Kaikki exät haluavat minua

tavallinen222

Mitä teen kun kaikki exäni haluavat minua seksuaalisesti ja pitävät myös terapeuttinaan. Jos paljastaisin tämän heidän nykyisille tyttöystävilleen/vaimoille olisi edessä aika rajua draamaa!!
Onko virhe vastata heille, vaikka tosin yleensä kieltäydyn fyysisestä kanssakäymisestä.
Oma moraali on tosiaan koetuksella kun huomaan että sitä ei miehiltä taida todellisuudessa löytyä ollenkaan!!!!!!

13

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyntäjä

      eihän meri soutamalla kulu ja jos kukaan ei tiedä nii ei tästä harmia ole. pientä piristystä harmaaseen arkeen :)

    • herranhaltuun

      “Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen. Tahtoa ihmisellä on, mutta luonto on heikko.” (Matt. 26:41)

      Seksii on kahden ihmisen välinen asia, joka tapahtuu vasta Jumalan siunaamassa tilassa. Ihmisen tulee taistella Saatana lihanhimoa vastaan, eikä lentää kukasta kukkaan

    • panopatjalle eikiitos

      No kyllä kuule sua kaikki voi haluta panna, mutta kuinka moni haluaisi sut itselleen? Minä en ainakaan ja siksi oletkin exä!!

    • yöööökk

      Olet halpa hyväksikäytetty nainen, jota puutteessa voi naida.....siksi oletkin monen exä ja vailla aitoa rakkautta ja kunnioitusta!

      • men´s world?

        naulankantaan, ilotalon tytöt älyää etes ottaa rahaa palveluksistaan


    • uiiii

      Ja mitä ovat nämä miehet, jotka pettävät nyksiään? Miten niin hyväksikäytetty? Hän vaikuttaa menneen sänkyyn ihan omasta halustaan ja täydesssä ymmärryksessä tilanteesta.

      tavallinen222: tee mitä haluat, et siihen muiden hyväksyntää tai paheksuntaa tarvitse. Jos et etsi vakisuhdetta, niin antaa mennä vaan et myöskään ole vastuussa exiesi pettämisistä.

      • säälittävääää

        Kyllä toi aloittajan kommentti paljstaa ettei nainen oo penaakin terävin kynä ja sitä kautta tyhmää naista hyväksikäytetään....voi toki itse äärellä toisin:):):):)


    • p.i.l.l.u. se on

      Niin aivan että puhepalkalla annat pillua, no mikäs siinä jos paikat kestää. ;) Kivakos se kuunnella ukkojen höpinöitä ja valituksia vaimoistaan missä motiivi on pillu ja sinä parka kuvittelet jotain enemmän. vastaus on pillu, ja sanon tämän elämänkokemuksella, et ole paskankaan vertaa merkityksellinen noille miehille, testaapa siten että et anna sitä pillua, tuleeko yhteydenottoja enään? eipä taida

    • olla vai eikö olla

      Säälittävää. Mitä saat itsellesi olemalla ex-miesten käytettävissä? He haluavat vaan seksiä ja kuuntelijaa. Sitä moni mies on hakenut rahalla ilotaloista. Maineesi menee. Jos haluat oikean kestävän suhteen, katkaise välit exiin. Mieti mitä elämältä itse halut ja tee ratkaisusi.

    • joku vielä löytyy

      Elämä on. Muista että hyväksikäytettynä olo jättää jälkensä, joka kerta ja näet sen kun yrität aloittaa itse oikeaa suhdetta. Mutta ehkä joku sinutkin vielä huolii, huolimatta siitä miten annat itseäsi kohdella. Tasapainoista tuollainen elämä ei ole ja miehet poukkoilevat elämässäsi miten sattuu. Ota oma elämä haltuusi ja sano EI.

      *tarjoaa kahvia*

    • eksät ihguja

      Kyllä, miehille monesti kelpaa nainen joka heitä kuuntelee ja terapoi.
      Mut arvostiko he sun mielipiteitä parisuhteessa ollessanne? Vai miksi erositte?
      jos ei syynä ollut kommunikaation eikä seksin puute, niin miksi erosit exästä ylipäätään? vai onko ne nyt niin kiinnostuneita sun mielipiteestä, kun ei tarvi enää alistaa sua parisuhteessa?
      Kyllä mä tiedän miten imartelevaa se on olla jokin terapeutti ja pelastaja jonka puoleen käännytään.
      Mut tosiaan jossain vaiheessa sitä alkaa kelata, että miksi tekisin ilmaiseksi jotain millä toiset tienaa?
      Nämä naiset jotka tässä ketjussa vastaa, tietävät sen varmasti omalla kokemuksella. Ovat menneet liian pitkälle ja tässä on tulos.
      Seksiä ei ainakaan kannata antaa varatulle miehelle, olipa kyseessä ex tai (..nyx :D :D ;D) joku muu varattu..puhe nyt haihtuu ilmaan eikä ole niin vaarallista, mut ajankäyttökysymyshän se sulle on lähinnä että käytätkö exien asioihin energiaa koska ne saattaa huomaamatta viedä sun energiaa omasta elämästä.
      Mietipä niinkauan kun keskustelet exän kanssa, niin et ole sillähetkellä ainakaan juttelemassa oman uuden potentiaalisen ystävän tai kumppanin kanssa. Opit toki paljon parisuhteista kun kuuntelet juttuja, mutta toisaalta se voi viedä mielenkiintoa taas kuunnella jotain uutta ihmistä johon voisit tutustua.
      Ja tämä on tärkein minkä olen itse oppinut miettimään :

      Jos sä tarvisit siltä exältä jotain, niin olisiko hän puolestaan sun ystävä, vai pitäisikö ensin odottaa että vaimo ei kuule? Se ongelma on eksien kanssa ystävyydessä, että ne ei koskaan voi laittaa sua aidosti etusijalle kuten hyvä ystävä, koska välissä on se vaimo joka vetää pultit.
      Niinpä kun valintatilanne tulee, saatat huomata että itse olet terapiantarpeessa täysin yksin, kun et solmi suhteita vapaisiin ihmisiin vaan vain miehiin jotka ovat sun kanssa tekemisissä vain kun heidätn vaimoille se sopii, eli eivät huomaa.
      JOs tiedostat tän lähtökohtaisesti niin se voi sua helpottaa, mutta muista että se on ikäänkun alistumista epätasa-arvoiseen ystävyyteen.

    • gti320

      Voi voi mutta onneksi olet päässyt eroon noista miehistä, joista ei uskolliseen suhteeseen ole. Ole kuitenkin iloinen siitä, että sinun keskustelutaitoja ja neuvojasi arvostetaan sekä sinua pidetään haluttavana. Olet ilmeisesti sitten itse katkaissut suhteet? Vai miksi he ovat sinut jättäneet, jos noin palvovat edelleen. Ethän vain ollut uskoton ex-mietesi kanssa jokaisen suhteen aikan? Se selittäisi asian ja myös tuon, että vaikka he silloin sinut jättävät, voivat seksiä vongata, kun kokemuksesta tietävät, että exälle heruu.

      • juuri sinä

        jotenkin kuulostaa tutulta tyypiltä tämä aloittaja vai liekö kovinkin yleinen ihmistyyppi.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      3338
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1935
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1361
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe