Suomi-Make = Periaatteen mies?

Miten on?

Kirjoitustyyli ja esitystapa muistuttaa ainakin minun silmääni aika lailla niitä periksen vakiotrollauksia.

38

460

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisiko muka periaatteen mies olla näiden suomi-maken kirjoitusten takana?

      Ajattelin vaan sitä, kun ei peris yleensä koskaan ollut mulle täällä mistään vittuilemassa, eikä hän ole kertomuksensa mukaan itsekään käynyt armeijaa.

      • ap.

        Onhan sulla ainakin vääntöä hänen kanssaan joskus tällä palstalla ollut eikä se ettei hän ole käynyt armeijaa tarkoita etteikö hän voisi siitä huolimatta trollata 'suomi-makena'.


      • ap. kirjoitti:

        Onhan sulla ainakin vääntöä hänen kanssaan joskus tällä palstalla ollut eikä se ettei hän ole käynyt armeijaa tarkoita etteikö hän voisi siitä huolimatta trollata 'suomi-makena'.

        No voi toki olla, mutta ajattelin vaan sitä, kun tällä suomi-makella tai kuka niiden kirjoitusten takana ikinä onkin, niin tuntuu olevan hirveä viha sitä mun sivarivalintaani kohtaan. Ei periaatteen mies mulle oikeastaan koskaan sanonut mitään siitä armeijan käymättä jättämisestä.


      • ap.
        DarkFear kirjoitti:

        No voi toki olla, mutta ajattelin vaan sitä, kun tällä suomi-makella tai kuka niiden kirjoitusten takana ikinä onkin, niin tuntuu olevan hirveä viha sitä mun sivarivalintaani kohtaan. Ei periaatteen mies mulle oikeastaan koskaan sanonut mitään siitä armeijan käymättä jättämisestä.

        Oletko tullut ajatelleeksi ettei hänellä ehkä ole oikeasti mitään sun sivarivalintaasi vastaan mutta nauttii sun kiusaamisestasi ja siitä miten sä kerta toisensa jälkeen lankeat hänen provoihinsa hirveillä raivokohtauksilla?


      • ap. kirjoitti:

        Oletko tullut ajatelleeksi ettei hänellä ehkä ole oikeasti mitään sun sivarivalintaasi vastaan mutta nauttii sun kiusaamisestasi ja siitä miten sä kerta toisensa jälkeen lankeat hänen provoihinsa hirveillä raivokohtauksilla?

        No ei ole kyllä ihan tollainen vaihtoehto käynyt mielessä, sillä selvästi suomi-make ei näytä sitä mun sivarivalintaani hyväksyvän. Muutenkin hän vaikuttaa just tyypilliseltä ns. militaristijuntilta.


      • ap.
        DarkFear kirjoitti:

        No ei ole kyllä ihan tollainen vaihtoehto käynyt mielessä, sillä selvästi suomi-make ei näytä sitä mun sivarivalintaani hyväksyvän. Muutenkin hän vaikuttaa just tyypilliseltä ns. militaristijuntilta.

        "Muutenkin hän vaikuttaa just tyypilliseltä ns. militaristijuntilta."

        - Hän vaikuttaa stereotyyppiseltä trolli-hahmolta - aivan kuin nämä periksen aiemmin luomat janicat ym. fiktiiviset hahmot.


      • Mistäs niin päättelit, ettei suomi-make olisi itse käynyt armeijaa? Eihän noissa keskusteluissa oikeastaan ollut edes puhe sen suuremmin mistään yhteiskunnallisista asioista.


      • ap.

    • hmm...

      Onko pedoaatteen mies kiertänyt jotenkin äitin antaman nettikiellon?

    • Enolerobotti11111

      Up!

      • Ei kyllä Peris ole mitenkään näiden Suomi-Maken juttujen takana, kun oon itse Maken varissuolla nähnyt. Makehan on muuten Timpan vaimon Janican isä ja sukuaan Näätä.


      • DarkFear kirjoitti:

        Ei kyllä Peris ole mitenkään näiden Suomi-Maken juttujen takana, kun oon itse Maken varissuolla nähnyt. Makehan on muuten Timpan vaimon Janican isä ja sukuaan Näätä.

        Näin se asia just on. Mä kun en liity mitenkään mihinkään laiskaan C-mieheen.

        Kyllä se Periskin olisi armeijassa pärjännyt jos vain olisi halunnut. Onneksi tällaiset isänmaanpetturit ovat aika harvassa.


      • Luutnantti_evp
        SUOMI-Make kirjoitti:

        Näin se asia just on. Mä kun en liity mitenkään mihinkään laiskaan C-mieheen.

        Kyllä se Periskin olisi armeijassa pärjännyt jos vain olisi halunnut. Onneksi tällaiset isänmaanpetturit ovat aika harvassa.

        DarkFear on isänmaanpetturi pahinta laatua. Kävi siviilipalveluksen kun ei uskaltanut armeijaan mennä, ja nyt sitten joutuu tekemään palkattomana akkojen töitä vaipanvaihtajana.
        Ei kovin kaksinen panos maansa hyväksi.


      • hmmmmmmmm
        SUOMI-Make kirjoitti:

        Näin se asia just on. Mä kun en liity mitenkään mihinkään laiskaan C-mieheen.

        Kyllä se Periskin olisi armeijassa pärjännyt jos vain olisi halunnut. Onneksi tällaiset isänmaanpetturit ovat aika harvassa.

        Olisitko valmis Make hyväksymään sinun 13-vuotiaan tyttäresi Jessican ja neitsytmies Periksen seksuaalisen suhteen?

        Eikös Jessica kuitenkin ole vielä ihan samalla viivallakin Periksen, kanssa kun eihän ton ikäiset tunnetusti muuta tee kuin leiki barbeilla ;)

        Varmasti Peris sitä olisi kilttinä ja kuuliaisena miehenä parempi korkkaajaehdokas kuin joku Bicky Royal-mies tai Varissuon mamut. :)))))))))))


      • hmmmmmmmm kirjoitti:

        Olisitko valmis Make hyväksymään sinun 13-vuotiaan tyttäresi Jessican ja neitsytmies Periksen seksuaalisen suhteen?

        Eikös Jessica kuitenkin ole vielä ihan samalla viivallakin Periksen, kanssa kun eihän ton ikäiset tunnetusti muuta tee kuin leiki barbeilla ;)

        Varmasti Peris sitä olisi kilttinä ja kuuliaisena miehenä parempi korkkaajaehdokas kuin joku Bicky Royal-mies tai Varissuon mamut. :)))))))))))

        Nyt pistit pahan! Kyllä sitä miehellä tulisi olla armeija käytynä, mutta nimenomaan Suomen asepalvelus eikä mitään Irakin terroristipalvelusta. Enkä sanoisi että Penetrators MC:n jätkät olisi välttämättä oikeaa seuraa hänen ikäiselleen.

        Toki vanhempi tyttäreni Janica meni sittemmin naimisiin kunnollisen miehen kanssa, mutta jospa Jessica pystyisi välttämään tuon elämäm kovan koulun ja tekisi järkivalinnan jo heti nuoruudessaan.

        Mun puolestani Jessica ja Peris tehköön mitä huvittaa, mutta jos siitä kehittyy jotain syvempää niin virallinen Totuus on sitten se, että Peris skippasi armeijan astman tms. oikean sairauden takia.


      • Olenulalla
        SUOMI-Make kirjoitti:

        Nyt pistit pahan! Kyllä sitä miehellä tulisi olla armeija käytynä, mutta nimenomaan Suomen asepalvelus eikä mitään Irakin terroristipalvelusta. Enkä sanoisi että Penetrators MC:n jätkät olisi välttämättä oikeaa seuraa hänen ikäiselleen.

        Toki vanhempi tyttäreni Janica meni sittemmin naimisiin kunnollisen miehen kanssa, mutta jospa Jessica pystyisi välttämään tuon elämäm kovan koulun ja tekisi järkivalinnan jo heti nuoruudessaan.

        Mun puolestani Jessica ja Peris tehköön mitä huvittaa, mutta jos siitä kehittyy jotain syvempää niin virallinen Totuus on sitten se, että Peris skippasi armeijan astman tms. oikean sairauden takia.

        Mitäs ne Jessica13v:n jutut sitten oli missä hän muisteli kaiholla erään belgialaisen penetraattorin kanssa suoritettua ensiyhdyntää?
        Olipa peräti jonkinlaisen YouTube videonkin liittänyt tästä miehestä tekstiinsä.


      • hmmmmmmmm
        Olenulalla kirjoitti:

        Mitäs ne Jessica13v:n jutut sitten oli missä hän muisteli kaiholla erään belgialaisen penetraattorin kanssa suoritettua ensiyhdyntää?
        Olipa peräti jonkinlaisen YouTube videonkin liittänyt tästä miehestä tekstiinsä.

        Hys hys! Make ei varmaan tiedä kaikkea siitä, mitä hänen tyttärensä on ehtinyt touhuta :))))))))))


      • Luutnantti_evp kirjoitti:

        DarkFear on isänmaanpetturi pahinta laatua. Kävi siviilipalveluksen kun ei uskaltanut armeijaan mennä, ja nyt sitten joutuu tekemään palkattomana akkojen töitä vaipanvaihtajana.
        Ei kovin kaksinen panos maansa hyväksi.

        Mä olenkin itse hyväpalkkaisessa ammatissa, kun tienaan peräti huimat 12euroa/tunti lisät päälle. Eipä sitä turhan takia viitsi ilmaiseksi töihin mihinkään lähteä, kun menisi vaan omaa kallista ja tärkeää aikaa siinä hukkaan.

        Sitä kun on myös yhteiskunnassa aina erikseen ne miesten työt ja sitten ne ala-arvoiset AKKOJEN PASKATYÖT, joita mä en ainakaan SUVAITSEVAISENA EUROOPPALAISENA MIEHENÄ alennu tekemään, kun ne on tarkoitettu niiden sun kaltaisten homoperseiden tehtäväksi.


      • SUOMI-Make kirjoitti:

        Nyt pistit pahan! Kyllä sitä miehellä tulisi olla armeija käytynä, mutta nimenomaan Suomen asepalvelus eikä mitään Irakin terroristipalvelusta. Enkä sanoisi että Penetrators MC:n jätkät olisi välttämättä oikeaa seuraa hänen ikäiselleen.

        Toki vanhempi tyttäreni Janica meni sittemmin naimisiin kunnollisen miehen kanssa, mutta jospa Jessica pystyisi välttämään tuon elämäm kovan koulun ja tekisi järkivalinnan jo heti nuoruudessaan.

        Mun puolestani Jessica ja Peris tehköön mitä huvittaa, mutta jos siitä kehittyy jotain syvempää niin virallinen Totuus on sitten se, että Peris skippasi armeijan astman tms. oikean sairauden takia.

        Niin Janica taisi tehdä nuoruudessa virheen, kun jätti koulut käymättä ja valitsi sitten Bicky Royal-miehen jonkun kiltin ja kunnollisen miehen sijasta:))))))))))))))))))))

        Mutta on varmasti silti Bicky ollut sulle se mieluisampi vävypoika, kun mitä se Octavialla ajava aisuri-Timppa:)))))))))))))))))))

        Ja onhan Janicalla kuitenkin yhteinen poika Bickyn kanssa.


      • Olkoonkin että Jessica on parhaassa iässä, mutta on se sellaista settiä kirjoittanut palstalle että en kyllä kelpuuttaisi. Mä sitä kun en osallistu 100m juoksuun 200m lähtötelineestä. Mieluummin ääritilanteessa vaikka joku puuma (lue: kurppa) kuin 13-vuotias joka vertailisi mua kaikenmaailman tatuoitukaluisiin penetraattoreihin.

        Eli sori Make, mutta et ainakaan vielä saa kilttiä ja kunnollista vävypoikaa. Eiku niin, onhan sulla tosiaan Timppa :))))))) Toivottavasti teillä menee mielipiteet hyvin yhteen ilmanvaihtoratkaisujen ja VAG-konsernin farmariautojen onnistuneesti toteutettujen TSI-bensamoottoreiden suhteen :))))))))))))))))))) Varmasti sun on kyllä mukavempi jutella Bicky Royal miehen kanssa armeijakokemuksista ja amerikanraudoista :)))))))))))


      • köyhäFear
        DarkFear kirjoitti:

        Mä olenkin itse hyväpalkkaisessa ammatissa, kun tienaan peräti huimat 12euroa/tunti lisät päälle. Eipä sitä turhan takia viitsi ilmaiseksi töihin mihinkään lähteä, kun menisi vaan omaa kallista ja tärkeää aikaa siinä hukkaan.

        Sitä kun on myös yhteiskunnassa aina erikseen ne miesten työt ja sitten ne ala-arvoiset AKKOJEN PASKATYÖT, joita mä en ainakaan SUVAITSEVAISENA EUROOPPALAISENA MIEHENÄ alennu tekemään, kun ne on tarkoitettu niiden sun kaltaisten homoperseiden tehtäväksi.

        Trollaatko vai oletko vain tyhmä?

        "Kokonaistuntipalkka oli keskimäärin 16,40 euroa tunnilta."
        - Tilastokeskus (yksityisen sektorin tuntipalkkajakauma)

        Eli tienaat reilusti alle keskiarvon. Sinun pitäisi kirjoittaa "...kun tienaan VAIN 12euroa/tunti lisät päälle."


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        Olkoonkin että Jessica on parhaassa iässä, mutta on se sellaista settiä kirjoittanut palstalle että en kyllä kelpuuttaisi. Mä sitä kun en osallistu 100m juoksuun 200m lähtötelineestä. Mieluummin ääritilanteessa vaikka joku puuma (lue: kurppa) kuin 13-vuotias joka vertailisi mua kaikenmaailman tatuoitukaluisiin penetraattoreihin.

        Eli sori Make, mutta et ainakaan vielä saa kilttiä ja kunnollista vävypoikaa. Eiku niin, onhan sulla tosiaan Timppa :))))))) Toivottavasti teillä menee mielipiteet hyvin yhteen ilmanvaihtoratkaisujen ja VAG-konsernin farmariautojen onnistuneesti toteutettujen TSI-bensamoottoreiden suhteen :))))))))))))))))))) Varmasti sun on kyllä mukavempi jutella Bicky Royal miehen kanssa armeijakokemuksista ja amerikanraudoista :)))))))))))

        Jaa, sä et sitten kelpuuttaisikaan tota Maken tytärtä Jessicaa vai:))))))))

        Niin Jessicalla saattaa myös olla jo kokemuksia niistä tatuoitukaluisista penetraattoreista ja karvaisista perseistä:)))))))))))))))))))))))

        Varmasti Bicky juniorin mielestä se Make-ukki on paljon siistimpi tyyppi, kun mitä Timpan isäukko:))))))))))))))))

        Make-ukin kanssa sitä saa kuitenkin tavata kaikkia siistejä tyyppejä ja ajella kunnon jyystö-Truckeilla:)))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Jaa, sä et sitten kelpuuttaisikaan tota Maken tytärtä Jessicaa vai:))))))))

        Niin Jessicalla saattaa myös olla jo kokemuksia niistä tatuoitukaluisista penetraattoreista ja karvaisista perseistä:)))))))))))))))))))))))

        Varmasti Bicky juniorin mielestä se Make-ukki on paljon siistimpi tyyppi, kun mitä Timpan isäukko:))))))))))))))))

        Make-ukin kanssa sitä saa kuitenkin tavata kaikkia siistejä tyyppejä ja ajella kunnon jyystö-Truckeilla:)))))))))))))))))

        Kyllähän sä varmaan muistat kuinka Jessica on palstalla kertonut olleensa esim. Bicky Royal miehen kanssa sekä pyörinyt vastaanottokeskuksien ympäristössä. Joten ei kiitos.

        Ja varmaan olisi Jessicallakin vähän "meh" fiilis mun seurassa, kun on kokenut sen kuinka Bicky Royal miehen tatuoitu, bodattu ja värisevä penis on keihästänyt immenkalvon riekaleiksi ja karvainen liekkikuvioinen perse on vain noussut ja laskenut ylös alas :)))))))))))))


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        Kyllähän sä varmaan muistat kuinka Jessica on palstalla kertonut olleensa esim. Bicky Royal miehen kanssa sekä pyörinyt vastaanottokeskuksien ympäristössä. Joten ei kiitos.

        Ja varmaan olisi Jessicallakin vähän "meh" fiilis mun seurassa, kun on kokenut sen kuinka Bicky Royal miehen tatuoitu, bodattu ja värisevä penis on keihästänyt immenkalvon riekaleiksi ja karvainen liekkikuvioinen perse on vain noussut ja laskenut ylös alas :)))))))))))))

        Ai niin joo, kyllähän mä muistan ne jutut, kun Jessica kertoi niistä Bicky Royal-miehen jyystöistä ja mainitsi jotain Pansion vastaanottokeskuksesta:)))))))))))))

        Noinhan se varmasti just on Bickyllä mennyt, kun tatuoitukaluinen penetraattori on jyystämällä jyystänyt ja karvainen perse on vaan noussut ja laskenut:)))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Ai niin joo, kyllähän mä muistan ne jutut, kun Jessica kertoi niistä Bicky Royal-miehen jyystöistä ja mainitsi jotain Pansion vastaanottokeskuksesta:)))))))))))))

        Noinhan se varmasti just on Bickyllä mennyt, kun tatuoitukaluinen penetraattori on jyystämällä jyystänyt ja karvainen perse on vaan noussut ja laskenut:)))))))))))))))))))))))

        Jessicahan kertoi joskus, että kun Bicky Royal mies pani häntä ja pyöritteli stringejä sormensa ympärillä niin jostain alkoi yhtäkkiä soimaan Crash ykkösen kentän Hog Wild taustamusiikki :)))) https://www.youtube.com/watch?v=hpevyPrwIio&t Yritin Googlen avulla löytää näitä viestiketjuja, mutta tottakai joku on ne poistattanut.

        Siinä voisin minäkin joutua vähän oivoi-tilanteeseen jos ehdottaisin että pelattaisiin retropelejä sylikkäin sohvannurkassa istuen, ja tyttö kertoisi mihin hänen tietämyksensä rajoittuu Crash-pelien suhteen :)))))


    • lihavatipunen

      Mielisairas peris pitäisi saada pois avohoidosta suljetulle muutamaksi kuulaudeksi. Ennen kaikkea netti pois. Katoaisivat suomimaket ja timpat palstalta :)

      • Mä en tosiaankaan täytä mitään suljetun osaston kriteerejä, enkä tajua miksi esim. SUOMI-Make tai Timppa jättäisi palstan jos mä en kirjoittelisi täällä. Kyllähän heidän viesteihin monesti vastaa monet muut kuin minä, DarkFear ainakin aika usein.


      • Janica_Älvsby
        Totuus2017Official kirjoitti:

        Mä en tosiaankaan täytä mitään suljetun osaston kriteerejä, enkä tajua miksi esim. SUOMI-Make tai Timppa jättäisi palstan jos mä en kirjoittelisi täällä. Kyllähän heidän viesteihin monesti vastaa monet muut kuin minä, DarkFear ainakin aika usein.

        Miksi sitten 24.7 kirjoitit olevasi bicky-timppa-make-hahmojen juttujen kirjoittaja? Epäilen että silloin sulla oli selväjärkisyyden hetki, ja nyt haluat taas trollata sen kuin kerkiät.

        Eikä trolleihisi vastaa kukaan muu kuin trolli darkkis.

        Paras nostaa se kirjoituksesi taas ylös:))


      • bIack.jake
        Totuus2017Official kirjoitti:

        Mä en tosiaankaan täytä mitään suljetun osaston kriteerejä, enkä tajua miksi esim. SUOMI-Make tai Timppa jättäisi palstan jos mä en kirjoittelisi täällä. Kyllähän heidän viesteihin monesti vastaa monet muut kuin minä, DarkFear ainakin aika usein.

        Peris on anuskasvoinen mies..;P


      • Wulwawa
        Totuus2017Official kirjoitti:

        Mä en tosiaankaan täytä mitään suljetun osaston kriteerejä, enkä tajua miksi esim. SUOMI-Make tai Timppa jättäisi palstan jos mä en kirjoittelisi täällä. Kyllähän heidän viesteihin monesti vastaa monet muut kuin minä, DarkFear ainakin aika usein.

        Luojan kiitos ihmisrodulle, DarkFear myös on trollihahmo


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        Mä en tosiaankaan täytä mitään suljetun osaston kriteerejä, enkä tajua miksi esim. SUOMI-Make tai Timppa jättäisi palstan jos mä en kirjoittelisi täällä. Kyllähän heidän viesteihin monesti vastaa monet muut kuin minä, DarkFear ainakin aika usein.

        Niin tämä onkin aivan totta. Sullahan on mielenterveys ihan hyvässä kunnossa ja jos nyt sä jostain syystä päättäisit palstan jättää, niin eipä se todellakaan takaa vielä sitä, että SUOMI-Make, Timppa ja/tai kukaan Penetrators MC:n miehistä tätä palstaa jättäisi.

        Jos ootte joskus sattuneet kirjoittamaan palstalla suht samoihin aikoihin, niin se nyt on van ollut ihan silkkaa sattumaa. Ainahan sitä mielellään vastaa täällä kaikille hyville ja tasokaille kirjoittajille, niin sen vuoksi mulla usein tulee vastattua just näille turkulaisille tyypeille, kuten Timpalle, Makelle ja Penetratorsin miehille.


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin tämä onkin aivan totta. Sullahan on mielenterveys ihan hyvässä kunnossa ja jos nyt sä jostain syystä päättäisit palstan jättää, niin eipä se todellakaan takaa vielä sitä, että SUOMI-Make, Timppa ja/tai kukaan Penetrators MC:n miehistä tätä palstaa jättäisi.

        Jos ootte joskus sattuneet kirjoittamaan palstalla suht samoihin aikoihin, niin se nyt on van ollut ihan silkkaa sattumaa. Ainahan sitä mielellään vastaa täällä kaikille hyville ja tasokaille kirjoittajille, niin sen vuoksi mulla usein tulee vastattua just näille turkulaisille tyypeille, kuten Timpalle, Makelle ja Penetratorsin miehille.

        No niinpä. En kai mä nyt niin suosittu ole palstalla, että kymmenen muuta kirjoittajaa jättäisi palstan yhtä aikaa mun kanssa.

        Niin ja se on ihan järkeenkäypää, että mulla, Timpalla ja Penetratorsin jätkillä on suunnilleen samaan aikaan vuorokaudesta aikaa kirjoittaa palstalle. Timppa työssäkäyvänä perheellisenä miehenä ehtii kirjoittelemaan aamuisin ennen työpäivää, ehkä joskus päivällä työnteon ohessa ja alkuillasta ennen nukkumaanmenoa. Oikeastaan aika sama rytmi kuin mulla vaikka en aisuri olekaan :))) Penetrators MC:n tyypeillä on varmaan liukuvammin aikaa kirjoitella pitkin päivää, mutta öisin ne pyörittää naisia tai voivat olla ns. kuutamokeikalla eivätkä siksi ehdi notkumaan palstalla :)))) Sun työajat puolestaan vaikuttaisi sellasilta, että sulla on aikaa kirjoittaa yöllä eikä niinkään aamuisin.


      • DarkFear_off
        Totuus2017Official kirjoitti:

        No niinpä. En kai mä nyt niin suosittu ole palstalla, että kymmenen muuta kirjoittajaa jättäisi palstan yhtä aikaa mun kanssa.

        Niin ja se on ihan järkeenkäypää, että mulla, Timpalla ja Penetratorsin jätkillä on suunnilleen samaan aikaan vuorokaudesta aikaa kirjoittaa palstalle. Timppa työssäkäyvänä perheellisenä miehenä ehtii kirjoittelemaan aamuisin ennen työpäivää, ehkä joskus päivällä työnteon ohessa ja alkuillasta ennen nukkumaanmenoa. Oikeastaan aika sama rytmi kuin mulla vaikka en aisuri olekaan :))) Penetrators MC:n tyypeillä on varmaan liukuvammin aikaa kirjoitella pitkin päivää, mutta öisin ne pyörittää naisia tai voivat olla ns. kuutamokeikalla eivätkä siksi ehdi notkumaan palstalla :)))) Sun työajat puolestaan vaikuttaisi sellasilta, että sulla on aikaa kirjoittaa yöllä eikä niinkään aamuisin.

        Kyllä se suljettu osasto olisi sulle hyväksi. Pari kuukautta ilman mahdollisuutta keskustella itsesi kanssa eri nimimerkeillä saattaisi saada sut pysyvämmin tilaan, josta näimme häivähdyksen 24.7. kun kerroit olevasi bickyjen ja muiden liljalaakson hahmojen kirjoittaja :) Kyseinen kirjoitus on kaikkien aikojen parhaasi, joten nostetaan se taas ylös :)


      • Mohammed_Liljalaakso
        DarkFear_off kirjoitti:

        Kyllä se suljettu osasto olisi sulle hyväksi. Pari kuukautta ilman mahdollisuutta keskustella itsesi kanssa eri nimimerkeillä saattaisi saada sut pysyvämmin tilaan, josta näimme häivähdyksen 24.7. kun kerroit olevasi bickyjen ja muiden liljalaakson hahmojen kirjoittaja :) Kyseinen kirjoitus on kaikkien aikojen parhaasi, joten nostetaan se taas ylös :)

        Ei taida Putinin trolliarmeija huolia niin mielisairasta kuin peris:))))))))))))))


      • Totuus2017Official kirjoitti:

        No niinpä. En kai mä nyt niin suosittu ole palstalla, että kymmenen muuta kirjoittajaa jättäisi palstan yhtä aikaa mun kanssa.

        Niin ja se on ihan järkeenkäypää, että mulla, Timpalla ja Penetratorsin jätkillä on suunnilleen samaan aikaan vuorokaudesta aikaa kirjoittaa palstalle. Timppa työssäkäyvänä perheellisenä miehenä ehtii kirjoittelemaan aamuisin ennen työpäivää, ehkä joskus päivällä työnteon ohessa ja alkuillasta ennen nukkumaanmenoa. Oikeastaan aika sama rytmi kuin mulla vaikka en aisuri olekaan :))) Penetrators MC:n tyypeillä on varmaan liukuvammin aikaa kirjoitella pitkin päivää, mutta öisin ne pyörittää naisia tai voivat olla ns. kuutamokeikalla eivätkä siksi ehdi notkumaan palstalla :)))) Sun työajat puolestaan vaikuttaisi sellasilta, että sulla on aikaa kirjoittaa yöllä eikä niinkään aamuisin.

        Niin varmaan Timppa just kirjoittaa tänne palstalle myös työpaikan koneelta, kun töissä on joskus luppoaikaa ja sitten kotona sen jälkeen, kun on lapset viety ja haettu harrastusten parista, jotka Timppa on heille maksanut ja kun on saatu Prisman ostosreissut tehtyä:)))))))))))))))))))

        Penetrators MC:n miehet sen sijaan ovat varmasti vielä aamukahdeksan aikaan tiukasti unten mailla, kun he ovat yöllä jyystäneet naisia tai olleet hämäräbisnestensä parissa:)))))))))))))))))

        No itselläni työajat ovat sen verran epäsäänölliset, että useinkin sitä aikaa on eniten kirjoitella täällä just yöaikaan, kun aamulla tulee nukutuksi sen verran myöhään. Toki joskus työpäiväni saattaa alkaa myös aamulla yhdeksän-kymmenen aikoihin, mutta oon vaan tottunut tässä vuosien aikana tulemaan myös toimeen hyvinkin lyhyillä yöunilla.


    • Anonyymi

      Kyllä on kuten tunnettua.

    • Anonyymi

      Tämä ketju pitää talentaa kansanrunous arkistoon

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5810
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3687
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1948
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1782
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1232
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1187
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      957
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      51
      951
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe