Jos olen mitään ymmärtänyt oikein, niin

Naiselle...

tilanne on, tai on ainakin ollut se, että sun järki sanoo mulle ehdottomasti ei, ja sydän sanoo ehdottomasti kyllä. Siitä syntyy vaikea ja hajottava dilemma, joka pyörii villisti päässä. Kylläeikylläeikylläei... Onkojärkee-eiolejärkee-onkojärkee... Sun olis hyvä oppia käsittelemään sitä sisäistä ristiriitaa jollain tavalla rakentavasti, että terveys säilyy, ja elämänhallinta säilyy, ja ettet tee sen dilemman ajamana mitään pakkoratkaisuja, joita et oikeasti halua.

137

1619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      eikylläeikylläeikyllä

      • Nettiseriffi

        Tota väli lyönti eihän tosta mitään selvää saa.
        Eli näi:
        ei kyllä ei kyllä ei kyllä.
        Sanoppa ssako tosta tolkun selvää?


    • kyllä kyllä

      Tää ei voi olla mulle. Mulla sanoo sekä järki että sydän kylläkylläkyllä.

      • hehehhhhh

        ;D


      • Mun taas
        hehehhhhh kirjoitti:

        ;D

        järki sydän ja kaikki sanoo ei jos aapee on eräs, joka ei vaan halua tajuta etten ole kiinnostunut - en ole koskaan ollutkaan. Ei ole yhtään mun tyyppiä, en tajua, miten ei itse tajua samaa: en voi olla tyyppiään!


      • Hekottelijalle
        Mun taas kirjoitti:

        järki sydän ja kaikki sanoo ei jos aapee on eräs, joka ei vaan halua tajuta etten ole kiinnostunut - en ole koskaan ollutkaan. Ei ole yhtään mun tyyppiä, en tajua, miten ei itse tajua samaa: en voi olla tyyppiään!

        vielä: just tuolla et vakuuta. Olet aapee, eikö niin? Tuo hekottelu kertoo itselleni ainoastaan seuraavaa: heheee, jäitpäs satimeni!

        Aapeelle jokatapauksessa: kyllä on sulla suuret aatokset itsestäs ja omasta vaikutuksestas!


    • senainen?

      Se on juuri näin. Olin jo päättänyt kuunnella järkeä, kunnes sattuma taas heitti nopalla luvun eteen. Mutta en tuu tästä jahkailusta hullua hurskaammaksi ja kun sinäkään et täällä ilmeisesti asu, niin onneksi päätös siksi on helppo.

    • mavaann

      Osuit naulankantaan...

    • Allin lapsi

      No kyllä minä sinun haluan ihan oikeesti! Kyllähän mä olen höpöttanyt sulle alitajuisesti jo vuosia kotonani. Miten voisin käsitellä käytöksen ja sydämmen äänen välistä ristiriitaa? Hyväksikäytöt ovat olleet aivan päinvastaista luokkaa.

    • Tunne ja järki

      vastaavat sulle ttä KYLLÄ!

    • ap.

      Olen saattanut pahentaa tilannetta käyttäytymällä järkesi vastaisesti. Ehkä ristiriitaa voisi helpottaa se, että todennäköisesti en ole niin järjenvastainen kuin epäilet minun olevan.

      • senainen?

        Who knows? Ehkä, ehkä ei. Mutta järkeä tässä ei oo ollenkaan. Ei sirkuselämä huvita.


    • yksi on warma

      Tai paremminkin toisinpäin, että rohkenisin tekemään ratkaisun, jonka oikeasti haluan. Yksi asia on warmaa, olen erittäin kiinnostunut ja tilanne on " pahentunut" Alku huuma meni jo, mutta tunne on muuttanut muotoaan, se on syventynyt.

      • eräs nainen

        Mulla on käynyt samoin, voi meitä onnettomia.


      • yksi on warma
        eräs nainen kirjoitti:

        Mulla on käynyt samoin, voi meitä onnettomia.

        Niin, yhyyy !!


    • vapaus

      nyt vasta elämä mallillaan,kun sain vaapaaksi susta...eräälle

    • Jos vaikkka

      alottaisit ensin ihan omasta itsestäsi ja sen jälkeen vasta ehdotat edes toiselle.
      Minun järkeni ja mielenterveyteni kyllä on ja pysyy ihan ok., mutta koita nyt saada se oma mielesi järjestykseen.

      • ap.

        En ole havainnut epäjärjestystä mielessäni. Enempää kuin aikaisemmin. Lähinnä häntä ajattelen, en sitä että tuleeko mitään meidän välille vai ei tule. En haluaisi, että hän minun "ajamana" tekee mitään kestämätöntä.


      • turhaa palstalla
        ap. kirjoitti:

        En ole havainnut epäjärjestystä mielessäni. Enempää kuin aikaisemmin. Lähinnä häntä ajattelen, en sitä että tuleeko mitään meidän välille vai ei tule. En haluaisi, että hän minun "ajamana" tekee mitään kestämätöntä.

        Mitä kestämätöntä? Jos olet noin huolissasi hänestä, mikset keskustele asiasta hänen kanssaan?


      • Jos vaikkka
        ap. kirjoitti:

        En ole havainnut epäjärjestystä mielessäni. Enempää kuin aikaisemmin. Lähinnä häntä ajattelen, en sitä että tuleeko mitään meidän välille vai ei tule. En haluaisi, että hän minun "ajamana" tekee mitään kestämätöntä.

        No jatkan kysymällä jos et huomannut, siis sinun sanoin;

        Sun olis hyvä oppia käsittelemään sitä sisäistä ristiriitaa jollain tavalla rakentavasti, että terveys säilyy, ja elämänhallinta säilyy, ja ettet tee sen dilemman ajamana mitään pakkoratkaisuja, joita et oikeasti halua.

        Siis kenen on opittava käsittelemään omia tunteitaan? Sinun vai minun?


      • senainen?
        ap. kirjoitti:

        En ole havainnut epäjärjestystä mielessäni. Enempää kuin aikaisemmin. Lähinnä häntä ajattelen, en sitä että tuleeko mitään meidän välille vai ei tule. En haluaisi, että hän minun "ajamana" tekee mitään kestämätöntä.

        Niin, onhan tuo toisaalta aika reilua ilmoittaa suoraan sille naiselle, että "hei, olen muuten väkivaltainen mies, aletaanko oleen vai ei". Että siinä mielessä pojot sulle! Mutta just se, että jos lähden sen miehen matkaan, niin se reissu voi tosiaan jäädä aika lyhyeen. En halua ottaa sitä väkivallan riskiä. Mulla on nykyisin liian hyvät oltavat vaihtaakseni sen pelokkaaseen kotiin ja väkivaltaiseen mieheen... Miehen pitäisi kyetä tarjoamaan mulle jotain niin paljon parempaa kuin mitä mulla nyt on, ennen kuin lähden kyseisen miehen matkaan. Ja siinäkin katseluaika on melko pitkä, että oppii tuntemaan toisen hyvät ja huonot puolet.


      • ap.
        turhaa palstalla kirjoitti:

        Mitä kestämätöntä? Jos olet noin huolissasi hänestä, mikset keskustele asiasta hänen kanssaan?

        Mikä oikeus mulla on häntä neuvoa niin henkilökohtaisissa kysymyksissä? Näen kyllä, jos joku tekee jotain itseään vastaan. Ei voi mitään. Tieto lisää tuskaa. Olisi helpompi olla "näkemättä" asioita.


      • ....
        ap. kirjoitti:

        Mikä oikeus mulla on häntä neuvoa niin henkilökohtaisissa kysymyksissä? Näen kyllä, jos joku tekee jotain itseään vastaan. Ei voi mitään. Tieto lisää tuskaa. Olisi helpompi olla "näkemättä" asioita.

        J?


      • Kuka huijas itteään
        ap. kirjoitti:

        Mikä oikeus mulla on häntä neuvoa niin henkilökohtaisissa kysymyksissä? Näen kyllä, jos joku tekee jotain itseään vastaan. Ei voi mitään. Tieto lisää tuskaa. Olisi helpompi olla "näkemättä" asioita.

        Näet mitä haluut nähä jos näkemäsi ei sulle sovi väännät sen väkisin sulle sopivaks. Sorge sellanen kuva tekstistäs välittyy


      • sotkijat
        ap. kirjoitti:

        Mikä oikeus mulla on häntä neuvoa niin henkilökohtaisissa kysymyksissä? Näen kyllä, jos joku tekee jotain itseään vastaan. Ei voi mitään. Tieto lisää tuskaa. Olisi helpompi olla "näkemättä" asioita.

        Jos sinulla on aito huoli tuollaisesta, ja epäilet että hän on täällä, anna hyvä mies tuntomerkkejä, ettei täällä joka pimu ole pissit housuissa. Nimen etukirjain jne... Minulla jäi vaikutelma viestistäsi että olette varattuja, sinulle se on ollut pelkkää flirttiä ja toinen on jättämässä puolisoaan? Tjsp.


      • senainen?
        .... kirjoitti:

        J?

        Kyllä se J taitaa olla ja vielä sanon tähän, ennen kuin meen tuutilullaamaan kauneusunilleni, että oikeassa hän on! Ei voi mitään, mutta oli vain pakkotilanne ottaa asiasta selvää, koska minua tuupittiin hänen suuntaan. En odota edelleenkään parisuhdetta, vaan se voi olla jotain muutakin. En vaan voinut jättää käyttämättä tilaisuutta, kun se kerran eteen työnnettiin. Siis täysin avoimin mielin sikäli olen liikenteessä.


      • ;DDDDD
        sotkijat kirjoitti:

        Jos sinulla on aito huoli tuollaisesta, ja epäilet että hän on täällä, anna hyvä mies tuntomerkkejä, ettei täällä joka pimu ole pissit housuissa. Nimen etukirjain jne... Minulla jäi vaikutelma viestistäsi että olette varattuja, sinulle se on ollut pelkkää flirttiä ja toinen on jättämässä puolisoaan? Tjsp.

        Puolisoo jättämässä flirtin takia?


      • Eipä ihme
        ;DDDDD kirjoitti:

        Puolisoo jättämässä flirtin takia?

        jos jättääkin. Kuka tuommosta jaksaa katsella, jatkuvaa flirttailua toisten kanssa!


      • sotkijat
        ;DDDDD kirjoitti:

        Puolisoo jättämässä flirtin takia?

        Hyvin pitkälle viety flirtti, you get the point.


    • Yhtäköyttävetävät

      Ennen noin, nyt järki tunne= EI.

    • Kriisii pukkaa

      Niinhän se meni.. Tunne vei, , järki otti kiinni.
      Kauhea sotku kun nuo alkaa keskenään taistoon.
      Pää aivan sekaisin, ei edes enään jaksa miettii mitään. Pysyttelen vaan harmaalla alueella hetken pienen etten sekoo..

    • Feokrnrne

      Pakkoratkaisu? Itsemurhaako tarkoitat? Tuskin kukaan tekee itsemurhaa minkään ihastuksen takia, tai ei nainen ainakaan. Eiköhän semmoselle ratkaisulle ole vähän painavammat syyt. On sitä muutakin elämää ja ongelmia kuin se ihastus ja se ei välttämättä liity yhtään mitenkään siihen, että haluaa tappaa ittensä.

    • tarinoi tarinoita

      Tarinateppo

    • Päivi

      Jollain lailla on helpottavaa tietää, että on ihmisiä, jotka painivat saman tyylisten myllerrysten kanssa kuin itekin joutui joskus. Tunnen kyllä sympatiaa..

      sitten sitä liian myöhään hoksasi, että kaikki minussa haluaa yhtä ja ainoaa.

      Tätä kautta terveisiä eräälle ihanalle; rakastan sua. Jokaista kohtaa ja kaikkea sinussa.

    • 4321

      Jos sinä olisit sinä ja minä olisin minä, niin sydän sanoo sinulle kyllä ja järki toistaa kyllä kyllä.

    • 4321

      Jos sinä olisit sinä ja minä olisin minä, niin sydän sanoo sinulle kyllä ja järki toistaa kyllä kyllä.

    • 4321

      Jos sinä olisit sinä ja minä olisin minä, niin sydän sanoo sinulle kyllä ja järki toistaa kyllä kyllä.

    • Evakkonna

      No kyllä toi ristiriita täytyy selvittää. Olen kuitenkin melko varma että se päätyy lopulta siihen että järki ja sydän sanovat: -KYLLÄ!

    • 1234,

      mina en ole mina ja sinä et ole sinä

    • ap.

      Älkää riehuko! :) Tollasta olen havainnut, tai olen tulkinnut havaintoja niin. Muusta en tiedä. En ole väkivaltainen. Nuorena olin vähän, niin kuin pojat usein on.

      • senainen?

        Pojatkaan ei lähtökohtaisesti ole väkivaltaisia. Ymmärrä se. Kyllä se sulle vielä joskus aikuisiällä avautuu sitten, jos on avautuakseen. Menehän nyt tyttöjen kanssa leikkimään, tämä vanhus lähtee koisimaan.


      • ap.
        senainen? kirjoitti:

        Pojatkaan ei lähtökohtaisesti ole väkivaltaisia. Ymmärrä se. Kyllä se sulle vielä joskus aikuisiällä avautuu sitten, jos on avautuakseen. Menehän nyt tyttöjen kanssa leikkimään, tämä vanhus lähtee koisimaan.

        Kyllä pojat on usein taipuvaisia fyysiseen nahisteluun.


      • senainen?
        ap. kirjoitti:

        Kyllä pojat on usein taipuvaisia fyysiseen nahisteluun.

        Niin, mutta heille pitää opettaa, miten asiat pitää ratkaista. Ehkä tää kuulostaa vaan taas sanahelinältä, mutta ymmärrät sen todellisen merkityksen sitten, kun kasvat ja kypsyt. Vain sisäisesti heikko mies on väkivaltainen. Ja näitä hulluja näkyy mm., kun vain katsahtaa idän suuntaan. Siinä tyypillinen psykopaatti, joka ei paljoa muista välitä, vaan sen aivoja ohjaa Kosminen Paha.


      • senainen?
        senainen? kirjoitti:

        Niin, mutta heille pitää opettaa, miten asiat pitää ratkaista. Ehkä tää kuulostaa vaan taas sanahelinältä, mutta ymmärrät sen todellisen merkityksen sitten, kun kasvat ja kypsyt. Vain sisäisesti heikko mies on väkivaltainen. Ja näitä hulluja näkyy mm., kun vain katsahtaa idän suuntaan. Siinä tyypillinen psykopaatti, joka ei paljoa muista välitä, vaan sen aivoja ohjaa Kosminen Paha.

        Ja vielä, oletko tietoinen siitä, mitä oikea henkinen voima voi saada aikaiseksi? Senkin tulet huomaamaan. Sen jälkeen fyysisesti vahva mies vaan voi ihmetellä, miten se fyysisesti heikompi nainen sellaisen tempun teki. Sen jälkeen alkaa kasvu sillä miehellä.


      • ap.
        senainen? kirjoitti:

        Niin, mutta heille pitää opettaa, miten asiat pitää ratkaista. Ehkä tää kuulostaa vaan taas sanahelinältä, mutta ymmärrät sen todellisen merkityksen sitten, kun kasvat ja kypsyt. Vain sisäisesti heikko mies on väkivaltainen. Ja näitä hulluja näkyy mm., kun vain katsahtaa idän suuntaan. Siinä tyypillinen psykopaatti, joka ei paljoa muista välitä, vaan sen aivoja ohjaa Kosminen Paha.

        Rinnastat mut siis Putiniin. Taidat olla vähän kivulias? Laita vielä Afrikan nälänhätä mun syyksi.


      • ap.
        senainen? kirjoitti:

        Ja vielä, oletko tietoinen siitä, mitä oikea henkinen voima voi saada aikaiseksi? Senkin tulet huomaamaan. Sen jälkeen fyysisesti vahva mies vaan voi ihmetellä, miten se fyysisesti heikompi nainen sellaisen tempun teki. Sen jälkeen alkaa kasvu sillä miehellä.

        Saat tehdä mitä tahansa temppuja. Mulla ja hänellä ei ole mitään suhdetta. Tekee omassa elämässään mitä haluaa. En edes tiedä mitä kaikkea hänen elämäänsä kuuluu.


      • Ihminen1
        ap. kirjoitti:

        Rinnastat mut siis Putiniin. Taidat olla vähän kivulias? Laita vielä Afrikan nälänhätä mun syyksi.

        Eai Pii duot yuo nating Valimir Putin. Etkä ole edes sinne päinkään.
        Enkä laita Afrikan nälkääkään sulle en myöskään syytä suo yhtikäs mistään.
        Voit vaikka kysyä kuka olen?


    • pieni,

      soittakaa

      puhukaa

      tavatkaa

    • pieni,

      missä rohkeus nyt ?..."nuorena"

      • ap.

        Häh, miksi mun pitäisi tapella? :D Sehän on järjetöntä aikuiselta mieheltä. Joutuu syytteeseenkin. Konfliktit ratkaistaan puhumalla. Tietysti jos äkäinen nainen käy käsiksi, niin käytän ronskisti voimaa, jos siis naurulta kykenen. :) Saatan saada kyllä naiselta turpaan. Olen haavoittuvainen, kun en ehkä voi kontrolloida naurua.


    • ei mikään auttaa voi

      Haluan sinut. Se on selvä. Mutta en voi, tiedät miksi. Ja siksi sekoaa pää.

    • Rakas,

      Olet ymmärtänyt kaiken aivan väärin... mikset voi jutella? Selvitetään asia kunnolla, viimeinkin?

      • ap.

        Varmaan pitäisi selvittää.


      • Rakas,
        ap. kirjoitti:

        Varmaan pitäisi selvittää.

        Sitähän minäkin :)


    • Surullinen nainen

      Mun järki sanoo sulle kyllä ja mun sydän sanoo sulle kyllä, mutta sinun ulkoinen kuoresi sanoo minulle ei. Mitä siis voin tehdä?

    • Ap.

      Sinä kun olet tuollainen pieni undulaatti ja todellisuutta ymmärtämätön pöllöpää, pyöritän päätäsi vielä hieman enemmän sekaisin. Hellästi näin ja noin, suojelevasti ja lempeästi. Todellisuudessa tahtoisin saada sinut tuntemaan itsesi sekavaksi ja rikkinäiseksi. Siis sellaiseksi, joka lopulta ryömii luokseni viimeisillä voimillaan kerjäämään apuani. Olenhan syöttänyt sinulle ajatuksen, ettet pärjää yksin pahassa maailmassa vaan vain minun luonani olet turvassa. Jos nyt aluksi helpottaisit pakkomielteitäni, u know, ei mitään pahaa vaan miellyttäviä pieniä juttuja. Ei tunnu hyvältä kärsiä niistä. Ja liiallinen kuvamatsku... tiedän mielipiteesi siitä, en kerro enempää. Joka tapauksessa mielteet vievät terän minusta ja estävät vielä tässä vaiheessa minua tallaamasta sinut kokonaan. Olen katsos riippuvainen sinusta niin kaun, kun minulla on nämä... tiedät tilanteen. Ja heti kun tunnustat heikommuutesi ja antaudut, napsautan sinut selästäni kuin koppakuoriaisen. Katson, miten sinä olet rikki, elämäsi on rikki, kaikki on sinulta viety. Silloin tunnen itseni vahvaksi ja kokonaiseksi. Olen saanut kostettua sinulle nuoruuteni huonot muistot, toisten pahat sanat, sen, ettei elämä pyöri, kuten minä sen haluaisin pyörivän, siis minun ympäri, tiedäthän? Vielä et ole valmis, ja se rasittaa minua, mutta luotan itseeni. Saan sinut satimeen, ja tämä jännä pieni peli... niin, en oikeastaan halua sen vielä loppuvan. Se tuo säpinää elämääni. Niin, pienokaiseni, ymmärräthän, että elämässä vallitsevat kovat lait. Naiiviutesi toisaalta säälittää, mutta en voi säälitellä sinua liikaa. Minun on ajateltava ennen kaikkea omaa ja ...:ni hyvinvointia. Kyllä älyät, et ole tyhmä ihan joka asiassa, vaikka hömelö usein oletkin.

      • ap.

        Ei ollut multa tämä.


      • ap.

        Aika jännä teksti nyt kun sen luin kokonaan. Eihän kukaan pöhköpää elättele pikku päässään mitään noin sairasta?


      • Ihmismieli on outo
        ap. kirjoitti:

        Aika jännä teksti nyt kun sen luin kokonaan. Eihän kukaan pöhköpää elättele pikku päässään mitään noin sairasta?

        Joku voi luulla toisen ajattelevan noin.


      • ap.
        Ihmismieli on outo kirjoitti:

        Joku voi luulla toisen ajattelevan noin.

        Ihminen, joka noin kuvittelee toisesta, on paljon rikkinäisempi kuin äkkiseltään saattaisi aavistaakaan. Mistä hän kehittelee tuollaisia synkkiä ja pirullisia kuvitelmia?

        Minä haluan että hän voi hyvin ja vahvasti, eikä telo itseään.

        Ei ole mitään peliä. Hän seurustelee. Miten voin pelata ihmisellä, joka ei kuulu minulle? Todellisuudentajua lisää nyt neiti hyvä!


      • Nainen.............
        ap. kirjoitti:

        Ihminen, joka noin kuvittelee toisesta, on paljon rikkinäisempi kuin äkkiseltään saattaisi aavistaakaan. Mistä hän kehittelee tuollaisia synkkiä ja pirullisia kuvitelmia?

        Minä haluan että hän voi hyvin ja vahvasti, eikä telo itseään.

        Ei ole mitään peliä. Hän seurustelee. Miten voin pelata ihmisellä, joka ei kuulu minulle? Todellisuudentajua lisää nyt neiti hyvä!

        En seurustele. Luulet vain.


      • annas vinkk

        Kukas se näin kipeitä kirjoittelee ja kenelle?


      • Nauran ääneen

        sekavaa sepustustasi,,En koskaan ,ikinä tule ryömimään eteesi,paina tämä jo kaaliisi, myöskään mitään suojelustasi en tässä elämässä tule tarvimaan!!Tiedät jo, kuka minua viimekädessä suojelee...


      • fhjipkxft

        En ala tähän enään suojelen itseäni.


      • fhjipkxft

        En ala tähän enään suojelen itseäni.


      • Ihminen1
        annas vinkk kirjoitti:

        Kukas se näin kipeitä kirjoittelee ja kenelle?

        En tiijä kuka noin lemmen kipee on?


      • lyhyesti ilmaistuna

        Sinä et saa minua satimeesi ikinä, sinä et ehkä ymmärrä mutta minulla on sellaisia yhteyksiä mitä sinulla ei ole,ymmärrätkö.


      • no huh huh
        lyhyesti ilmaistuna kirjoitti:

        Sinä et saa minua satimeesi ikinä, sinä et ehkä ymmärrä mutta minulla on sellaisia yhteyksiä mitä sinulla ei ole,ymmärrätkö.

        Miksi et kerro sitä suoraan hänelle? Vai nautitko todella noin paljon jonkun kärsimyksestä?


    • Oikein ymmärretty

      Ymmärrän aloittajan viestin. Minulla oli juurikin tuollainen tilanne, ja siihen on auttanut aika. Olen alkanut tuntea lämpimästi häntä kohtaan ja vähän raottanut suojakuortani. Nyt vaan tuntuu, että hän ei enää ole vastaanottavainen, vaikka välillä suokin minulle hymyjään. Miehelle tämä.

    • sivusta vain:

      Itse olen vastaavassa tilanteessa ajatellut, että jos se toinen osapuoli ei oikeasti ymmärrä, miksi teen valintani niin kuin teen, eikä kykene arvostamaan tekojani ja motiivejani, niin ehkä hän ei sitten olisi ollut se "oikea" ihminen, sitten kumminkaan. Kyllä elämänarvojen pitäisi tietyllä tapaa olla yhtenevät.

      Järki ja sydän taas on kovin karkea pelkistys; enemmän tässä on kyse siitä, millainen ihminen haluan olla. Tunteet ovat hyvä renki, mutta huono isäntä.

    • ap.

      Tässä ketjussa on nyt ihan turhaa sepostusta aika paljon. Hyviä ajatuksia toki, mutta sanon sen että minun ja hänen välillä ei ole mitään peliä. Me olemme tovereita ja kavereita irl ja se on ainoa mitä meidän välillä on. Jos sen kaveruuden haluaa syventyä, niin sitten täytyy tehdä ns. "aloite". Verbaalinen aloite, jossa tehdään sanallisesti selväksi mitä halutaan. Tämä on ainoa tie mihinkään "peliin", jos haluaa pelata. Ilman sitä ei ole peliä, ainakaan mun kanssa.

      Anonyymit viestit netissä voivat olla ajatusten vaihtoa ja mielenkiintoista sukulaissielujen temmellystä, mutta ne eivät kanna irl-kanssakäymisessä mihinkään. Irl tilanne on se, että hän on ihan muiden miesten vaikutuksen alla, enkä minä ole vastuussa siitä miten hän voi. Jos minulla olisi irl suhde tähän naiseen, niin nainen voisi hyvin, koska minun kanssa voidaan hyvin. Jos hän voi pahoin tämän palstailun takia, niin kehoitan häntä kysymään hänen mieheltään, että kannattaako hänen lirkutella anonyymien miesten kanssa netissä, erityisesti jos siellä netissä on joku irl elämän ihastus, tai mikä sitten onkaan.

      Tämä on ihan selvä homma. Mulla ei ole hänen kanssaan yhtään mitään. Jos olen hänen kanssa täällä jutellut, niin se on kahden ihmisen ajatustenvaihtoa, joka vaikuttaa tunteisiin toki, mutta ei luo välillemme irl suhdetta. Jos minä olisin hänen kanssaan suhteessa, hän ei netissä juttelisi miesten kanssa. Onko hänen mies naiivi, vai flegmaattinen, kun ei pidä naisestaan huolta ja suojele häntä emotionaalisesti? En tiedä.

      Ei kiinnosta mitä olen tajunnut ja mitä en ole tajunnut. Irl ei ole tullut kunnon aloitetta. Kaikki on avoinna. Meidän välillä ei ole mitään.

      • nainen...

        Mä kuvittelen että sä puhut nyt minusta, tämäkin viesti täsmää...mieheni on...hän on mies. mitä muuta voin sanoa, kun ei ole sanoja kuvaamaan tilannetta. Mitä sinä haluaisit minusta? Aikuisten oikeasti, mä en todellakaan tiedä-vain harhaisesti kuvittelen kaikkia mahdollisia mahdollisuuksia, ja pelkään ottaa askelta sun suuntaan, ymmärrät varmaan...


      • ap.
        nainen... kirjoitti:

        Mä kuvittelen että sä puhut nyt minusta, tämäkin viesti täsmää...mieheni on...hän on mies. mitä muuta voin sanoa, kun ei ole sanoja kuvaamaan tilannetta. Mitä sinä haluaisit minusta? Aikuisten oikeasti, mä en todellakaan tiedä-vain harhaisesti kuvittelen kaikkia mahdollisia mahdollisuuksia, ja pelkään ottaa askelta sun suuntaan, ymmärrät varmaan...

        Saat pelätä. On normaalia pelätä. Mutta se pelko kannattaa elämässä voittaa sen yhden kerran, jos jotain haluaa.

        Siis se, että me täällä jutellaan, ei luo meidän välille mitään suhdetta, vaikka emotionaalinen yhteys voi syntyä. Oikeassa elämässä kohtaat mun "energian", joka on ei-parisuhde-tilassa, eikä avaudu yhtään sen enempää, mitä meidän irl kaveruus antaa myöden. Olen oikeassa elämässä tiettyjen "voimien" auktoriteetin alla, mikä suomennettuna tarkoittaa että mulla on tietyt ihmissuhteet ja tietyt piirit (ei parisuhdetta). Ne ihmissuhteet on mun maailma, mun elämä, se mihin mä olen sitoutunut. Mikään nettijuttelu ei muuta tätä irl-kuviota mihinkään suuntaan.

        Teet niin kuin parhaaksi näet. Vain se, mitä irl tapahtuu, merkitsee.


      • nainen...
        nainen... kirjoitti:

        Mä kuvittelen että sä puhut nyt minusta, tämäkin viesti täsmää...mieheni on...hän on mies. mitä muuta voin sanoa, kun ei ole sanoja kuvaamaan tilannetta. Mitä sinä haluaisit minusta? Aikuisten oikeasti, mä en todellakaan tiedä-vain harhaisesti kuvittelen kaikkia mahdollisia mahdollisuuksia, ja pelkään ottaa askelta sun suuntaan, ymmärrät varmaan...

        siis multa tämä ja alempi viesti ennen tätä...


      • Nainen...
        ap. kirjoitti:

        Saat pelätä. On normaalia pelätä. Mutta se pelko kannattaa elämässä voittaa sen yhden kerran, jos jotain haluaa.

        Siis se, että me täällä jutellaan, ei luo meidän välille mitään suhdetta, vaikka emotionaalinen yhteys voi syntyä. Oikeassa elämässä kohtaat mun "energian", joka on ei-parisuhde-tilassa, eikä avaudu yhtään sen enempää, mitä meidän irl kaveruus antaa myöden. Olen oikeassa elämässä tiettyjen "voimien" auktoriteetin alla, mikä suomennettuna tarkoittaa että mulla on tietyt ihmissuhteet ja tietyt piirit (ei parisuhdetta). Ne ihmissuhteet on mun maailma, mun elämä, se mihin mä olen sitoutunut. Mikään nettijuttelu ei muuta tätä irl-kuviota mihinkään suuntaan.

        Teet niin kuin parhaaksi näet. Vain se, mitä irl tapahtuu, merkitsee.

        Ähh...Siis mun pelko liittyy siihen sun hajoamiseen, en halua satuttaa. ja jos alan sulle tästä nyt juttelemaan vaikka ens kerralla kun tavataan, ylitän tietyn rajan joka voi jo rikkoa jotakin, rikkoisi itseasiassa paljonkin...mutta siis kun mun pitäisi tietää susta vielä enemmän, ja luottaa. Mutta riski on aina elämässä otettava jos jotain haluaa saavuttaa-sen tiedän ja paljon olen saavuttanut-ja paljon myös menettänyt.


      • ap.
        Nainen... kirjoitti:

        Ähh...Siis mun pelko liittyy siihen sun hajoamiseen, en halua satuttaa. ja jos alan sulle tästä nyt juttelemaan vaikka ens kerralla kun tavataan, ylitän tietyn rajan joka voi jo rikkoa jotakin, rikkoisi itseasiassa paljonkin...mutta siis kun mun pitäisi tietää susta vielä enemmän, ja luottaa. Mutta riski on aina elämässä otettava jos jotain haluaa saavuttaa-sen tiedän ja paljon olen saavuttanut-ja paljon myös menettänyt.

        Pelkäätkö, että olen posliininukke, joka menee helposti rikki? Siis jos alat mua irl vaikka loukkaamaan jotenkin, niin mä suhtaudun siihen niin kuin kaverin loukkauksiin. Jos arvostelet mun persoonaa ja kaivelet vikojani irl, niin sellaista se on joskus kavereiden välillä. Tuskinpa otan sitä itseeni millään tavalla. Onhan jokaisessa heikkoutensa.

        Sit jos esität verbaalisesti halusi muodostaa kanssani parisuhde, eli haluat yrittää sitä kanssani, minkä ilmaiset selvästi, niin mikäli niin teet, sanon minä että lopetat kaikki muut suhteet ennen kuin mennään edes treffeille. Näin siis olen suunnitellut sanovani, jos teet oikean aloitteen. Eli jos meet mun kanssa joskus treffeille, niin sulla ei ole muita suhteita silloin. Sit sä voit ruveta vaikka hajottamaan mua, jos susta tuntuu että ekoilla treffeillä pitää tehdä niin.


      • nainen...
        ap. kirjoitti:

        Pelkäätkö, että olen posliininukke, joka menee helposti rikki? Siis jos alat mua irl vaikka loukkaamaan jotenkin, niin mä suhtaudun siihen niin kuin kaverin loukkauksiin. Jos arvostelet mun persoonaa ja kaivelet vikojani irl, niin sellaista se on joskus kavereiden välillä. Tuskinpa otan sitä itseeni millään tavalla. Onhan jokaisessa heikkoutensa.

        Sit jos esität verbaalisesti halusi muodostaa kanssani parisuhde, eli haluat yrittää sitä kanssani, minkä ilmaiset selvästi, niin mikäli niin teet, sanon minä että lopetat kaikki muut suhteet ennen kuin mennään edes treffeille. Näin siis olen suunnitellut sanovani, jos teet oikean aloitteen. Eli jos meet mun kanssa joskus treffeille, niin sulla ei ole muita suhteita silloin. Sit sä voit ruveta vaikka hajottamaan mua, jos susta tuntuu että ekoilla treffeillä pitää tehdä niin.

        Ei tässä nyt mistään posliinista ole kysymys...en pidä sinua heikkona mitenkään. Mutta sun on pakko olla nyt väärä mies, koska enhän mä voisi koskaan sulle sanoa että haluisin yrittää parisuhdetta, kun pitäisihän meidän ensin tutustua vielä paljon paljon paremmin. Ja jos et suostuisi mua tapaamaan ns treffeillä niin aika hidasta ja hankalaa se tutustuminen on näissä olosuhteissa. Däään juu mään...olin aivan varma että puhun nyt oikealle ihmiselle.


      • ap.
        nainen... kirjoitti:

        Ei tässä nyt mistään posliinista ole kysymys...en pidä sinua heikkona mitenkään. Mutta sun on pakko olla nyt väärä mies, koska enhän mä voisi koskaan sulle sanoa että haluisin yrittää parisuhdetta, kun pitäisihän meidän ensin tutustua vielä paljon paljon paremmin. Ja jos et suostuisi mua tapaamaan ns treffeillä niin aika hidasta ja hankalaa se tutustuminen on näissä olosuhteissa. Däään juu mään...olin aivan varma että puhun nyt oikealle ihmiselle.

        Voidaan tutustua vielä vaikka 10 vuotta, niinhän kaverit tekee. No problem. Sit jos haluut parisuhteen, niin sitä ennen laitat kaikki miesjutut poikki. Vasta sitten mennään treffeille. Näin se menee, olet sinä hän tai et. Aion siis tehdä näin, jos tilanne tulee eteen. Kivaa, tai ei, mutta niin teen.


      • nainen...
        ap. kirjoitti:

        Voidaan tutustua vielä vaikka 10 vuotta, niinhän kaverit tekee. No problem. Sit jos haluut parisuhteen, niin sitä ennen laitat kaikki miesjutut poikki. Vasta sitten mennään treffeille. Näin se menee, olet sinä hän tai et. Aion siis tehdä näin, jos tilanne tulee eteen. Kivaa, tai ei, mutta niin teen.

        Täytyy jatkaa tutustumista siihen oikeaan...me ei olla edes ns kavereita mutta aika paljon tunnetaan toisiamme. se vasta onkin järki vastaan tunteet taisto ;-)


      • ap.
        nainen... kirjoitti:

        Täytyy jatkaa tutustumista siihen oikeaan...me ei olla edes ns kavereita mutta aika paljon tunnetaan toisiamme. se vasta onkin järki vastaan tunteet taisto ;-)

        Hahaha, mä oon muuten järki-ihminen yhden testin mukaan ja tunneihminen toisen testin mukaan.

        Hän on muuten sellainen nainen, että tuskin kukaan mies sanoisi hänelle treffipyyntöön, että joo, mennään vaan, mutta ensin eroat miesystävästäsi. Mä oon sellainen, että mä sanon silleen, jos tilanne tulee vastaan. Joku luonnevika ehkä.


      • katsopeiliin

        "Mun kanssa voidaan HYVIN" HAH HA HAAA.....VOI VITSI meinasin kuolla nauruun :))) Löyty narsisti liemessä marinoitu teksti ! Juu et onneks oo suhteessa :))) Täällä pyörit ja RAKKAAT on tyhmän tietämättömiä sun peleis...eiku ajanvietosta ! Pitäskö saada uutta matoa koukkuun ?


      • gghjjjjj
        nainen... kirjoitti:

        Ei tässä nyt mistään posliinista ole kysymys...en pidä sinua heikkona mitenkään. Mutta sun on pakko olla nyt väärä mies, koska enhän mä voisi koskaan sulle sanoa että haluisin yrittää parisuhdetta, kun pitäisihän meidän ensin tutustua vielä paljon paljon paremmin. Ja jos et suostuisi mua tapaamaan ns treffeillä niin aika hidasta ja hankalaa se tutustuminen on näissä olosuhteissa. Däään juu mään...olin aivan varma että puhun nyt oikealle ihmiselle.

        Mitkä miesjutut?Miten sun naisjutut
        jatkuuko ne normaalisti jos alat treffailemaan tätä naista?


    • nainen...

      Mä en tee mitään pakosta. Tunteet mulla on, sekä järki. Järki vs tunteet tilanteessa valitsen yleensä tunteet, mutta lopulta opin hallitsemaan tilannetta järjellä. Ongelma on enemmänkin se etten halua että sinä menet rikki, mulla on paha tapa hajottaa, tahtomattani, liittyy kai siihen että olen myös äärettömän hyvä korjaamaan-kuten tiedät. Käyn kaikki päivät mielessäni sitä taistelua, mikä on oikein mikä väärin, vastauksen tiedän, mutta mun on silti avattava tämäkin sivu elämäni kirjassa ja katsottava tarina loppuun. Koska sellainen minä olen, utelias. Älä ole minusta huolissani, minä pärjään kyllä-aina.

      • ap.

        Et hajota mua. En ole tippaakaan hajonnut tähänkään mennessä.


      • nainen...
        ap. kirjoitti:

        Et hajota mua. En ole tippaakaan hajonnut tähänkään mennessä.

        Elämäsi aikana, vai tänä aikana kun olet tehnyt tulkintoja minun taistelustani järki vs. tunteet?


      • nainen...
        ap. kirjoitti:

        Et hajota mua. En ole tippaakaan hajonnut tähänkään mennessä.

        Tuohon ylempään vastaan vielä että mitä tarkoitat tuolla irl elämä antaa myöden? Mahtuuko sun elämään muuta kuin ne tutut piirit ja kuviot, joissa mäkin nyt olen osana? Mun rooli vaan nyt on ihan muu kuin mitä mun taisteleva mieleni miettii...ymmärtänet pointin.


      • ap.
        nainen... kirjoitti:

        Elämäsi aikana, vai tänä aikana kun olet tehnyt tulkintoja minun taistelustani järki vs. tunteet?

        Jos jonkun ihmisen käytös loukkaa, se ei tarkoita että mä hajoilen psyykkisesti. Jos sä loukkaat mua, niin mä en ole siihen että nyyh, onpa kamala nainen, vaan mä ajattelen siihen, että älä höpötä, et tiedä mistä puhut, ja lässyn lässyn. En hajoile sun temppuihisi.

        Mä teen susta tulkintoja niin kuin kaikista muistakin ihmisistä. Aina kun syntyy aihetta. Tiedän sun luonteen jo aika hyvin jne. Ollaan me jo tunnettu jonkin aikaa. Olen nähnyt sut aamulla ilman meikkiä (aika hyvä iho) ja vähän unenpöpperössä, epävarmana, varmana, suuttuneena, tukka sekaisin, kun kampaat hiuksia, ja tukka laitettuna. Voit toki esittää jotain, mutta ei mene läpi enää. Samalla tavalla sä tiedät mun todellisen minän. Kun oon väsynyt, ärtynyt ja tyly. Esim. sen puolen.


      • ap.
        nainen... kirjoitti:

        Tuohon ylempään vastaan vielä että mitä tarkoitat tuolla irl elämä antaa myöden? Mahtuuko sun elämään muuta kuin ne tutut piirit ja kuviot, joissa mäkin nyt olen osana? Mun rooli vaan nyt on ihan muu kuin mitä mun taisteleva mieleni miettii...ymmärtänet pointin.

        Ai tarkoitatko että sun rooli on naapurintytön ja luovan suorittajan rooli, vaikka oot aika tiukkis muija? En nyt tiiä mitä haet.


      • nainen...
        ap. kirjoitti:

        Jos jonkun ihmisen käytös loukkaa, se ei tarkoita että mä hajoilen psyykkisesti. Jos sä loukkaat mua, niin mä en ole siihen että nyyh, onpa kamala nainen, vaan mä ajattelen siihen, että älä höpötä, et tiedä mistä puhut, ja lässyn lässyn. En hajoile sun temppuihisi.

        Mä teen susta tulkintoja niin kuin kaikista muistakin ihmisistä. Aina kun syntyy aihetta. Tiedän sun luonteen jo aika hyvin jne. Ollaan me jo tunnettu jonkin aikaa. Olen nähnyt sut aamulla ilman meikkiä (aika hyvä iho) ja vähän unenpöpperössä, epävarmana, varmana, suuttuneena, tukka sekaisin, kun kampaat hiuksia, ja tukka laitettuna. Voit toki esittää jotain, mutta ei mene läpi enää. Samalla tavalla sä tiedät mun todellisen minän. Kun oon väsynyt, ärtynyt ja tyly. Esim. sen puolen.

        Joo et ole hän keneksi luulin, me ei olla nähty koskaan aamuisin, vaan aina iltaisin ;-)


      • nainen...
        ap. kirjoitti:

        Ai tarkoitatko että sun rooli on naapurintytön ja luovan suorittajan rooli, vaikka oot aika tiukkis muija? En nyt tiiä mitä haet.

        Joo et voinutkaan ymmärtää, kun et ole se keneksi luulin.


      • ap.
        nainen... kirjoitti:

        Joo et ole hän keneksi luulin, me ei olla nähty koskaan aamuisin, vaan aina iltaisin ;-)

        No voi harmi. :) Mä vaan kerroin miten asiat on. Se oletko hän, ei muuta asiaa miksikään. Ei hänen tarvii tiedostaa näitä asioita. Ne on totta siitäkin huolimatta. Jos siis hän ehdottaa tutustumista ja treffejä, niin mun repliikki siihen on että kaikki muut miesjutut pois. En jousta.


      • ap.
        nainen... kirjoitti:

        Joo et voinutkaan ymmärtää, kun et ole se keneksi luulin.

        Niin. :)


      • 20+14
        ap. kirjoitti:

        Jos jonkun ihmisen käytös loukkaa, se ei tarkoita että mä hajoilen psyykkisesti. Jos sä loukkaat mua, niin mä en ole siihen että nyyh, onpa kamala nainen, vaan mä ajattelen siihen, että älä höpötä, et tiedä mistä puhut, ja lässyn lässyn. En hajoile sun temppuihisi.

        Mä teen susta tulkintoja niin kuin kaikista muistakin ihmisistä. Aina kun syntyy aihetta. Tiedän sun luonteen jo aika hyvin jne. Ollaan me jo tunnettu jonkin aikaa. Olen nähnyt sut aamulla ilman meikkiä (aika hyvä iho) ja vähän unenpöpperössä, epävarmana, varmana, suuttuneena, tukka sekaisin, kun kampaat hiuksia, ja tukka laitettuna. Voit toki esittää jotain, mutta ei mene läpi enää. Samalla tavalla sä tiedät mun todellisen minän. Kun oon väsynyt, ärtynyt ja tyly. Esim. sen puolen.

        Viestin aloittaja, sä olet todellakin nähnyt mut aamuisin ilman meikkiä ja vähän unenpöpperössä, epävarmana, varmana, suuttuneena, tukka sekaisin, kun kampaat hiuksia, ja tukka laitettuna. Mut miestä ei mulla ole ollut ollenkaan sun jälkeen, eli sun jälkeen en ole alkanut seurustelee kenenkään kanssa, sä tiiät varsin hyvin mun tunteet sua kohtaan. Mä rakastan sua edelleen yhtä paljon kuin ennen ja mun tunteet sua kohtaan ne vaan voimistuu ja ajattelen sua joka päivä ja joka ikinen yö niin kuin Club For Five laulaa myös :) Tossa oli muuten vinkki sulle :) Jos tosta biisistä mut tunnistat :) Laitoit mulle ton biisin joskus mulle YouTubesta linkkinä :) Kaikista kasvoista,kaikista katseista etsin sinua sinua vain :) Mä tiiän että sä et oikeasti ole mulle sellainen kun mitä annat ymmärtää, sä kun oot liian kiltti. Mä oon nähnyt sun katseesta ja sun silmistä miten sä haluaisit jatkaa yhdessä mun kanssa. Mitään miesjuttuja mulla ei tosiaankaan ole, en mä sellainen ole että heti alkaisin jonkun toisen miehen kanssa jotain juttua alkamaan kun mun tunteet on kuitenkin niin vahvat sua kohtaan. Joten ehdotan että tutustuttas uudestaan toisiimme kaikessa rauhassa ja käytäs treffeillä sellaisessa paikassa josta molemmat tykkää :) Mä tein väärin kun loukkasin sua ja pakotin ja painostin sua monessakin asiassa mut mä en enää tee sulle niin koska olen itse miettinyt asioita paremmin ja en mä enää vois sulle tehä niin, ei rakastamalleen ihmiselle josta välittää tosi paljon sais tehä niin ja mä oon oppinut virheistäni ja en koskaan tekis sulle enää niin. Mikä sen naisen etunimen eka kirjain muuten on.


      • ap.
        20+14 kirjoitti:

        Viestin aloittaja, sä olet todellakin nähnyt mut aamuisin ilman meikkiä ja vähän unenpöpperössä, epävarmana, varmana, suuttuneena, tukka sekaisin, kun kampaat hiuksia, ja tukka laitettuna. Mut miestä ei mulla ole ollut ollenkaan sun jälkeen, eli sun jälkeen en ole alkanut seurustelee kenenkään kanssa, sä tiiät varsin hyvin mun tunteet sua kohtaan. Mä rakastan sua edelleen yhtä paljon kuin ennen ja mun tunteet sua kohtaan ne vaan voimistuu ja ajattelen sua joka päivä ja joka ikinen yö niin kuin Club For Five laulaa myös :) Tossa oli muuten vinkki sulle :) Jos tosta biisistä mut tunnistat :) Laitoit mulle ton biisin joskus mulle YouTubesta linkkinä :) Kaikista kasvoista,kaikista katseista etsin sinua sinua vain :) Mä tiiän että sä et oikeasti ole mulle sellainen kun mitä annat ymmärtää, sä kun oot liian kiltti. Mä oon nähnyt sun katseesta ja sun silmistä miten sä haluaisit jatkaa yhdessä mun kanssa. Mitään miesjuttuja mulla ei tosiaankaan ole, en mä sellainen ole että heti alkaisin jonkun toisen miehen kanssa jotain juttua alkamaan kun mun tunteet on kuitenkin niin vahvat sua kohtaan. Joten ehdotan että tutustuttas uudestaan toisiimme kaikessa rauhassa ja käytäs treffeillä sellaisessa paikassa josta molemmat tykkää :) Mä tein väärin kun loukkasin sua ja pakotin ja painostin sua monessakin asiassa mut mä en enää tee sulle niin koska olen itse miettinyt asioita paremmin ja en mä enää vois sulle tehä niin, ei rakastamalleen ihmiselle josta välittää tosi paljon sais tehä niin ja mä oon oppinut virheistäni ja en koskaan tekis sulle enää niin. Mikä sen naisen etunimen eka kirjain muuten on.

        Mä en anonyymeihin viesteihin perusta koskaan mitään. :) irl tapahtuu, mitä tapahtuu. Jos mitään ei tapahdu, mä tulkitsen sen niin, että ei ole tarpeeksi kiinnostusta.


      • 20+14
        ap. kirjoitti:

        Mä en anonyymeihin viesteihin perusta koskaan mitään. :) irl tapahtuu, mitä tapahtuu. Jos mitään ei tapahdu, mä tulkitsen sen niin, että ei ole tarpeeksi kiinnostusta.

        ap, jos haluat varman tunnistuksen minusta niin nimeni alkaa S kirjaimella ja asun samassa kaupungissa kuin sä :) irl voi tapahtua mitä vaan jos sä annat myös jonkinlaisen selvän merkin siitä että sä haluut jatkaa mun kanssa, sä oot joskus laittanut niin epäselviä ja ristiriitaisia viestejä että en aina tiiä mitä sä musta haluat. Jos me kaks vaan pystyttäs kohtaamaan toisemme irl ilman että me vältelttäis toisiamme. Mä oon aika monesti osoittanu sua kohtaan kiinnostusta, sä et vaan taida tulkita sitä oikein.


      • ap.
        20+14 kirjoitti:

        ap, jos haluat varman tunnistuksen minusta niin nimeni alkaa S kirjaimella ja asun samassa kaupungissa kuin sä :) irl voi tapahtua mitä vaan jos sä annat myös jonkinlaisen selvän merkin siitä että sä haluut jatkaa mun kanssa, sä oot joskus laittanut niin epäselviä ja ristiriitaisia viestejä että en aina tiiä mitä sä musta haluat. Jos me kaks vaan pystyttäs kohtaamaan toisemme irl ilman että me vältelttäis toisiamme. Mä oon aika monesti osoittanu sua kohtaan kiinnostusta, sä et vaan taida tulkita sitä oikein.

        Oot kuka oot. :) Sähköposti, ja facebook on hyviä välineitä... :) ;)


      • 20+14
        ap. kirjoitti:

        Oot kuka oot. :) Sähköposti, ja facebook on hyviä välineitä... :) ;)

        Facebookkailisin sun kanssa jos voisin mut sä oot laittanu mulle estot, me oltiin ennene fb kavereita mut sit sä teit sen mitä teit. Meidän pitäs uskaltaa jutella toisillemme irl :ssä ja sekä myös vaikka siellä whatsappissa :)


      • näkijä.
        ap. kirjoitti:

        Mä en anonyymeihin viesteihin perusta koskaan mitään. :) irl tapahtuu, mitä tapahtuu. Jos mitään ei tapahdu, mä tulkitsen sen niin, että ei ole tarpeeksi kiinnostusta.

        Tuskin edes itse otat yhteyttä häneen, joten olet huono sanomaan mistään "Jos mitään ei tapahdu, mä tulkitsen sen niin, että ei ole tarpeeksi kiinnostusta.".


    • nyt yritän nukkua

      Tää ei mulle, mutta järjen ja tunteiden ristiriidan tunnistan ja mitä sitten vaikka hän tavallaan vei mun mielen ja sydämen, niin ei tule edes mieleenkään mihinkään ratkaisuihin ryhtyä yksipuolisten tunteiden vuoksi.

      • toinen sivusta..

        Jos sen sylissä olis hyvä olla?


      • yksin yössä vaeltaa

        Todella mielenkiintoinen nainen olet. Harmi etten ole se mies joka vei mielesi ja sydämmesi. Vai pitäsikö sanoa "jalat altasi" mutta treffeille lähtisin tämän naisen kanssa ihan millon vaan :) kauniita unia.


      • yritän nyt nukkua
        yksin yössä vaeltaa kirjoitti:

        Todella mielenkiintoinen nainen olet. Harmi etten ole se mies joka vei mielesi ja sydämmesi. Vai pitäsikö sanoa "jalat altasi" mutta treffeille lähtisin tämän naisen kanssa ihan millon vaan :) kauniita unia.

        nimimerkiltä. Joo nukuin sikeästi tähän asti. Nyt mieli pirteä.
        vastaan sulle..hei, mä olin vain yksi vastaajista, enkä mitenkään mielenkiintoinen.

        Niin harmi :)

        Noh, täällä voi kuvitella mitä tahtoo..jos sattuu törmäämään häneen, on pidettävä naama reippaan näköisenä. Häntä ehkä lähinnä harmittaisi, et mä oon vieläkin ajatellut häntä.

        Tänään en jouda näitä miettimään, pitää lähteä heti aamusta


    • nainen. .

      olen lopettanut kaikki miesjutut.en tule enää sinne.ota yhteyttä jos haluat tän edentyvän.

    • hämmästynyt kulkija

      En kyllä yhtään ymmärrä miksi jotakin harmittaisi jos joku ajattelee.
      Varsinkaan jos kaipaa ja olisi ajatuksena katsoa saisiko jotain syttymään.
      Jos hiipuvan nuotion saa syttymään se antaa lämpöä ja taas voi grillailla siinä. Tai vain katsella. Jos tunteet saa syttymään voi seurauksena olla onnellinen parisuhde. No jos on jo päätöspisteen lyönyt jollekkin jutulle niin sitten sen ymmärtää. Toivottavasti tämä nainen kuitenkin löytää kaipaansa miehen ja saa sen kenet haluaa. :) harvinaisen fiksu keskustelu täällä.

      • hämmästystä kylläkin

        Voi olla niinkin, että jos toisella ei samoja tuntoja, niin hän vaan vaivautuisi jos saisi tietää että toinen ei ole kunnolla saanut itseään kootuksi.


      • no just

        Ei mitään fiksua tässä keskusteluketjusssa, ei yhtään mitään. Pelkkää turhaa höpinää millä ei edes mitään totuutspohjaa. Hitto että ihmiset on typeriä. En tarkoita sinua nyt mitenkään erityisesti.


    • Osimoilleen noin.

      Kyllä. Näin se joskus oli. Aloitus ei ole minulle, mutta tunnistan asetelman.

      • siirryn aikuisten pariin

        Pitkän ketjun ovat jotkut saaneet aikaiseksi. Ketjua lukeneena voisin sanoa, että AP sinä työnnät tuon naisen itsestäsi kauemmas. Tuollainen käytös ei johda mihinkään hyvään. AP:n kannattaisi miettiä myös mikä merkitys tuolla naisella on hänelle. Ette te pääse juttelematta asiasta eteenpäin, eikä sen tarvitse merkitä mitään seurustelutreffejä. Tämä on kyllä provo, sillä kukaan ei oikeasti ole tuollainen.
        Joku aiemmin ketjussa uhkasi tuhota edellisen rakkautensa? Käytät energiaasi katkeruuteen ja toisen tuhoamiseen jostain pitkien aikojen päästä vai? Mitä hän vei sinulta: terveyden? Työnteon mahdollisuuden? Kaikki läheiset ihmiset? Jos ei niin kannattaisiko kasvaa aikuiseksi ja miettiä onko elämässä kenties jotain hyvää.
        Nyt ulkoilemaan.


      • ap.
        siirryn aikuisten pariin kirjoitti:

        Pitkän ketjun ovat jotkut saaneet aikaiseksi. Ketjua lukeneena voisin sanoa, että AP sinä työnnät tuon naisen itsestäsi kauemmas. Tuollainen käytös ei johda mihinkään hyvään. AP:n kannattaisi miettiä myös mikä merkitys tuolla naisella on hänelle. Ette te pääse juttelematta asiasta eteenpäin, eikä sen tarvitse merkitä mitään seurustelutreffejä. Tämä on kyllä provo, sillä kukaan ei oikeasti ole tuollainen.
        Joku aiemmin ketjussa uhkasi tuhota edellisen rakkautensa? Käytät energiaasi katkeruuteen ja toisen tuhoamiseen jostain pitkien aikojen päästä vai? Mitä hän vei sinulta: terveyden? Työnteon mahdollisuuden? Kaikki läheiset ihmiset? Jos ei niin kannattaisiko kasvaa aikuiseksi ja miettiä onko elämässä kenties jotain hyvää.
        Nyt ulkoilemaan.

        Minä olen oikeasti tuollainen. Se kai se ongelma onkin. Ei minulla ole hänen kanssaan mitään. En voi työntää kauas.


    • "hän"

      Olet ymmärtänyt ihan väärin.
      Eka viesti tähän ketjuun, enkä enempää kirjoita.

      • ap.

        En mä tiedä ketä täällä mun kanssa kirjoittaa, enkä ole ymmärtänyt mitään väärin tai oikein, kun mitään suhdetta ei ole. :)


      • 20+14
        ap. kirjoitti:

        En mä tiedä ketä täällä mun kanssa kirjoittaa, enkä ole ymmärtänyt mitään väärin tai oikein, kun mitään suhdetta ei ole. :)

        ap, kyllä meillä kahdella jonkinlainen suhde oli tossa kevään ja kesän aikana :)


      • ap.
        20+14 kirjoitti:

        ap, kyllä meillä kahdella jonkinlainen suhde oli tossa kevään ja kesän aikana :)

        Ei ollut. Teen hänen irl minästään joitakin oletuksia, joita aloituksessa oli, mutta mitään parisuhdetta ei ole ollut. En tiedä kovin hyvin, mitä hänen elämässään tapahtuu.


      • ...n...
        ap. kirjoitti:

        Ei ollut. Teen hänen irl minästään joitakin oletuksia, joita aloituksessa oli, mutta mitään parisuhdetta ei ole ollut. En tiedä kovin hyvin, mitä hänen elämässään tapahtuu.

        Jos otat eron niin mennään sitte treffeille !?


      • ap.
        ...n... kirjoitti:

        Jos otat eron niin mennään sitte treffeille !?

        Niin, jos teet niin, voidaan mennä treffeille. Mutta en minä tiedä, onko hänellä mitään tunteita minua kohtaan, tai kiinnostusta. Mitkään viestit netissä eivät ole minulle missään vaiheessa olleet todiste kiinnostuksesta. En tiedä juuri mitään esimerkiksi hänen arjestaan, ja toiveistaan. Olen aina ihan tiukasti realiteeteissa kiinni. Hän ei ole minulle muuta kuin kaveri, kun katsotaan, mikä on tilanne irl. Oikeassa elämässä tapahtuu jokin oikea juttu, tai sitten ei. Jos ei tapahdu, oletan että kiinnostusta ei ole riittävästi. Niin olen tähän saakka olettanut.


      • ladyyy
        ap. kirjoitti:

        Niin, jos teet niin, voidaan mennä treffeille. Mutta en minä tiedä, onko hänellä mitään tunteita minua kohtaan, tai kiinnostusta. Mitkään viestit netissä eivät ole minulle missään vaiheessa olleet todiste kiinnostuksesta. En tiedä juuri mitään esimerkiksi hänen arjestaan, ja toiveistaan. Olen aina ihan tiukasti realiteeteissa kiinni. Hän ei ole minulle muuta kuin kaveri, kun katsotaan, mikä on tilanne irl. Oikeassa elämässä tapahtuu jokin oikea juttu, tai sitten ei. Jos ei tapahdu, oletan että kiinnostusta ei ole riittävästi. Niin olen tähän saakka olettanut.

        Mikäs päivä sun ero astuu voimaan,pitää tietää nii varataan pöytä :))


    • 20+14

      Kyllä mulla on tunteita edelleen sua kohtaan. Onko se nainen ollu sun luona yötä kun kerroit että oot nähnyt hänet aamuisin ilman meikkiä ja vähän unenpöpperössä, epävarmana, varmana, suuttuneena, tukka sekaisin, kun kampaa hiuksia, ja tukka laitettuna. Ja millon viimeks oot hänet nähnyt. Kyllä irl: ssä tapahtuu jos sä tulet hieman vastaan itsekin mitä tunnet mua kohtaan koska itse olen todella kiinnostunut susta ja haluan käydä sun kanssa treffeillä ja tutustua suhun paremmin uudestaan. Anna mulle joku tuntomerkki itsestäs että tiiän ootko se minun tarkoittamani mies. Minulla itselläni on vaaleat hiukset ja oon käyny sun luona ja ollut öitä monesti sun luona ja sun mökilläs.

      • ap.

        Joo, mökillä ollaan käyty.


      • 20+14
        ap. kirjoitti:

        Joo, mökillä ollaan käyty.

        Ja sun kanssa siellä mökillä mä viihdyin tosi hyvin suorastaan loistavasti, mulla on vaan ikävän kaipuu sinne mökille kun kerkesin kuitenkin siellä olla. Ja toki mulla on kaipuu sun syliisi ja se miten sä mua halasit. Mä todellakin oon edelleen kiinnostunut susta, miten mä saisin sut vakuuttuneeks. Sä oot jättäny mun sydämeen ikuisen tunteen palon susta. Sun luonakin mä tunsin olevani kotona ja ajattelin siellä ollessani että täällä mun on hyvä ja turvallista olla. Sun lähellä mun olo on suorastaan rauhallinen ja turvallinen. Ajan kanssa me voimme tutustua rauhassa toisiimme uudestaan ja tällä kertaa emme pidä mitään kiirettä vaan katsotaan päivä kerrallaan rauhassa. Edetään hitaasti ja katsotaan miten meidän tilanne lähtee kehittymään.


      • 20+14
        ap. kirjoitti:

        Joo, mökillä ollaan käyty.

        ap, sä tiiät mun kiinnostuksen sua kohtaan ja mä oon sen sulle ilmaissut että oon yhä kiinnostunut susta. Joistakin sun viesteistä mä vaan menin ite niin hämilleni etten tiennyt miten toimia. Mä tiiän että sä oot joskus väsynyt, ärtynyt ja tyly mut niinhän kaikilla on joskus tollasia hetkiä. Ne kuuluu elämään. Vaikka mä sulle oon sanonu sellasia asioita jotka kuulostaa uhkaukselta tai tylyltä mut tosissani mä en niitä sanonu. Mulla oli vielä mun menneisyys kummittelemassa mut sun avulla mä pääsisin siitä kaikesta yli jos sä vaan olisit edelleen mun rinnalla. Sun tuleminen mun elämään on parasta mitä mulle on koskaan tapahtunut ja sua mä en vaihtais kehenkään toiseen mieheen. Sä annat mulle sen mitä mä oon aina kaivannut ja halunnut. Vaikka sä oot ollu mulle tyly ja loukannut mua mut mä tiiän että sä välität musta. Vaikka sä sanoisit mulle jotain tylyjä tai loukkaavia sanoja mä en niistä enää loukkaannu koska mä tiiän että se kuuluu elämään vaikka tiiän että toista ei saisi loukata. Suuttuuneena sitä sanoo loukkaavia juttuja vaikka niitä ei oikeesti tarkotakaan sanoa. Ihmisen ajatus ja mieli on välillä niin ihmeellinen että sitä sanoo ensin ja sit vasta ajattelee. Mä vaan nyt haluaisin oikeasti tutustuu suhun uudestaan ihan rauhassa. Mä kun olin siellä sun luonasi niin mä tunsin että se tuntui oikealta ja sellaiselta että tänne mä tosiaan kuulun. Viimeks kun me kohdattiin niin mä näin sun katseestas ja silmistäs sen miten sä edelleen mua kaipaat.


      • 20+14
        ap. kirjoitti:

        Joo, mökillä ollaan käyty.

        Minneköhän tämän viestin aloittaja on kadonnut. Olisi kiva tietää missä aloittajan mökki sijaitsee. Mä veikkaan että jossain Iisalmesta ylöspäin ja hieman länteen päin. Villi veikkaus.


    • Sille naiselle.

      tää nainen taitaa olla miellyttäjätyyppiä, ei uskalla tehdä mitä haluais eli panna sun kaa, koska siinä teidän suhteessa on jotain mikä on vastoin jotain yleistä normia tai muuta perinteestä poikkeavaa?!? ja kaikki ei ehkä tykkäis siitä tai osais suhtautua oikein!? Sano sille naiselle, että suurin palvelus jonka hän koskaan voi tehdä ikinä kellekkään tässä maailmankaikkeudessa on tehdä niin miten SYDÄN sanoo. Silloin ollaan kaikki radallamme, se vaikuttaa jokaiseen meistä koko maailmankaikkeudessa, kun yksi ihminen on valinnut oikein paikkansa eli koti on siellä missä SYDÄNKIN,

      • fhklölk

        Mut voit ap jättää jo rauhaan.En halua
        kuulla susta enään mitään.


      • Life is Life
        fhklölk kirjoitti:

        Mut voit ap jättää jo rauhaan.En halua
        kuulla susta enään mitään.

        Niin loppui satu suloinen ap:n ja fhklölk:n.

        Vaan ehkäpä tänään jo löytyy uusi palstslainen, ei siis huolta huomisesta.


    • loppulause

      Aina löytyy uusia, vain yksi on oikea.

    • ystävämiehelle

      Ei, kyllä sekä järki että tunteet molemmat sanovat ehdottomasti EI. Totu ajatukseen ja hyväksy se.

    • tarkoititko minun

      Homma on hallinnassa, kun vain en kadota sielua somaa....

      • aito rakkaus

        ap:n kirjoituksia ei voi kun hämmästellä. Hän tuntuu aikamoisesti säätelevän, että kun teet noin tai näin kelpaat minulle. Karkuun kannattaa pinkasta tollasta.


      • Mua taas ihmetyttää
        aito rakkaus kirjoitti:

        ap:n kirjoituksia ei voi kun hämmästellä. Hän tuntuu aikamoisesti säätelevän, että kun teet noin tai näin kelpaat minulle. Karkuun kannattaa pinkasta tollasta.

        miten paljon ihmiset täällä lukee ap:n teksteihin sellasta mitä siellä ei ole. Se mitä ap on kertonut on että hän on kaveri naisen kanssa, heillä ei ole koskaan ollut mitään, nainen seurustelee, ap ei tiedä mitään naisen tunteista eikä tiedä onko nainen edes yhtään hänestä kiinnostunut ja nyt ap toivoo naisen eroavan ja sen jälkeen lähtevän ap:n kanssa treffeille. Eli kyseessä voi olla ihan kuka ja ketkä tahansa. Tyypillinen kaveripoikatilanne.


      • Nars
        aito rakkaus kirjoitti:

        ap:n kirjoituksia ei voi kun hämmästellä. Hän tuntuu aikamoisesti säätelevän, että kun teet noin tai näin kelpaat minulle. Karkuun kannattaa pinkasta tollasta.

        niinkös, silti kelpaako narsisti kenellekään, en kysy tätä, se oli huomio, joka tuli ulos ;)


    • niin vakavaa

      Täällä on aina joku psykiatri, tekem diaknoosia.Toisilla on hauskaa vaan leikkiä täällä.

      • kyllä kyllä

        Hyvä, jos leikkijät kestävät leikin myös toisilta osapuolilta.


    • Missä totuus

      Aloitusviestissä ap tietää naisen tunteet varmuudella, vastauksissa kertoilee ettei tiedä mitä nainen tuntee. Ristiriitaa

    • ota selvää

      Siinähän on montakin naista, kenestähän niistä on kyse?

      • isselleen ap:n :)

        Moni nainen ominut


      • entosiaankaan
        isselleen ap:n :) kirjoitti:

        Moni nainen ominut

        Siinäpä nyt valkkaat parhaan.Mä en
        sua huoli kaikkien edellisten perääsi itkevien naisten
        tavoin.


    • 20+14

      En tiiä ap luetko tai näetkö näitä mun viestejä, mut olis kilttiä jos sä vastaisit, mä osoittaisin enemmän kiinnostusta myös jos mä näkisin sut mut sä oot aina jossain muualla, niin vaikea mun sua on nähä ja kertoa kiinnostuksestani sua kohtaan. Jos sä uskaltaisit kohdata mut tai edes laittaa viestiä niin mä kertoisin sulle kasvotusten miten kiinnostunut susta mä oon edelleen. Se meidän sun mökilläkin vietetty aika oli mulle parasta ja kun sain siellä sun kanssa olla. Mä myönnän että joskus siellä mökillä ollessani mä olin vähän surullinen ja alamaissani mut se johtui ihan muista syistä. Ahdistus siitä että asuin vielä silloin toisessa kaupungissa enkä samassa kaupungissa kuin sinä. Nyt asiat ovat ihan toisin. Jos saisin jälleen olla sun kanssa siellä sun mökillä niin tulet näkemään miten eri ihminen minä olen siellä ja mulla on parempi ollakin. Mä haluaisin soittaa sulle tai laittaa sulle viestiä mut mä en uskalla kun en tiiä mitä kirjoittais tai miten sä reagoit mun viesteihin, kun sä niin tylysti mulle vastasit edellisiin, mut en mä niistä loukkaantunut. Mä tiiän että sä et oo mulle oikeasti niin tyly koska sisimmässäsi sä välität musta yhä. Jos me vaan uskallettaisiin kohdata toisemme taas kasvotusten ja jutella niin kuin aikuiset eikä vältellä vaan keskustella ihan niin kuin ennen. Mä tiiän että se ei oo helppoo kummallekaan, mut jostain sitä on aloitettava. Mä huomaan että meillä on sellaista kissa-hiiri ja soutaa huopaa meininkiä ilmassa mut meillä molemmilla on kuitenkin syvällä sisimmässämme se tunne että haluaisi vaan hypätä toisen syliin ja halata kunnolla. Olen huomannut sen sun katseestasi. Sitä ei voi kieltää. Me olemme niin samanlaisia ja samankaltaisia ja sen me molemmat olemme huomanneet. Joskus olemme myös ajatelleet samoja asioita yhtä aikaa ja valinneet saman tuotteen mitä olemme ajatelleet. Me olemme loppupeleissä kuin vakka ja kansi. Kyllä meidän välille tulee ajan kanssa vielä jotain enemmän kun vaan ensin tutustumme kunnolla toisiimme ihan kaikessa rauhassa emmekä kiirehdi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe