16-17 aihetta Martinasta..Luotsit huomio..

nbt4rg3f

Sokeakin näkee, että 99 prosenttia näistä on saman häiriintyneen stalkkerin tuotoksia.
Samasta aiheesta pelle suoltaa useita aloituksia päivässä. Pientä rajaa...

18

207

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palsta tarkkailuun!

      Kyllä juuri näin. Huhuu Suomi 24 ylläpito..!

    • Miksiköhän?

      Samaa voisi sanoa Jasmin-sepustuksista, mutta sepä ei aloittajaa häiritse.

    • perfact sneekers

      Anne on oikeassa. Suomessa on vain yksi ihminen, jota Martinan hölmöilyt naurattavat.

    • Kiitos luotseille!!!

      Kiitos luotsit että annatte ihmisten keskustella kotimaisista julkkisjuoruista! Vielä vuosi sitten täällä oli luotsi, joka kummasti poisti kaikki Martina Aitolehteä koskevat kommentit saman tien. Johanna Tukiaista koskevat herjat kyllä jätettiin paikalleen.

      Itse kehotan luotseja tarkkailemaan henkilöitä, joilla ei tällä palstalla ole minkäänlaisia mielipiteitä kotimaisista "julkkiksista". Sen sijaan kirjoittajia kohtaan hyökätään jatkuvasti, jopa lääketieteellisiä diagnooseja esittäen. Sokeakin näkee, että yksi ja sama häirikkö tunkee jatkuvasti palstalle, puolustaa Aitolehteä ja haukkuu silmittömästi kirjoittajia ottamatta mitään kantaa esim. Aitolehden julkisiin rikos- tai ulosottoasioihin. Tällaiset ulos, kiitos!

      • Olen ihana

        Hammaslanka- ja halogeenihoito-ohjeet piristivät tosin päivääni paljon. Valitettavasti ko. purkaukset ovat kadonneet.


      • 3+8

        Täysin samaa mieltä.Muihin kirjoittajiin kohdistuvat sanalliset hyökkäykset ovat myös palstan sääntöjen vastaisia.


    • Luotsin kaveri

      Olen ilmiantanut tämän viestiketjun asiattomana.

    • :D

    • jhgfdcd

      No mitä sinäkin wow-man luotsaat oikein??

      • ääliöt

        Menkää päälääkäriin.


    • Poistan viestejä ja ketjuja oman harkinnan mukaan.

      • DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Poista itsesi DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


    • #Samassa rintamassa ;>

      Lohdullista huomata että a. en ole "syrjäytynyt" (tai me kaikki olemme) b.menettänyt järkeäni (kts ed vast) c.elämäni ei ole "raiteiltaan" (vrt ed) d.näen edelleen, mistä seuraa että: en olde lihonut eikä maisema ikkunani takana ole vaihtunut to unknown suburb

      Mitä vielä? No vaikka mitä, mutta tärkein on tässä: arvostelukykyni on sittenkkn tallella!!!

      Olen palstalla missä valtaosa kirjoittajista (joiden viesti on siis ymmärrettävissä ;>) on fiksuja, älykkäitä, hauskoja ja huumorintajuisia, sarkastisia ja ironiantajuisia, täyspäisiä ja empatiakykyisiä suomalaisia ihmisiä! Kaikenlaisia ja näköisiä, ympäri maan ja sen rajojenkin asuvia. Jotka vaan huvikseen ja harrastustukseen välillä rentoutuvat lukemalla mitä suomalaisille julkkiksille kuuluu, lähinnä siellä off the screen.

      Yes! Keep on the good work!

      (Ja minä saan tarvittaessa sanoa sille häirikölle takaisin? Ilman että joku muu pahastuu? Kun sanon aina asiallisesti?)

      @it's me, alright ;>

      • #Samassa rintamassa ;>

        ....ja puhelimeni tekstinsyöttö on edelleen p****a. Sorry nämä typot. :(


      • Ei synny oikeutta

        Kattava kiteytys.

        Kertoisitko vielä
        kenen joukoissa seisot
        kenen lauluja laulat


      • vaihtelua pkiukfn
        #Samassa rintamassa ;> kirjoitti:

        ....ja puhelimeni tekstinsyöttö on edelleen p****a. Sorry nämä typot. :(

        Sut tunnistaa jo suomenruotsalaiseksi martinan vihaajaksi niin alkaa jo vähän kyllästyttää. Ota vaihteeks joku uus uhri martinan tilalle...vaikka sara sieppi joka pyrkii kovasti tv:hen tai jasmin tukiainen joka haluaa korjata koko maailmalle ettei hän ole samanlainen kuin siskonsa! ;-)


      • #Samassa rintamassa ;>
        vaihtelua pkiukfn kirjoitti:

        Sut tunnistaa jo suomenruotsalaiseksi martinan vihaajaksi niin alkaa jo vähän kyllästyttää. Ota vaihteeks joku uus uhri martinan tilalle...vaikka sara sieppi joka pyrkii kovasti tv:hen tai jasmin tukiainen joka haluaa korjata koko maailmalle ettei hän ole samanlainen kuin siskonsa! ;-)

        A. En ole suomenruotsalainen B. Olen tällä palstalla käynyt puolitoista kuukautta, tiedän nämä kirjoitusten kohteet vain siitä keitä täällä pidetään framilla C. Nämä pelkästään toisia kirjoittajia morkkaavat olen jopa minä oppinut tässä lyhyessä ajassa tunnistamaan D. Katso ed postaukseni

        @hyvä me muut ;>


      • #Samassa rintamassa ;>
        vaihtelua pkiukfn kirjoitti:

        Sut tunnistaa jo suomenruotsalaiseksi martinan vihaajaksi niin alkaa jo vähän kyllästyttää. Ota vaihteeks joku uus uhri martinan tilalle...vaikka sara sieppi joka pyrkii kovasti tv:hen tai jasmin tukiainen joka haluaa korjata koko maailmalle ettei hän ole samanlainen kuin siskonsa! ;-)

        Toisen näistä tiedän, en tätä Siepiä. Miten he liittyvät tähän? Joku kytkös Aitolehtoon?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe