Kesä loppuu nyt

Syksy,

Periaatteessa terminen kesä jatkuu syyskuun puoleenväliin mutta oikeastaan elokuu on viimeinen kesäkuukausi. Mitä jäi palstalaisille käteen tästä lyhyestä Suomen kesästä? Itselleni jäi vain känsät.

3

52

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex PUA

      Niin mitähän tässä nyt olisi jäljellä.

      Säätämistä ollut pääasiassa koko kesä, mutta näin "palsta-aktiivisuuden" ajalta voisin pienen kirjanpidon pitää tässä.

      Taustalla se että olen jättämässä taakseni pitkällisen ajan kuluttavaa ja turhaa pelimiespelleilyä, ja nyt koitan löytää uusia tapoja. (Samalla myös varoitan muita näistä vaaroista ja koitan auttaa, jos mahdollista).

      Tapaus 0.

      Ennen foorumille tuloa alkoi yksi juttu.

      Siinä nainen lähestyi minua, ja pitää kyllä sanoa että kyllä saa odottaa jos meinaa että nainen ei jossain vaiheessa heittäisi palloa sinulle.

      Tässäkin tapauksessa molemmilla oli kiinnostusta jo alusta alkaen, mutta kun nainen kiersi kuin kuumaa puuroa minua, niin päätin sitten vain kysyä numeroa.

      Sen sain, ja siitä ne patoportit aukenivat.

      Joten, jos olet vastaavassa tilanteessa, kannattaa käyttää se.

      Ymmärrän kyllä jos itseluottamus ja luottamus naisiin on silti matalalla, että jopa tuokin tuntuu hankalalta (jos on vaikka kokenut tämän naisten pelailun jossa annetaan ymmärtää ja vedetään miestä narussa perässään, mutta totuuden hetkelle vedetään puihin).

      Tämä tapahtui siis ennen kun tulin tänne hieman aktiivisemmin kirjoittamaan.

      Sitten palstan aikaiset.

      1. Tapaus.

      Ekalla viikolla kävin festareilla, siellä puhuin monen ihmisen kanssa, mutta varsinaisen "pokauksen", vieläpä ilman pelimiespelleilyä tein erään keikan lopulla, kun lähistölle oli lipunut aikas kivan näköinen blondi.

      Pelimiehet tietysti tekevät kaikesta mahdollsiimman vaikeaa, joten tuntui äkkiseltään oudolta olla vain "normaali".

      Pelimiesten kavahtaman "AFC"-openerin tein kun vain kysyin että mitä pidit keikasta?

      Jutustelu meni hyvin, ja tein lopuksi "yhteystieto-closen".

      Joten jos pelimiehet valehtelevat että vain monimutkaisin rakentein ja ulkoaopetelluin rutiinein ja tekniikoin voi lähestyä korkean ulkonäköpisteytyksen saavuttanutta blondia, joka vieläpä on "suljetussa asennossa", niin kannattaa harkita uskooko.

      - Se juttu on muuten ohitse nyt. Nainen asuu yli 100 km päästä minusta, joten se siitä.

      2. Baarissa yksin. Baari oli vielä oikea "ätmien kauhu" sillä se oli täynnä ryhmiä, ja olin luultavasti ainoa joka oli siellä yksin. Vieläpä siten, että jos halusit mennä istumaan johokin oli se epäilyttävä, kaukainen synkkä nurkka tai jokin valaistu spotti: "Katsokaa: yksinäinen susi!". Tilanne alkoi huvittamaan minua niin paljon, että se kääntyi edukseni. Jep, juuri tämä palsta ja sen jutut siitä miten "yksinäisestä nuoresta miehestä joka on baarissa, ajatellaan kaikkea negatiivista". :D

      Saavuin baariin lisäksi huomattavassa laskuhumalassa, joten ei voida puhua "statesta" vaan jostain sen vastakohdasta. Lisäksi saavuin todella myöhään sinne, joten olisin loukussa siellä loppuillan.

      Joka tapauksessa, kun olin pyörinyt siellä, näin aina välillä 3 naisen porukan joka tuli minua vastaan, ja kun olin istumassa kalliin juomani kanssa lähellä baaritiskiä, näin miten siihen tuli näistä naisista eräs.

      Jokin napsahti päässäni, ja lähestyin häntä.

      Juttu lähti käyntiin, ja johti siihen että lopulta tanssittiin hitaita, ja minä, sekä naisen toinen kaveri kävelimme kotimatkastamme osan.

      Tässä vaiheessa tein "closen" taas, yhteystietomallisen, ja olemme nyt jutelleet hyvällä menestyksellä pitkin viikkoa, ja jos omalta ohjelmaltamme ehdimme, tänään voi olla edessä tapaaminen. Ehkä jatkot, ja tutustuminen siihen miltä tuntuu "nukkua naisen kotona". ;)

      Tämäkin "pokaus" tapahtui varsin pelimiespelleilystä vapaalla tavalla.

      Avaus oli että "onko kaverisi hylänneet sinut?".

      Ja loppu piti itsestään huolta.

      • Ex PUA

        3. Tapaus.

        Tämä oli seuraava viikonloppu, viihtellä oli draamaa johon en halua palata, mutta siihen liittyy eräs tyttönen josta tykkään, ja jonka melkein vielä vanhoihin pelimiestapoihin palaten suututin itselleni, mutta onnistuin pelastamaan sen kaiken uudella lähestymistavalla.

        Seuraavana päivänä, kun hortoilin kaupungilla krapulassani, tein lähestymisen ihan selvinpäin ja ilman baariympäristöä.

        Se oli warm/cold approach sillä se oli nainen jota näen satunnaisesti arkisin, ja koska silmäpeliä on ollut ja nainen miellyttää minua, niin otin ja lähestyin häntä.

        Meni aika hyvin. Yllätyin että selvinpäinkin voi jutella naisille, ja tietysti asiaa autoi se että tyttöä kiinnosti koska hän itse kyseli paljon ja piti huolta että keskustelu kantoi.

        Varsinaista closea ei tullut, vaan pikemminkin jäänmurtaminen ja nainen itse sanoi että jatketaan tapailua "siellä arkisessa paikassamme".

        Tässäkin tapauksessa pelimiespelleily loisti poissaolollaan, ja olin yllättynyt miten paljon paremmin voit ilman sitä pärjätä.

        Mitä tuostakin olisi tullut jos olisin jatkuvasti miettinyt näytänkö korkeampaa arvoa? Negaankon? Kerron kerskailutarinoita jotka eivät saata olla totta? Esitän jotain mitä en ole? Vapaana kaikesta siitä ja saat kutkuttavan söpön hymyn tyttöseltäsi. :)

        4. Tapaus.

        Myös vastaava, ja vielä täysin selvinpäin.

        Meni lähestymisen kannalta hyvin, sillä näin todella hotin nuoren blondin, ja tein mitä piti eli avasin.

        Mutta se kuivui pian kasaan.

        Siinä hötäkässä minulle ja meille tuli juttelemaan pari muutakin ihmistä, sivusta ja takaa, ja sen jälkeen juttu oli mennyt ohitse.

        Tänään pitäisi mennä taas kaupungille ja katsoa saako tälle kaikelle jatkoa.

        Pelimiespelleilystä luopumisen tehovaihe on kuitenkin ollut todella hyvä, ja mikä parasta se antaa myös muille miehille toivoa.

        Ymmärrän kyllä että heikko itseluottamus ei oikein lähde vain pois muuta kuin onnistumisista, ja niitä ei taas saa kovin helposti jos toimit kuten pelimieskulttilainen; nämä naiset ovat olleet oikeastaana aika mukavia ja kiinnostuneen oloisia, kun taas pelimieslähestymisissä jopa hyvinkin alkanut interaktio kääntyi itseään vastaan kun naisesta tuli etäinen ja varautunut. Tämä tietysti vahvistaa pelimiehen aivopesua siitä, että tarvitset lisää materiaalia ja sargaamista.


    • 12kpl nippu

      reikäinen ja ilman näppylöitä olevat näppylä hanskat on käytetty tiuhaan mutta onneksi on useita pareja lisää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe