Mistä tiesit, ettei toimi?

Todella upeeta

Milloin tajusit treffeillä, ettei suhdetta synny? Jäikö joku lause mieleen kummittelemaan? Tai paljastiko treffikaveri epäkiitollisen paljon itsestään?
Tähtihetkiä treffeiltä:
- Mun kaverista on haku päällä.
- Kärähdin kerran ratista, mutten tajua, mitä tapahtui, se poliisi päästi mut puhalluksen jälkeen menemään.
- Mä en oo eron jälkeen saanut kirjahyllyä koottua, kun ei oo ruuveja. (Erosta vuosia.)
- Oon ihmetellyt, kun mulla ei oo sukupuolitauteja, mutta kaverin kans tuumattiin, et meil on varmaan iso A. Mennäänkö panemaan?

13

309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Treffit kunniaan

      No ;
      - Elämän asenne, katkeruus menneisyydestä
      - Mielipiteettömyys
      - Negatiivisyys
      - Saamattomuus
      - Jatkuva itsekehu, jos ei myös tunnista huonoja puoliaan

      Kaiken tuon voi saada treffeillä irti kunhan vaan jaksaa keskustella ja keskustella.
      Jopa ennen treffejä jos saa toisen kirjoittelemaan.
      Mielestäni hyvät treffit jos niiden päätteeksi jo tietää jatkaako vai ei ja sen pystyy nenäkkäin ilmaisemaan ja perustelemaan.

    • Usein sen näkee jo sillä hetkellä, kun toinen kävelee vastaan. Jollain on nuhjuinen ulkoasu, toisen koko kehonkieli viestittää huonosta itsetunnosta ja epävarmuudesta, joku osoittautuu olevansa ihan toisenlainen kuin on kertonut. Tai sitten toinen on ihan ok mutta ei vaan ole yhtään sellainen ihminen, jota haluaisi. Sekin on ratkaisevaa mikä on miehen reaktio, yhtä lailla hänestä näkyy heti onko hän innoissaan vai näkyykö hänestä että ei nappaa.

      Jos ensivaikutelma on ollut kiinnostava niin en muista, että moni olisi mitään kamalan tökeröjä juttuja suustaan päästänyt. Yleensä se kiinnostus on sitten vaan loppunut siihen, ettei ollakaan oltu yhtään samalla aaltopituudella. Siis silloin kun se on loppunut, olihan aikoinaan ihan hyviäkin kokemuksia nettideittailusta.

    • tietää kun toimii

      Joskus treffien jälkeen jää sellainen fiilis, että ehkä tästä voisi tulla jotain ja haluaa tutustua paremminkin tai sitten ei - eli vähän se ja sama. Joskus taas heti jo tietää ettei tule mitään; tyyli, käytös je tökkii ja jos jutut ei yhtään mene yksiin tai toiveet parisuhteessa olemisesta.

      Jos huumori osuu yksiin, nauretaan treffien aikana useampi kerta jollekin tilannekomiikalle tms. tuo tunteen että tästähän voi tulla jotain. Monta kertaa treffeillä törmätään johonkin ilmiöön tai tyyppiin, ja jo se keskinäinen katseiden vaihto ja ymmärrys tuo kivan tunteen, että haa -tuo tajusi saman jutun.

      Minusta oli myös ok treffeillä kun mies myönsi olevansa ihan kipsissä (sen huomasi sokea reettakin) ja että hän on koko päivän jännittänyt eikä ole edellisenä yönä saanut nukuttua ;)

    • kunnon mies

      Sen tajuaa jo siitä, että on itse kunnon mies. Naiset eivät halua kunnon miestä.

    • 1+15

      Naiset katsoo vaan naaman ja sitten toteaa heti tuleeko jatkoja vai ei. Luonteella ei ole mitään virkas.

    • ääh

      Jos mies käy liikaa päälle ekoilla treffeillä. Tunkee liian lähelle ja käy kiinni, joku jo halatessa kopeloi persusta ja änkee kieltä korvaan.

    • zero poengs

      - mies haisee hielle eikä vaikuta oikein kiinnostavalta persoonallisuudelta
      - miehen kanssa jutut jämähtävät yhteen aiheeseen ja huomaa ettei oikein kiinnosta häntä, eikä hänkään omaa itseä
      - mies apean ja luovuttaneen oloinen ja parhaimmillaankin tulee tunne että ollaan kuin sisarukset (tavattiin kaksi kertaa)
      - miehen elämäntilanne muuttuu ja ilmoittaa ettei voi ajatellakaan seurustelua, tod.näk. olisin 2. treffeillä kokenut ettei mitään yhteistä ole
      - mies satuilee että on valmis vaikka muuttamaan lähemmäs, mutta kun erehdyn harjoittamaan tapaamisella seksiä, ei tyypistä sen koommin kuulu (tervemenoa! en enää koskaan ryhdy seksiin normitreffeillä)
      - mies ei saa sanaa suustaan ja keskustelu lässähtää tuon tuostakin syvään hiljaisuuteen, totean vartin jälkeen että tämä oli tässä eikä mies vastusta
      - mies ei oikein ekoilla treffeillä tunnu miltään ja tokilla koen ettei innostusta puoleltani ole, mies toteaa välittömästi että hän itse on ihastunut viimeksi 15-vuotiaana (nyt nelikymppinen)
      - mies innostuu kuvalehdistä joita minulla on jossain nurkassa kun olen saanut niitä ilmaiseksi; alkaa juttelemaan Matti Nykäsestä yms. ja huomaan ettei meillä olisi mitään yhteistä, plus mies asuu tosi kaukana
      - mies haisee ja ilmeisestikin peseytyy hyvin harvoin, itseäni 10 v vanhempi

      Tässähän nämä kai kaikki olivatkin, jos ei ketään unohtunut. Yhden ainoan kiinnostavan miehen olen tavannut reilun 4 v aikana, mutta hänet sovittujen seksitreffien puitteissa eli se siitä.

      • z.p.

        Jaa, oli vielä yksi.

        - 40-vuotias mies näyttää 50-vuotiaalta ja panee tuon tuostakin tupakaksi; ei mikään epämiellyttävä luonteena, mutta kun ei tosiaan viehätä ulkoisesti ja persoonanakaan ei oikein sytytä


      • 7+7

        Mies sitä ja mies tätä. Edeltä kuvastuu juurikin tyypillinen nainen joka vaan passiivisena odottaa miehen tekevän standup koomikkona kaikki. Sillähän ei ole ..tunkaan virkaa että itse olet pitkästyttävä, tylsä, mielenkiinnoton, aloitekyvytön odottava, passiivinenkusipää.


      • ja sinä tuossa vai
        z.p. kirjoitti:

        Jaa, oli vielä yksi.

        - 40-vuotias mies näyttää 50-vuotiaalta ja panee tuon tuostakin tupakaksi; ei mikään epämiellyttävä luonteena, mutta kun ei tosiaan viehätä ulkoisesti ja persoonanakaan ei oikein sytytä

        https://www.youtube.com/watch?v=xq0PJd1C9Qs


      • z.p.
        7+7 kirjoitti:

        Mies sitä ja mies tätä. Edeltä kuvastuu juurikin tyypillinen nainen joka vaan passiivisena odottaa miehen tekevän standup koomikkona kaikki. Sillähän ei ole ..tunkaan virkaa että itse olet pitkästyttävä, tylsä, mielenkiinnoton, aloitekyvytön odottava, passiivinenkusipää.

        Jos tuo nyt minun listaani viittaasi, niin olisin toki voinut jättää sukupuolen mainitsemattakin. Kaiketi naisistakin löytyy haisevia yksilöitä.

        Kysymys kuitenkin oli siitä että milloin tajusi ettei suhdetta seuraa. Itse valitettavasti tiedän sen heti kun toinen haisee minun nenääni pahalta. On ihmisiä joilla ei ole hajuaistia, tai jotka eivät vain välitä muiden ihmisten lemahduksista. On myös erilaisia peseytymistapoja. Eiköhän se ole parempi että kaltaiset löytävät toisensa, tai ne jotka ovat valmiita toisiaan sietämään.

        Et sinäkään jaksaisi mitään muijaa joka mäkättää kokoajan haisemisestasi, tai jostain muusta seikasta jota hän ei siedä. Että se on vain muille ihmisille palvelus kun ei ala heidän kanssaan väkisin suhteeseen silloin kun ei miellytä.

        Aivan varmasti minustakin olisi toisella osapuolella sanottavaa. Syitä joista on tiedetty että en ole hänen elämänsä nainen. Vaikkapa saatan olla liian puhelias jonkun mielestä, tai naama ei vaan kelpaa jne.

        Mainitsemani seikat jokatapauksessa olivat siten kuin olivat, että ei ne mitään haukkumista olleet. Ihan kunnon ihmisiä olen tapaillut sitä yhtä pelimiestä lukuunottamatta. Mutta kyllähän sinäkin varmaan tiedät miltä se tuntuu kun ei tunnu miltään, taikka tulee sellainen tunne että en halua mihinkään intiimiin tuon ihmisen kanssa, enkä olla sen kanssa vuosien suhteessa?

        Jotkut ihmiset (miehet?) yrittävät jotenkin esittää jonkinlaista pyhimystä että he mukamas alkaisivat kenen tahansa kanssa suhteeseen, kun heidät vain huolittaisiin. Tuskin...


    • suhteet syntymättä

      - ulkonäkö menettelee
      - ulkonäkö keskinkertainen
      - ulkonäkö luontaantyöntävä / vastenmielinen
      - ulkonäkö etova / ällö / karsea / ääliömäinen
      - ulkonäkö ei vastaa todellista ikää / esitettyä kuvaa

      - puhetyyli naisellinen (miehellä)
      - puhetyyli liian maalainen
      - puhetyyli lapsellinen / lässyttävä
      - puhetyyli tyly
      - puhetyyli minäkeskeinen
      - puhumaton

      - katsekontakti / yhteenkuuluvuuden tunne / seksuaalinen vetovoima puuttuvat
      - mies läppäisi minua kahdesti satuttavasti!!!
      - mies laittoi minut tarjoamaan kahvit (useakin mies!)
      - pesemättömyys / haiseva hengitys / hienhaju / muu paha haju / tuoksuttomuus
      - tupakoimattomuudesta valehtelu (haisee tupakalle)
      - valheiden paljastuminen
      - negatiivinen elämänasenne
      - epäkohteliaisuus
      - exien / naisten haukkuminen

      Jne....

    • Tajusin kun treffikumppani sanoi, ettei kokematon kelpaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe