala, joten taruja voi uskoa tai olla uskomatta.

      • oot aivoton

        Mitä se lappix täällä inisee! Sinähän et usko mitää mitä et näe joten miksi ihmeessä sinä sitten olemattoman nimeen mitää vinpoiletkaan. Ai niin sinullahan ei ole aivoja, kun et niitä näe, niin eihän niitä ole silloin! Ei ihme, että sun kirjoituksesikin on aivottoman kirjoittamia ja hölynpölyä!


    • Kiitos vaan. Mutta teitä v--tuttaa oikeasti kun rahjaatte jonkun uskonnollisen kultin mukana ja uskotte Jahveen. Olete siis Jahve kultin palvojia.

      https://www.uef.fi/documents/12848/976542/teologia_MALLIVASTAUKSET aineistokoe kevät 2011.pdf/dbc3fdf2-2ec8-4e8c-8867-34bec09f6ac8

      En usko Raamatun jumalaan, joka kutsuu itseään Jahveksi.

      2. Moos. 6:2
      Jumala sanoi Moosekselle: "Minä olen Jahve, Herra.

      Siinäpä teille taas päivän epistola tutkittavaksi.

      • oot aivoton

        Et niin! Ja olet aiemmin sanonut, ettet usko mitään mitä et näe. Et näe aivojasi, joten ei niitä sinulla todellakaan ole, Tyhjä sinun on puntuilla sitä vastaan mitä itse olet sanonut! Ateistit on kaikki aivottomia toopeja!


    • No mitäpä tämä palsta olisi
      ilman Mohiksen riitelyä ja nimittelyä!
      Ja politiikka ei kuulu palstalle!
      Ei tääl keskustella isiksestä,
      vaan helluntailaisuudesta.

      Ompahan tuokin kommentti aivottomalta,
      juuri sellainen kuin helarilta sopii odottaa.
      Älä sie sure lappix,kun on harhainen
      ja omaan napaansa tuijottava
      vanhanajan helari,
      tällaista voi odottaa.Hyi hyi..... :(

      • Moikka leahimn2. Enhän toki sure, koska olen vapaa uskonnollisesta hömpästä. Toivoisin että muutkin jättäisivät sen ja eläisivät vapaasti ilman mielikuvitusolentoja.
        Minä olen tehnyt niin enkä pelkää sellaista mitä ei ole. Pelottelijoita kyllä riittää.


      • Korjaus leahim

        Enpä ole edes helluntailainen, joten se siitä! Lappix on aivoton, hänhän ei usko mitään mitä ei näe!


      • oot aivoton
        lappix kirjoitti:

        Moikka leahimn2. Enhän toki sure, koska olen vapaa uskonnollisesta hömpästä. Toivoisin että muutkin jättäisivät sen ja eläisivät vapaasti ilman mielikuvitusolentoja.
        Minä olen tehnyt niin enkä pelkää sellaista mitä ei ole. Pelottelijoita kyllä riittää.

        Vaikkakaan et ole vapaa lappix, kun pitää olla todistelemassa sitä, ettei usko mitään mitä ei näe. Jos olisit vapaa, niin miksi tulet kieltämään sellaista mitä ei ole? Hölmöä eikö vain! Jos olisit vapaa, niin kiertäisit tällaiset palstat kaukaa ja pysyisit siellä ateistien palstalla.


    • Ole mikä hyvänsä mutta saan aivan vapaasti uskoa tai olla uskomatta. Totean itse mihin kannattaa uskoa ja mihin ei ja se on minun valintani.

      • oot aivoton

        No totta kait saat uskoa tai olla uskomatta lappix, mutta on todella hullua pyöri ateistina tällä sivustolla. Naurettavia olette kaikki ateistit. Kiellätte olemattoman olemassa olen ja kuitenkin pyörittä täällä palstalla! Miksi ihmeessä kieltää sellaista mitä ei ole. Ei sitä tarvitse enää kieltää. olematon on olematon, joten mitä kummaa ate tällä palstalla pyöritte. Ootteko huomanneet, että tuolla toisaalla on ateistien palsta. Menkää sinne uskomaan tai olemaan uskomatta! Siellä voitte pohita aivottomuuttannekin vapaasti!


      • oikeaakin !
        oot aivoton kirjoitti:

        No totta kait saat uskoa tai olla uskomatta lappix, mutta on todella hullua pyöri ateistina tällä sivustolla. Naurettavia olette kaikki ateistit. Kiellätte olemattoman olemassa olen ja kuitenkin pyörittä täällä palstalla! Miksi ihmeessä kieltää sellaista mitä ei ole. Ei sitä tarvitse enää kieltää. olematon on olematon, joten mitä kummaa ate tällä palstalla pyöritte. Ootteko huomanneet, että tuolla toisaalla on ateistien palsta. Menkää sinne uskomaan tai olemaan uskomatta! Siellä voitte pohita aivottomuuttannekin vapaasti!

        Ei lappix usko kaikkea hölynpölyä kuitenkaan, kuten salaista tempausta, ennen Jeesuksen toista tulemista.


    • suuri luopumus.

      Luopumus on menossa, mutta en usko mihinkään tempaukseen. Kyllä me joudumme jyrän alle. Ei auta muu kuin elää rukoillen. Voitto tulee aikaneen, ehkä vasta rajan takana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe