Homoillaan yhdessä!

Homotoimikunta

Osuuskunta Maakunta ja Kajaanin homoseura järjestävät tänään orgiat Backstage Barissa.
Illan ohjelmistossa rentoa ja leppoisaa homoilua hyvässä seurassa!
Tarjouksena Klover-vaseliini S-kortin kanssa 5,90e ( ilman korttia 7,95e ).
Illan kovimmalle karjulle hotelliyö Valjuksessa.

11

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehet ajaa MB:llä

      Bmw:n rekisteriotteella ilmainen sisäänpääsy, sitä toista sisään pääsyä ei taata.

    • Jormuava

      Voiko ostaa soffatuotteitakin?

    • Homotoimikunta

      Hei, unohtui mainita että SDP:n jäsenkirjan omaava saa ilmaisen miesten pessaarin. Pessaareita rajoitettu erä!

      • Perushåkan

        Enitenhän siellä oli meitä persupoikia, ja monet anteliaalla tuulella. Miksipä myydä sellaista mitä voi antaa ilmaiseksi!


      • Kadulla kuultua
        Perushåkan kirjoitti:

        Enitenhän siellä oli meitä persupoikia, ja monet anteliaalla tuulella. Miksipä myydä sellaista mitä voi antaa ilmaiseksi!

        Muuan Muutoslainen lähestyi kuten niin monesti aiemmin tuttua Välikadun ja Lönnrotinkadun risteyksessä päivystävää Persua samalla asialla kuten niin monesti aiemmin:
        -"Terve taas, persettä pitäis taas saada". Sanoi Muutoslainen.
        -"Timo I Suurelta on tullut uusi päiväkäsky jonka mukaan me Persut emme enää myy persettä". Sanoi Persu ja katsoi Muutoslaista nokkavartta pitkin.
        Muutoslainen lähti pettyneenä kävelemään kirjaston suuntaan, kun Persu hätääntyi ja huusi perään: "Mutta kyllä minä vielä suihin voin ottaa!"


      • Homotoimikunta
        Kadulla kuultua kirjoitti:

        Muuan Muutoslainen lähestyi kuten niin monesti aiemmin tuttua Välikadun ja Lönnrotinkadun risteyksessä päivystävää Persua samalla asialla kuten niin monesti aiemmin:
        -"Terve taas, persettä pitäis taas saada". Sanoi Muutoslainen.
        -"Timo I Suurelta on tullut uusi päiväkäsky jonka mukaan me Persut emme enää myy persettä". Sanoi Persu ja katsoi Muutoslaista nokkavartta pitkin.
        Muutoslainen lähti pettyneenä kävelemään kirjaston suuntaan, kun Persu hätääntyi ja huusi perään: "Mutta kyllä minä vielä suihin voin ottaa!"

        Ihana lukea että homous yhdistää ihmisiä yli puoluerajojen. Kuulin eräältä veturinkuljettajalta kuinka fantastista on olla ensimmäisenä kun iso veturi työntää takaapäin kovaa jyskyttäen.


      • James Hirvisaari
        Homotoimikunta kirjoitti:

        Ihana lukea että homous yhdistää ihmisiä yli puoluerajojen. Kuulin eräältä veturinkuljettajalta kuinka fantastista on olla ensimmäisenä kun iso veturi työntää takaapäin kovaa jyskyttäen.

        tosiaan tietää mistä puhuu!


    • utelias?

      Oliko veturimiehiä paikalla?

      • Homotoimikunta

        Loistava ilta oli, Kajaanin Vasemmisto oli kokoontumassa ja viettämässä iltaa porukalla ja tulivat meidän gay-bileisiin. Ihanaa nähdä niin monen tulevan kaapista ulos, varmasti moni menetti illalla peppuneitsyyden.
        Vaseliinituotteet loppuivat kesken illan, suosio oli niin kova.


    • Gianfranco Bortolot

      Homoillaan yhdessä Redux!
      Jälleen yhteistyössä S-ryhmän kanssa tänään 20.9 Pitkässä Tanelissa homoillaan yhdessä jälleen! Luvassa pohjoismaiden suurin gay-iltama tähän mennessä.
      Tule tapaamaan ruskeasilmäisiä poikia, illan juontaa Jani Toivola

    • jock jock

      olen homo junk junk

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe