Ne ihanat miehet kiinnostaa

Hattutäti

Kun tällä palstalla niin paljon itketään ja haukutaan, niin kertokaas nyt naiset millaiset miehet ovat herättäneet netissä kiinnostuksenne. Ja mikä ominaisuus on kerrassaan ihastuttava.

Mä kiinnostun oman ikäisistäni miehistä joilla on profiilissaan jotain samantyyppisiä kiinnostuksen kohteita kun mulla. Sopivalla huumorilla kirjoitettu profiili saa mut hymyilemään ja lähetän viestiä jos vaan sovin hänen hakukriteereihin. Heti tulee plussaa jos mies kertoo kokkaavansa mielellään tai olevansa käsistään näppärä. Kiinnostusta herättää myös henkinen kypsyys, positiinen elämän asenne, kiinnostus uusiin asioihin, hyvä yleissivistys, romanttisuus.

Vaikken itse ole suuri kirjallisen ilmaisun lahjakkuus, arvostan todella paljon hyvin kirjoitettuja viestejä. Joista käy miehen persoona ja kiinnostuksen kohteet ilmi. Viestittelen ihan innoissani jos mies kommentoi mun aikaisempaa viestiä ja kyselee kiinnostuneena. Ja avoimesti vastaa mun esittämiin kysymyksiin.

Mä tykkään hymyilevistä kasvokuvista. Tai tilanne kuvista jossa mies nauraa. Positiivisuus vetoaa minuun.

Sitten kun treffejä sovitaan niin plussaa tulee jos mies osaa ehdottaa kivaa paikkaa missä tavataan. Treffeillä arvostan siistiä pukeutumista, aktiivista keskustelua. Jos livenä huumorintajut kohtaa niin olen ihan onnessani.

toivottavasti joskus osuu se timantti kohdalle, tähän asti monta ihan mukavaa.

8

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne valehtelee

      Älä usko niiden juttuja sun pitää oppia näkemään valheiden taakse äläkä ole noin innokas. koita nyt rauhoittua.

    • timantit muualla

      Nettimiehiä ei kiinnosta muu kuin se, mikä sinulla on haarojen välissä.

      Profiilit ovat satua ja tarinaa. Useita kymmeniä nettimiehiä olen livenä tavannut, ja varmaan kaikilla on ollut jonkin verran tai ihan kokonaan valheellinen profiili.

      Eilen tapasin vihoviimeisen nettituttavuuden, nyt tämä kaikki on nähty, ja profiili lopullisesti poistettu. Olin oikeasti yllättynyt, miten suorasukainen ja aika tylykin olin miehelle. Silti hän oli ihan kiimainen ja olisi halunnut viettää elämänsä kanssani! Mies ei ollut yhtään sellainen, kuin hän profiilissaan itsensä esitteli.. nelikymppinen mies ja livenä kohdattuna olemukseltaan ja ajatuksiltaan kuin kuusikymppinen.

      Naiset ovat postimyyntitavaraa, vaihdetaan uuteen, kun on käytetty kerran tai kaksi. Siihen tartutaan, kuka vain suostuu jatkamaan kirjoittelua ja tapaamaan.. pimpinmetsästystä pelkästään.. epätoivoista!

      Netissä ei ole yhtään ihanaa miestä. Pelkkiä luusereita, mielenterveysongelmaisia ja pelureita.

      Olen minäkin ollut aikoinani tuollainen optimistisen innokas, mutta kahdessa vuodessa on totuus nettimiehistä valjennut.

    • avoimin mielin

      Onpa negatiivista edellisellä. Ehkä voisitte katsoa sitä omaa profiilia, minkälaisia se houkuttelee. Olen aika monta naisen profiilia (naisena) käynyt läpi ja voin sanoa että sitä saa mitä tilaa. Aikamoisia val/kokuvia ja teksteissä ei muuta kuin kehutaan itseä. Täysmeikki ja ykkösvaatteet.

      Eilen olin treffeillä miehen kanssa joka kertoi että naiset kyselee ekoissa viesteissä kaikkea mieliasennoista lähtien ja että miltä tuntuu mikäkin ja mitenkäpäin. Huhheijaa.

      Olen vuosia sitten ollut netissä ekan kerran ja löysin miehen, jonka kanssa oltiin kihloissa 3 vuotta. Nyt jälleen haku päällä ja olen törmännyt todellakin kivoihin suomimiehiin, reiluihin ja rehellisiin, romanttisiinkin - jopa ujoihin. Minua on pyydetty treffeille lennkipolulle, Prisman Putin-juustohyllylle :), kaupunginjohtajan vastaanotolle aveciksi ym ja olen myös mennyt. Vaatetus toki paikan ja tilaisuuden mukaan.

      Tuosta profiilista. Ymmärrän että joillekin miehille kirjoittaminen on vaikeaa ja voin soittaakin. En pistä mitään arvoa kokkaus/nikkarointitaidoille. Enemmän vaikuttaa vaikkapa että meillä on samanlainen suhtautuminen alkoholiin, uskontoon ja rahaan. Ja samanlainen huumori - se on ehkä tärkeintä mutta sitä ei välttämättä profiilista saa selville.

    • timantit muualla

      Minulla on ollut varmaan kymmenen erilaista profiilia erilaisilla kuvilla ja ilman. Ihan samat naamat sinne tunkevat samoilla aloitusviesteillään. Minuakin pyydetään jatkuvasti livenäkin treffeille ja nettiherra vannoi ikuista rakkautta kahden päivän tutustumisen jälkeen ja pyysi avekiksi suurlähetystön illalliselle. Olen ollut myös pitkissä suhteissa netin kautta ja kihlojakin jo suunniteltu..

      Ei se siskoseni ole naisten vika, jos nettimiehet ovat loppupeleissä pitkiin suhteisiin kykenemättömiä. Eihän sinunkaan suhteesi jatkunut, joten sinulla ei ole varaa ylistää nettideittiä.

      • avoimin mielin

        Jos joku vannoo rakkautta kahden päivän tutustumisen jälkeen, kiertäisin moisen miehen kaukaa, hänellä ei ole kaikki kotona. Menen kyllä aina treffeille (myös sokko) jos vähänkin täyspäinen mies pyytää koska vasta siinä näkee, synkkaako vai ei. En pidä sitä minään sitoutumisena enkä seurusteluna vaan tutustumisena, miksi kietäytyisin? On ollut tosi mukavia treffejä.

        Useamman vuoden seurusteluni loppui jo vuosia sitten minun aloitteestani mutta tapasimme viimeksi pari viikkoa sitten, joten ystävyys ja yhteydenpito on säilynyt. Mies ei ollut sitoutumiskammoinen vaan pikemminkin minä, elämäntilanteeni oli silloin toinen. Ei meissä kummassakaan ollut mitään vikaa, omasta mielestäni - suhde vain tuli tiensä päähän. Se on elämää. Jos ei mitään uskalla, ei mitään saakaan. Seuraavan kerran tapaamme lokakuussa kun menen työmatkalle hänen kotikaupunkiinsa, varmaan käydään syömässä yhdessä. Hän on ihan kunnollinen, kiva valtion virkamies.


      • timantit muualla
        avoimin mielin kirjoitti:

        Jos joku vannoo rakkautta kahden päivän tutustumisen jälkeen, kiertäisin moisen miehen kaukaa, hänellä ei ole kaikki kotona. Menen kyllä aina treffeille (myös sokko) jos vähänkin täyspäinen mies pyytää koska vasta siinä näkee, synkkaako vai ei. En pidä sitä minään sitoutumisena enkä seurusteluna vaan tutustumisena, miksi kietäytyisin? On ollut tosi mukavia treffejä.

        Useamman vuoden seurusteluni loppui jo vuosia sitten minun aloitteestani mutta tapasimme viimeksi pari viikkoa sitten, joten ystävyys ja yhteydenpito on säilynyt. Mies ei ollut sitoutumiskammoinen vaan pikemminkin minä, elämäntilanteeni oli silloin toinen. Ei meissä kummassakaan ollut mitään vikaa, omasta mielestäni - suhde vain tuli tiensä päähän. Se on elämää. Jos ei mitään uskalla, ei mitään saakaan. Seuraavan kerran tapaamme lokakuussa kun menen työmatkalle hänen kotikaupunkiinsa, varmaan käydään syömässä yhdessä. Hän on ihan kunnollinen, kiva valtion virkamies.

        Minullakin on kaikki useat kymmenet treffit olleet kivoja ja suorastaan upeita, ja miehetkin ihan ok:sta mahtaviin persooniin. Kerran tavattu, muutaman kerran tavattu, suhdeyritelmiä, suhteita.. ammatit olleet laidasta laitaan..

        Netissä olevat miehet ovat vain osoittautuneet monella tavalla ongelmaisiksi enemmän ja vieläkin enemmän: sosiaaliset taidot nollassa, aggressiivisia, päihdeongelmaisia, muita riippuvuusongelmia, pelimiehiä, epähygieenisiä, varattomia, mielenterveysongelmaisia, sitoutumaan kykenemättömiä, valehtelijoita, uskottomia, kiihkouskovaisia jne.

        Sitten on ihan niinkin käynyt, ettei seksuaalisia sytykkeitä ole ollut, vaikka ihan mukava on ollut muuten, tai on asuttu liian kaukana toisistaan, tai elämäntilanteet olleet erilaisia..

        Uskallusta ja rohkeutta on ollut tavata miehiä jos jonkinlaisia, juuri sen takia minulla onkin paljon kokemusta nettimiehistä.


    • Hattutäti

      Nettitreffeillä on vaikka mimmosta vipeltäjää, mut kyllä mä olen ihan fiksuja miehiä treffannut. Syystä tai toisesta ei vaan ole sit kolahtanut. Yhden kanssa seurustelin vuoden. Helmiä löytääkseen joutuu haravoimaan paljon kuraa mikä on rasittavaa.
      Nyt kokeilen tinderiä jossa osa porukasta on jo oppinut jotain kuvan alle kirjoittamaankin. Ja viestejä pystyy lähettämään vaan matchit.

      • minkä ikästen paikka

        Minä olen miehenpulikas vai tinderiinkö sitä pitää mennä vastshan mie kuulin koko sanansanokaa missähän se on ja vielä minkälainen paikka?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe