Hämeenkyrön sinkkunaiset

pukki 88

Selailin tuossa suomi24:nettitreffejä ja totesin, että Hämeenkyrössä on aivan käsittämättömän paljon about 30v vapaita naisia....

46

3552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinäkin...

      Niin on, pukille vaan :)

    • et sillee....

      Voi sinua pukki, kotona kuitenkin kiva vaimo :)

    • naisen..

      Joko pukki löysit :)

    • dimitri vaselain

      kakkonen on ykkönen

    • mulatti

      Mitä mieltä tummista miehistä,minun mielestä mitä tummempi sen parempi.

    • sanos muuta

      Justs' niin J, mustat on parhaita, niin makkaroissa kuin miehissä ....

    • big boy

      Ei sen tartte olla iso, kun se on vaan pitkä ja paksu.

    • Natalia 26

      Huoltomies kävi eilen.Ovikello soi, olisikohan siellä viimein huoltofirmasta pyytämäni huoltomies. Avaan oven ja huoltomieshän se siellä ja hyvännäköinen onkin, kaikenlaiset uniformut ovat aina saaneet minut heikoksi, työmiehen haalarikin mukaanlukien. Tällä on hyvinistuvat työhousut ja tiukka t-paita, selvästi treenatun nuoren ja ruskettuneen kroppansa verhona.

      -Olikos täällä jotain ongelmia, huoltomies kysyy ja huomaan että hänkin vilkaisee minua päästä varpaisiin. Minulla on päälläni mustat caprit ja musta rinkkapaita.

      - Keittiön hana vuotaa, jos voisit katsoa? Käännyn ja lähden kävelemään keittiöön.

      Jään viereen seuraamaan kun mies korjailee hanaa.

      - Tässä oli vain liitin vähän löysällä, nopea homma. Hän lopettaa työnsä ja hymyilee minulle.

      - Otatko juotavaa? On niin kuuma päivä.

      - Kyllä kiitos. Oli muuten niin pieni homma etten viitsi edes laskua laittaa.

      - Ei kai sitä ilmaiseksi töitä tarvi tehdä, ihmettelen ja käännyn hakeakseni juotavaa. Samassa tunnen lämpimän käden hipaisun takamuksellani. Säpsähdän ja käännyn.

      - Vai kelpaisiko sittenkin pieni korvaus vaivoistasi? kysyn ja katson häntä merkitsevästi hymyillen.

      - Kelpaisi, huoltomies huokaisi ja veti minut lähelleen. Suutelen häntä suulle ja kaulalle, kuljetan käsiäni selkää pitkin, hän puristelee persettäni ja alkaa riisua vaatteitani hivellen jokaista vaatteen alta paljastuvaa senttiä kiusoittelevasti.

      Vedän häneltä paidan pois ja ihailen komeaa ylävartaloa, jätän vielä housut jalkaan, hyväilen vain hieman etumusta. Hän laskeutuu polvilleen eteeni näykkien ihoani sieltä täältä ja laskee pikkuhousuni alas. Kädet vaeltavat sääriäni ja reisiäni pitkin takapuolelle, huoltomies levittää jalkani reippain ottein kyselemättä ja toinen käsi sivelee häpyhuuliani. Sormi uppoaa helposti häpyhuulten väliin ja huokailen sen tutkiessa paikkojani.

      - Sinähän olet jo ihan märkä, mies murahtaa, työntää minut pöytää vasten ja kiihkeästi suudelleen kaataa selälleen pöydälle. Hän pudottaa housunsa ja paljastaa ihanan ison kyrpänsä, huohotan pöydällä ja olen seota odotuksesta. Huoltomies astuu lähemmäs ja tunnen kuinka terska leikkii märän pilluni huulilla, kiedon jalkani hänen ympärilleen että saisin tuon komean kalun sisääni. Hänkään ei malta kauaa leikkiä vaan työntyy sisääni yhdellä hitaalla työnnöllä joka saa minut uikuttamaan ääneen.

      Huoltomies alkaa panna minua kiihtyvällä tahdilla imien ja puristellen välillä rintojani, kehuen kuinka kuuma, kostea ja tiukka ***** minulla on. Käsi hivuttautuu pepulleni ja tunnen kuinka sormi kiusoittelee peppureikääni. Kiemurtelen vastustukseksi, mutta hän ottaa minua kurkusta hellällä kuristusotteella ja suutelee rajusti osoittaakseen kuka määrää tahdin, saaden minut äärimmäisen kiihottuneeksi.

      Hän jatkaa naintia pöydän valittaessa allamme, iso ****** soutaa armoa antamatta litisevässä pillussani ja sormi työntyy anaaliini, alan lähestyä orgasmia ja sen vyöryessä ylitseni en voi muuta kuin huutaa ääneen järkeni menettäneenä ja pitää kiinni taitavasta huoltomiehestäni. Huoltomieskään ei kestä pilluni supistelua vaan tulee hänkin ja lopulta lysähtää hikisenä päälleni.

      - Mahtava *****, kyllä tällä palkalla voisi tehdä enenmmänkin töitä, hän virnistää. Minusta taas tuntuu että olin ennemminkin saajana kuin maksajana, mutta lähtiessään huoltomies jättää oman numeronsa että jatkossa saan kutsuttua nimenomaan hänet huoltokeikalle.

      • Anonyymi

        Oliko kyseessä Elorannan Pasi .


      • Anonyymi

        ruuskan porukkaa


    • herää jo

      Ja täällä vaan seriffi nukkuu...

    • ritva s

      Mistäs numerosta tuollaisia huoltomiehiä voi tilata,onko vesihuollon työntekijöitä.

      • totuus sattuu

        Mieheshän se...kaikkia naisia on yrittänyt kaataa ja helpot tapaukset voit lukea yllä


    • selviää

      Katso puhelinluettelosta

    • Mara 55

      Tuommoisiako hommia nykyiset vapaat naiset harrastavat .Kyllä on hiljaista naisrintamalla täällä vesajärvellä.

    • mummun maku

      Varmaankin niitä Ruuskan miehiä kun on tolkku sekä naismaku pielessä,ehkä

    • inka 33

      Ruuskalla ei ole ainuttakaan komeaa ja lihaksikasta miestä, paitsi isäntä itse.
      AI LOVEE JUU2

    • peili ois hyvä

      Tuo oli paras pitkään aikaan ..hih

    • Satutäti

      Olipas hyvä iltasatu!!

    • Per s aukko

      Muistuu teiniajat mieleen kun sain yhen kylän tytöistä uimaan kanssani. Menimme järvenkylään ja uimme toki mutta minun alkoi tehä mieli tuota likkaa. Kysyinkin että onko hän jo ollut kenenkään kanssa, eikä ollut. oli siis neitsyt kuten minäkin. Olin kyllä jo runkkaillut. Hieman siinä pyyhkeen päällä koettelimme toisiamme ja siirryimme sitten sivumpaan jos sattuu joku tulemaan. Uikkarit pois ja pyyhkeen päälle ja tyttöä huvitti munani, sanoi että "onpa iso tuo pää" kun terskani on melko omppu ohuen ja noin 10 senttisen varren päässä. No kun hän oli hetken koetellut minua niin asetin hänet selälleen ja menin tutkimaan pienen musta tupsun sisällä olevaa pimppaa. Hieroin niitä huulia ja klitorista ja hän tuli aivan märäksi. Mulla oli tarkoituksella mukana muutama kortonki ja otin yhden shortsien taskusta ja tytön katsellessa rullasin munaani. Ja siitä eikun päälle ja varovasti ujuttamaan terskaa sisään. Hetken sitä piti hieroa ja pimpan suuta venytellä etttä luiskahti sisään ja tyttö ynähti. Aloin sentti pari kerrallaan työntää. Kysyin toki että sattuuko, tyttö sanoi että ei ja pian olin koko mitalta sisällä. Rauhallisesti aloin tehdä liikettä sisään ja ulos. Tyttö sanoin vapisten että tuntuu että hän on ihan täynnä. Mulla alko olemaan ruuti kuivaa ja kiihdytin tahtia ja minuuutin pari pystyin jatkamaan kunnes siemen lähti. Tarrasin tytön pakaroista kiinni ja vedin puoleeni ja annoin munani pumpata kortsun täyteen aivan tytön syvällä sisällä. Tyttökin huokaili ja hymyili. Jotensakin onnistunut eka-kerta. Tosin joskus kuukausia myöhemmin päästiin sisätiloissa uusimaan. Silloin jo hieman pitempään.

    • pomppu ,

      Joku kyseli justiinsa jossain keskustelussa omppuja.

    • jo vain..

      Omppoja myynissä

    • lukutaidoton

      Nyt on ompot loppu, vain mädät jäljellä...

    • Rottanainen

      50 vuotiaitakin on vapaana ja onnellisena vielä.Ei huvita kuunnella tappelua arjen töistä ja huutoa pahimmassa tapauksessa väkivaltaa sietää.Olen kuullut juttuja perheistä erilaisista ja onnellista se arki ei ole.Viinaa vaan ja tappelua.Sitä se on.

    • 2man

      Ottaako paikalliset tytöt anaaliin herkästi

    • komppaa

      Ei ota. Anaalihommat on ikaalislaisten heiniä. Meillä on täällä hyvät piirit "miesten" kesken. Tytöt jää "kakkoseksi".

    • Maikku ,

      Kapakat eivät oikein koskaan ole kiinnostaneet eikä sitä enää näin 42v sinkkunaisen tee niin mielikään juosta yöaikaan humalaisten seurassa. Kuitenkin sitä seuraa aina kaipaa. Onneksi on nykyisin nämä deittipalstat. Voi ensin rauhassa tutustua ja vaihdella vaikkapa kuvat. Osa näistä sivustoista näyttää olevan ihan suoraan asiaan meneviä eli panoseuraa hakemassa siellä ovat kaikki muutkin joten ei tarvitse suotta ujostella;);)

      Rohkeasti tein profiilin ja tein deitin kivalta tuntuvan fiksun miehen kanssa. Ja tapasinkin todella mukavan ja komean 28v miehen, joka esittäytyi Pasiksi.
      Pasi haki minut autolla kodistani ja juteltiin matkalla niitä näitä. Pasi oli ammatiltaan kirvesmies ja kroppakin mukavasti ruumiillisen työn treenaama. Kuitenkin hetken kuluttua Pasi pilke silmäkulmassaan sanoi
      että "minä muuten rakastan nuolla pillua". Ja jatkoi: "sopiiko että ajataan tonne vähän syrjemmälle ja annan sulle ihanan kielihoidon". Samalla vahva käsi hyväili reittäni ja suostuin ilman muuta.

      Tuoli laitettiin taka-asentoon ja Pasi aloitti nuolennan. Kuinka ihanalle se tuntuikaan. Välillä aina hellän kevyesti ja välillä todella intensiivisesti. Olin
      aivan märkänä ja kiimaisena. Välillä hän piti taukoa nuolennassa ja hyväili
      sormella. "Tykkäätkö tästä?" kysyi hän virnuillen samalla kun sormi kiusasi pillua. Ja sitten taas jatkoi nuolentaa. Pasi oli silminnähden kiihottunut päästessään kielihommiin ja kalu pullisteli jäykkänä housuissa. Kuitenkin hän halusi vain keskittyä nautinnon tuottamiseen minulle. Ja lopulta puolen tunnin nuolennan jälkeen sain ihana orgasmin.

      Herrasmiehenä Pasi ajoi minut kotiini ja sovittiin jo ensi viikolle uudesta seikkailusta;);)

      • Pasi Kuikka

        Tarina on sepitettä. Tämä sama juttu kulkee sivustoilla. Tuli jossain vastaani jo kuukausi takaperin.

        Maikulle kertoisin, että vanhan ajan kunnon heteropanoa eivät mitkään nuolennat korvaa, eivät alkuunkaan. Siihen hommaan voisin suositella itseäni, mutta kun olen uskollinen vaimolleni, niin turhaan sen tekisin.

        Sivustoja pilataan aivan turhan päiten varastamalla toisten tekstejä.


    • anneli45

      Olikohan sama Pasi kirvesmies meillä? Sain ihanat kielihoidot kanssa ja myös herpeksen!

    • kävijä

      Ottakaa huomioon että ette kovin mollaa tai pärrää Hämeenkyröläiseen sävyyn netissä ketään.Sinervo tai joku muu poliisi voi eksyä näille sivuille ja haukkuminen toista ihmistä yhteisöö kohtaan on rikos.Jokainen vastaa omalta osaltaan kohteliaasta ja asiallisesta kielenkäytöstä.Ettei mitään asennevammaisnimittelyä ja vammasen pöllöjä.Ihan asiallista tekstiä kiltisti vaan kirjoitellaan.

      • pasi vaan

        Joo on tullut nussittua miehiä ja naisia tautia on monenmoista.


    • Salaparit

      Oma lukunsa on naimisissa olevat naiset ketkä käyttäytyvät kuin olisivat sinkkuja...asiat ei vaan aina pysy salassa ;)

    • nauraenkuljen

      Ja ne rouvat jotka haluaisivat olla vapaita tai vapaampia (ainakin hetketksi vaikka lenkkiseuraksi)kun mieskin on tiesmissä metsässä reuhuamassa tai työkomennuksella.

      Niin rouvat on niin siveitä sipuleita, pikkaisen kun alkomaholia ottaa alkaa housut pudota.

    • ihailija

      oon mäkin ihaillu yhen "tädin" alaselän tatuointia takaapäin

      • mrkalu

        niin mäkin perhonen ainakin oli yhdellä,toisella tripaali isoo osaa en edes muista enään


    • taavi990

      Kyllähän hämeenkyrön naisilta joku on anaalia saanut,siitähän ne insinöörit saa alkunsa

    • fucker67

      olisko sama "täti" ,viihtyy tääl tampereen yöelämäs, eronnu, kaks alakoulu ikäistä. sellasen tatuontia oon ihaillu ku molemmat nelinkontin oltiin mutta samaa on ihaillu moni muuki jutuistaan päätellen, ens yönä joku sen taas londonista käyttöön ottaa.

    • ihailija

      tutulta kuulostaa

    • kovaakäyttöä

      Ihmetelly sitä että nainen jättää miehen ja lähtee lasten kans ja sit alkaa jakajaksi. kaikki miehet kelpaa ja ihmiset juoruaa. Ei se mitää, hämeenkyrön ja muittenki ympäristökuntien eronneet naiset on tervetulleita tampereelle,tääl teille käyttäjiä ja käyttöö riittää.

    • johan oli jarkevaa tekstia. veti vanhan miehen hiljaseks,vaikka jus tulin oljyn vahrosta vaihtajina oli parit 25v huoltotytot kottiruutukuvioiset mini mekot paala, siis aseman pihas vaan itse oljynvaihto suoritettii ilman asusteita. oljyn vaihtoo yritetiin ensin imutekniikalla mittatikun reijasta, sitten pohjaropun kautta , mut kun on jo nain vanhaa mallia niin oljypumpunkohta on niin paljon matalammalla kuin oljyropun poistoreika niin jouruttii puppaan ja keinuttaa toista tuntia, eli niin kauvan et huoltopaallikko koputteli huoltohallin oveen et ogks putket tukos vaiko ogks huoltonaiset nukkunut tyomaalleen,vaan loppu hyvin ja kaikki oli tyytyvaisia. koko hoito 45ekee. tervetuloo pattikselle perakammarin pojat.

    • Eikelpaiskunnorsulle
    • paskasisus

      Tämän kylän muutama eronnu nainen päältä kaunis mutta sisältä silkkaa paskaa.

    • vuodesta_toiseen_samat

      Juu ja Hämeenkyröläisiä miehiä myös paljon.

    • Anonyymi

      Olis kiva löytää joku

    • Haluan tutustu teihin olen niin yksin

    • Anonyymi

      Kerran sammuin erään ravintolan rappujen alle siellä sain kunnon hoidon Ikaalilaiselta kundilta.
      Se oli miesten välistä. Välillä lyötiin ja naitiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe