Kuntosali riippuvainen, vai sittenkin mies riippuvainen?

"perhosia-vatsassa"

Olen käynyt kuntosalilla nyt kolme viikkoa. Ensimmäisenä päivänä salilla tapasin yhden ihanan miehen, josta en saanut katsettani irti. Hänkin huomasi minut, minun katseeni siis. Olen kolmen viikon ajan, pari kertaa viikossa nähnyt tätä kyseistä miestä salilla ja katseemme kohtaavat vähän väliä. Tuntuu että olen ruvenut käymään salilla vain sen takia että näkisin tämän miehen edes vilaukselta.
En tiedä yhtään mitä pääni sisällä liikkuu, mutta kotona ollessani mietin vain että pitäisi olla salilla että näkisin tämän miehen. Hänellä vaan sattuu olemaan niin ihanat silmät ja kaiken lisäksi aivan mahtavat lihakset.

27

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikansa kutakin

      Olen itse siinä vaiheessa, että toivoisin että ihastukseni ei tulisi; saisin tutustua muihin ja harjoitella rauhassa.

    • " Tuntuu että olen ruvenut käymään salilla vain sen takia että näkisin tämän miehen edes vilaukselta"

      -Tässä tyyppiesimerkki siitä mihin salilla EI pitäisi keskittyä.

      • aikansa kutakin

        Joo, salilla täytyy keskittyä raakaan rautaan, eikä antaa hormonien hyrrätä.


      • hguhhwilhw

        Totta, mutta hyvä että edes joku asia motivoi nykynuoria(?) treenaamaan. Onhan se aina tiedetty että jotkut harrastavat milloin mitäkin vain vastakkaisen sukupuoleen vaikutuksen tekemiseksi. Itsekin salskeana nuorena miehenä huomasin että treenipaikoilleni ilmestyi viehättäviä naisia. Uskottelin itselleni että ainakin yksi heistä saattoi olla siellä jopa vuokseni (ja ehkä olikin). Motivoi jopa minut aina treeneihin kun toivoin näkeväni hänetkin siellä..
        Liekkö vitsi mutta ainakin avointa rehellisyyttä osoitti Rock-yhtye jonka ensisingle oli nimeltään "teimme tämän biisin että saisimme paremmin pillua..." (tai ainakin sinne päin) "


      • heteromies
        aikansa kutakin kirjoitti:

        Joo, salilla täytyy keskittyä raakaan rautaan, eikä antaa hormonien hyrrätä.

        Miehenä sanoisin, että salitreenistä tulee tehokkaampi, jos siellä on hyvännäköisiä naisia jumppaamassa vähissä vaatteissa. Jonkinlainen suvunjatkamiseen liittyvä kilpailuvietti puskee pintaan luulen.


      • "perhosia-vatsassa"
        aikansa kutakin kirjoitti:

        Joo, salilla täytyy keskittyä raakaan rautaan, eikä antaa hormonien hyrrätä.

        Itselläni rauta nousee ainakin paremmin, kun näen tämän kyseisen miehen salilla. En malttaisi lähteä salilta pois, joten pois lähtöni venyy ja venyy..


      • tfktysfgue

        Aika hauska kommentti. Sinäkö se määrittelet mitä kuntosalilla saa tehdä ja mitä ei saa tehdä? Itse löysin vaimon salilta ja nyt on jo monta lastakin. Arvostettiin molemmat suhteen alussa sitä, että on terveelliset elämäntavat ja liikunnalliset harrastukset. Joten jatka vaan samalla linjalla niin minä jatkan omallani...


      • heteromies kirjoitti:

        Miehenä sanoisin, että salitreenistä tulee tehokkaampi, jos siellä on hyvännäköisiä naisia jumppaamassa vähissä vaatteissa. Jonkinlainen suvunjatkamiseen liittyvä kilpailuvietti puskee pintaan luulen.

        Jos treenaa tosissaan, ni eipä noita muita treenaajia tule pahemmin noteerattua sukupuoleen katsomatta.
        Tietty eri asia jos onkin tarkoitus vaan näyttäytyä siellä trendisalilla ja katsella muita...


      • "perhosia-vatsassa" kirjoitti:

        Itselläni rauta nousee ainakin paremmin, kun näen tämän kyseisen miehen salilla. En malttaisi lähteä salilta pois, joten pois lähtöni venyy ja venyy..

        "joten pois lähtöni venyy ja venyy"

        -Ja treeni-intensiteetti laskee ja laskee..puhumattakaan siitä miten palautuminen viivästyy ja viivästyy...
        Että se taas siitä tehokkuudesta. Noh, mutta prioriteettinsa kullakin.


      • tfktysfgue kirjoitti:

        Aika hauska kommentti. Sinäkö se määrittelet mitä kuntosalilla saa tehdä ja mitä ei saa tehdä? Itse löysin vaimon salilta ja nyt on jo monta lastakin. Arvostettiin molemmat suhteen alussa sitä, että on terveelliset elämäntavat ja liikunnalliset harrastukset. Joten jatka vaan samalla linjalla niin minä jatkan omallani...

        "Sinäkö se määrittelet mitä kuntosalilla saa tehdä ja mitä ei saa tehdä?"

        -Jos tuo oli minulle tarkoitettu, niin ammattilaisena määrittelen millaista on tehokas treeni.
        Saahan sitä salille mennä vaikka vain nenäänsä kaivamaan jos siltä tuntuu. Mutta sitten kannattaa suosiolla jättää se itsepetos pois siitä "kovasta treenistä" tms. ;)


    • tero_uyhiugyhoj

      Mikä kaupunki on kyseessä?

      • "perhosia-vatsassa"

        Pohjois-savossa :D


      • kunnonmiesss
        "perhosia-vatsassa" kirjoitti:

        Pohjois-savossa :D

        Varmaan sitten Kunnonsali.


    • adodis

      Onko muilla tytöillä "perhosia vatsassa" kun käytte kuntosalilla? Voisiko sieltä löytää elämänkumppania? Olisi kivaa jos tähän vastaisivat sinkut, eikä katkerat salirouvat. ;)

      Itse olen ok kondiksessa oleva pitkä jannu ja mielummin seurustelisin kuntoilevan mimmin kanssa kuin baari kimulin... baarissa saan yllättävän paljonkin huomiota, mutta en halua sitä humalaisilta, enkä tupakkakimuleilta. Selvinpäin ei ole kuin muuta uskaltautunut juttelemaan.

      Toisekseen ihmettelen suomalaista salikulttuuria, jossa melkein kaikki on zombieita jotka kävelevät laitteelta toiselle, eivätkä ota muihin vahingossakaan kontaktia. Empä ole ulkomailla moista kokenut.

      • "Toisekseen ihmettelen suomalaista salikulttuuria, jossa melkein kaikki on zombieita jotka kävelevät laitteelta toiselle"

        -Itse taas paljonkin ulkomailla matkustaneena ja asuneena, väitän kyllä päinvastaista.

        Muuallakin yleensä (onneksi) suurin osa keskittyy nimenomaan siihen omaan treeniin.
        Parillakin hc-salilla Lontoossa on erikseen maininta, että annathan kaikille treenirauhan etkä häiritse muita keskustelemalla. Se alkaa jo meikäläisenkin mittapuulla olla melkosen extremeä.


      • 8+7

        Mä ainakin olen salilla treenaamassa. En tuijottele muita enkä edes itseäni salin peileistä ellei oikean tekniikan hiominen sitä vaadi. Treeni menee heti päin helvettiä jos salin ovesta tuo sisään kaikki parisuhdeongelmat tai muut jutut jotka vaivaa. Pää saa olla ihan tyhjää täynnä että treeniin keskittyy. Mulla on vielä ADD joten keskittymiskyvyn herpaantuminen on hiton pienestä kiinni. Siksi mä haluan olla zombi ja en halua että mulle puhutaan. Treenin jälkeen voi sosiaalistua ja pyöriä pukkarin peilin edessä jos kukaan ei ole näkemässä:D


    • Mulle on ihan sama, jos joku haluaa mennä salille etsimään miestä/naista tai muuten vaan jutustelamaan muiden kanssa, kunhan antaa muiden treenata rauhassa. Ei siinä treenin aikana paljoa tule muita vilkuiltua, mutta jos treenipaikkoja varataan kaverin tms. kanssa juoruamiseen, niin alkaahan se ottaa päähän.

    • perhosia-vatsassa

      Löysinpäs vanhan tekstini täältä arkistosta! Elokuun lopussa kirjoittelin tänne "riippuvuudestani". Sama homma edelleen jatkuu kuntosalilla. Nykyään tämän kyseisen miehen kanssa moikkaillaan ja muutama sanakin ollaan vaihdettu. Tiedän että tämä kyseinen mies on varattu, niin kuin itsekkin olen, mutta joka tapauksessa. Siinä varmaan suurin syy miksi homma ei etene. En tiedä olisinko ilman tätä mystistä sali miestä näin hyvässä kunnossa fyysisesti ja jaksanut tämän pimeän talven yli näin hyvin. KIITOS! Näillä mennään...

      • Riiput

        Olipas otsikkosi sekava. Etkö tiedä että kuntosaliriippuvainen ja miesriippuvainen ovat yhdyssanoja?


    • Läski007

      Missä asutte?

    • perhosia-vatsassa

      "perhosia-vatsassa" kirjoitti:
      Pohjois-savossa

    • Juomapulloton

      Nuoret näyttävät vain vaeltelevan ympäri salia palautusjuomapullot käsissään ja siitä juodaan vähäväliä vaikka heillä ei tule edes hiki koska kuntoilu on vain näennäistä.

      • raw

        ...unohdit selfiet ja blogi päivitykset...;) huvittavinta on palkkari "kovan treenin" jälkeen XD


    • nainen00

      mä en ainakaan välttämättä menen kuntosalilta miestä etsimään : hiestä märkänä , naama irvessä isoilla painoilla tehdessä. vaatteetkaan ei ole mitkään trendivaatteet.

      • tyhmäkysymys

        Kumpi, sinä vai mies?


      • eivaatteillakoreile

        Hiki on luonnon deodorantti ja vaatteet on aatteet.


    • vituttaatollaset

      Mene huora baariin miehiä metsåstämään ja jätä kunnolliset treenaavat miehet rauhaan!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe