Gospelriders

7xSf GR

Mitä mieltä helluntalaiset ovat Gospelridersin työstä. Tänä kesänä oli kiertue 7xSf ja ihmisiä tuli paljon uskoon.

26

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • revtynj

      Kenelle ne tuli uskon ? ENTÄS RAHAT?

      • Kaipaan entistä

        Helluntailaisuus on ajautunut säälittävälle tasolle moottoripyörineen ja diskomusikkeineen.
        Olen varma, että helluntailainen herätys on kuolemassa ja Jeesuksen tosi tuntemus katoamassa. 50-60-luvun helluntailaisuudesta ei ole jäljellä kuin muistot. Kuinka haluaisinkaan palata tuohon aikaan, kun uskovat olivat vielä todellisia ja aitoja. Nyt on jäljellä vain teatteri lavasteineen.


      • fghnjmk
        Kaipaan entistä kirjoitti:

        Helluntailaisuus on ajautunut säälittävälle tasolle moottoripyörineen ja diskomusikkeineen.
        Olen varma, että helluntailainen herätys on kuolemassa ja Jeesuksen tosi tuntemus katoamassa. 50-60-luvun helluntailaisuudesta ei ole jäljellä kuin muistot. Kuinka haluaisinkaan palata tuohon aikaan, kun uskovat olivat vielä todellisia ja aitoja. Nyt on jäljellä vain teatteri lavasteineen.

        Mennyt aika ei koskaan pala, ihminen on paha eläin. Kaikki on vain esiintymistä siihen asti kun Hän tule. Välillä kaipaa sitä, niin minäkin, mutta nyt olemme vanhoja ja kohta kuolemme pois, parasta vain pitää katseensa Jeesuksen, taivaassa sitten juhlitaan, amen! Mietin paljon sitä uutta Jerusalemia, että miten mahtavaa siellä on.
        "Entisiä ei enää muisteta, eivätkä ne enää ajatukseen astu; vaan te saatte iloita ja riemuita iankaikkisesti siitä, mitä minä luon. Sillä katso, iloksi luon minä Jerusalemin, riemuksi sen kansan. Minä iloitsen Jerusalemista ja riemuitsen kansastani; eikä siellä enää kuulla itkun ääntä eikä valituksen ääntä. Susi ja lammas käyvät yhdessä laitumella, ja leijona syö rehua niinkuin raavas, ja käärmeen ruokana on maan tomu; ei missään minun pyhällä vuorella­ni tehdä pahaa eikä vahinkoa". Hmm kun vain pääsen tuonne :)


      • joten kannatan
        Kaipaan entistä kirjoitti:

        Helluntailaisuus on ajautunut säälittävälle tasolle moottoripyörineen ja diskomusikkeineen.
        Olen varma, että helluntailainen herätys on kuolemassa ja Jeesuksen tosi tuntemus katoamassa. 50-60-luvun helluntailaisuudesta ei ole jäljellä kuin muistot. Kuinka haluaisinkaan palata tuohon aikaan, kun uskovat olivat vielä todellisia ja aitoja. Nyt on jäljellä vain teatteri lavasteineen.

        Paavalilla on vastaus tähänkin kysymykseen!

        Fil. 1:15 Muutamat tosin julistavat Kristusta kateudestakin ja riidan halusta, mutta toiset hyvässä tarkoituksessa:
        16 nämä tekevät sitä rakkaudesta, koska tietävät, että minut on pantu evankeliumia puolustamaan,
        17 nuo toiset taas julistavat Kristusta itsekkyydestä, epäpuhtaalla mielellä, luullen tuottavansa minulle murhetta kahleissani.
        18 Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.


      • Anonyymi

        Tulin rajusti Uskoon .


      • Anonyymi

        Tulin rajusti Uskoon


      • Anonyymi
        Kaipaan entistä kirjoitti:

        Helluntailaisuus on ajautunut säälittävälle tasolle moottoripyörineen ja diskomusikkeineen.
        Olen varma, että helluntailainen herätys on kuolemassa ja Jeesuksen tosi tuntemus katoamassa. 50-60-luvun helluntailaisuudesta ei ole jäljellä kuin muistot. Kuinka haluaisinkaan palata tuohon aikaan, kun uskovat olivat vielä todellisia ja aitoja. Nyt on jäljellä vain teatteri lavasteineen.

        Helluntailaisuus on ajautunut säälittävälle tasolle moottoripyörineen ja diskomusikkeineen.


        Olen varma, että helluntailainen herätys on kuolemassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helluntailaisuus on ajautunut säälittävälle tasolle moottoripyörineen ja diskomusikkeineen.


        Olen varma, että helluntailainen herätys on kuolemassa

        Muutamien omaa etua tavoittelevien äijien leikkikenttä ,jopa lain kirjaimen väärällä puolellakin .


    • Sanoisin näin. Jos joku Rakastaa Pyöränsä enemmän ?
      Matt. 10:37

      Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;

      Mutta julistaako minun puolesta mutta surullinen olen heidän puolesta jolle käy huonosti. Muistamme varmaan hyvin että aasikin julisti myös Bileamille.


      Fil. 1:18

      Vaan mitäpä tuosta, kunhan Kristusta vain tavalla tai toisella julistetaan, joko näön vuoksi tai totuudessa! Ja siitä minä iloitsen, ja olen vastakin iloitseva.

    • KTS (Ei kirj.)

      Me kristityt arvostamme SUURESTI Gospel Raidersia ja sen kunniajäsentä, Palestiinan piispaa Munib Younania!

      HYVÄ!

      • hellari...

        Meidän kaupungissa motoristit olivat ja tapahtuma järjestettiin yhdessä vapisten ja luterilaisten kanssa.


    • oi ja voi

      Ajatelkaa mahtavaa jos armeija alkaisi ridersoida panssarivaunuilla vau wauuu u!

      siis parikymmentä T-34 vaan museoista ulos ja maantielle, torille rinki ja parit puheet kuinka Herra vapautti minut panssareista haaa mikä meininki!

    • o--o
      • Anonyymi

        Voi ,kyllä on kaunista


    • o--o
      • Anonyymi

        Olin kiinnostunut Cafe Racerita BMW 750 mutta kun R R pisti rungon poikki ,kertoi itse .

        Niin silloin se pitää rakennekatsastaa ja tyyppikatsastaa ,ennen kuin saa ajaa , Muuten saa

        monen tuhannen sakot . Aina joku ilmoittaa ,niin jätin pyörän ja en ostanut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kiinnostunut Cafe Racerita BMW 750 mutta kun R R pisti rungon poikki ,kertoi itse .

        Niin silloin se pitää rakennekatsastaa ja tyyppikatsastaa ,ennen kuin saa ajaa , Muuten saa

        monen tuhannen sakot . Aina joku ilmoittaa ,niin jätin pyörän ja en ostanut .

        Juuri niin .


      • Anonyymi

        saiko katsastettua


    • Anonyymi

      Otsikossa kysymys mitä mieltä Gosbel Ridersin työstä . Tässä vastaus . Kun johtaja

      Ruotsalainen R ja pyhä Harrikka alkoi hajota , niin eipä äijä osallistunut kahtena

      vuotenaGosbelin ajoihin . Harley Davidson oli hajoamispisteessä , sillä ei uskaltanut

      AJAA minkäänlaista reissua enää. Näimpä sitä johtaja käytti vain muutaman kerran

      kahteen vuoteen . Veljien pitämä liike ,Daily Motors ,pojat otti pyörän myyntiin .

      Pyörä kannettin sisälle .Herrat meinasivat hermostua ,kaksi vuotta myynnissä ja ei

      sittenkään kiinnostuneita .Pyyntihinta 13500€ , 5000 € Pyörästä. No viimein

      tärppäsi .Koeajo 50 metriä liikkeen pihassa ,hyvin meni .Näin Daily Motorsin jannut

      ,maailman härskein kauppa . Kyllä varmasti ostaja Pihlaja mäki Heik ki Johannes

      on tyytyväinen ostaessaan Harrikan JW - 777 . Nämä jannut joutuivat lopettamaan

      Daily motorsin ,ilmeisesti rahat loppu ja siirtyivät Tarvikekeskukselle töihin . Ikinä

      en ko . talon ovea avaa .

      • Anonyymi

        No se on kyllä onni tuolle talolle.


    • Anonyymi

      Eikö Rei jo vituta .Koita nyt vähän naamailla , vai etkö pysty .

    • Anonyymi

      Niin uusi Harrikka on taas . 8000 € oli pyynti .Ei tiedä paljollako sai .Kaippa se tulee kohta myyntiin 13000 €

    • Anonyymi

      Olin kiinnostunut Cafe Racerita BMW 750 mutta kun R R pisti rungon poikki ,kertoi itse .

      Niin silloin se pitää rakennekatsastaa ja tyyppikatsastaa ,ennen kuin saa ajaa , Muuten saa

      monen tuhannen sakot . Aina joku ilmoittaa ,niin jätin pyörän ja en ostanut .


      Nyt ei rei-jo taida perseennuolenta auttaa .eikä tuttu katsastusmies .

    • Anonyymi

      Kusetusta kerrakseen


      Otsikossa kysymys mitä mieltä Gosbel Ridersin työstä . Tässä vastaus . Kun johtaja

      Ruotsa lainen R ja pyhä Harrikka alkoi hajota , niin eipä äijä osallistunut kahtena

      vuotenaGosbelin ajoihin . Harley Davidson oli hajoamispisteessä , sillä ei uskaltanut

      AJAA minkäänlaista reissua enää. Näimpä sitä johtaja käytti vain muutaman kerran

      kahteen vuoteen . Veljien pitämä liike ,Daily Motors ,pojat otti pyörän myyntiin .

      Pyörä kannettin sisälle .Herrat meinasivat hermostua ,kaksi vuotta myynnissä ja ei

      sittenkään kiinnostuneita .Pyyntihinta 13500€ , 5000 € Pyörästä. No viimein

      tärppäsi .Koeajo 50 metriä liikkeen pihassa ,hyvin meni .Näin Daily Motorsin jannut

      ,maailman härskein kauppa . Kyllä varmasti ostaja Pihlaja mäki Heik ki Johannes

      on tyytyväinen ostaessaan Harrikan JW - 777 . Nämä jannut joutuivat lopettamaan

      Daily motorsin ,ilmeisesti rahat loppu ja siirtyivät Tarvikekeskukselle töihin . Ikinä

      en ko . talon ovea avaa .

    • Anonyymi

      Että sillai , aina tirtty mikä mies tämä on .

    • Anonyymi

      Netmission jyllää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe