Erilaiset luonteet

Hidasta elämää

Olen törmännyt deittipalstalla mukavaan ja rauhalliseen mieheen. On tavattu ja sovittu, että tavataan uudestaankin. Muita naisia ei luultavasti ole kuvioissa. Alan kuitenkin jo tuskastua miehen hitauteen. Yleensä miehiä on saanut toppuutella tutustumisvauhdissa, mutta tämä mies on tosiaankin h i d a s. Jokainen vaihe kestää ja kestää... Itsellä alkaa olla vaikeuksia pitää mielenkiintoa yllä. Itse olen vähän ripeämpi luonteeltani. Yritän ymmärtää, että hänen temperamenttinsa on erilainen, mutta onkohan se liiankin erilainen...?

10

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vast.

      On.

    • 7+20

      Mikset itse tee aloitetta, jos miehen vauhti on sulle liian hidas? Tai puhu asiasta hänelle? Vai pelottaako pakit suakin? Alussa hidas mies voi hyvinkin muuttua, kun saa vähän rohkaisua. Luulen silti, että on parempi että lopetat jo tässä vaiheessa, etkä vedätä miespoloa pitempään

      • Hidasta elämää

        Olen kysellyt ja ollut aloitteellinen. Ei auta. Vastaus on aina, että asiat vaatii aikaa. Kerroppa miten minä vedätän miespoloa? Ehkäpä hän vedättääkin minua? On sitoutumiskammoinen ja jarruttelee, mutta ei uskalla myöntää? Epäröi suhteeni, mutta ei uskalla myöntää? Mieluummin ne pakit kuin epätietoisuus siitä, että mennäänkö ykkösvaihteella, vaikka ollaan jo rampilla.


      • 20+3
        Hidasta elämää kirjoitti:

        Olen kysellyt ja ollut aloitteellinen. Ei auta. Vastaus on aina, että asiat vaatii aikaa. Kerroppa miten minä vedätän miespoloa? Ehkäpä hän vedättääkin minua? On sitoutumiskammoinen ja jarruttelee, mutta ei uskalla myöntää? Epäröi suhteeni, mutta ei uskalla myöntää? Mieluummin ne pakit kuin epätietoisuus siitä, että mennäänkö ykkösvaihteella, vaikka ollaan jo rampilla.

        Ehkä sillä on vielä muitakin kierroksessa tai et oikein ole sytyttänyt ja hän haluaa pitää sinua varalla ellei parempaakaan löydy? Miksi muuten mies jarruttelisi?


      • juuri näin
        20+3 kirjoitti:

        Ehkä sillä on vielä muitakin kierroksessa tai et oikein ole sytyttänyt ja hän haluaa pitää sinua varalla ellei parempaakaan löydy? Miksi muuten mies jarruttelisi?

        Itse ainakin tulkitsen tommosen kumallisen nihkeilyn ja jahkailun kiinnostuksen puutteeksi. Ihan taatusti on vielä muitakin kierroksessa, ja "hitaamman tahdin" nainen on varasijalla ties mikä.
        Oikeesti kiinnostunu pitää innoissaan tiheesti yhteyttä ja haluaa nähdä mahdollisimman pian uudestaan. Ei siinä jää sillon mitään epäilystäkään kiinnostaako vai ei.


    • 6+7

      Kunnon mies haluaa ensin tutustua eikä heti käydä käsiksi niin kuin joku typerä panomies.

    • 676767

      En nyt taida oikein viestiäsi tai ongelmaasi täysin ymmärtää. Aloituksen toisesta virkkeestä saan sen käsityksen, että olette tavanneet kerran ja sopineet toisesta tapaamisesta - tai joka tapauksessa juttunne on ihan alkutekijöissään.

      Silti sanot, että jokainen vaihe kestää ja kestää....Mitkä vaiheet? Treffien sopiminen? Paikan valitseminen? Laskun maksaminen?

      Heti ekojen treffien jälkeenkö pitäisi lyödä hynttyyt yhteen? :P

      Olen itse varsin vilkas ja ripeäotteinen ihminen, mutta sen olen elämän myötä oppinut, että ihmisuhteissa ei kannata hosua. On ihan järkevää katsoa ennen kuin hyppää.

      On myös mahdollista, että miehellä on takana iso pettymys/pettymyksiä, ja senkin takia halua edetä hitaasti.

    • Hidasta elämää

      Mietin, että olemmeko liian erilaiset luonteet. En ole muuttamassa yhteen tai muutakaan sellaista. Olen yrittänyt keskustella meidän erilaisista luonteista, mutta hän ei näe siinä mitään ongelmaa. Hänellä ei ole kiirettä missään muodossa. Oma elämäni on paljon kiireisempää, mutta treffit saan kyllä mahdutettua jonnekin väliin suunnittelemalla elämääni. Kyse ei ole niinkään nopeasta tai nopeammasta etenemishalusta vaan mietin vaan meidän erilaisuutta.

      Aktiivista ja välillä vähemmän aktiivista viestittelyä ennen treffejä oli yhteensä n. 4 kk. Se on mielestäni kauan. Ensi treffeistä on useampi viikko ja tässä välillä on vaihdettu vähän viestejä. Jos treffien välilläkin ehtii vierähtää kuukausi, menee tutustumiseen monia vuosia. Ei tässä ole siis mitään mahdollisuuksia hosua tai hypätä mihinkään. Eikä minullakaan ole tarvetta siihen, vaan ihan normaaliin tutustumiseen.

      On hänellä pettymyksiä ja on niitä itselläkin ja olemme keskustelleet niistäkin. Jos ne on kovin iso kynnys ja jarru, pitää miettiä miksi yleensä laittaa profiilin nettideitteihin.

      • 14+3

        Paha, paha.

        Jos kiinnostaa, ekojen treffien jälkeen tavataan mahdollisimman pian uudelleen ja linjat käy kuumana. Minulle mies oli soittanut jo kaksi kertaa (en ollut kuullut) ennen kuin ehdin ekoilta treffeiltä kotiin ja sitten lähetti radion kautta terveisiä ;) No, ei nyt ihan noin innokas tarvi olla, tykkään ensin tutustua kunnolla ja hitaasti.

        Jos olette vain kerran tavanneet ja tulos on tuo, mies ei ilmiselvästi ole sinusta kiinnostunut.


      • 23:43

        4 kk ennen tapaamista ja sen jälkeen viikkoja ilman uutta näkemistä - unohda koko tyyppi!. Ihme friikki kkoko tyyppi :-o


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe